quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef Salatrel het volgende:
Mooi man meisjes die een beetje lacherig doen dat ze hun kaartje niet kunnen vinden in hun grote tas terwijl ze tijd rekken totdat de trein in muiderpoort is. Ik lach gewoon gewoon gezellig want er zat een controleplowg in de te in die dat gewoon op het perron afhandelen kan terwijl de trein verder gaat.
Daar heb ik niet van terug.quote:
Een controleploeg in de..? die dat gewoon op het perron afhandelen kan.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef Salatrel het volgende:
Mooi man meisjes die een beetje lacherig doen dat ze hun kaartje niet kunnen vinden in hun grote tas terwijl ze tijd rekken totdat de trein in muiderpoort is. Ik lach gewoon gewoon gezellig want er zat een controleplowg in de te in die dat gewoon op het perron afhandelen kan terwijl de trein verder gaat.
wonen er roomblanke mensen bij muiderpoort dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een controleploeg in de..? die dat gewoon op het perron afhandelen kan.
Neem aan dat ze voor de verandering gewoon roomblank zijn?
gaha wel mooiquote:
Geen idee, kom er nooit.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wonen er roomblanke mensen bij muiderpoort dan?
in de tram nou goedquote:Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit.
Maak die zin nou even compleet, mijn autismeklokje tikt.
nikkersquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Salatrel het volgende:
Ook nog cliché op de heenweg zat er een negereen kKFC menu weg te stouwen tussen Bijlmer en centraal
Zal me nog 's interesseren in die tweets van jequote:
Ashy-crusty-skinned, velcro-nappy headed, bow-legged, yellow-bug-eyed, discolored palms of hands & soles of feet owning, AIDS carrying, musky-piss-smelling, sickle-cell disease suffering, gorillia nosed, shit-skinned, low-IQ possessing, welfare claiming, always complaining, worthless, knuckledragging, degenerate, illiterate mofo'squote:
Als niet gecopy paste diep respectquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal me nog 's interesseren in die tweets van je.
[..]
Ashy-crusty-skinned, velcro-nappy headed, bow-legged, yellow-bug-eyed, discolored palms of hands & soles of feet owning, AIDS carrying, musky-piss-smelling, sickle-cell disease suffering, gorillia nosed, shit-skinned, low-IQ possessing, welfare claiming, always complaining, worthless, knuckledragging, degenerate, illiterate mofo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |