Woow inderdaad, die vliegt aan alle kanten uit de bocht. Ik had qua zang wel wat meer van haar verwacht. Achtergrond is overigens wel mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Unites het volgende:
Wow, die zingt wel erg slecht zeg. Behoorlijk vals.
Lekker pakje, heerlijke laarzenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog even een screen van een stukje wat niet in de snippet zit:
[ afbeelding ]
Zeker, ik had het idee dat ze nu nog beter zong dan dinsdag.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:16 schreef Redefine het volgende:
Ik moet zeggen dat het nummer live nog erg goed overeind is gebleven beide keren. Door het lezen van meerdere reacties dat het heel erg vals zou zijn, vreesde ik voor de live uitvoering. Maar live klinkt het ook nog erg goed. Deze staat uiteindelijk in mijn top vijf.
Het ging in de finale alleen niet helemaal goed met de rookmachine, want kort na het begin is de zangeres amper nog te zien.
Ja ze leeft zich goed in haar rol in. Vergelijk het maar eens met het 'postcard' filmpje.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:23 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zeker, ik had het idee dat ze nu nog beter zong dan dinsdag.
Maar wat kan ze boos kijken
inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 03:34 schreef Redefine het volgende:
Nog even ter illustratie wat ik bedoelde met de rookmachine (00.37 - 00.57). Toch wel weer een voorbeeld van een van de ontelbare knulligheden van de Oostenrijkse productie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |