Paprikapoeder wordt gemaakt van gedroogde en/of gerookte gemalen paprika’s. Dit zijn niet de bekende blokvormige rode paprika’s, maar van een speciale puntige soort die 12-15 cm lang wordt en die hun smaak alleen goed ontwikkelen in een vrij warm klimaat. Dit is vaak dezelfde soort als, maar een ander ras dan de Spaanse peper die milder van smaak is. Hoe lichter de paprika's van kleur zijn, hoe beter de kwaliteit van het poeder wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heeft gewoon helemaal niks met paprika te maken, denk dat het er niet eens in zit eigenlijk.
Ja, je hebt toch van die mensen die geen kaas lusten, maar wel tosti'squote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat smaakt toch niet eens naar paprika
Volgens mij was het junamii die me vertelde dat rode, gele en groene paprika van smaak verschillenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, sterke paprikahaat.
Groen is trouwens niet echt lekker, moet ik toegeven.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Paprikapoeder wordt gemaakt van gedroogde en/of gerookte gemalen paprika’s. Dit zijn niet de bekende blokvormige rode paprika’s, maar van een speciale puntige soort die 12-15 cm lang wordt en die hun smaak alleen goed ontwikkelen in een vrij warm klimaat. Dit is vaak dezelfde soort als, maar een ander ras dan de Spaanse peper die milder van smaak is. Hoe lichter de paprika's van kleur zijn, hoe beter de kwaliteit van het poeder wordt.
Oh, proef je gewoon echt helemaal niet...quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Paprikapoeder wordt gemaakt van gedroogde en/of gerookte gemalen paprika’s. Dit zijn niet de bekende blokvormige rode paprika’s, maar van een speciale puntige soort die 12-15 cm lang wordt en die hun smaak alleen goed ontwikkelen in een vrij warm klimaat. Dit is vaak dezelfde soort als, maar een ander ras dan de Spaanse peper die milder van smaak is. Hoe lichter de paprika's van kleur zijn, hoe beter de kwaliteit van het poeder wordt.
Ja maar gesmolten kaas smaakt echt heel anders dan niet gesmolten kaas.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch van die mensen die geen kaas lusten, maar wel tosti's.
Heb je die puntpaprika's wel eens geprobeerd? Al dan niet geroosterd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh, proef je gewoon echt helemaal niet...
Wel fijn om te weten dit.
Ehm weet niet of ik ze ooit gegeten heb, gooi paprika altijd standaard uit m'n eten en als ik zelf kook ga ik er dus geen paprika indoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je die puntpaprika's wel eens geprobeerd? Al dan niet geroosterd.
Heeft net zo veel met paprika te maken als chupa chups met fruitquote:
Oh, nou ja, die smaken ook wel iets anders dan de gewone paprika's. Maar goed, ik kan er mee leven dat je geen paprika's eet hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm weet niet of ik ze ooit gegeten heb, gooi paprika altijd standaard uit m'n eten en als ik zelf kook ga ik er dus geen paprika indoen.
Peppadews lust ik wel
Eten wat de pot schaft kreng.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm weet niet of ik ze ooit gegeten heb, gooi paprika altijd standaard uit m'n eten en als ik zelf kook ga ik er dus geen paprika indoen.
Peppadews lust ik wel
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft net zo veel met paprika te maken als chupa chups met fruit
Je zult wel moeten.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nou ja, die smaken ook wel iets anders dan de gewone paprika's. Maar goed, ik kan er mee leven dat je geen paprika's eet hoor.
Zeg dan wel gewoon dat ik allergisch ben.quote:
Ik zou voor de yolo gaan. Bespaar je veel geld en elke dag reizen terwijl je strak staat van de adrenaline.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Naar AH > OV chip opladen > legit reizen
Zwartrijden > yolo leven
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte, reuze interessant.quote:
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, reuze interessant.
Will do.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, reuze interessant.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Will do.Net 41 gehaald maar geen zin om te screenshotten.
Nog steeds 3.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
mijn heldquote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |