Oja neat, vergeten dat vandaag salaris was. Netjes bedrag ook bij mijquote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel als je kk veel hebt uitgegeven en je salaris wordt gestort en je hebt weer evenveel als 4 weken terug.
Living on the edge tochquote:
Yup!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nog naar KFC geweest gisteren?
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag ernaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsen.
Terwijl je eigenlijk gewoon in bed ligtquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag erna.
Haha nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yup! [ afbeelding ] Fucking lekker hè, die ranzige trek stillen.
Smileyquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Yup! Fucking lekker hè, die ranzige trek stillen .
Dan zit ik te werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag erna.
Welke FOK!ker ken jij met een eigen smiley (behalve tong)quote:
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoepquote:
Gevulde paprikaquote:Op maandag 3 februari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke FOK!ker ken jij met een eigen smiley (behalve tong).
[..]
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoep.
Vind zuurkool goor. Weet nog niet. Wel zin in bloemkool.quote:
Vind poortjes zelf niet zo lekker.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kippenpoortjes en rijst. Niet Iraans in ieder geval.
Bloemkool.quote:
Nu heb ik zin in Antilliaanse vleessoep.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |