Vind ik wel heel extreem, CBR is al jarenlang vaag over het theorie concept en als je logisch nadenkt zou je 3/4 al goed hebben. De daadwerkelijke interactie met de prospect en het begrijpen van de theorie plus het feit dat het model niet eerlijk is naar elke Nederlandse burger wordt ook niet bestraft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef wenfer2 het volgende:
De eindklacht is natuurlijk de overheid met het OM in het speciaal die er niet in slagen deze lapzwans te stoppen, te vervolgen, kaal te plukken en een sanctie op te leggen. Verder zou ik willen stellen dat de mensen die moedwillig hebben meegewerkt aan het plegen van fraude door een theorietoets á ¤180 af te nemen, een geldboete krijgen van pak ongeveer ¤180-360, hun rijbewijs ongeldig wordt verklaard, en een aantekening wordt gemaakt op hun pv.
De lul.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef Kriegel het volgende:
Dus één keer dat systeem veranderen en Sait is de lul.
Ongelofelijk... Wat een volk...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef tralalala het volgende:
https://www.facebook.com/AltijdGeslaagd?fref=ts![]()
Al die Mocro's die zich door hem hebben laten naaien en er blij mee zijn.
Geld in de handen van een dwaas is zonder zin: hij weet er toch geen wijsheid mee te kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?
Wie heeft op vandaag nog wijsheid?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Geld in de handen van een dwaas is zonder zin: hij weet er toch geen wijsheid mee te kopen.
Het is inderdaad extreem simpel. Ook zonder fraudeerturk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef JeMoeder het volgende:
Elke domme lutser die het theorie examen niet in de eerste keer haalt zou sowieso nooit auto mogen rijden. Lutsers die bij altijdgeslaagd slagen geldt hetzelfde voor, gewoon vragen/antwoorden stampen
Lekkere taalverkrachting, beste kerel. Misschien alleen Nederlands gebruiken en niet dit soort populaire Engelse worden er door heen gooien. Bedankt, plasser!quote:Op woensdag 12 februari 2014 05:20 schreef along het volgende:
Ach CBR zijn dan ook wel weer boeven van de bovenste plank, het enigste verschil tussen die kerel en CBR is dat CBR is een wolf in een maat pak en hij is een Turk met asiociaal taalgebruik.
Zo gaat het altijd de person onderaan de chain is de lul, en de grote corporate gaat lekker verder. En nu helemaal omdat hij een "Buitenlander" is krijgt hij veel over zich heen.
Lutserquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef JeMoeder het volgende:
Elke domme lutser die het theorie examen niet in de eerste keer haalt zou sowieso nooit auto mogen rijden. Lutsers die bij altijdgeslaagd slagen geldt hetzelfde voor, gewoon vragen/antwoorden stampen
Ja lutsers, paupers etc. Als je een simpel multiple choice vragenlijstje niet met een voldoende kan afsluiten ben je een faler eerste klas.quote:
Als het een roomblanke nederlander zou zijn zou die wat mij betreft net zo hard aangepakt mogen worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 05:20 schreef along het volgende:
Ach CBR zijn dan ook wel weer boeven van de bovenste plank, het enigste verschil tussen die kerel en CBR is dat CBR is een wolf in een maat pak en hij is een Turk met asiociaal taalgebruik.
Zo gaat het altijd de person onderaan de chain is de lul, en de grote corporate gaat lekker verder. En nu helemaal omdat hij een "Buitenlander" is krijgt hij veel over zich heen.
7k per dag. Dat is 35k per week. Dus 1,5 miljoen per jaar. Ik zou na 1 jaar gestopt zijn met werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De lul.
Hij doet dit al jaren; 180¤ per persoon, 40 - 60 leerlingen per dag.
Wie is hier nou de lul?
Die gast heeft , ondanks dat ik zijjn "ras" verafschuw, het gewoon dik goed aangepakt.
hahaha, wat een mongoolquote:
Sorry lutser, ik woon al jaren niet meer in nederland. Ik spreek uitsluitend Engels.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Lekkere taalverkrachting, beste kerel. Misschien alleen Nederlands gebruiken en niet dit soort populaire Engelse worden er door heen gooien. Bedankt, plasser!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |