Zou ik ook hebben met Fischer op de vleugelquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Balletje het stadion uit.
Overigens denkt Lukoki dat hij nog kans van slagen heeft bij Ajax.
Mee eens Dirk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Sunri5e het volgende:
Die gast moet je nu toch direct wisselen? Wat een staatsmongool die Lukoki.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft Jozefzoon gekocht, besef je dat.
Een opgevoerde paardenlul zelfsquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een paardelul die Lukoki.. als je zo'n bal niet afspeelt verdien je een nekschot
Normaal gesproken zou ik dat bij die Lukoko ook zeggen maar je zag hem letterlijk nog opkijkenquote:
Ritzmaier volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef OverRated het volgende:
Die pass op Lukoki was wel heerlijk
Wie was dat?
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat bij die Lukoko ook zeggen maar je zag hem letterlijk nog opkijken
Arias is, volgens psv, licht geblesseerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Brenet in godsnaam?
Omdat hij gelovig is denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Brenet in godsnaam?
Duidelijke zaakquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.
Wanneer krijgt BMI een aanklacht te horen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.
Wel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef elby1988 het volgende:
Wat een open spel zeg.. Ongelooflijk
Vandaag al 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk gekregen en geaccepteerd. Belachelijke strafquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wanneer krijgt BMI een aanklacht te horen?
Hij heeft 3 wedstrijden + 1 voorwaardelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou hem lekker vrij laten staan. Al komt hij er langs, iets met een bal kan hij toch nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV is doodsbang voor Lukoki
Als je hem 10x alleen op de keeper laat gaan dan mist hij ze alle 10.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV is doodsbang voor Lukoki
Wat de fuck, dat is wel heel weinig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaag al 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk gekregen en geaccepteerd. Belachelijke straf
Die is al bekend.. 3 wedstrijden schorsing + 1 voorwaardelijk.. tegen de neuzen is hij er dus bijquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |