waarom heb je diequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb hier nog vrouwen luchtjes liggen
kopen sof?
Dure restaurants ook?quote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000051998.html
deze is ook lekker
zijn nog van mijn ex, maar zonde om weg te gooienquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je die
geef voor mijn verjaardag dan
Die heb ik eigenlijk nog nooit gerokenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb One Million van Paco Rabane
en die heeft ze niet opgehaaldquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn nog van mijn ex, maar zonde om weg te gooien
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mijn oma kreeg die ook
maar die kan niet meer ruiken
dus kreeg ik ze
Ik heb YSL L'hommequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog nooit geroken![]()
Ik heb Jean Paul Gaultier en Bvlgari (pour homme)
Nee, dat niet. Inclusief drinken is het rond de £20 - £25 per persoon zonder voorafjes maar met toetjequote:
ja tof is datquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is tof hoorIk bestel al jaren vanalles bij ze omdat ik niet allergisch voor bepaalde lijnen van hun ben, en ik krijg dus altijd superveel cadeaus
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tof is datje krijgt daar veel cadeau
Ik gebruik het niet elke dag hoor. Dat vind ik overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
stelletje mooiboys met jullie parfums
Trusten Sofquote:
Slaap lekkerquote:
Nog nooit geroken. Ik ben net zo spannend als met restaurants, ik probeer nooit iets anders dan de 2 welke ik net noemdequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dude![]()
http://www.fragrantica.co(...)ent/L-Homme-734.html
waarom overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet elke dag hoor. Dat vind ik overdreven
Maar wacht eens even, je woont in London zie ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Inclusief drinken is het rond de £20 - £25 per persoon zonder voorafjes maar met toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |