quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]wat een OP
en die hartjes maken het helemaal af
Ik denk het ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben denk ik toch iets saaier dan dat jij bent
omgquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu echt weg. Mijn autisme won het weer even van mijn gezond verstand
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig man, zwemmenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik ook een kaartje sturen?
[..]
Ja goed, net lekker baantjes getrokken
Je ziet zo weinig van hem..quote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Niet vaak naar restaurants gaan is goedkoop.
jaaaaaaaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik ook een kaartje sturen?
[..]
Ja goed, net lekker baantjes getrokken
ja ik heb een paar kleine flesjes van yves rocherquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb parfum van de yves rocher..
Maar die van Christina Aguilera zijn vaak wel lekker. of die van Celine Dion
Ja, beetje jammer dat meer dan de helft 80-jarigen met doorligplekken zijn. Die zijn zo onbehouden dat je om de minuut een trap in je ribben krijgtquote:
Oooh, dat is wel wat minder prettig inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat meer dan de helft 80-jarigen met doorligplekken zijn. Die zijn zo onbehouden dat je om de minuut een trap in je ribben krijgt
DM je adres maar keertje deze week ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaaa
[..]
ja ik heb een paar kleine flesjes van yves rocherecht lekker
is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DM je adres maar keertje deze week ofzo
Die ken ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000051998.html
deze is ook lekker
94 cent per mlquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
deze is ook lekker
Ja lekker hè?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaaa
[..]
ja ik heb een paar kleine flesjes van yves rocherecht lekker
ja mijn oma kreeg die ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lekker hè?
Ik krijg die steeds cadeau van ze omdat ik al jaren klant ben
Die Comme une Evidence en die moment du Bonheur zijn zooo lekker
Ik heb One Million van Paco Rabanequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Chanel etc. is erg lekker maar ook erg duur, helaas.
Ongeveer 1x per weekquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij naar een restaurant?
waarom heb je diequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb hier nog vrouwen luchtjes liggen
kopen sof?
Dure restaurants ook?quote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
deze is ook lekker
zijn nog van mijn ex, maar zonde om weg te gooienquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je die
geef voor mijn verjaardag dan
Die heb ik eigenlijk nog nooit gerokenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb One Million van Paco Rabane
en die heeft ze niet opgehaaldquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn nog van mijn ex, maar zonde om weg te gooien
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mijn oma kreeg die ook
maar die kan niet meer ruiken
dus kreeg ik ze
Ik heb YSL L'hommequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog nooit geroken![]()
Ik heb Jean Paul Gaultier en Bvlgari (pour homme)
Nee, dat niet. Inclusief drinken is het rond de £20 - £25 per persoon zonder voorafjes maar met toetjequote:
ja tof is datquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is tof hoorIk bestel al jaren vanalles bij ze omdat ik niet allergisch voor bepaalde lijnen van hun ben, en ik krijg dus altijd superveel cadeaus
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tof is datje krijgt daar veel cadeau
Ik gebruik het niet elke dag hoor. Dat vind ik overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
stelletje mooiboys met jullie parfums
Trusten Sofquote:
Slaap lekkerquote:
Nog nooit geroken. Ik ben net zo spannend als met restaurants, ik probeer nooit iets anders dan de 2 welke ik net noemdequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dude![]()
http://www.fragrantica.co(...)ent/L-Homme-734.html
waarom overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet elke dag hoor. Dat vind ik overdreven
Maar wacht eens even, je woont in London zie ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Inclusief drinken is het rond de £20 - £25 per persoon zonder voorafjes maar met toetje
Ja, ik woon hier sinds 2002quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Maar wacht eens even, je woont in London zie ik![]()
Ben je naar UK geemigreerd?
Je verwacht het niet?!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Maar wacht eens even, je woont in London zie ik![]()
Ben je naar UK geemigreerd?
dag sofjequote:
Waarom zou je parfum gebruiken als je bijvoorbeeld niet weggaat ergens heen?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen, het was een vermoeiende dag. Knuffels wie knuffels toe komt
vind ik ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je parfum gebruiken als je bijvoorbeeld niet weggaat ergens heen?
Al vind ik het voor school al overdreven eigenlijk
oh ik wilde weten waarom je je vaag voelde maar trusten dan maarquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Knuffels terug.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar je hebt verschillende he. Ik draag er 1 die je niet overdreven ruikt, gewoon beetje zoals deo zeg maar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je parfum gebruiken als je bijvoorbeeld niet weggaat ergens heen?
Al vind ik het voor school al overdreven eigenlijk
quote:
Tuurlijk verwacht ik het wel, maar het had ook anders kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je verwacht het niet?!
tering
[..]
dag sofje
Dan nog. Je betaald er aardig voor. Ik gebruik het alleen met etentjes, of als ik uit ga of een date heb of iets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt verschillende he. Ik draag er 1 die je niet overdreven ruikt, gewoon beetje zoals deo zeg maar.
50 euro voor 150 mlquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog. Je betaald er aardig voor. Ik gebruik het alleen met etentjes, of als ik uit ga of een date heb of iets.
Niet als je het dagelijks gebruikt hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
50 euro voor 150 ml
Doe je minimaal 1 jaar mee
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ik wilde weten waarom je je vaag voelde maar trusten dan maar
Je hebt een DM, nu echt weg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ik wilde weten waarom je je vaag voelde maar trusten dan maar
Ik gebruik het dagelijks, heb m sinds juli en ben nog niet eens op de helft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als je het dagelijks gebruikt hoor.
zuurstofquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
Er zit iets in de lucht denk ik. Ik ben ook moe.
Hihahoquote:
zuurstof onder anderequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
jezus heequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik ga ook
nog even wat voor school regelen en dan serietje checken
later FOK!
latersquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik ga ook
later FOK!
Krekkerttquote:
Ah gosquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Moest vandaag van 9 tot 7 werken omg hellup
Laat mij eens naar de specs kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
hee een tablet die nu ipv 107 euro 13 euro kost zou jij ook kopen hoor
totoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:25 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Vandaag was er een South Park-aflevering over al dat Apple-gedoe
Dat is moeilijk te zeggen. Ik woon hier vanaf mijn 15e dus weet niet hoe het is om echt in NL te wonen anders dan toen ik jong was zeg maarquote:
Ik heb er geen last van gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
Leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
En wat hebben we dan gedaan?
[ afbeelding ]. Food styling.. fuck, duurt lang
Byequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik ga ook
later FOK!
Ja, dat wel.. al heb je 't uiteindelijk echt wel gehad met die kut foto's. Je hebt ongeveer twee 'items' per uur gefotografeerdquote:
2 per uur? Dat klinkt niet heel erg veel tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. al heb je 't uiteindelijk echt wel gehad met die kut foto's. Je hebt ongeveer twee 'items' per uur gefotografeerd.
Eh.. items he.. je maakt wel 100 foto's per itemquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 per uur? Dat klinkt niet heel erg veel toch
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh.. items he.. je maakt wel 100 foto's per item.
android 4,2 , 1 gb ram/ 8gb rom , allwinner a20 cortex A-7 en een 8 inch beeldschermquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laat mij eens naar de specs kijken
Ja.. en dan is het echt stront vervelend dat je er maar twee per uur kunt doen en daarom duurt het zo langquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhJa en dat de hele dag door
Oke dan zou ik geen eten meer kunnen zien inderdaad
Maar dit was gewoon eenmalig toch? Of ga je het nog vaker doen zulke dingen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. en dan is het echt stront vervelend dat je er maar twee per uur kunt doen en daarom duurt het zo lang.
beeldscherm is van plastic.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
android 4,2 , 1 gb ram/ 8gb rom , allwinner a20 cortex A-7 en een 8 inch beeldscherm
Oke, ik ben blij dat ik nog steeds in Nederland woon. Lekker thuis op de plaats van de jonge jaren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen. Ik woon hier vanaf mijn 15e dus weet niet hoe het is om echt in NL te wonen anders dan toen ik jong was zeg maar
Dit is al de tweede keer, gisteren ook zoiets gehad maar dat was meer zakelijk omdat het voor het bedrijf zelf was.. Dit was echt voor klanten dus dan moet het echt huiselijk. Beetje AH allerhande stijl met muffins op een bakpapiertje enzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit was gewoon eenmalig toch? Of ga je het nog vaker doen zulke dingen?
Dat is zo`n bazennummerquote:
hoezo praktijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
`Ik hou mij niet bezig met die praktijken
Ik ben blij dat ik hier ben komen wonenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, ik ben blij dat ik nog steeds in Nederland woon. Lekker thuis op de plaats van de jonge jaren.
Lang geleden dat ik dat nummer gehoord heb. Hij is fantastisch.quote:
En zijn ze tevreden met je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer, gisteren ook zoiets gehad maar dat was meer zakelijk omdat het voor het bedrijf zelf was.. Dit was echt voor klanten dus dan moet het echt huiselijk. Beetje AH allerhande stijl met muffins op een bakpapiertje enzo.
En tsja, ik mag zelf kiezen wat ik wil doen en dit vind ik wel leuk maaaarr.. dit doen ze echt maar 1x peer jaar oid. Dus dit was het ja
.
Mooi zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier ben komen wonen
Denk het welquote:
Wauw, dat is wel stoer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
.
Morgen werken op ministerie van infrastructuur en veiligheid in haagje. Jaja, kom ineens overal, vet stoer. Vandaag was dus op de VU in Amsterdam en had ook pasje en shit, kon allemala deuren open maken vet stoer
wat doe je dan voor werkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
.
Morgen werken op ministerie van infrastructuur en milieu in haagje. Jaja, kom ineens overal, vet stoer. Vandaag was dus op de VU in Amsterdam en had ook pasje en shit, kon allemala deuren open maken vet stoer
Straks ga je nog de politiek inquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
.
Morgen werken op ministerie van infrastructuur en milieu in haagje. Jaja, kom ineens overal, vet stoer. Vandaag was dus op de VU in Amsterdam en had ook pasje en shit, kon allemala deuren open maken vet stoer
Eten, hihao.quote:
Mallerd, heb niks met die mensen te maken zelf. Kan wel vet chill daar dus eten pakken en dan naar de kassa 'ja ik ben van *piep*quote:
professioneel eetster?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eten, hihao.
Haha nee, eh ja.. maar wel alles wat met het eten te maken heeft bij bedrijfsrestaurants en kantine's en weet ik het. Ja, dat is breed maar dat is het ook.. En het is stage hoor.
[..]
Mallerd, heb niks met die mensen te maken zelf. Kan wel vet chill daar dus eten pakken en dan naar de kassa 'ja ik ben van *piep*![]()
" en dan hoef je niks te betalen ohyes
Chillquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eten, hihao.
Haha nee, eh ja.. maar wel alles wat met het eten te maken heeft bij bedrijfsrestaurants en kantine's en weet ik het. Ja, dat is breed maar dat is het ook.. En het is stage hoor.
[..]
Mallerd, heb niks met die mensen te maken zelf. Kan wel vet chill daar dus eten pakken en dan naar de kassa 'ja ik ben van *piep*![]()
" en dan hoef je niks te betalen ohyes
Was toch grapje..quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
professioneel eetster?![]()
waar kan ik me inschrijven, ik pleeg moorden voor lekker eten
Pakito is baas maar dit is gewoon kutquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef JanCees het volgende:
wow #throwback
nu weet je waar ik beland ben
Bijzonder weinig eigenlijk.. bij het bedrijf waar ik nu stage loop hebben ze maar vier diëtistes werken en hun hebben écht veel bedrijven waar ze werken..quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ChillNee maar zulke ministeries hebben veel aan voedingsdeskundigen hoor
Zou zomaar kunnen.
laat mequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pakito is baas maar dit is gewoon kut![]()
Doe dan Gigi
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pakito is baas maar dit is gewoon kut![]()
Jawel. en ik hou van foute muziek dus dat zegt genoegquote:
ik hou ook van foute muziekquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. en ik hou van foute muziek dus dat zegt genoeg
dat is foute muziek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets als dit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NASA YUGOSLAVIAquote:
roema roema raiquote:
van jhali?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal eens een aantal filmpjes posten
quote:
Ja, oke, als je dat onder foute muziek schaart hou ik er niet vanquote:
Prodigyquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke, als je dat onder foute muziek schaart hou ik er niet van![]()
Ik bedoel meer die jaren 90-dance muziek
dat is ook goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke, als je dat onder foute muziek schaart hou ik er niet van![]()
Ik bedoel meer die jaren 90-dance muziek
Jaaquote:
Die had ik dus net in m`n hoofd.quote:
Ja, wel een stoer nummer inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik dus net in m`n hoofd.
Heerliijkk nummer.
Muziek makenquote:
Wat speel jequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muziek maken![]()
![]()
![]()
Ik heb 10 jaar muziekles gehad en jaren in een bandje gespeeld
Keyboardquote:
Ja Childrenquote:
Maar je kunt dan ook piano spelen of nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keyboard
Ik mocht niet op pianoles want een piano was te duur
Zeker een mooi nummerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ChildrenDat is ook echt goed nummer. Zoveel nostalgie dat nummer.
Die figurenquote:
Nou,. het is niet helemaal hetzelfde, met piano heb je ook nog de dynamiek van hoe hard je de toetsen indrukt en je hebt de pedalen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je kunt dan ook piano spelen of niet
Ja, eind jaren 90quote:
Aha! Lijkt me wel stoer om piano te kunnen spelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou,. het is niet helemaal hetzelfde, met piano heb je ook nog de dynamiek van hoe hard je de toetsen indrukt en je hebt de pedalen.![]()
En een piano heeft meer octaven dan een keyboard. Maar de toetsen zelf zijn wel evengroot en op mijn keyboard kan ik ook instellen of ik toetsaanslag aan wil hebben ja of nee zodat ik ook kan spelen met hoe hard ik wat wil laten overkomenEn ik kan mijn toetsenbord ook splitsen zodat ik een deel een paar octaven hoger of lager kan zetten, dus in die zin benaderd het een piano wel. Maar ik heb nooit met een pedaal leren spelen bijvoorbeeld
Wil ik later dus ook nog gaan doen jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha! Lijkt me wel stoer om piano te kunnen spelen![]()
Ik wil het ook wel graag lerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil ik later dus ook nog gaan doen ja
Het is op latere leeftijd wel veel moeilijker om een instrument te leren spelen. Maar ik kan natuurlijk al een groot deel van wat je moet leren
Alleen dus het pedaal erbij leren bijvoorbeeld
Ik vond het altijd een beetje een wannabe maar hij had wel vrij veel succesquote:
Ga gauw pianolessen volgen zou ik zeggen. Pianomuziek is echt awesome.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou,. het is niet helemaal hetzelfde, met piano heb je ook nog de dynamiek van hoe hard je de toetsen indrukt en je hebt de pedalen.![]()
En een piano heeft meer octaven dan een keyboard. Maar de toetsen zelf zijn wel evengroot en op mijn keyboard kan ik ook instellen of ik toetsaanslag aan wil hebben ja of nee zodat ik ook kan spelen met hoe hard ik wat wil laten overkomenEn ik kan mijn toetsenbord ook splitsen zodat ik een deel een paar octaven hoger of lager kan zetten, dus in die zin benaderd het een piano wel. Maar ik heb nooit met een pedaal leren spelen bijvoorbeeld
Is tof hoorquote:
I knowquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ga gauw pianolessen volgen zou ik zeggen. Pianomuziek is echt awesome.
Inderdaad wel mooi.quote:
Heel goed ouwequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is tof hoor
Ik heb ook m'n keyboard naar m'n kamer in Delft verhuisd
Zodat als ik zin heb zoals net in even kan spelen
dat moeten goede raves zijn geweest in de 90'squote:
JAAAAAAAquote:
quote:
Ga je slapen?quote:
Zwakkelingquote:
Nee, bol.quote:
een beetjequote:
Ik vind m ook heel mooi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Khazad-Dum, hoe wist jij dat ik dat zo'n mooi pianostuk vind?
Het is echt een prachtig stuk jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik vind m ook heel mooi.Maar dat is geen toeval, denk ik, want het stuk is gewoon geweldig.
Niet te bikkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
JanCees begrijpt wel wat ik bedoel als ik zeg dat de koek bol is
Nee van Yann Tiersenquote:
Letterlijk iedereen vindt dat mooi. Als je 1000 mensen vraagt 'noem eens een mooi pianostuk' komen ze met dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik vind m ook heel mooi.Maar dat is geen toeval, denk ik, want het stuk is gewoon geweldig.
Meest bekend ook uiteindelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen vindt dat mooi. Als je 1000 mensen vraagt 'noem eens een mooi pianostuk' komen ze met dat.
Oh kwam me bekend voor, dacht dat het van die film Intouchables was.quote:
Trustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Welterusten iedereen.![]()
Vooral die "hee, hee, hee, hee"quote:
Welterusten JanCeesquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Vooral die "hee, hee, hee, hee"
Welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Oh doe je met me mee met iedere keer dat ie iets pakt dat zeggen?quote:
Het refrein is vooral erg goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Da's wel in een wat sneller tempo hoor
Ik ken die muziek nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik ben door een grote map aan het bladeren en ik kom de bladmuziek van Pirates of the Caribbean tegen
Fools Garden ken ik uiteraard welquote:
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh doe je met me mee met iedere keer dat ie iets pakt dat zeggen?
Get on the beers sonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.
OMGquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam deze laatst tegen in een speellijst
Flips, plz.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam deze laatst tegen in een speellijst
Oh, dus als hij aan de zuip gaat dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.
Zeker frustrerendquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Ah wat vreselijk frustrerendMijn hele internet loopt vast omdat ik een film download
![]()
Nu gelukkig klaar.
Ik vind dat te saai. Het is wel mooi, maar ik luister het alleen als ik moet leren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ess, je moet Einaudi luisteren als je van piano-muziek luistert.
Doe dan AM to PMquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een goed lichaampje
[..]
En deze
Ik schrijf hem opquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ess, je moet Einaudi luisteren als je van piano-muziek luistert.
Ik las in eerste instantie ben ipv heb. Dan was het helemaal raarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Stuart het volgende:
Ik heb op een of ander moment vandaag hard op de zijkant van mijn tong gebeten. Hoe stom, I know
Doet nog zeer
Ken je hem niet?quote:
Zoveel wansmaak dat het pijn doet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een goed lichaampje
[..]
En deze
Ja, daar heb je een puntquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie ben ipv heb. Dan was het helemaal raar![]()
Somebody hit the lights.quote:
Schijnt ook goed te zijn bij het leren hequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat te saai. Het is wel mooi, maar ik luister het alleen als ik moet leren.
Oh?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt ook goed te zijn bij het leren he
Nee niet gezien, en ik ben superslecht in namen enzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je hem niet?![]()
Heb je Intouchables niet gezien?
Of Dip it lowquote:
Ach ik luister net zo hard hardcore als nederhop shizzel, dus mijn oren zijn wel wat gewend inmiddelsquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel wansmaak dat het pijn doet.
Zei m`n psych. dat het stimulerend werkt voor de concentratie. Gewoon klassieke muziek enzoquote:
Stu weetquote:
Ja iemand kwam naar me toe en die beet op de zijkant van mijn tong!quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iemand kwam naar me toe en die beet op de zijkant van mijn tong!
Slaap lekkerquote:
Ohh, zo. Ja, dat klopt. Rustige muziek in het algemeen. Wist je dat er een onderzoek is dat tot de conclusie kwam dat planten harder groeien als je ze Beethoven laat luisteren dan wanneer je ze naar metal laat luisteren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei m`n psych. dat het stimulerend werkt voor de concentratie. Gewoon klassieke muziek enzo
Doodnormaal toch?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh, zo. Ja, dat klopt. Rustige muziek in het algemeen. Wist je dat er een onderzoek is dat tot de conclusie kwam dat planten harder groeien als je ze Beethoven laat luisteren dan wanneer je ze naar metal laat luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |