Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat dat zonder reden gebeurt, maar laten we niet vergeten dat jij steeds in het middelpunt van het gezeik hier staat.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als ik zonder reden word uitgescholden moet ik normaal doen? Oke
Je bent sexy als je gepikeerd bentquote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god Crip ik heb zelden iemand meegemaakt die zoveel drama meebrengt als jij. Bemoei me er liever niet mee, maar word er schijtziek van dat er hier constant ruzie en gejank is als jij online bent.
[..]
En nu wordt het ook gewoon echt tijd om die grote bek van je te houdenDoe eens even normaal zeg.
Oh dan ben ik vaker sexy dan ik zou willenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent sexy als je gepikeerd bent.
ongetwijfeld.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dan ben ik vaker sexy dan ik zou willen
Vind zagende vrouwen ook altijd wel leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent sexy als je gepikeerd bent.
Dat 2e deed de hond van m'n opa altijd, schijteigenwijs beest dat de stokken en ballen nooit wou afgeven en ze dus maar allemaal in d'r bek hield. R.I.P.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kontelikker.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat dat zonder reden gebeurt, maar laten we niet vergeten dat jij steeds in het middelpunt van het gezeik hier staat.
Laten we er verder maar even geen woorden aan vuil maken.
quote:
Bby, wanneer heb jij je voor het laatst laten likken?quote:
Ja denk het ook ja.quote:
Ben je nog naar KFC geweest gisteren?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel als je kk veel hebt uitgegeven en je salaris wordt gestort en je hebt weer evenveel als 4 weken terug.
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel als je kk veel hebt uitgegeven en je salaris wordt gestort en je hebt weer evenveel als 4 weken terug.
Levensgevaarlijk deze manquote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsen.
Oja neat, vergeten dat vandaag salaris was. Netjes bedrag ook bij mijquote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Living on the edge tochquote:
Yup!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nog naar KFC geweest gisteren?
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag ernaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zoveel gedronken met als gevolg dat ik vanmorgen nog steeds slingerde met fietsen.
Terwijl je eigenlijk gewoon in bed ligtquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag erna.
Haha nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yup! [ afbeelding ] Fucking lekker hè, die ranzige trek stillen.
Smileyquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Yup! Fucking lekker hè, die ranzige trek stillen .
Dan zit ik te werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, soms heb ik het idee dat ik nog steeds slinger over straat in de middag erna.
Welke FOK!ker ken jij met een eigen smiley (behalve tong)quote:
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoepquote:
Gevulde paprikaquote:Op maandag 3 februari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke FOK!ker ken jij met een eigen smiley (behalve tong).
[..]
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoep.
Vind zuurkool goor. Weet nog niet. Wel zin in bloemkool.quote:
Vind poortjes zelf niet zo lekker.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kippenpoortjes en rijst. Niet Iraans in ieder geval.
Bloemkool.quote:
Nu heb ik zin in Antilliaanse vleessoep.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leftover gevulde puntpaprika vooraf, daarna saotosoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |