Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor incident gaan na deze wedstrijd krijgen jongens?
Morgen naar de Hertgang met vlaai om de overwinning te vierenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
whehehe goede XDquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.
Locadia gaat Willems een dikzak noemen en dan gaan ze sprintenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat Toeter Jan morgen een fluitje meeneemt naar de herdgang.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat de supporters allemaal briefjes naar Cocu gaan sturen dat hij moet blijven als steunbetuiging en dat Cocu dan denkt dat het omgekeerde psychologie is en dan stopt hij er mee en dan blijkt dat de fans oprecht wilden dat hij bleef.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Diep. Diep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters allemaal briefjes naar Cocu gaan sturen dat hij moet blijven als steunbetuiging en dat Cocu dan denkt dat het omgekeerde psychologie is en dan stopt hij er mee en dan blijkt dat de fans oprecht wilde dat hij bleef.
Vertel me alsjeblieft alles over Toeter Jan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Toeter Jan morgen een fluitje meeneemt naar de herdgang.
https://twitter.com/toeterjanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft alles over Toeter Jan.
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingenquote:
Hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingen
Hij heeft tenminste gegronde redenen voor zijn gedrag in tegenstelling tot zijn mede PSV-supporters haha
Ik snap dan ook wel dat Bruma zo boos op hem werd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Behoorlijke gok heeft die jongen
En toch dolt hij de hele PSV verdedigingquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Lukaki kan er geen pepernoot van.
Beetje respect voor Cabral he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
Lukoki, tering.
Misschien is Schaken toch niet de slechtste buitenspeler in Nederland.
Ik vraag me wel af in welk oog bruma keek toen die zo boos werdquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dan ook wel dat Bruma zo boos op hem werd.
Zou ik ook hebben met Fischer op de vleugelquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Balletje het stadion uit.
Overigens denkt Lukoki dat hij nog kans van slagen heeft bij Ajax.
Mee eens Dirk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Sunri5e het volgende:
Die gast moet je nu toch direct wisselen? Wat een staatsmongool die Lukoki.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft Jozefzoon gekocht, besef je dat.
Een opgevoerde paardenlul zelfsquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een paardelul die Lukoki.. als je zo'n bal niet afspeelt verdien je een nekschot
Normaal gesproken zou ik dat bij die Lukoko ook zeggen maar je zag hem letterlijk nog opkijkenquote:
Ritzmaier volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef OverRated het volgende:
Die pass op Lukoki was wel heerlijk
Wie was dat?
Martins Indi had het echter niet gesien. Hij struikelde.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat bij die Lukoko ook zeggen maar je zag hem letterlijk nog opkijken
Arias is, volgens psv, licht geblesseerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Brenet in godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |