quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas en Mur weer neuken? Hahaha right.
Weet niet waarom ik hier zo hard om moet lachen.quote:
Honger gekregenquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ziet 2 negers en je krijgt honger?
Ja man gelijk zin in kipquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ziet 2 negers en je krijgt honger?
Soort van.. maar daar krijg je toch geen honger van man.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja man gelijk zin in kip
Nee die bovenste is toch aan het eten of niet
Ja heb sowieso honger dus alles wat ik nu zie wat met eten te maken heeft maakt het ergerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Soort van.. maar daar krijg je toch geen honger van man.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas en Mur weer neuken? Hahaha right.
Hahaha ben je nou e-mad omdat ik moest lachen? Dacht dat jij het had uitgemaakt met Mur. Blijkbaar toch nog beetje verliefd?quote:
Neehoor je zei net dat je naalden haatte dus ik dacht laat ik eens naalden postenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ben je nou e-mad omdat ik moest lachen? Dacht dat jij het had uitgemaakt met Mur. Blijkbaar toch nog beetje verliefd?
Picsquote:
Zo'n plaatje doet me niks. Cute wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor je zei net dat je naalden haatte dus ik dacht laat ik eens naalden posten
lief dat je voor me op komtquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo wil je niet spotten met God?
Maar hoe zit het nou tussen jou en Mur? Wordt dat nog ballen of is het nu definitief klaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor je zei net dat je naalden haatte dus ik dacht laat ik eens naalden posten
LompeGodquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo, bepalen we zelf wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n plaatje doet me niks. Cute wel.
Ik vind het een beetje naar dat je Mur nu zo moet pakken.quote:
Dat is toch al superlang klaar? Of stond ze onderaan de flat te schreeuwen naar 'm?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou tussen jou en Mur? Wordt dat nog ballen of is het nu definitief klaar?
Ik pak Mur wanneer ik wil, waar ik wil en hoe ik wil.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naar dat je Mur nu zo moet pakken.
Een andere manier is vast beter geschikt
Beter aanbid je hem dan ook, want anders!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik pak Mur wanneer ik wil, waar ik wil en hoe ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al superlang klaar? Of stond ze onderaan de flat te schreeuwen naar 'm?
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al superlang klaar? Of stond ze onderaan de flat te schreeuwen naar 'm?
Soms krijgt hij wat brokjes en hoeft hij niet in het hondenhok te slapen. Best lief toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter aanbid je hem dan ook, want anders!
Anders wat?
Ja weet niet. Maar het is niet best.
Akkoord!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms krijgt hij wat brokjes en hoeft hij niet in het hondenhok te slapen. Best lief toch?
Aaaahhhhwww.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik begreep van de perschef van FOK!rwina BV dat ze weer honger had naar Mur-dick.
Het was fijn zakendoen met je.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar laatste move lijkt op jouw hoofd op die meme-pic.
whutquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Goh Mur, je moest wel heel wat eieren kwijt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |