Welterusten JanCeesquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Welterusten iedereen.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Vooral die "hee, hee, hee, hee"
Welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Oh doe je met me mee met iedere keer dat ie iets pakt dat zeggen?quote:
Het refrein is vooral erg goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Da's wel in een wat sneller tempo hoor
Ik ken die muziek nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik ben door een grote map aan het bladeren en ik kom de bladmuziek van Pirates of the Caribbean tegen
Fools Garden ken ik uiteraard welquote:
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh doe je met me mee met iedere keer dat ie iets pakt dat zeggen?
Get on the beers sonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.
OMGquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam deze laatst tegen in een speellijst
Flips, plz.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam deze laatst tegen in een speellijst
Oh, dus als hij aan de zuip gaat dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.
Zeker frustrerendquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Ah wat vreselijk frustrerendMijn hele internet loopt vast omdat ik een film download
![]()
Nu gelukkig klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |