IEDEREEN slaagt ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.
[..]
Hij krijgt informatie van iemand van het CBR, en geeft dan de antwoorden aan de leerlingen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Piye het volgende:
Leg het toch maar iets uitgebreider uit. Ik zie het probleem namelijk niet.
hahahah die kerelquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
![]()
Maakt het alleen maar meer ''juist'' om er mee te schelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe the fuck
Niet eens zin om de klacht uitgebreid uit te leggen. Kort samengevat:
Kerel geeft les op de ochtend over theorie-examen voor een rijbewijs, de mensen maken vervolgens in de middag het theorie-examen en de volle 100% slaagt.
Die kerel is trouwens ook een naar mannetje, hij zegt op Facebook dat hij kanker heeft gehad, maar hij scheldt er vervolgens 100 keer mee.
Dat ding heeft hij al tijden hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Vandaag heeft hij een auto gekocht van deze praktijken:
https://www.facebook.com/(...)25339&type=2&theater
Stond nieuwquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ding heeft hij al tijden hoor.
Ik loop elke dag langs zijn lesgeefplek bij sloterdijk. Dat lelijke ding staat er al een jaar.quote:
Gooi er dan ook een baksteen in of stop wortelen in zijn uitlaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop elke dag langs zijn lesgeefplek bij sloterdijk. Dat lelijke ding staat er al een jaar.
Kom het lekker zelf doen. 3 minuten lopen van het station.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een baksteen in of stop wortelen in zijn uitlaat
Als jij mijn reiskosten betaald, uiteraard vooraf overmakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom het lekker zelf doen. 3 minuten lopen van het station.
Ik zou het er bijna voor over hebben om vanaf kantoor iemand een wortel in zijn uitlaat te zien stoppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als jij mijn reiskosten betaald, uiteraard vooraf overmaken
Voor?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef Samuray13 het volgende:
Is hij nu wel of niet opgepakt? Of zaten de eikels van Powned als oude wijven te kakelen dat hij zou frauderen?
Hij heeft blijkbaar voorkennis over de vragen?quote:
Moet daar wel bewijs voor zijn. Stond vandaag wel in de krant dat het CBR weer veel strenger is geworden, en terecht.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar voorkennis over de vragen?
Die back-out koning rijdt dus inmiddels op de weg?quote:
Wakkuh wodduh jonguh!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die back-out koning rijdt dus inmiddels op de weg?
Is het nodig om te gaan spitten in een topic van 3 dagen oud?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef lf2 het volgende:
Lachen deze man is geniaal. Men moet bewijzen dat hij fraudeert. Stelletje haters omdat hij makkelijk snel geld verdient. Je wilt dat ook graag maar je weet niet hoe. Dus bespaar me je gelul
Weer zo'n josti die daar geweest is hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef lf2 het volgende:
Lachen deze man is geniaal. Men moet bewijzen dat hij fraudeert. Stelletje haters omdat hij makkelijk snel geld verdient. Je wilt dat ook graag maar je weet niet hoe. Dus bespaar me je gelul
Die man als voorbeeld nemen is wel eeeeeeeeergg laagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weer zo'n josti die daar geweest is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |