Welterusten JanCeesquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Welterusten iedereen.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Vooral die "hee, hee, hee, hee"
Welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
En ja ik ga slapen Ess.
Oh doe je met me mee met iedere keer dat ie iets pakt dat zeggen?quote:
Het refrein is vooral erg goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Da's wel in een wat sneller tempo hoor
Ik ken die muziek nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik ben door een grote map aan het bladeren en ik kom de bladmuziek van Pirates of the Caribbean tegen
Fools Garden ken ik uiteraard welquote:
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh doe je met me mee met iedere keer dat ie iets pakt dat zeggen?
Get on the beers sonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.
OMGquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam deze laatst tegen in een speellijst
Flips, plz.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik kwam deze laatst tegen in een speellijst
Oh, dus als hij aan de zuip gaat dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij pauperspullen pakt.
Zeker frustrerendquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Ah wat vreselijk frustrerendMijn hele internet loopt vast omdat ik een film download
![]()
Nu gelukkig klaar.
Ik vind dat te saai. Het is wel mooi, maar ik luister het alleen als ik moet leren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ess, je moet Einaudi luisteren als je van piano-muziek luistert.
Doe dan AM to PMquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een goed lichaampje
[..]
En deze
Ik schrijf hem opquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ess, je moet Einaudi luisteren als je van piano-muziek luistert.
Ik las in eerste instantie ben ipv heb. Dan was het helemaal raarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Stuart het volgende:
Ik heb op een of ander moment vandaag hard op de zijkant van mijn tong gebeten. Hoe stom, I know
Doet nog zeer
Ken je hem niet?quote:
Zoveel wansmaak dat het pijn doet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een goed lichaampje
[..]
En deze
Ja, daar heb je een puntquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie ben ipv heb. Dan was het helemaal raar![]()
Somebody hit the lights.quote:
Schijnt ook goed te zijn bij het leren hequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat te saai. Het is wel mooi, maar ik luister het alleen als ik moet leren.
Oh?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt ook goed te zijn bij het leren he
Nee niet gezien, en ik ben superslecht in namen enzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je hem niet?![]()
Heb je Intouchables niet gezien?
Of Dip it lowquote:
Ach ik luister net zo hard hardcore als nederhop shizzel, dus mijn oren zijn wel wat gewend inmiddelsquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel wansmaak dat het pijn doet.
Zei m`n psych. dat het stimulerend werkt voor de concentratie. Gewoon klassieke muziek enzoquote:
Stu weetquote:
Ja iemand kwam naar me toe en die beet op de zijkant van mijn tong!quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iemand kwam naar me toe en die beet op de zijkant van mijn tong!
Slaap lekkerquote:
Ohh, zo. Ja, dat klopt. Rustige muziek in het algemeen. Wist je dat er een onderzoek is dat tot de conclusie kwam dat planten harder groeien als je ze Beethoven laat luisteren dan wanneer je ze naar metal laat luisteren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei m`n psych. dat het stimulerend werkt voor de concentratie. Gewoon klassieke muziek enzo
Doodnormaal toch?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh, zo. Ja, dat klopt. Rustige muziek in het algemeen. Wist je dat er een onderzoek is dat tot de conclusie kwam dat planten harder groeien als je ze Beethoven laat luisteren dan wanneer je ze naar metal laat luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |