quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha psv
Wat een comedy show dit
Klopt, maar Ibarra draaide wat anders waardoor hij BMI liet struikelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah... Nee. Je ziet hem duidelijk naar Ibarra kijken, draait zelfs tijden het lopen zijn hoofd mee zodat hij hem aan blijft kijken.
Ik zou zeggen financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij 35 en al financieel binnen is
Thijs Sleegers, 2 weken geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Zoet kan er echt geen reet van.
Je kan je haast niet voorstellen dat er eerder dit seizoen mensen zijn geweest die hem in Oranje wilde hebben.
Voetballend kan hij er helemaal niks van. Een beetje druk zetten en het is balverlies.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Je kan je haast niet voorstellen dat er eerder dit seizoen mensen zijn geweest die hem in Oranje wilde hebben.
Dit is een troll toch? Toch....quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar Ibarra draaide wat anders waardoor hij BMI liet struikelen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Oh het was zelfs Ibarra's schuld?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar Ibarra draaide wat anders waardoor hij BMI liet struikelen
Psv hield ooit weleens de 0.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Cruz scoorde daar een keer vanaf de middellijn. Dat jullie het weten.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is een troll toch? Toch....
Serieus reagerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh het was zelfs Ibarra's schuld?Tering, je kunt echt niet objectief er naar kijken
Feyenoord werd ooit eens kampioenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv hield ooit weleens de 0.
Nu ben je gewoon onwaarheden aan het vertellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv hield ooit weleens de 0.
Ik leg de schuld niet bij Ibarra, ik zeg alleen dat hij medeverantwoordelijk is en daarom de schorsing veel te hoog isquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh het was zelfs Ibarra's schuld?Tering, je kunt echt niet objectief er naar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |