Haha ik ook nog steeds van vrijdagquote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Murdera het volgende:
Zon spierpijn in mn benen, ik loop alsof ik met Cb ben gaan chillen
Heb beta gedaan, valt vies tegen, wildstar trouwens ook, rip.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:43 schreef Mortaxx het volgende:
Die elder scrolls trailers altijdwaren maken ze geen films
http://elderscrollsonline.com/en-uk/media/videos/705
Maar dit soort trailersquote:Op maandag 3 februari 2014 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb beta gedaan, valt vies tegen, wildstar trouwens ook, rip.
Soberso, over paar jaar komt er een WoW movie, geregisseerd door zoon van David Bowiequote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dit soort trailersen de muziek
vorige film van hem was wel vetquote:Op maandag 3 februari 2014 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Soberso, over paar jaar komt er een WoW movie, geregisseerd door zoon van David Bowie
Dus als ik zonder reden word uitgescholden moet ik normaal doen? Okequote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god Crip ik heb zelden iemand meegemaakt die zoveel drama meebrengt als jij. Bemoei me er liever niet mee, maar word er schijtziek van dat er hier constant ruzie en gejank is als jij online bent.
[..]
[..]
En nu wordt het ook gewoon echt tijd om die grote bek van je te houdenDoe eens even normaal zeg.
Ook al sta je soms stil door de zoveelste tegenslag, de wereld blijft doorgaan en bewijs de wereld dat je niet terugvalt door een slechte gebeurtenis terwijl er nog zo veel moois voor je ligt. Herinner het goede en verwerp het slechte.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als ik zonder reden word uitgescholden moet ik normaal doen? Oke
Libelle.forum.nlquote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook al sta je soms stil door de zoveelste tegenslag, de wereld blijft doorgaan en bewijs de wereld dat je niet terugvalt door een slechte gebeurtenis terwijl er nog zo veel moois voor je ligt. Herinner het goede en verwerp het slechte.
Het houd niet op.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook al sta je soms stil door de zoveelste tegenslag, de wereld blijft doorgaan en bewijs de wereld dat je niet terugvalt door een slechte gebeurtenis terwijl er nog zo veel moois voor je ligt. Herinner het goede en verwerp het slechte.
Waarom mag ik mezelf niet zijn. Moet ik ervoor kiezen om niet mezelf te zijn? Ik doe het niet voor de mensheid.. ik doe het voor god. En de liefde voor God is het enige wat voor mij telt.quote:
Ok, Argoquote:Op maandag 3 februari 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom mag ik mezelf niet zijn. Moet ik ervoor kiezen om niet mezelf te zijn? Ik doe het niet voor de mensheid.. ik doe het voor god. En de liefde voor God is het enige wat voor mij telt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:
De laatste tijd voelde ik het weer, de onzekerheid. Ik werd geconfronteerd met mijn daden. Je hoort tegenwoordig elke week over een dierbare die is overleden. Wat als ik het was? Onzeker en vol vrees dacht ik aan de dingen die ik ooit fout heb gedaan. De dingen die ik iemand ooit aan heb gedaan, de leugens ''voor eigen bestwil''. Ik realiseerde mij hoe moeilijk het is om te streven naar perfectie.
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef Murdera het volgende:
Natuurlijk is geen een mens in dit leven perfect maar we willen allemaal streven naar het beste wat we kunnen bereiken. Tranen vielen tijdenlang over mijn wangen voor een lange tijd niet wetend waarom. Een emotie die ik niet precies kon plaatsen. Was het schuldgevoel? Was het iets anders? Maandenlang wist ik het nog niet die leegte die mij meerdere dagen per dag bekroop en mij de duisternis in trok.
Ik dacht vandaag eens even goed na. Ik maakte een lijstje met als titel: ''Tijdverdrijf''. Waar houd ik mij zo mee bezig dat ik mij zo incompleet en ongelukkig voel? Toen ik alles opsomde schrok ik een beetje van mezelf. Ik was iets vergeten op te schrijven. ''De Islaam'' We zijn zo erg met het leven bezig dat we vergeten dat ons leven een cadeau is geschonken door Allah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Heb je tetouaribo's marokko.nl-account gevonden?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef Murdera het volgende:
Natuurlijk is geen een mens in dit leven perfect maar we willen allemaal streven naar het beste wat we kunnen bereiken. Tranen vielen tijdenlang over mijn wangen voor een lange tijd niet wetend waarom. Een emotie die ik niet precies kon plaatsen. Was het schuldgevoel? Was het iets anders? Maandenlang wist ik het nog niet die leegte die mij meerdere dagen per dag bekroop en mij de duisternis in trok.
Ik dacht vandaag eens even goed na. Ik maakte een lijstje met als titel: ''Tijdverdrijf''. Waar houd ik mij zo mee bezig dat ik mij zo incompleet en ongelukkig voel? Toen ik alles opsomde schrok ik een beetje van mezelf. Ik was iets vergeten op te schrijven. ''De Islaam'' We zijn zo erg met het leven bezig dat we vergeten dat ons leven een cadeau is geschonken door Allah!
Hehehequote:Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je tetouaribo's marokko.nl-account gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |