Hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingen
Hij heeft tenminste gegronde redenen voor zijn gedrag in tegenstelling tot zijn mede PSV-supporters haha
Ik snap dan ook wel dat Bruma zo boos op hem werd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Behoorlijke gok heeft die jongen
En toch dolt hij de hele PSV verdedigingquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Lukaki kan er geen pepernoot van.
Beetje respect voor Cabral he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
Lukoki, tering.
Misschien is Schaken toch niet de slechtste buitenspeler in Nederland.
Ik vraag me wel af in welk oog bruma keek toen die zo boos werdquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dan ook wel dat Bruma zo boos op hem werd.
Zou ik ook hebben met Fischer op de vleugelquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Balletje het stadion uit.
Overigens denkt Lukoki dat hij nog kans van slagen heeft bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |