SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de rust ja? Dan gaat PSV alleen verder?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
Geen zorgen in de rust wordt het nog 3-1
Inzetten op winst PSV levert meer op nuquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die blunder van de keep was natuurlijk matchfixing. Chinezen met medelijden met PSV.
Niet fucken met toeter Jan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dacht Bruma eigenlijk te doen met dat logo kussen?
Zieltjes winnen bij dat kwartet megafoondroeftoeteraars?
Ja dus? Gisteren 1000 man van Feyenoord in Kerkrade + 40-45 aan elke kant van het uitvak + heel wat in overige thuisvakken.quote:
Was al gefloten.quote:
Reitsma ziet ook altijd buitenspel als er geen buitenspel is en penalty's als de verdediger de bal speelt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
Reitsma
Die kan echt geen negers uit elkaar houden. Vorig jaar liep Guyon Fernandez op alle posities rond bij Feyenoord, dit jaar heten alle negers BMI en heet Boëtius steevast Vilhena. En andersom.
Cocu heeft geen persoonlijkheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
40:45quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Syd het volgende:
hoeveelste minuut is het nu officieel? Heb gevoel dat ik achter loopzit nu op 41
Ik zit nu op 43.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Syd het volgende:
hoeveelste minuut is het nu officieel? Heb gevoel dat ik achter loopzit nu op 41
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Alsof hij op een begraafplaats staat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op jou dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Ik denk dat Cocu wel goed is in een speech geven bij een begrafenis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij op een begraafplaats staat.
Gelukkig gaat hij nog wel regelmatig naar de zonnenbank anders had je gezegd dat er een lijk stond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Oh ja, the walking dead begint ook weer deze week.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Nou zeg, niet iedereen is zo capabel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Locadia godverdomme teringmongool leer afronden man
Super spits.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De mijne loopt wss ook achter, want ik heb ook een stream.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Syd het volgende:
[..]
Loopt mijne zo;n 2 a 3 minuten achter....zag het al aan die screenshot
Misschien Schalk maar doorschuivenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De bomber van Bredaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien Schalk maar doorschuiven
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vroeger was die al minder aan de bal, maar toen schoot die ze er nog in.quote:
Mooi plaatje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef Stiggie het volgende:
Het staat 1-1 tussen PSV en Cambuur
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maher weer totaal onzichtbaar deze wedstrijd
Leuk plaatje joh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef Stiggie het volgende:
Het staat 1-1 tussen PSV en Cambuur
[ afbeelding ]
Altijd weer deze 'grappen'quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maher weer totaal onzichtbaar deze wedstrijd
Matavz is nog iets erger..quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Die van Tan is leuker.quote:
Welk merk is zijn jas? Ik heb die al bij meerdere trainers gezien...quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Jakoquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Welk merk is zijn jas? Ik heb die al bij meerdere trainers gezien...
Stone IJslandquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Welk merk is zijn jas? Ik heb die al bij meerdere trainers gezien...
Frank heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef TwenteFC het volgende:
'Als je deze periode goed doorkomt kun je gat slaan'
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)kun-je-gat-slaan.htm
Euh ok Frank.
Vergeet er niet de optie "Rot op met je calimero-poll' in te zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens even een poultje starten, hoeveel Twente spelers gaat Lurling vandaag neerschoppen?
Ik hoop allemaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens even een poultje starten, hoeveel Twente spelers gaat Lurling vandaag neerschoppen?
Is gebaseerd op keiharde statistieken vriend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet de optie "Rot op met je calimero-poll' in te zetten.
Graag on-topic.quote:
Dat is mijn uitzicht vanaf mijn locatie nu. heerlijke wijven, mooi weer en psv die achterstaatquote:
jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
Hallo ik ben ook weer thuis. Domineert Cambuur zoals verwacht?
PSV is dramatisch slecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
PSV bakt er geen hout vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
"Dan speel je toch een beetje de advocaat van... ehh... zo'n jonge ploeg"
Mooie uitdrukking is het toch ook hè.
Spelers mogen daar sowieso wel mee ophouden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Derksen heeft nog een tip voor Bruma als hij vaker het logo gaat kussen
[ afbeelding ]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor incident gaan na deze wedstrijd krijgen jongens?
Morgen naar de Hertgang met vlaai om de overwinning te vierenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
whehehe goede XDquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.
Locadia gaat Willems een dikzak noemen en dan gaan ze sprintenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat Toeter Jan morgen een fluitje meeneemt naar de herdgang.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat de supporters allemaal briefjes naar Cocu gaan sturen dat hij moet blijven als steunbetuiging en dat Cocu dan denkt dat het omgekeerde psychologie is en dan stopt hij er mee en dan blijkt dat de fans oprecht wilden dat hij bleef.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Diep. Diep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters allemaal briefjes naar Cocu gaan sturen dat hij moet blijven als steunbetuiging en dat Cocu dan denkt dat het omgekeerde psychologie is en dan stopt hij er mee en dan blijkt dat de fans oprecht wilde dat hij bleef.
Vertel me alsjeblieft alles over Toeter Jan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Toeter Jan morgen een fluitje meeneemt naar de herdgang.
https://twitter.com/toeterjanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft alles over Toeter Jan.
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingenquote:
Hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingen
Hij heeft tenminste gegronde redenen voor zijn gedrag in tegenstelling tot zijn mede PSV-supporters haha
Ik snap dan ook wel dat Bruma zo boos op hem werd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Behoorlijke gok heeft die jongen
En toch dolt hij de hele PSV verdedigingquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Lukaki kan er geen pepernoot van.
Beetje respect voor Cabral he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
Lukoki, tering.
Misschien is Schaken toch niet de slechtste buitenspeler in Nederland.
Ik vraag me wel af in welk oog bruma keek toen die zo boos werdquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dan ook wel dat Bruma zo boos op hem werd.
Zou ik ook hebben met Fischer op de vleugelquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Balletje het stadion uit.
Overigens denkt Lukoki dat hij nog kans van slagen heeft bij Ajax.
Mee eens Dirk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Sunri5e het volgende:
Die gast moet je nu toch direct wisselen? Wat een staatsmongool die Lukoki.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft Jozefzoon gekocht, besef je dat.
Een opgevoerde paardenlul zelfsquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een paardelul die Lukoki.. als je zo'n bal niet afspeelt verdien je een nekschot
Normaal gesproken zou ik dat bij die Lukoko ook zeggen maar je zag hem letterlijk nog opkijkenquote:
Ritzmaier volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef OverRated het volgende:
Die pass op Lukoki was wel heerlijk
Wie was dat?
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat bij die Lukoko ook zeggen maar je zag hem letterlijk nog opkijken
Arias is, volgens psv, licht geblesseerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Brenet in godsnaam?
Omdat hij gelovig is denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Brenet in godsnaam?
Duidelijke zaakquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.
Wanneer krijgt BMI een aanklacht te horen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.
Wel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef elby1988 het volgende:
Wat een open spel zeg.. Ongelooflijk
Vandaag al 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk gekregen en geaccepteerd. Belachelijke strafquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wanneer krijgt BMI een aanklacht te horen?
Hij heeft 3 wedstrijden + 1 voorwaardelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou hem lekker vrij laten staan. Al komt hij er langs, iets met een bal kan hij toch nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV is doodsbang voor Lukoki
Als je hem 10x alleen op de keeper laat gaan dan mist hij ze alle 10.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV is doodsbang voor Lukoki
Wat de fuck, dat is wel heel weinig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaag al 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk gekregen en geaccepteerd. Belachelijke straf
Die is al bekend.. 3 wedstrijden schorsing + 1 voorwaardelijk.. tegen de neuzen is hij er dus bijquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opvolger van Cocuquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem lekker vrij laten staan. Al komt hij er langs, iets met een bal kan hij toch niet
Veel te veel bedoel je, gebeurde niksquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck, dat is wel heel weinig.
Dan past ie goed bij PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je hem 10x alleen op de keeper laat gaan dan mist hij ze alle 10.
Per toeval (lees: kansen die je echt niet kan missen) scoorde hij uit en thuis tegen Heerenveen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem lekker vrij laten staan. Al komt hij er langs, iets met een bal kan hij toch niet
Bijzonder knap.quote:
Jammer dat je niet naar de wedstrijd kon kijken. Druk weekend?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Veel te veel bedoel je, gebeurde niks
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die is al bekend.. 3 wedstrijden schorsing + 1 voorwaardelijk.. tegen de neuzen is hij er dus bij
Maakte wel lekker koelbloedig af tegen Heerenveenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je hem 10x alleen op de keeper laat gaan dan mist hij ze alle 10.
Zat in het stadion, hij struikeldequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar de wedstrijd kon kijken. Druk weekend?
Het geluk van de kampioenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]PSV dus zonder Rekik tegen Twente, en Feyenoord zonder dingetje.. mooi.
Leuke is dat hij gister nog stelde vrijstelling te verwachtenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaag al 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk gekregen en geaccepteerd. Belachelijke straf
xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zat in het stadion, hij struikelde
Alsof de slechte prestaties de schuld is van Maher, het is de schuld van de rest van het teamquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef Syntix het volgende:
Alsof Maher nog een optie is voor het WK
Hah... Nee. Je ziet hem duidelijk naar Ibarra kijken, draait zelfs tijden het lopen zijn hoofd mee zodat hij hem aan blijft kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zat in het stadion, hij struikelde
Dat komt omdat hij 35 en al financieel binnen isquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim de Cler. Niet voor niets dat hij nu bij de Leidsche Boys aanmoddert
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha psv
Wat een comedy show dit
Klopt, maar Ibarra draaide wat anders waardoor hij BMI liet struikelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah... Nee. Je ziet hem duidelijk naar Ibarra kijken, draait zelfs tijden het lopen zijn hoofd mee zodat hij hem aan blijft kijken.
Ik zou zeggen financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij 35 en al financieel binnen is
Thijs Sleegers, 2 weken geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Zoet kan er echt geen reet van.
Je kan je haast niet voorstellen dat er eerder dit seizoen mensen zijn geweest die hem in Oranje wilde hebben.
Voetballend kan hij er helemaal niks van. Een beetje druk zetten en het is balverlies.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Je kan je haast niet voorstellen dat er eerder dit seizoen mensen zijn geweest die hem in Oranje wilde hebben.
Dit is een troll toch? Toch....quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar Ibarra draaide wat anders waardoor hij BMI liet struikelen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Oh het was zelfs Ibarra's schuld?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar Ibarra draaide wat anders waardoor hij BMI liet struikelen
Psv hield ooit weleens de 0.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Cruz scoorde daar een keer vanaf de middellijn. Dat jullie het weten.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is een troll toch? Toch....
Serieus reagerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh het was zelfs Ibarra's schuld?Tering, je kunt echt niet objectief er naar kijken
Feyenoord werd ooit eens kampioenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv hield ooit weleens de 0.
Nu ben je gewoon onwaarheden aan het vertellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leg de schuld niet bij Ibarra, ik zeg alleen dat hij medeverantwoordelijk is en daarom de schorsing veel te hoog isquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh het was zelfs Ibarra's schuld?Tering, je kunt echt niet objectief er naar kijken
Zondag nog tegen RKC.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |