Dat lijkt op een kippenpootjequote:Op maandag 3 februari 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is die 28 dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn bloemkool is weer niet goed genoeg voor je zeker. :squote:
Laatst al op. Doe wel altijd de bloemkool-broccolimix trouwensquote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn bloemkool is weer niet goed genoeg voor je zeker. :s
Weet ik veel man, ik heb toch geen Tinderquote:
Een kippenpootje dat ik zou afkluiven à la Negaquote:
helemaal naar de klote ok, maar lazerus en Cokedup is suicide om dan te gaan werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Het was wel afzien vanmorgen. Had fucking waterige ogen omdat ik nog moe was.
Vanmiddag voelde ik mij weer menselijk.
Veel succes ermee dan heuhehequote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben even weg. Heb zo een afspraak staan om mijn kapsel een beetje fresh te maken.
Ik ben net geweest. Heerlijk gevoel dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben even weg. Heb zo een afspraak staan om mijn kapsel een beetje fresh te maken.
Wat cokedup? Alleen maar bier jong.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
helemaal naar de klote ok, maar lazerus en Cokedup is suicide om dan te gaan werken
Als ze met dat krabbertje de randjes strak maken. Voelt zo lekker hèquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben net geweest. Heerlijk gevoel dat.
Oh. Met saus ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laatst al op. Doe wel altijd de bloemkool-broccolimix trouwens
nouja ook goed, tometo tomatoquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat cokedup? Alleen maar bier jong.
Showenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
De ergste ochtend oo werk ooit hadden we een award en wilde de baas een foto van het teamkk. Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik
nevermore
"Randjes strak maken"quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ze met dat krabbertje de randjes strak maken. Voelt zo lekker hè.
Nog 4 weken.quote:
Godverdekkquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik
Of 1000000 keer langs het zelfde plekje gaan met de tondeuse en als finishing touch met het scheermesje langs je nekquote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ze met dat krabbertje de randjes strak maken. Voelt zo lekker hè.
Ik ben niet zo thuis in de kapperswereld. Neem het mij niet kwalijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Randjes strak maken". Contouren fixen, lul.
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
De ergste ochtend oo werk ooit hadden we een award en wilde de baas een foto van het teamkk. Er zijn joden de gaskamers uitgesleept die er beter uitzagen dan ik
nevermore
in b4 dWc is op z'n 14e in een kapperszaak gaan werkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de kapperswereld. Neem het mij niet kwalijk.
Als je zehma highclass wilt doen nog naspoelen en inmasseren met mintshampoo voor die double freshnessquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Of 1000000 keer langs het zelfde plekje gaan met de tondeuse en als finishing touch met het scheermesje langs je nekEn vervolgens als je buiten komt begint het helemaal te tintelen. Orgasmic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |