Ja, dat wel.. al heb je 't uiteindelijk echt wel gehad met die kut foto's. Je hebt ongeveer twee 'items' per uur gefotografeerdquote:
2 per uur? Dat klinkt niet heel erg veel tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. al heb je 't uiteindelijk echt wel gehad met die kut foto's. Je hebt ongeveer twee 'items' per uur gefotografeerd.
Eh.. items he.. je maakt wel 100 foto's per itemquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 per uur? Dat klinkt niet heel erg veel toch
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh.. items he.. je maakt wel 100 foto's per item.
android 4,2 , 1 gb ram/ 8gb rom , allwinner a20 cortex A-7 en een 8 inch beeldschermquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laat mij eens naar de specs kijken
Ja.. en dan is het echt stront vervelend dat je er maar twee per uur kunt doen en daarom duurt het zo langquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhJa en dat de hele dag door
Oke dan zou ik geen eten meer kunnen zien inderdaad
Maar dit was gewoon eenmalig toch? Of ga je het nog vaker doen zulke dingen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. en dan is het echt stront vervelend dat je er maar twee per uur kunt doen en daarom duurt het zo lang.
beeldscherm is van plastic.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
android 4,2 , 1 gb ram/ 8gb rom , allwinner a20 cortex A-7 en een 8 inch beeldscherm
Oke, ik ben blij dat ik nog steeds in Nederland woon. Lekker thuis op de plaats van de jonge jaren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen. Ik woon hier vanaf mijn 15e dus weet niet hoe het is om echt in NL te wonen anders dan toen ik jong was zeg maar
Dit is al de tweede keer, gisteren ook zoiets gehad maar dat was meer zakelijk omdat het voor het bedrijf zelf was.. Dit was echt voor klanten dus dan moet het echt huiselijk. Beetje AH allerhande stijl met muffins op een bakpapiertje enzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit was gewoon eenmalig toch? Of ga je het nog vaker doen zulke dingen?
Dat is zo`n bazennummerquote:
hoezo praktijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
`Ik hou mij niet bezig met die praktijken
Ik ben blij dat ik hier ben komen wonenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Oke, ik ben blij dat ik nog steeds in Nederland woon. Lekker thuis op de plaats van de jonge jaren.
Lang geleden dat ik dat nummer gehoord heb. Hij is fantastisch.quote:
En zijn ze tevreden met je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer, gisteren ook zoiets gehad maar dat was meer zakelijk omdat het voor het bedrijf zelf was.. Dit was echt voor klanten dus dan moet het echt huiselijk. Beetje AH allerhande stijl met muffins op een bakpapiertje enzo.
En tsja, ik mag zelf kiezen wat ik wil doen en dit vind ik wel leuk maaaarr.. dit doen ze echt maar 1x peer jaar oid. Dus dit was het ja
.
Mooi zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier ben komen wonen
Denk het welquote:
Wauw, dat is wel stoer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
.
Morgen werken op ministerie van infrastructuur en veiligheid in haagje. Jaja, kom ineens overal, vet stoer. Vandaag was dus op de VU in Amsterdam en had ook pasje en shit, kon allemala deuren open maken vet stoer
wat doe je dan voor werkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
.
Morgen werken op ministerie van infrastructuur en milieu in haagje. Jaja, kom ineens overal, vet stoer. Vandaag was dus op de VU in Amsterdam en had ook pasje en shit, kon allemala deuren open maken vet stoer
Straks ga je nog de politiek inquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
.
Morgen werken op ministerie van infrastructuur en milieu in haagje. Jaja, kom ineens overal, vet stoer. Vandaag was dus op de VU in Amsterdam en had ook pasje en shit, kon allemala deuren open maken vet stoer
Eten, hihao.quote:
Mallerd, heb niks met die mensen te maken zelf. Kan wel vet chill daar dus eten pakken en dan naar de kassa 'ja ik ben van *piep*quote:
professioneel eetster?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eten, hihao.
Haha nee, eh ja.. maar wel alles wat met het eten te maken heeft bij bedrijfsrestaurants en kantine's en weet ik het. Ja, dat is breed maar dat is het ook.. En het is stage hoor.
[..]
Mallerd, heb niks met die mensen te maken zelf. Kan wel vet chill daar dus eten pakken en dan naar de kassa 'ja ik ben van *piep*![]()
" en dan hoef je niks te betalen ohyes
Chillquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eten, hihao.
Haha nee, eh ja.. maar wel alles wat met het eten te maken heeft bij bedrijfsrestaurants en kantine's en weet ik het. Ja, dat is breed maar dat is het ook.. En het is stage hoor.
[..]
Mallerd, heb niks met die mensen te maken zelf. Kan wel vet chill daar dus eten pakken en dan naar de kassa 'ja ik ben van *piep*![]()
" en dan hoef je niks te betalen ohyes
Was toch grapje..quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
professioneel eetster?![]()
waar kan ik me inschrijven, ik pleeg moorden voor lekker eten
Pakito is baas maar dit is gewoon kutquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef JanCees het volgende:
wow #throwback
nu weet je waar ik beland ben
Bijzonder weinig eigenlijk.. bij het bedrijf waar ik nu stage loop hebben ze maar vier diëtistes werken en hun hebben écht veel bedrijven waar ze werken..quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ChillNee maar zulke ministeries hebben veel aan voedingsdeskundigen hoor
Zou zomaar kunnen.
laat mequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pakito is baas maar dit is gewoon kut![]()
Doe dan Gigi
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pakito is baas maar dit is gewoon kut![]()
Jawel. en ik hou van foute muziek dus dat zegt genoegquote:
ik hou ook van foute muziekquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. en ik hou van foute muziek dus dat zegt genoeg
dat is foute muziek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets als dit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NASA YUGOSLAVIAquote:
roema roema raiquote:
van jhali?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal eens een aantal filmpjes posten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |