abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:26:11 #176
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316478
Horloges zijn duur :(
En altijd het laatste woord.
pi_136316528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

mijne is kapot. ;(

[ afbeelding ]

Prachtig ding. O+ leuk om mee te spelen, tussen tijdzones wisselen en alles zien draaien naar de juiste stand, maar nu moet ik hem wel laten maken. :') weet overigens ook niet waar enzo.
Maar goed, dat kan ook gewoon mijn geluk zijn. :')
ik twijfel. ik vind ze wel mooi, maar heb nog nooit een horloge met een metalen band gehad. weet niet of ik dat prettig vind
pi_136316551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Horloges zijn duur :(


21K ;(
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:29:54 #179
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316566
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

21K ;(
Ja begrijp je.. pff _O- Duur swa, maar wel mooi
En altijd het laatste woord.
pi_136316573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik twijfel. ik vind ze wel mooi, maar heb nog nooit een horloge met een metalen band gehad. weet niet of ik dat prettig vind
je kan altijd een andere strap erop laten zetten als het niet bevalt he? :)


Zwarte hornback bijv. O+

Big hornback strap: $250 ;(
pi_136316574
Horloges onder de 250 euro moet je sowieso niet kopen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:31:24 #182
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316593
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:30 schreef Aiciu het volgende:
Horloges onder de 250 euro moet je sowieso niet kopen.
:')
En altijd het laatste woord.
pi_136316639
Die staan binnen 3 maanden stil/
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136316644
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:34 schreef Aiciu het volgende:
Die staan binnen 3 maanden stil/
:')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:35:37 #186
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_136316667
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:34 schreef Aiciu het volgende:
Die staan binnen 3 maanden stil/
Gewoon batterijtje vervangen dan toch haha.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_136316715
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')
bij mijn huidige klopt dat wel bijna :')
2x terug gebracht naar de winkel.
gelukkig had ik hem al terug gehaald toen siebel failliet ging :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:40:31 #188
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136316768
Gezeur altijd over geld en horloges. Je koopt ook een dure ring of armband.
Horloge heb je ook elke dag om en maak je dagelijks gebruik van dus waarom niet 1 nemen die je graag wil en betaalbaar is?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:41:09 #189
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316784
Ik neem er indd één die ik graag wil en betaalbaar is :)
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:42:52 #190
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136316829
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik neem er indd één die ik graag wil en betaalbaar is :)
Die hillfiger? :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:43:04 #191
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136316831
Nog liever een gshock dan :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:43:11 #192
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die hillfiger? :)
Denk dat ik voor deze ga ja.

En altijd het laatste woord.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:43:48 #193
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136316845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Denk dat ik voor deze ga ja.

[ afbeelding ]
Kost da
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136316856
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Nog liever een gshock dan :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:44:37 #195
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kost da
189
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:45:14 #196
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136316873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:44 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

189
Zou dat geld dan in je zak houden eerlijk gezegd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, de herinneringen :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136316889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Nog liever een gshock dan :)
jarenlang gedragen. nu nog steeds als ik beun. gaat tenminste nooit kapot :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:46:43 #198
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136316902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

jarenlang gedragen. nu nog steeds als ik beun. gaat tenminste nooit kapot :P
Heb je gegevens doorgegeven aan de belastingdienst :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136316906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Denk dat ik voor deze ga ja.

[ afbeelding ]
echt? :')
horloges van kledingmerken. :') kom op man.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:46:57 #200
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136316907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zou dat geld dan in je zak houden eerlijk gezegd.

Maar ik wil wel een horloge :') Wat raad je aan dan?
En altijd het laatste woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')