quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas en Mur weer neuken? Hahaha right.
Weet niet waarom ik hier zo hard om moet lachen.quote:
Honger gekregenquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ziet 2 negers en je krijgt honger?
Ja man gelijk zin in kipquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ziet 2 negers en je krijgt honger?
Soort van.. maar daar krijg je toch geen honger van man.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja man gelijk zin in kip
Nee die bovenste is toch aan het eten of niet
Ja heb sowieso honger dus alles wat ik nu zie wat met eten te maken heeft maakt het ergerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Soort van.. maar daar krijg je toch geen honger van man.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas en Mur weer neuken? Hahaha right.
Hahaha ben je nou e-mad omdat ik moest lachen? Dacht dat jij het had uitgemaakt met Mur. Blijkbaar toch nog beetje verliefd?quote:
Neehoor je zei net dat je naalden haatte dus ik dacht laat ik eens naalden postenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ben je nou e-mad omdat ik moest lachen? Dacht dat jij het had uitgemaakt met Mur. Blijkbaar toch nog beetje verliefd?
Picsquote:
Zo'n plaatje doet me niks. Cute wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor je zei net dat je naalden haatte dus ik dacht laat ik eens naalden posten
lief dat je voor me op komtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo wil je niet spotten met God?
Maar hoe zit het nou tussen jou en Mur? Wordt dat nog ballen of is het nu definitief klaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor je zei net dat je naalden haatte dus ik dacht laat ik eens naalden posten
LompeGodquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo, bepalen we zelf wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n plaatje doet me niks. Cute wel.
Ik vind het een beetje naar dat je Mur nu zo moet pakken.quote:
Dat is toch al superlang klaar? Of stond ze onderaan de flat te schreeuwen naar 'm?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou tussen jou en Mur? Wordt dat nog ballen of is het nu definitief klaar?
Ik pak Mur wanneer ik wil, waar ik wil en hoe ik wil.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naar dat je Mur nu zo moet pakken.
Een andere manier is vast beter geschikt
Beter aanbid je hem dan ook, want anders!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik pak Mur wanneer ik wil, waar ik wil en hoe ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al superlang klaar? Of stond ze onderaan de flat te schreeuwen naar 'm?
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al superlang klaar? Of stond ze onderaan de flat te schreeuwen naar 'm?
Soms krijgt hij wat brokjes en hoeft hij niet in het hondenhok te slapen. Best lief toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter aanbid je hem dan ook, want anders!
Anders wat?
Ja weet niet. Maar het is niet best.
Akkoord!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms krijgt hij wat brokjes en hoeft hij niet in het hondenhok te slapen. Best lief toch?
Aaaahhhhwww.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik begreep van de perschef van FOK!rwina BV dat ze weer honger had naar Mur-dick.
Het was fijn zakendoen met je.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar laatste move lijkt op jouw hoofd op die meme-pic.
whutquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Goh Mur, je moest wel heel wat eieren kwijt of niet
Ik las nat.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Ben wel echt naar geworden van dat programma net. Gewoon vieze wonden alles.Zal je maar gebeuren man, shiiit.
Word ik van jou ja.quote:
Aanvaard.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha klopt, ik zit je gang te schrobben en het apparaat is kapot. Waarvoor excuus.
Als jij even doet alsof je het reinigingsmiddel vervangt kan ik je snoeihard tegen dat apparaat nemen.quote:
Weet niet hoe dat moet, misschien moet je me helpen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij even doet alsof je het reinigingsmiddel vervangt kan ik je snoeihard tegen dat apparaat nemen.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
Oh god heb voor het eerst in m'n leven iets op marktplaats besteld, hoop dat ik het ook echt krijg enzo
De geschiedenis van imaginaire landen en plaatsen van Umberto Ecoquote:
Jij toch niet?quote:
Een beetje zoals een tenissleraar met zijn 15-jarige pupillen doet?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat moet, misschien moet je me helpen.
Ziet er prachtig uit, wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
De geschiedenis van imaginaire landen en plaatsen
Tenissleraar.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een beetje zoals een tenissleraar met zijn 15-jarige pupillen doet?
Welnee, enige reden tot klagen is dat er water in mijn oor zit na 't douchen.quote:
zou woest worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, enige reden tot klagen is dat er water in mijn oor zit na 't douchen.
Ja vond hem ook duur dus dacht even kijken op marktplaats en daar vond ik hem voor 24,75 inc. verzendkosten. Ben heel benieuwd, denk dat ik het ook kan gebruiken voor m'n scriptie en anders sowieso fijn om te lezenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit, wel.
Wel duur op bol. Maar alles is duur op bol.
Best een goede reden als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, enige reden tot klagen is dat er water in mijn oor zit na 't douchen.
Ahw. Kom maar kroelen bby. Zal ik je ellebogen insmeren met lotion?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht dat wij de taal van de liefde spraken.
mensen die geen plaatjes doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit, wel.
Wel duur op bol. Maar alles is duur op bol.
Die douchekop krijgt morgen nog wat te heure.quote:
Goede deal wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vond hem ook duur dus dacht even kijken op marktplaats en daar vond ik hem voor 24,75 inc. verzendkosten. Ben heel benieuwd, denk dat ik het ook kan gebruiken voor m'n scriptie en anders sowieso fijn om te lezen
en terecht!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die douchekop krijgt morgen nog wat te heure.
Nee zou ik eigenlijk vaker moeten doen maar is ook pure luiheid om daar een account aan te maken en dan ook nog 9 jaar te moeten wachten op een boekquote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede deal wel.
Kijk je wel eens op Amazon? Daar hebben ze vaak heel goede aanbiedingen.
Was blij dat ik daar een boek vond dat ik als cadeau wilde geven. Prijzen liepen op tot 930 euro
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Kom maar kroelen bby. Zal ik je ellebogen insmeren met lotion?
Ja, MP is wel sneller.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee zou ik eigenlijk vaker moeten doen maar is ook pure luiheid om daar een account aan te maken en dan ook nog 9 jaar te moeten wachten op een boekEn credit card van ons mam lenen
Ja wordt waarschijnlijk gewoon net zo duur. Maar goed, dan zullen ze wel gaan concurreren dus zul je op sommige boeken wel belachelijke kortingen krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, MP is wel sneller.
We krijgen als het goed is een Amazon nl. Ben benieuwd hoe die prijzen zich verhouden tot bol dan.
Moest lachen om m'n eigen opmerking wel.quote:
Heb al paar keer Watership Down gekocht voor 1 centquote:Op maandag 3 februari 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wordt waarschijnlijk gewoon net zo duur. Maar goed, dan zullen ze wel gaan concurreren dus zul je op sommige boeken wel belachelijke kortingen krijgen.
Dat slaat echt nergens op neequote:Op maandag 3 februari 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al paar keer Watership Down gekocht voor 1 cent
Belachelijk dat het kan eigenlijk.
Zal je 's laten lachen door je 2e naam te motorboaten.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen om m'n eigen opmerking wel.
Is wel een leuk cadeautje.quote:
Uitstekend Mur.quote:
Que?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal je 's laten lachen door je 2e naam te motorboaten.
quote:
Hahaha, faalquote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ [url=http://http://static4.wikia.noco(...)Icant.gif]afbeelding[/url] ]
Hjb, tenissleraar.quote:
Hahahaha "de vrouw is verpest".quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is één iemand die die fout eerder heeft gemaakt!
1 result (0.26 seconds)
niiiiiiicequote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een leuk cadeautje.
[..]
Uitstekend Mur.
Er is geen eten, alleen alcohol.
Je kunt overal liggen en slapen en muziek luisteren.
Jehova?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef Aiciu het volgende:
Lol ik was dus met een vriend komt er ineens zon kill van 40 ofzo met een briefje naar hem toe ahahaha ik ging stuk
quote:
Morgenquote:
succes !quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Morgen
Dadelijk eerste stagedag o shit
Ja vandaag doen we voornamelijk intakegesprekken, dus lekker rustig beginnen en wel fijn omdat ik dan m'n deelnemers al een beetje leer kennen.quote:
hoe reviseer je zoiets?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vandaag doen we voornamelijk intakegesprekken, dus lekker rustig beginnen en wel fijn omdat ik dan m'n deelnemers al een beetje leer kennen.
Eerst zo m'n klarinet ophalen die is compleet gereviseerdOok zin in
Wat speel jij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe reviseer je zoiets?
alle speekselresten eruit spoelen en alle kleppakkingen vervangen?
ik speel helemaal geen muziek instrumentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat speel jij?
Wordt helemaal uit elkaar geschroefd, in bad gedaan geolied, inderdaad alle polsters vervangen kleppen opgepoetst, terug in elkaar gezet en dan kleppen weer helemaal opnieuw afgesteld voor de stemming. En dan klinkt hij weer als nieuw
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik speel helemaal geen muziek instrument
gaar is dat altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh
Godver net een aflevering gedownload van een serie is hij gewoon echt hard out of sync. Scheelt gewoon een halve seconde ofzo
volgens mij heb ik vrij weinig talent om een instrument te bespelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh
Godver net een aflevering gedownload van een serie is hij gewoon echt hard out of sync. Scheelt gewoon een halve seconde ofzo
Ja dat was ook gewoon het geval, maar na een paar minuten was het al niet meer om aan te zien. Dan upload je zoiets toch gewoon nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaar is dat altijdvooral als het steeds meer gaat schelen
Hart of dixiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik vrij weinig talent om een instrument te bespelen
welke serie?
leuke serie om te volgen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was ook gewoon het geval, maar na een paar minuten was het al niet meer om aan te zien. Dan upload je zoiets toch gewoon niet
[..]
Hart of dixie
Niet voor mannenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke serie om te volgen?
ik moet weer wat nieuws hebben
okequote:
ik heb geen kankerquote:
Ken geen enkele man die het kijkt en wel een aantal meisjes die geprobeerd hebben hun vriend het te laten kijken, dus nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
zelfs niet door rachel bilson?
hmm, oke.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ken geen enkele man die het kijkt en wel een aantal meisjes die geprobeerd hebben hun vriend het te laten kijken, dus nee.
Ik denk niet dat Rachel Bilson bijzonder genoeg is om zo'n serie leuk te gaan vinden. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
12 uur pas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
nog andere tips?
hoe laat begin je met stage eigenlijk?
Homelandquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
12 uur pas.
Ehm waar houd je van?
met vlc kan je het syncenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:42 schreef Robophatt het volgende:
God kk het is inderdaad nationale cancer day heb een andere versie gedownload en hij is ook out of sync zo fucking mad nu he
Oke misschien vind je misfits leuk dan, beetje heroes achtig maar dan Brits en over the top.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Homeland
NCIS los angeles
Person of interest
marvel's agents of shield
die ben ik nu aan het kijken.
en wat comedy series als TBBT en 2 broke girls
nohhh hoe moet dat?quote:
terugvindquotequote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke misschien vind je misfits leuk dan, beetje heroes achtig maar dan Brits en over the top.
House of Cards
Hannibal begint weer bijnaeen van de beste series die ik in tijden gezien heb
Op het moment kijk ik zelf ook niet zoveel want mag niet aan nieuwe series beginnen omdat ik dan gelijk 2 weken geen flikker doe omdat ik al die afleveringen moet zien.
1 maartquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ah gelukkig toch nog 1 vriendje
Wanneer is Chai terug weet iemand?
Wowquote:
tja, maandban, maar februari is schijnbaar te kortquote:
ook wel lekker vaag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, maandban, maar februari is schijnbaar te kort
Wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, maandban, maar februari is schijnbaar te kort
denk ik he, ik roep ook maar watquote:
Ik neem het maar aan als zijnde waarheidquote:
het is dan ook een zeer plausibele redenatiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neem het maar aan als zijnde waarheid
alle 3 niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Welke zal ik nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan iets uitzoeken van een horloge merkquote:
ik zou iets moois zoeken ipv deze troep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Welke zal ik nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan iets uitzoeken van een horloge merk
Enlighten me! 200 euro is mijn budgetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou iets moois zoeken ipv deze troep.
Plsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Welke zal ik nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breilquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Enlighten me! 200 euro is mijn budget
broeder alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alleen maar zeiken![]()
Niet met een tip komen
Ja, kom opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alleen maar zeiken![]()
Niet met een tip komen
Je bent zelf een seikoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kom opwil je een horloge, kom je met die shit.
Sowieso Seiko.
mijne is kapot.quote:
ik twijfel. ik vind ze wel mooi, maar heb nog nooit een horloge met een metalen band gehad. weet niet of ik dat prettig vindquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijne is kapot.
[ afbeelding ]
Prachtig ding.leuk om mee te spelen, tussen tijdzones wisselen en alles zien draaien naar de juiste stand, maar nu moet ik hem wel laten maken.
weet overigens ook niet waar enzo.
Maar goed, dat kan ook gewoon mijn geluk zijn.
je kan altijd een andere strap erop laten zetten als het niet bevalt he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel. ik vind ze wel mooi, maar heb nog nooit een horloge met een metalen band gehad. weet niet of ik dat prettig vind
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:30 schreef Aiciu het volgende:
Horloges onder de 250 euro moet je sowieso niet kopen.
Gewoon batterijtje vervangen dan toch haha.quote:
bij mijn huidige klopt dat wel bijnaquote:
Die hillfiger?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik neem er indd één die ik graag wil en betaalbaar is
Kost daquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat ik voor deze ga ja.
[ afbeelding ]
Zou dat geld dan in je zak houden eerlijk gezegd.quote:
Wow, de herinneringenquote:
jarenlang gedragen. nu nog steeds als ik beun. gaat tenminste nooit kapotquote:
Heb je gegevens doorgegeven aan de belastingdienstquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jarenlang gedragen. nu nog steeds als ik beun. gaat tenminste nooit kapot
echt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat ik voor deze ga ja.
[ afbeelding ]
Maar ik wil wel een horlogequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dat geld dan in je zak houden eerlijk gezegd.
je hebt de links niet bekeken he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een horlogeWat raad je aan dan?
Kost me veel minder .. of heb je iets rond de 200 wat kwa uiterlijk overeen komt? Want daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?
horloges van kledingmerken.kom op man.
Seiko. Zei ik net ook al. Hele betaalbare mooie modellen zitten er tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een horlogeWat raad je aan dan?
snitchquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je gegevens doorgegeven aan de belastingdienst
te duur? dat zijn de merken die het grootste en beste aanbod hebben voor tussen de 100 en 200quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel.. niet allemaal. Veel dure shit en niet echt mijn smaak.
Krijg commisie. Connecties, allesquote:
Snap ik wel gezien jouw mentale staat, leeftijd en interessesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.seiko.nl/collections/general/Default.aspx
Ik zie niet echt iets wat me aanspreekt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel gezien jouw mentale staat, leeftijd en interesses
gelijk zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk zinwelke drugs zou zij op hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kijk ook gelijk even bij Gstar en al die andere paupermerkjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Diesel heeft ook wel mooie klokjes trouwens
G-Starquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk ook gelijk even bij Gstar en al die andere paupermerkjes
slechte ervaring mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Diesel heeft ook wel mooie klokjes trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ohw, die dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.horloges.nl/diesel-dz7125
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slechte ervaring mee.
en deze is echt kklelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
jawel.quote:
Zie je haar? nee.quote:
Denk niks, dat is gewoon hoe een negerin kauwgum kauwt.quote:
Je kent Chai niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja eh, ze is toch niet al-tijd op FOK!.
Absurde vraag dusquote:
Je bent prima op wegquote:
Ja, Rennie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand wel eens een maagslijmvlies ontsteking gehad?Of iets met maagzuur?
Ja, ik had laatst s'nachts ook een dikke aanval van maagzuur. Rennie genomen en was echt vet snel weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het s'avonds het ergst.. is een Rennie voldoende?
Enige 'medicijn' wat echt doet wat het belooft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst s'nachts ook een dikke aanval van maagzuur. Rennie genomen en was echt vet snel weg.
Oh okeyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst s'nachts ook een dikke aanval van maagzuur. Rennie genomen en was echt vet snel weg.
Chemokuur schijnt ook goed te werkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Enige 'medicijn' wat echt doet wat het belooft.
Heb je ook paniekaanvallen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh okey.. heb eigenlijk nu al een week lang een druk op de borst.. en s'avonds dan van die aanvalletjes. Wordt er gek van.
Binnenkort even dokter.
amputatie ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chemokuur schijnt ook goed te werken
Lang niet in alle gevallen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chemokuur schijnt ook goed te werken
niks mis meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lang niet in alle gevallen.
Tenzij je graag kaal wil worden.
nee, mijn haar is gewoon afgezakt en groeit op mn gezicht, borst en rugquote:
En dan?quote:
Niet zo stoer doen dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik nietmeestal komt het niet zo ver.
Ben je nog maagd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja meestal gebeurt dit gewoon niet
quote:vandaag had ik een jongedame met bond kraag en uggs.
...
Verder is het ook ontzettend lastig om het kalf van het koren te scheiden
...
Oh. Ook goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een impertinente vraag.
Ik had het over vechten
Ja, doe niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik lieg ik ben gewoon vervelend.
Ben JIJ maagd?
Robo en Kaneel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Weer een nieuw fokstelletje (sc)noem geen namen
Noem ze toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, doe niet aan seks voor het huwelijk.
Nee, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]kon je daar geen eufemisme tegenaan gooien ofzo?
Gekke jongen.quote:
Vast wel, maar die bedoel ik nietquote:
Ja, hahaha.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel, maar die bedoel ik nietmooi he dit, lekker dit even melden zonder details hahaha ;p
quote:
Waarom de fuck meldt je het dan, imbeciel dat je d'r los rondloopt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Om mensen als jij mad te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom de fuck meldt je het dan, imbeciel dat je d'r los rondloopt?
Hahahaha moest hier wel om lachen thoquote:imbeciel dat je d'r los rondloopt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha moest hier wel om lachen tho![]()
Oh? met wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |