Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat dat zonder reden gebeurt, maar laten we niet vergeten dat jij steeds in het middelpunt van het gezeik hier staat.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als ik zonder reden word uitgescholden moet ik normaal doen? Oke
Je bent sexy als je gepikeerd bentquote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god Crip ik heb zelden iemand meegemaakt die zoveel drama meebrengt als jij. Bemoei me er liever niet mee, maar word er schijtziek van dat er hier constant ruzie en gejank is als jij online bent.
[..]
En nu wordt het ook gewoon echt tijd om die grote bek van je te houdenDoe eens even normaal zeg.
Oh dan ben ik vaker sexy dan ik zou willenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent sexy als je gepikeerd bent.
ongetwijfeld.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dan ben ik vaker sexy dan ik zou willen
Vind zagende vrouwen ook altijd wel leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent sexy als je gepikeerd bent.
Dat 2e deed de hond van m'n opa altijd, schijteigenwijs beest dat de stokken en ballen nooit wou afgeven en ze dus maar allemaal in d'r bek hield. R.I.P.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kontelikker.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat dat zonder reden gebeurt, maar laten we niet vergeten dat jij steeds in het middelpunt van het gezeik hier staat.
Laten we er verder maar even geen woorden aan vuil maken.
quote:
Bby, wanneer heb jij je voor het laatst laten likken?quote:
Ja denk het ook ja.quote:
Ben je nog naar KFC geweest gisteren?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel als je kk veel hebt uitgegeven en je salaris wordt gestort en je hebt weer evenveel als 4 weken terug.
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel als je kk veel hebt uitgegeven en je salaris wordt gestort en je hebt weer evenveel als 4 weken terug.
Levensgevaarlijk deze manquote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsen.
Oja neat, vergeten dat vandaag salaris was. Netjes bedrag ook bij mijquote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Living on the edge tochquote:
Yup!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nog naar KFC geweest gisteren?
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag ernaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsen.
Terwijl je eigenlijk gewoon in bed ligtquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag erna.
Haha nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yup! [ afbeelding ] Fucking lekker hè, die ranzige trek stillen.
Smileyquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Yup! Fucking lekker hè, die ranzige trek stillen .
Dan zit ik te werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag erna.
Welke FOK!ker ken jij met een eigen smiley (behalve tong)quote:
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoepquote:
Gevulde paprikaquote:Op maandag 3 februari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke FOK!ker ken jij met een eigen smiley (behalve tong).
[..]
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoep.
Vind zuurkool goor. Weet nog niet. Wel zin in bloemkool.quote:
Vind poortjes zelf niet zo lekker.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kippenpoortjes en rijst. Niet Iraans in ieder geval.
Bloemkool.quote:
Nu heb ik zin in Antilliaanse vleessoep.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoep.
Jij eet toch helemaal geen vette dingen?quote:
Geen smaakquote:Op maandag 3 februari 2014 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind zuurkool goor. Weet nog niet. Wel zin in bloemkool.
Etenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gevulde paprika![]()
Ik moet vaker met jou over eten praten.
Is dat een bestaand gerecht of gewoon codetaal voor Shurangelo met een SOA?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:14 schreef Chloroform het volgende:
Nu heb ik zin in Antilliaanse vleessoep.
Het vet snijd ik er eerst af.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij eet toch helemaal geen vette dingen?
Bestaat gewoon. Weet niet of het ook echt vleessoep heet.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een bestaand gerecht of gewoon codetaal voor Shurangelo met een SOA?
En dan?quote:
quote:
Doe 's pic?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bestaat gewoon. Weet niet of het ook echt vleessoep heet.In ieder geval fucking lekker.
Ja man.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
Kan ik champignons die drie dagen over tht zijn nog eten?
Nou en.quote:
quote:
Hmm. Ik had vorige week okersoep met antroewaquote:Sopi cabrito. Is geit.
Goed interview.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[youtube]
I recognize a goon when I see one.
[..]
Hmm. Ik had vorige week okersoep met antroewa.
Nice, maar pass mij die rechter maar danquote:Op maandag 3 februari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
Ook maar even tinder aangeslingerd, gelijk een goede match (links).
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice, maar pass mij die rechter maar dan.
Goede smaak krikriquote:Op maandag 3 februari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
Ook maar even tinder aangeslingerd, gelijk een goede match (links).
[ afbeelding ]
so so onwetendquote:Zoals jullie weten ben ik 18 en word dit mijn eerste jaar stemmen. Ik dacht erover na om niet te stemmen, maar dat gaat nu geen optie meer worden. De PVDE Krijgt mijn stem!
Wacht, ik zag 28 en dacht 'huh ziet er wel jong uit nog', zag daarna pas 14quote:
Beste haar, beste lengte, beste smoeltje, alleen moet ze normaal kijkenquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wacht, ik zag 28 en dacht 'huh ziet er wel jong uit nog', zag daarna pas 14.
Goede troll, was er bijna ingetrapt.quote:[..]
Beste haar, beste lengte, beste smoeltje, alleen moet ze normaal kijken.
Ja, wat anders? Is m'n afstudeerstage.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je btw zo naar werk gegaan vanmorgen?
Wat is die 28 dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Goede troll, was er bijna ingetrapt.
ging het?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, wat anders? Is m'n afstudeerstage.
Hier, konten uit mijn dorp. Zusjes van elkaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is die 28 dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het was wel afzien vanmorgen. Had fucking waterige ogen omdat ik nog moe wasquote:Op maandag 3 februari 2014 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ging het?hev dat maar een paar keer gehad maar dan kon ik eeeecht niks meer
Gewoon met haar meeverhuizen voor eeuwige relquote:Op maandag 3 februari 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Die Crip is wel wanhopig op zoek naar een SC of niet?Hier gezeik dus dan maar ONZ en Stoners proberen?
Is dit brummetje?quote:
Fixed.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef VeerEli het volgende:
Om half 7 in de ochtend ruzie met elkaar schoppen op FOK!
Moet jij weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een kankerpatiëntje eerlijk gezegd.
Dat lijkt op een kippenpootjequote:Op maandag 3 februari 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is die 28 dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn bloemkool is weer niet goed genoeg voor je zeker. :squote:
Laatst al op. Doe wel altijd de bloemkool-broccolimix trouwensquote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn bloemkool is weer niet goed genoeg voor je zeker. :s
Weet ik veel man, ik heb toch geen Tinderquote:
Een kippenpootje dat ik zou afkluiven à la Negaquote:
helemaal naar de klote ok, maar lazerus en Cokedup is suicide om dan te gaan werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Het was wel afzien vanmorgen. Had fucking waterige ogen omdat ik nog moe was.
Vanmiddag voelde ik mij weer menselijk.
Veel succes ermee dan heuhehequote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben even weg. Heb zo een afspraak staan om mijn kapsel een beetje fresh te maken.
Ik ben net geweest. Heerlijk gevoel dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben even weg. Heb zo een afspraak staan om mijn kapsel een beetje fresh te maken.
Wat cokedup? Alleen maar bier jong.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
helemaal naar de klote ok, maar lazerus en Cokedup is suicide om dan te gaan werken
Als ze met dat krabbertje de randjes strak maken. Voelt zo lekker hèquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben net geweest. Heerlijk gevoel dat.
Oh. Met saus ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laatst al op. Doe wel altijd de bloemkool-broccolimix trouwens
nouja ook goed, tometo tomatoquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat cokedup? Alleen maar bier jong.
Showenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
De ergste ochtend oo werk ooit hadden we een award en wilde de baas een foto van het teamkk. Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik
nevermore
"Randjes strak maken"quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ze met dat krabbertje de randjes strak maken. Voelt zo lekker hè.
Nog 4 weken.quote:
Godverdekkquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik
Of 1000000 keer langs het zelfde plekje gaan met de tondeuse en als finishing touch met het scheermesje langs je nekquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ze met dat krabbertje de randjes strak maken. Voelt zo lekker hè.
Ik ben niet zo thuis in de kapperswereld. Neem het mij niet kwalijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Randjes strak maken". Contouren fixen, lul.
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
De ergste ochtend oo werk ooit hadden we een award en wilde de baas een foto van het teamkk. Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik
nevermore
in b4 dWc is op z'n 14e in een kapperszaak gaan werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de kapperswereld. Neem het mij niet kwalijk.
Als je zehma highclass wilt doen nog naspoelen en inmasseren met mintshampoo voor die double freshnessquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Of 1000000 keer langs het zelfde plekje gaan met de tondeuse en als finishing touch met het scheermesje langs je nekEn vervolgens als je buiten komt begint het helemaal te tintelen. Orgasmic
knal Ff mn pc aan en ga wel zoeken, maar gaat zo veel te verquote:
Oh zo lang nog. Dacht dat je er sneller in ging. Haha nope, tot nu toe nog steeds geen poepluier gehad, echt lucky fucking mequote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog 4 weken.Jij nog vieze verhalen?
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godverdekk. Alleen Murdera pullt zoiets
.
HAhahahaah schiet op ik moet die picca nu zienquote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
knal Ff mn pc aan en ga wel zoeken, maar gaat zo veel te verwas na brakeup en sochtends npg doornakken om te kunnen lopen
kk
Was het maar waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh zo lang nog. Dacht dat je er sneller in ging. Haha nope, tot nu toe nog steeds geen poepluier gehad, echt lucky fucking me![]()
Deze week is het vooral invallen vanwege leerlingbesprekingen dus steeds maar 2 uurtjes ong in 1 klas. Dus kom er op die manier nu ook weer steeds onderuit
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je zehma highclass wilt doen nog naspoelen en inmasseren met mintshampoo voor die double freshness.
En die chick is lelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Faggotry to the highest degree. Chairman of the Board of Batties.
Ooh ik dacht aan iets heel anders bij vieze verhalenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh zo lang nog. Dacht dat je er sneller in ging. Haha nope, tot nu toe nog steeds geen poepluier gehad, echt lucky fucking me![]()
Deze week is het vooral invallen vanwege leerlingbesprekingen dus steeds maar 2 uurtjes ong in 1 klas. Dus kom er op die manier nu ook weer steeds onderuit
Teveel gays, maar zou het niet erg vinden tussen al die verzorgde kapstersletjesquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in b4 dWc is op z'n 14e in een kapperszaak gaan werken
In de zomer.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je zehma highclass wilt doen nog naspoelen en inmasseren met mintshampoo voor die double freshness.
Hahaha de poeperds worden op vaste tijden verschoond geloof ikquote:Op maandag 3 februari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Haha lucky. Wel goed geregeld zo. "Je hebt in je broek gepoept? Ga maar naar die andere mevrouw, ik ben weg, tjallas."
Had gekund, maar ik verwachtte dat Chloro op deze verhalen doelde.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ooh ik dacht aan iets heel anders bij vieze verhalen
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Teveel gays, maar zou het niet erg vinden tussen al die verzorgde kapstersletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha alsnog lucky ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha de poeperds worden op vaste tijden verschoond geloof ikDus daarom heb ik nu steeds nog mazzel
Hoewel ik er wel alles aan zal doen om er onderuit te komen stiekem, ja.
Nou ja, ligt eraan.quote:[..]
Had gekund, maar ik verwachtte dat Chloro op deze verhalen doelde.
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Als het een kip met gouden eieren was is het goed. AndersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het voor de mensheid:$:$
Beetje gek, weinig kippen die je haar wassen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als het een kip met gouden eieren was is het goed. Anders
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou jij ook 's moeten doen, in plaats van die bowlingbal-boenwas.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch ordinairuggsnickelsonnaamkettingduindorptypequote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als het een kip met gouden eieren was is het goed. Anders
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit het met je fwb dan? Out of sight?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Alleen de goede kippen doen dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje gek, weinig kippen die je haar wassen hoor.
Patriciaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch ordinairuggsnickelsonnaamkettingduindorptype:
[..]zou dit ook doen. Arm kind trauma for lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ging toch laatst je haar laten weken ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dit ook doen. Arm kind trauma for life
https://twitter.com/thatbitchFlappytwitter:
moet ik nog doen. Moet iemand hebben die dat voor me doet eigenlijoquote:Op maandag 3 februari 2014 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ging toch laatst je haar laten weken ofzo?
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoe zit het met je fwb dan? Out of sight?
Hardop om flap 4 a nigga, verder ken er niks vanquote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef krioro het volgende:
Niemand hier die Flappy Bird speelt? Really? Come on, het is 2014.https://twitter.com/thatbitchFlappytwitter:
Hoezo? Heb je polio?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet ik nog doen. Moet iemand hebben die dat voor me doet eigenlijo
Is zielig.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Chloroform het volgende:
R&P / wat moet ik doen?
Deze dude.!
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop om flap 4 a nigga, verder ken er niks van![]()
.
twitter:thatbitchFlappy twitterde op woensdag 29-01-2014 om 12:46:18Started from pixels and we still there reageer retweet
quote:
twitter:thatbitchFlappy twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:50:55#ThisCouldBeUsButYou TO BUSY PLAYIN FLAPPY BIRD reageer retweet
Wa?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:12 schreef krioro het volgende:
[..][..]twitter:thatbitchFlappy twitterde op woensdag 29-01-2014 om 12:46:18Started from pixels and we still there reageer retweet
twitter:thatbitchFlappy twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:50:55#ThisCouldBeUsButYou TO BUSY PLAYIN FLAPPY BIRD reageer retweet
Help hem dan, bby.quote:
In tranen om die twitter.twitter:thatbitchFlappy twitterde op maandag 27-01-2014 om 05:51:12S/o to all the people who don't even hit the tubes but die anyways FLAP FLAP MOTHERFUCKERS reageer retweet
Ga naar App Store, download Flappy Bird, welcome to the crew. En:quote:
twitter:
Kan ik tegen jou flappen ook dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef krioro het volgende:
In tranen om die twitter.twitter:thatbitchFlappy twitterde op maandag 27-01-2014 om 05:51:12S/o to all the people who don't even hit the tubes but die anyways FLAP FLAP MOTHERFUCKERS reageer retweet
![]()
![]()
[..]
Ga naar App Store, download Flappy Bird, welcome to the crew. En:twitter:
Ahw.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij moet de eer aan zich zelf behouden.
Eh, geen idee, ik start nooit dat game center op, misschien daar. =$quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik tegen jou flappen ook dan?
Nah, heb liever dat je me head geeft op Juicy Jquote:Op maandag 3 februari 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwww, wil je erover praten moppie?
Oh. Eerst maar even spelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, geen idee, ik start nooit dat game center op, misschien daar. =$
hou je flappen bij jequote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik tegen jou flappen ook dan?
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nah, heb liever dat je me head geeft op Juicy J.
twitter:thatbitchFlappy twitterde op maandag 27-01-2014 om 04:06:44Omw 2 fuck your bitch http://t.co/aRVPMCZXiW reageer retweet
Hjbquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nah, heb liever dat je me head geeft op Juicy J.
Jij motorboat helemaal niks van mij.quote:
neh das waarquote:Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij motorboat helemaal niks van mij.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Gvd krio, kom niet eens voorbij de eerste paal.!
Er zijn mensen die 100+ halen, wtf.twitter:thatbitchFlappy twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 03:31:38WINNING lol stfu fag no one wins in my game reageer retweet
..sprak zij vanuit de bbc conventie.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Gvd krio, kom niet eens voorbij de eerste paal.!
Haha shiit.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]Er zijn mensen die 100+ halen, wtf.twitter:thatbitchFlappy twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 03:31:38WINNING lol stfu fag no one wins in my game reageer retweet
Ja kkgrappig toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit.Vind die tweets ook veel grappiger opeens.
quote:
twitter:thatbitchFlappy twitterde op maandag 27-01-2014 om 04:07:33Those tubes ain't the only thing I'm hittin tonight reageer retweet
Ruikt gelijk alles naar die kut paprikaquote:
Hahaha shiiit, hardop gewoon.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]twitter:thatbitchFlappy twitterde op maandag 27-01-2014 om 04:07:33Those tubes ain't the only thing I'm hittin tonight reageer retweet
Gvdquote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ruikt gelijk alles naar die kut paprika
Dat smaakt toch niet eens naar paprikaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd. En paprikapoeder, lust je dat wel?
Klopt iddquote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat smaakt toch niet eens naar paprika
Wow, sterke paprikahaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ruikt gelijk alles naar die kut paprika
Ja heeft gewoon helemaal niks met paprika te maken, denk dat het er niet eens in zit eigenlijk.quote:
Ruikt gewoon super sterkquote:Op maandag 3 februari 2014 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, sterke paprikahaat.
Groen is trouwens niet echt lekker, moet ik toegeven.
Paprikapoeder wordt gemaakt van gedroogde en/of gerookte gemalen paprika’s. Dit zijn niet de bekende blokvormige rode paprika’s, maar van een speciale puntige soort die 12-15 cm lang wordt en die hun smaak alleen goed ontwikkelen in een vrij warm klimaat. Dit is vaak dezelfde soort als, maar een ander ras dan de Spaanse peper die milder van smaak is. Hoe lichter de paprika's van kleur zijn, hoe beter de kwaliteit van het poeder wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heeft gewoon helemaal niks met paprika te maken, denk dat het er niet eens in zit eigenlijk.
Ja, je hebt toch van die mensen die geen kaas lusten, maar wel tosti'squote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat smaakt toch niet eens naar paprika
Volgens mij was het junamii die me vertelde dat rode, gele en groene paprika van smaak verschillenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, sterke paprikahaat.
Groen is trouwens niet echt lekker, moet ik toegeven.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Paprikapoeder wordt gemaakt van gedroogde en/of gerookte gemalen paprika’s. Dit zijn niet de bekende blokvormige rode paprika’s, maar van een speciale puntige soort die 12-15 cm lang wordt en die hun smaak alleen goed ontwikkelen in een vrij warm klimaat. Dit is vaak dezelfde soort als, maar een ander ras dan de Spaanse peper die milder van smaak is. Hoe lichter de paprika's van kleur zijn, hoe beter de kwaliteit van het poeder wordt.
Oh, proef je gewoon echt helemaal niet...quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Paprikapoeder wordt gemaakt van gedroogde en/of gerookte gemalen paprika’s. Dit zijn niet de bekende blokvormige rode paprika’s, maar van een speciale puntige soort die 12-15 cm lang wordt en die hun smaak alleen goed ontwikkelen in een vrij warm klimaat. Dit is vaak dezelfde soort als, maar een ander ras dan de Spaanse peper die milder van smaak is. Hoe lichter de paprika's van kleur zijn, hoe beter de kwaliteit van het poeder wordt.
Ja maar gesmolten kaas smaakt echt heel anders dan niet gesmolten kaas.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch van die mensen die geen kaas lusten, maar wel tosti's.
Heb je die puntpaprika's wel eens geprobeerd? Al dan niet geroosterd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh, proef je gewoon echt helemaal niet...
Wel fijn om te weten dit.
Ehm weet niet of ik ze ooit gegeten heb, gooi paprika altijd standaard uit m'n eten en als ik zelf kook ga ik er dus geen paprika indoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je die puntpaprika's wel eens geprobeerd? Al dan niet geroosterd.
Heeft net zo veel met paprika te maken als chupa chups met fruitquote:
Oh, nou ja, die smaken ook wel iets anders dan de gewone paprika's. Maar goed, ik kan er mee leven dat je geen paprika's eet hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm weet niet of ik ze ooit gegeten heb, gooi paprika altijd standaard uit m'n eten en als ik zelf kook ga ik er dus geen paprika indoen.
Peppadews lust ik wel
Eten wat de pot schaft kreng.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm weet niet of ik ze ooit gegeten heb, gooi paprika altijd standaard uit m'n eten en als ik zelf kook ga ik er dus geen paprika indoen.
Peppadews lust ik wel
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft net zo veel met paprika te maken als chupa chups met fruit
Je zult wel moeten.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nou ja, die smaken ook wel iets anders dan de gewone paprika's. Maar goed, ik kan er mee leven dat je geen paprika's eet hoor.
Zeg dan wel gewoon dat ik allergisch ben.quote:
Ik zou voor de yolo gaan. Bespaar je veel geld en elke dag reizen terwijl je strak staat van de adrenaline.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Naar AH > OV chip opladen > legit reizen
Zwartrijden > yolo leven
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte, reuze interessant.quote:
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, reuze interessant.
Will do.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, reuze interessant.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Will do.Net 41 gehaald maar geen zin om te screenshotten.
Nog steeds 3.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
mijn heldquote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef Salatrel het volgende:
Mooi man meisjes die een beetje lacherig doen dat ze hun kaartje niet kunnen vinden in hun grote tas terwijl ze tijd rekken totdat de trein in muiderpoort is. Ik lach gewoon gewoon gezellig want er zat een controleplowg in de te in die dat gewoon op het perron afhandelen kan terwijl de trein verder gaat.
Daar heb ik niet van terug.quote:
Een controleploeg in de..? die dat gewoon op het perron afhandelen kan.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef Salatrel het volgende:
Mooi man meisjes die een beetje lacherig doen dat ze hun kaartje niet kunnen vinden in hun grote tas terwijl ze tijd rekken totdat de trein in muiderpoort is. Ik lach gewoon gewoon gezellig want er zat een controleplowg in de te in die dat gewoon op het perron afhandelen kan terwijl de trein verder gaat.
wonen er roomblanke mensen bij muiderpoort dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een controleploeg in de..? die dat gewoon op het perron afhandelen kan.
Neem aan dat ze voor de verandering gewoon roomblank zijn?
gaha wel mooiquote:
Geen idee, kom er nooit.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wonen er roomblanke mensen bij muiderpoort dan?
in de tram nou goedquote:Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit.
Maak die zin nou even compleet, mijn autismeklokje tikt.
nikkersquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Salatrel het volgende:
Ook nog cliché op de heenweg zat er een negereen kKFC menu weg te stouwen tussen Bijlmer en centraal
Zal me nog 's interesseren in die tweets van jequote:
Ashy-crusty-skinned, velcro-nappy headed, bow-legged, yellow-bug-eyed, discolored palms of hands & soles of feet owning, AIDS carrying, musky-piss-smelling, sickle-cell disease suffering, gorillia nosed, shit-skinned, low-IQ possessing, welfare claiming, always complaining, worthless, knuckledragging, degenerate, illiterate mofo'squote:
Als niet gecopy paste diep respectquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal me nog 's interesseren in die tweets van je.
[..]
Ashy-crusty-skinned, velcro-nappy headed, bow-legged, yellow-bug-eyed, discolored palms of hands & soles of feet owning, AIDS carrying, musky-piss-smelling, sickle-cell disease suffering, gorillia nosed, shit-skinned, low-IQ possessing, welfare claiming, always complaining, worthless, knuckledragging, degenerate, illiterate mofo's.
Hai :$quote:
ik ben net bezigf met kip. ik zeg samenwerkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef Dqod het volgende:
Bitches
Hier joh
En het gaat goed met mij kaneel.. Bami aan t maken, zo mezelf fakking dik eten
Hard geworden.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef Dqod het volgende:
Bitches
Hier joh
En het gaat goed met mij kaneel.. Bami aan t maken, zo mezelf fakking dik eten
Amenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben net bezigf met kip. ik zeg samenwerk
Sickquote:
ik Bloos gelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou wel kusje. zelfs haren wassen alles jwz
quote:
quote:
Dat krijg je als je constant hitsig bent :$quote:
Al die slakkensporen van je altijd maar. Hopeloos.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat krijg je als je constant hitsig bent :$
Soms best zwaar hoor, weenie!
Maar nu mag ik eten, dus tot gauw sgatjons..
Extra dikke kusj voor Sally gr gr:$
hihihiquote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat krijg je als je constant hitsig bent :$
Soms best zwaar hoor, weenie!
Maar nu mag ik eten, dus tot gauw sgatjons..
Extra dikke kusj voor Sally gr gr:$
ama in klb scquote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las pasveer*dat is een winkel hier in Emmen*
Lekkerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
Op TLC zijn ze vieze hompen uit iemands wang aan het halen.
geen naalden= no biggie.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
Op TLC zijn ze vieze hompen uit iemands wang aan het halen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man echt het smileyteam of nie dan
Naalden.quote:
Waarom vind ik dit grappigquote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las pasveer*dat is een winkel hier in Emmen*
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naalden.Dat zou alleen al een reden zijn dat ik nooit drugs zou kunnen spuiten.
Ja ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben zo kk para voor die dingen.belonephobia.
Naalden, srsquote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ook.Kan veel handelen, maar naalden: hell naw.
Vind dat gewoon ziek.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naalden, srs. Jij moet nooit meer iets zeggen over die smerige gaatjes
.
1quote:Op maandag 3 februari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Chick
- Stoner
- Houdt van kip
Ben je lekker? Welk cijfer geef je jezelf op 1-10?
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naalden, srs. Jij moet nooit meer iets zeggen over die smerige gaatjes
.
is nu echt niet meer te vreten.quote:
Zou je hoofd begraven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |