abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136280295
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Murdera het volgende:
Zon spierpijn in mn benen, ik loop alsof ik met Cb ben gaan chillen ;(
Haha ik ook nog steeds van vrijdag :') en moet vandaag weer
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136280369
Die elder scrolls trailers altijd _O_ waren maken ze geen films ;(
http://elderscrollsonline.com/en-uk/media/videos/705
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136280395
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:43 schreef Mortaxx het volgende:
Die elder scrolls trailers altijd _O_ waren maken ze geen films ;(
http://elderscrollsonline.com/en-uk/media/videos/705
Heb beta gedaan, valt vies tegen, wildstar trouwens ook, rip.
pi_136280422
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Heb beta gedaan, valt vies tegen, wildstar trouwens ook, rip.
Maar dit soort trailers _O_ en de muziek _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136280768
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar dit soort trailers _O_ en de muziek _O_
Soberso, over paar jaar komt er een WoW movie, geregisseerd door zoon van David Bowie :')
pi_136280881
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:55 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Soberso, over paar jaar komt er een WoW movie, geregisseerd door zoon van David Bowie :')
vorige film van hem was wel vet :)
pi_136280928
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

vorige film van hem was wel vet :)
Die moon ofzoiets?
pi_136280954
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:59 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Die moon ofzoiets?
ja
pi_136281616
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god Crip ik heb zelden iemand meegemaakt die zoveel drama meebrengt als jij. Bemoei me er liever niet mee, maar word er schijtziek van dat er hier constant ruzie en gejank is als jij online bent.

[..]

[..]

En nu wordt het ook gewoon echt tijd om die grote bek van je te houden :r Doe eens even normaal zeg.
Dus als ik zonder reden word uitgescholden moet ik normaal doen? Oke :')
pi_136281711
Hm? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_136281747
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Dus als ik zonder reden word uitgescholden moet ik normaal doen? Oke :')
Ook al sta je soms stil door de zoveelste tegenslag, de wereld blijft doorgaan en bewijs de wereld dat je niet terugvalt door een slechte gebeurtenis terwijl er nog zo veel moois voor je ligt. Herinner het goede en verwerp het slechte.
pi_136281784
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ook al sta je soms stil door de zoveelste tegenslag, de wereld blijft doorgaan en bewijs de wereld dat je niet terugvalt door een slechte gebeurtenis terwijl er nog zo veel moois voor je ligt. Herinner het goede en verwerp het slechte.
Libelle.forum.nl
pi_136281835
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee.
pi_136282029
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hmm hmm
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 3 februari 2014 @ 13:27:57 #190
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136282064
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het houd niet op.
Niet vanzelf...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136282105
De laatste tijd voelde ik het weer, de onzekerheid. Ik werd geconfronteerd met mijn daden. Je hoort tegenwoordig elke week over een dierbare die is overleden. Wat als ik het was? Onzeker en vol vrees dacht ik aan de dingen die ik ooit fout heb gedaan. De dingen die ik iemand ooit aan heb gedaan, de leugens ''voor eigen bestwil''. Ik realiseerde mij hoe moeilijk het is om te streven naar perfectie.
pi_136282139
Natuurlijk is geen een mens in dit leven perfect maar we willen allemaal streven naar het beste wat we kunnen bereiken. Tranen vielen tijdenlang over mijn wangen voor een lange tijd niet wetend waarom. Een emotie die ik niet precies kon plaatsen. Was het schuldgevoel? Was het iets anders? Maandenlang wist ik het nog niet die leegte die mij meerdere dagen per dag bekroop en mij de duisternis in trok.
Ik dacht vandaag eens even goed na. Ik maakte een lijstje met als titel: ''Tijdverdrijf''. Waar houd ik mij zo mee bezig dat ik mij zo incompleet en ongelukkig voel? Toen ik alles opsomde schrok ik een beetje van mezelf. Ik was iets vergeten op te schrijven. ''De Islaam'' We zijn zo erg met het leven bezig dat we vergeten dat ons leven een cadeau is geschonken door Allah!
  maandag 3 februari 2014 @ 13:29:37 #193
64831 2NutZ
pi_136282167
emoboi
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136282200
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
emoboi
Waarom mag ik mezelf niet zijn. Moet ik ervoor kiezen om niet mezelf te zijn? Ik doe het niet voor de mensheid.. ik doe het voor god. En de liefde voor God is het enige wat voor mij telt.
  maandag 3 februari 2014 @ 13:30:39 #195
64831 2NutZ
pi_136282213
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom mag ik mezelf niet zijn. Moet ik ervoor kiezen om niet mezelf te zijn? Ik doe het niet voor de mensheid.. ik doe het voor god. En de liefde voor God is het enige wat voor mij telt.
Ok, Argo :)
pi_136282239
Mur pls :')
pi_136282263
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:
De laatste tijd voelde ik het weer, de onzekerheid. Ik werd geconfronteerd met mijn daden. Je hoort tegenwoordig elke week over een dierbare die is overleden. Wat als ik het was? Onzeker en vol vrees dacht ik aan de dingen die ik ooit fout heb gedaan. De dingen die ik iemand ooit aan heb gedaan, de leugens ''voor eigen bestwil''. Ik realiseerde mij hoe moeilijk het is om te streven naar perfectie.
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef Murdera het volgende:
Natuurlijk is geen een mens in dit leven perfect maar we willen allemaal streven naar het beste wat we kunnen bereiken. Tranen vielen tijdenlang over mijn wangen voor een lange tijd niet wetend waarom. Een emotie die ik niet precies kon plaatsen. Was het schuldgevoel? Was het iets anders? Maandenlang wist ik het nog niet die leegte die mij meerdere dagen per dag bekroop en mij de duisternis in trok.
Ik dacht vandaag eens even goed na. Ik maakte een lijstje met als titel: ''Tijdverdrijf''. Waar houd ik mij zo mee bezig dat ik mij zo incompleet en ongelukkig voel? Toen ik alles opsomde schrok ik een beetje van mezelf. Ik was iets vergeten op te schrijven. ''De Islaam'' We zijn zo erg met het leven bezig dat we vergeten dat ons leven een cadeau is geschonken door Allah!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136282274
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef Murdera het volgende:
Heb je tetouaribo's marokko.nl-account gevonden?
pi_136282282
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef Snowbells het volgende:
Mur pls :')
yo snowy
  maandag 3 februari 2014 @ 13:32:21 #200
64831 2NutZ
pi_136282304
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef Modus het volgende:

[..]

Heb je tetouaribo's marokko.nl-account gevonden?
Hehehe :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')