quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:08 schreef Cyan9 het volgende:
Georgië heeft gekozen en komt met Nina Sublatti dit jaar.
In de voorronde kreeg ze het hoogste aantal punten van de vakjury en televoting, dus het land lijkt er helemaal achter te staan. De Eurovision site laat ook weten dat ze prima piano kan spelen, maar daar horen we dan weer niks van in haar inzending..
De kwaliteit is van het filmpje is helaas niet heel goed.
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:21:06 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat haal ik uit de beschrijving die terug te vinden is op de site van het ESF.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:58 schreef Iwanius het volgende:
Vanwege de regel dat de zangeres zich met name op een jazzy sound focust?![]()
Ik kan mij niet zo 1-2-3 herinneren dat Georgië ooit een echt leuk nummer op het ESF bracht dat voor met name West-Europa te pruimen was.
Vorig jaar 'Waterfall' toch wel? Aardig tot goed nummer en erg toegangelijk voor het westen van europa.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:58 schreef Iwanius het volgende:
Vanwege de regel dat de zangeres zich met name op een jazzy sound focust?![]()
Ik kan mij niet zo 1-2-3 herinneren dat Georgië ooit een echt leuk nummer op het ESF bracht dat voor met name West-Europa te pruimen was.
Best een goede vergelijking ja...niet echt samenhangend. Opzich vind ik het niet slecht, er zitten prachtige muzikale stukken in, maar ook hele vreemde stukken. Ik denk te zwak voor een finaleplek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Fred_B het volgende:
Net zo onbegrijpelijk als Treble dat wij ooit stuurden.
Zo'n enorme zekere non-qualifier als vorig jaar gaat het hopelijk niet worden nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
Super schop!
Georgië heeft de vijf kandidaten bekend gemaakt die allemaal maar al te graag mee willen doen op het ESF. Hier staat meer info over alle deelnemers: http://www.eurovision.tv/page/news?id=georgian_entries_announced. Ik heb niet het idee dat er oude bekenden bij zitten.
De vijf kandidaten:
1. Eter Berashvili - If Someone
2. Edvard Maison - We Are Freeeee
3. Niutone - Run Away
4. Nina Sublatti - Warrior
5. Misha Sulukhia - One And Only
Wie het ook wordt, erger dan vorig jaar kan bijna niet.
Ik vond het best leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo'n enorme zekere non-qualifier als vorig jaar gaat het hopelijk niet worden nee.
Ik vond het ook zeker geen slechte inzending, maar hij was zo extreem ontoegankelijk, dat hij in een wedstrijd waarin je het maar 1x mag laten horen echt volledig kansloos was.quote:
Dat wel. i.v.m. het andere geweld valt dit lied weg, terwijl het eigenlijk een veel hogere klassering had verdient.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeker geen slechte inzending, maar hij was zo extreem ontoegankelijk, dat hij in een wedstrijd waarin je het maar 1x mag laten horen echt volledig kansloos was.
Woow inderdaad, die vliegt aan alle kanten uit de bocht. Ik had qua zang wel wat meer van haar verwacht. Achtergrond is overigens wel mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Unites het volgende:
Wow, die zingt wel erg slecht zeg. Behoorlijk vals.
Lekker pakje, heerlijke laarzenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog even een screen van een stukje wat niet in de snippet zit:
[ afbeelding ]
Zeker, ik had het idee dat ze nu nog beter zong dan dinsdag.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:16 schreef Redefine het volgende:
Ik moet zeggen dat het nummer live nog erg goed overeind is gebleven beide keren. Door het lezen van meerdere reacties dat het heel erg vals zou zijn, vreesde ik voor de live uitvoering. Maar live klinkt het ook nog erg goed. Deze staat uiteindelijk in mijn top vijf.
Het ging in de finale alleen niet helemaal goed met de rookmachine, want kort na het begin is de zangeres amper nog te zien.
Ja ze leeft zich goed in haar rol in. Vergelijk het maar eens met het 'postcard' filmpje.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:23 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zeker, ik had het idee dat ze nu nog beter zong dan dinsdag.
Maar wat kan ze boos kijken
inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 03:34 schreef Redefine het volgende:
Nog even ter illustratie wat ik bedoelde met de rookmachine (00.37 - 00.57). Toch wel weer een voorbeeld van een van de ontelbare knulligheden van de Oostenrijkse productie.
Ik las Weagree en ik dacht: 'wat een gekkig Georgisch woord"quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef grazz het volgende:
Vind geen enkel lied echt goed. Als ik één moet kiezen, dan zeg ik We agree.
Mee eens, het liedje vind ik Oasis achtig wat ik best goed vind.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het nog best aardig, maar er moet wel een erg goede podiumpresentatie bij zitten. Wordt dit live erg saai gebracht dan vergeet je het zo.
Het hoogtepunt van deze clip vind ik persoonlijk de eerste 8, 9 seconden; de tune van eurovisie.quote:
Het is meer dan prima britpop. Kan zo op 3FM of Studio Brussel. Persoonlijk vind ik dit leuk. Het is natuurlijk kansloos op het ESF.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van deze clip vind ik persoonlijk de eerste 8, 9 seconden; de tune van eurovisie.
Serieus, wat een prut, dit.
Dit spreekt sommige rockliefhebbers misschien aan, maar een breed publiek rent gillend weg. En de meeste rockliefhebbers ook, denk ik.
Ik vind het nog steeds een goed nummer. Misschien juist omdat het zo niet op het ESF thuis hoort.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit viel erg goed vandaag in de repetitie. Ze waren eigenlijk kansloos voor kwalificatie, maar nu gestegen naar de 11e plaats bij de bookmakers.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Fred_B het volgende:
Dit lied moest tijden de jury-rehearsal overigens 5x worden uitgevoerd, wegen technische problemen met de cameravoering. Ik vermoed dat de juryleden na dit voor de 5e keer te hebben gezien weggedragen konden worden.
Dit, zeer gedurfd, serieus een goed nummer. Hoop dat het heel hoog eindigt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Sowieso de originaliteitsprijs. Kwalitatief gezien niet het allerbeste nummer, maar ik hoop wel dat ze hoog gaan eindigen. Ik droom al jaren van meer écht goede rock/metal op Eurovision.
Mij ook, maar dan zonder een goede hit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Em31 het volgende:
Ze doen me (vooral de zanger) ook denken aan Kensington.
Het is alleen Manga uit Turkije gelukt, 2e, en dat was dan ook nog behoorlijk soft met een nu-metalrandje.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:16 schreef Redefine het volgende:
Twintigste, geen geheel verbazingwekkende uitslag. Dergelijke muziek zal nooit heel hoog scoren op het festival.
Ik geloof dat Finland het ook een keer vrij aardig deed...quote:Op zondag 15 mei 2016 11:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is alleen Manga uit Turkije gelukt, 2e, en dat was dan ook nog behoorlijk soft met een nu-metalrandje.
Mwah dat vind ik meer kermis dan serieus, maar je hebt ergens wel gelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof dat Finland het ook een keer vrij aardig deed...
Ik vond het een heerlijk nummer. Die pakken waren erg over de top, maar dat is ook gewoon hun stijl, al zal het allicht geholpen hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik meer kermis dan serieus, maar je hebt ergens wel gelijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk om zo'n inzending in de finale te zien, zou op een indie/rockfestival niet uit de toon vallen...
Georgie scoort altijd prima met dit soort rockinzendingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |