Het CBS?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het CBS moet daarom ook gewoon een fatsoenlijke toets in elkaar zetten die je alleen kunt halen als je ervoor leert.
quote:Respect a mattieeeee wrm moet sommige mense. Haten jullie zijn kkk zieligggggggg kiluminatieeeee a kk hoerekinderen jullie said wollah je bent keihard
Niet vandaag hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Vandaag heeft hij een auto gekocht van deze praktijken:
Dat is vast eend112quote:Op zondag 23 maart 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
1 reactie op de fb pagina van AltijdGeslaagd:
[..]
powned is al meerdere keren langs de 2e kamer gegaan en hij gaat nog doorquote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef GhpH het volgende:
Altijdgeslaagd is trouwens al bekend als oplichterij
Dafuq?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
powned is al meerdere keren langs de 2e kamer gegaan en hij gaat nog door
KK harde rap manquote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef Gulmez het volgende:
hij is mijn held man
echt harde rap ook ik draai em elke dag in me bmw
Tsja 't gaat ook allemaal over bestuurders dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
CBR is overigens ook wel boeven organisatie. Al verdienen ze meer aan die bestuursrechtelijke sancties dan aan die rijbewijzen. Ik noem een EMG, LEMA, EMA, psychiatrisch onderzoeken en natuurlijk het alcoholslot. Het stoort mij vooral dat als iemand strafrechtelijk vrijgesproken wordt, deze nog steeds aan deze bestuursrechtelijke bullshit vast zit, en daar kom je niet onderuit.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja 't gaat ook allemaal over bestuurders dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.
Klopt hij praat zoveel poep dat er alleen diaree uit zijn bek komt. Wat een bullshit praat die man zeg erge is nog dat er nog mensen zijn die achter hem staan. Meestal vmbo volk met een iq van een doperwt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Writersright het volgende:
Said is de enige die weet waar hij het over heeft.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:51 schreef Syd het volgende:
[..]
Klopt hij praat zoveel poep dat er alleen diaree uit zijn bek komt. Wat een bullshit praat die man zeg erge is nog dat er nog mensen zijn die achter hem staan. Meestal vmbo volk met een iq van een doperwt.
Dus ja het klopt dat die klapjosti de enige is die weet waar hij het over heeft, alhoewel ik de filmpjes zie soms daar mijn twijfels bij heb.
Je oom dekkenquote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
mensen die haten op said drinken te veel kraan water
quote:
Wat een kicksquote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Writersright het volgende:
Said is de enige die weet waar hij het over heeft.
Je kan nooit teveel kraanwater drinken. Zeker niet in Nederland.quote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
wazmetjouquote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
180 euro scheelt je heel wat leeruurtjes, tijd is geld!quote:Op maandag 28 april 2014 17:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
¤180 neertellen om in een keer te slagen voor je theorie-examen. Die mensen die daar intrappen weten niet dat je alsnog goedkoper uit ben, wanneer je een keer theorie-examen doet en theorieboeken aanschaft. Verder leer je er ook veel meer van.
Alsof de tijd van die leerlingen zoveel waard is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
180 euro scheelt je heel wat leeruurtjes, tijd is geld!
Zeg dat ze vijf minuten per week aan verplicht solliciteren spenderen. Daar krijgen ze een dikke uitkering voor. Reken het uurloon maar uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:53 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Alsof de tijd van die leerlingen zoveel waard is.
He, ga eens wat pide verdelen onder de Christenen als goed moslim.quote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
Die is gisteren geslaagd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef De_Dorstige het volgende:
Misschien iets voor die dikke Braddie.
Ik geloof er geen fuck vanquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #195
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
040
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]Heeft die papzak het over zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Irene is bae <3
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heeft die papzak het over zichzelf?
Dankzij zijn 'lestechniek' slaagt elke jandoedel zonder ook maar iets van de stof te hoeven begrijpen. Dus ik ga ervan uit dat er zeker meer mensen slagen bij hem dan bij reguliere lessen of zelfstudie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
Beter. Wat is er nu echt van waar dat kandidaten bij hem altijd slagen? Of zoals verwacht gewoon een promo praatje om er zelf beter van te worden en qua slagingskans net zo groot als bij alle andere rijscholen.
Hij weet welke vragen er die dag komen en behandeld alleen die vragen tijdens zijn cursus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
Beter. Wat is er nu echt van waar dat kandidaten bij hem altijd slagen? Of zoals verwacht gewoon een promo praatje om er zelf beter van te worden en qua slagingskans net zo groot als bij alle andere rijscholen.
Weer een voorbeeld dat iedere ziel zo'n ding kan halen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #195
Was hij leerling van Saïd?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld dat iedere ziel zo'n ding kan halen.
Dat hij daar staat betekend toch dat hij van hem is afgenomen vanwege niet betaalde boetes enz of niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef bolker het volgende:
Iemand z'n auto kopen?
http://www.domeinenrz.nl/(...)tos=2003&kterug=2003
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het facebookverbod negeren om dit soort dingen te posten
[ afbeelding ]
Heb jij nou serieus een SS UI?quote:
Nee dat zijn 2 bliksemschichten. jwz double harry potterquote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb jij nou serieus een SS UI?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffelquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee dat zijn 2 bliksemschichten. jwz double harry potter
Wat een naar toevalquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel
Maar dat weet je zelf ook best.
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als nazi te profileren?quote:
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als wereldvreemde uitkeringstrekker te profileren?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als nazi te profileren?
Totaal niet te vergelijken en niet eens correct.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als wereldvreemde uitkeringstrekker te profileren?
Beetje sneu vind je niet? Vind ik wel banwaardigquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als wereldvreemde uitkeringstrekker te profileren?
Dat mag jij vinden. Ieder heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken en niet eens correct.
Ik weet dat je het leuk vindt om te trollen, ik ook, maar dit gaat wat mij betreft een aantal stappen te ver.
Hoezo? Dan mogen alle linkse users met communistische hamer en sikkel ook een ban krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Beetje sneu vind je niet? Vind ik wel banwaardig
De wijzende vinger. Alweer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:08 schreef GhpH het volgende:
Hoezo? Dan mogen alle linkse users met communistische hamer en sikkel ook een ban krijgen.
Waarom heb je dan een SS teken?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo? Dan mogen alle linkse users met communistische hamer en sikkel ook een ban krijgen.
Gelijkheid is een groot goed.quote:
Omdat ik het met een aantal (niet alle) standpunten van de SS eens ben. Maar een paar brainwashed mensen kijken naar 1 kant van het verhaal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een SS teken?
In een ander topic postte hij dat hij het jammer vindt dat Hitler de oorlog niet gewonnen heeft. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een SS teken?
Stalin wordt door sommigen als een held gezien... terwijl hij qua doden toch wel een (hitler)² was (niet letterlijk)quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:13 schreef PoisonPrince het volgende:
't sneue dat die linkse massamoordenaars nog steeds aanbeden worden, niet dat die rechtse goed bezig waren destijds....
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
Stalin een held vinden is dan ook debiel.
Dit. Heb ik me zo vaak aan geërgerd tijdens de lessen geschiedenis. En dan hoeft het nog niet eens over WO I of WO II te gaan...quote:
Japanse disciplinequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef PoisonPrince het volgende:
iedereen weet gewoon, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banzai alle anders denkende mogen shinkansen rails gaan leggen.
En voor de ekten basen: anime.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef PoisonPrince het volgende:
iedereen weet gewoon, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banzai alle anders denkende mogen shinkansen rails gaan leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |