Ik hoop allemaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens even een poultje starten, hoeveel Twente spelers gaat Lurling vandaag neerschoppen?
Is gebaseerd op keiharde statistieken vriend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet de optie "Rot op met je calimero-poll' in te zetten.
Graag on-topic.quote:
Dat is mijn uitzicht vanaf mijn locatie nu. heerlijke wijven, mooi weer en psv die achterstaatquote:
jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
Hallo ik ben ook weer thuis. Domineert Cambuur zoals verwacht?
PSV is dramatisch slecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
PSV bakt er geen hout vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
"Dan speel je toch een beetje de advocaat van... ehh... zo'n jonge ploeg"
Mooie uitdrukking is het toch ook hè.
Spelers mogen daar sowieso wel mee ophouden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Derksen heeft nog een tip voor Bruma als hij vaker het logo gaat kussen
[ afbeelding ]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor incident gaan na deze wedstrijd krijgen jongens?
Morgen naar de Hertgang met vlaai om de overwinning te vierenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
whehehe goede XDquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan iig niks met de meegereisde supporters gebeuren.
Locadia gaat Willems een dikzak noemen en dan gaan ze sprintenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat Toeter Jan morgen een fluitje meeneemt naar de herdgang.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat de supporters allemaal briefjes naar Cocu gaan sturen dat hij moet blijven als steunbetuiging en dat Cocu dan denkt dat het omgekeerde psychologie is en dan stopt hij er mee en dan blijkt dat de fans oprecht wilden dat hij bleef.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Diep. Diep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters allemaal briefjes naar Cocu gaan sturen dat hij moet blijven als steunbetuiging en dat Cocu dan denkt dat het omgekeerde psychologie is en dan stopt hij er mee en dan blijkt dat de fans oprecht wilde dat hij bleef.
Vertel me alsjeblieft alles over Toeter Jan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Toeter Jan morgen een fluitje meeneemt naar de herdgang.
https://twitter.com/toeterjanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft alles over Toeter Jan.
Ik vind het oprecht wel mooi dat soort dingen. Laat hem lekker gepassioneerd toeteren in al zijn beperkingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |