Ja, oke, als je dat onder foute muziek schaart hou ik er niet vanquote:
Prodigyquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke, als je dat onder foute muziek schaart hou ik er niet van![]()
Ik bedoel meer die jaren 90-dance muziek
dat is ook goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke, als je dat onder foute muziek schaart hou ik er niet van![]()
Ik bedoel meer die jaren 90-dance muziek
Jaaquote:
Die had ik dus net in m`n hoofd.quote:
Ja, wel een stoer nummer inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik dus net in m`n hoofd.
Heerliijkk nummer.
Muziek makenquote:
Wat speel jequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Muziek maken![]()
![]()
![]()
Ik heb 10 jaar muziekles gehad en jaren in een bandje gespeeld
Keyboardquote:
Ja Childrenquote:
Maar je kunt dan ook piano spelen of nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keyboard
Ik mocht niet op pianoles want een piano was te duur
Zeker een mooi nummerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ChildrenDat is ook echt goed nummer. Zoveel nostalgie dat nummer.
Die figurenquote:
Nou,. het is niet helemaal hetzelfde, met piano heb je ook nog de dynamiek van hoe hard je de toetsen indrukt en je hebt de pedalen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je kunt dan ook piano spelen of niet
Ja, eind jaren 90quote:
Aha! Lijkt me wel stoer om piano te kunnen spelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou,. het is niet helemaal hetzelfde, met piano heb je ook nog de dynamiek van hoe hard je de toetsen indrukt en je hebt de pedalen.![]()
En een piano heeft meer octaven dan een keyboard. Maar de toetsen zelf zijn wel evengroot en op mijn keyboard kan ik ook instellen of ik toetsaanslag aan wil hebben ja of nee zodat ik ook kan spelen met hoe hard ik wat wil laten overkomenEn ik kan mijn toetsenbord ook splitsen zodat ik een deel een paar octaven hoger of lager kan zetten, dus in die zin benaderd het een piano wel. Maar ik heb nooit met een pedaal leren spelen bijvoorbeeld
Wil ik later dus ook nog gaan doen jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha! Lijkt me wel stoer om piano te kunnen spelen![]()
Ik wil het ook wel graag lerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil ik later dus ook nog gaan doen ja
Het is op latere leeftijd wel veel moeilijker om een instrument te leren spelen. Maar ik kan natuurlijk al een groot deel van wat je moet leren
Alleen dus het pedaal erbij leren bijvoorbeeld
Ik vond het altijd een beetje een wannabe maar hij had wel vrij veel succesquote:
Ga gauw pianolessen volgen zou ik zeggen. Pianomuziek is echt awesome.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou,. het is niet helemaal hetzelfde, met piano heb je ook nog de dynamiek van hoe hard je de toetsen indrukt en je hebt de pedalen.![]()
En een piano heeft meer octaven dan een keyboard. Maar de toetsen zelf zijn wel evengroot en op mijn keyboard kan ik ook instellen of ik toetsaanslag aan wil hebben ja of nee zodat ik ook kan spelen met hoe hard ik wat wil laten overkomenEn ik kan mijn toetsenbord ook splitsen zodat ik een deel een paar octaven hoger of lager kan zetten, dus in die zin benaderd het een piano wel. Maar ik heb nooit met een pedaal leren spelen bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |