ik twijfel. ik vind ze wel mooi, maar heb nog nooit een horloge met een metalen band gehad. weet niet of ik dat prettig vindquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijne is kapot.
[ afbeelding ]
Prachtig ding.leuk om mee te spelen, tussen tijdzones wisselen en alles zien draaien naar de juiste stand, maar nu moet ik hem wel laten maken.
weet overigens ook niet waar enzo.
Maar goed, dat kan ook gewoon mijn geluk zijn.
je kan altijd een andere strap erop laten zetten als het niet bevalt he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel. ik vind ze wel mooi, maar heb nog nooit een horloge met een metalen band gehad. weet niet of ik dat prettig vind
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:30 schreef Aiciu het volgende:
Horloges onder de 250 euro moet je sowieso niet kopen.
Gewoon batterijtje vervangen dan toch haha.quote:
bij mijn huidige klopt dat wel bijnaquote:
Die hillfiger?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik neem er indd één die ik graag wil en betaalbaar is
Kost daquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat ik voor deze ga ja.
[ afbeelding ]
Zou dat geld dan in je zak houden eerlijk gezegd.quote:
Wow, de herinneringenquote:
Heb je gegevens doorgegeven aan de belastingdienstquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jarenlang gedragen. nu nog steeds als ik beun. gaat tenminste nooit kapot
echt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat ik voor deze ga ja.
[ afbeelding ]
Maar ik wil wel een horlogequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dat geld dan in je zak houden eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |