Ik las Weagree en ik dacht: 'wat een gekkig Georgisch woord"quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef grazz het volgende:
Vind geen enkel lied echt goed. Als ik één moet kiezen, dan zeg ik We agree.
Mee eens, het liedje vind ik Oasis achtig wat ik best goed vind.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het nog best aardig, maar er moet wel een erg goede podiumpresentatie bij zitten. Wordt dit live erg saai gebracht dan vergeet je het zo.
Het hoogtepunt van deze clip vind ik persoonlijk de eerste 8, 9 seconden; de tune van eurovisie.quote:
Het is meer dan prima britpop. Kan zo op 3FM of Studio Brussel. Persoonlijk vind ik dit leuk. Het is natuurlijk kansloos op het ESF.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van deze clip vind ik persoonlijk de eerste 8, 9 seconden; de tune van eurovisie.
Serieus, wat een prut, dit.
Dit spreekt sommige rockliefhebbers misschien aan, maar een breed publiek rent gillend weg. En de meeste rockliefhebbers ook, denk ik.
Ik vind het nog steeds een goed nummer. Misschien juist omdat het zo niet op het ESF thuis hoort.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit viel erg goed vandaag in de repetitie. Ze waren eigenlijk kansloos voor kwalificatie, maar nu gestegen naar de 11e plaats bij de bookmakers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |