quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]wat een OP
en die hartjes maken het helemaal af
Ik denk het ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben denk ik toch iets saaier dan dat jij bent
omgquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu echt weg. Mijn autisme won het weer even van mijn gezond verstand
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig man, zwemmenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik ook een kaartje sturen?
[..]
Ja goed, net lekker baantjes getrokken
Je ziet zo weinig van hem..quote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Niet vaak naar restaurants gaan is goedkoop.
jaaaaaaaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik ook een kaartje sturen?
[..]
Ja goed, net lekker baantjes getrokken
ja ik heb een paar kleine flesjes van yves rocherquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb parfum van de yves rocher..
Maar die van Christina Aguilera zijn vaak wel lekker. of die van Celine Dion
Ja, beetje jammer dat meer dan de helft 80-jarigen met doorligplekken zijn. Die zijn zo onbehouden dat je om de minuut een trap in je ribben krijgtquote:
Oooh, dat is wel wat minder prettig inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat meer dan de helft 80-jarigen met doorligplekken zijn. Die zijn zo onbehouden dat je om de minuut een trap in je ribben krijgt
DM je adres maar keertje deze week ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaaa
[..]
ja ik heb een paar kleine flesjes van yves rocherecht lekker
is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DM je adres maar keertje deze week ofzo
Die ken ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000051998.html
deze is ook lekker
94 cent per mlquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
deze is ook lekker
Ja lekker hè?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaaa
[..]
ja ik heb een paar kleine flesjes van yves rocherecht lekker
ja mijn oma kreeg die ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lekker hè?
Ik krijg die steeds cadeau van ze omdat ik al jaren klant ben
Die Comme une Evidence en die moment du Bonheur zijn zooo lekker
Ik heb One Million van Paco Rabanequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Chanel etc. is erg lekker maar ook erg duur, helaas.
Ongeveer 1x per weekquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij naar een restaurant?
waarom heb je diequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb hier nog vrouwen luchtjes liggen
kopen sof?
Dure restaurants ook?quote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
deze is ook lekker
zijn nog van mijn ex, maar zonde om weg te gooienquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je die
geef voor mijn verjaardag dan
Die heb ik eigenlijk nog nooit gerokenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb One Million van Paco Rabane
en die heeft ze niet opgehaaldquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn nog van mijn ex, maar zonde om weg te gooien
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mijn oma kreeg die ook
maar die kan niet meer ruiken
dus kreeg ik ze
Ik heb YSL L'hommequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog nooit geroken![]()
Ik heb Jean Paul Gaultier en Bvlgari (pour homme)
Nee, dat niet. Inclusief drinken is het rond de £20 - £25 per persoon zonder voorafjes maar met toetjequote:
ja tof is datquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is tof hoorIk bestel al jaren vanalles bij ze omdat ik niet allergisch voor bepaalde lijnen van hun ben, en ik krijg dus altijd superveel cadeaus
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tof is datje krijgt daar veel cadeau
Ik gebruik het niet elke dag hoor. Dat vind ik overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef badschaap het volgende:
stelletje mooiboys met jullie parfums
Trusten Sofquote:
Slaap lekkerquote:
Nog nooit geroken. Ik ben net zo spannend als met restaurants, ik probeer nooit iets anders dan de 2 welke ik net noemdequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dude![]()
http://www.fragrantica.co(...)ent/L-Homme-734.html
waarom overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet elke dag hoor. Dat vind ik overdreven
Maar wacht eens even, je woont in London zie ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Inclusief drinken is het rond de £20 - £25 per persoon zonder voorafjes maar met toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |