Hahahaha "de vrouw is verpest".quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is één iemand die die fout eerder heeft gemaakt!
1 result (0.26 seconds)
niiiiiiicequote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een leuk cadeautje.
[..]
Uitstekend Mur.
Er is geen eten, alleen alcohol.
Je kunt overal liggen en slapen en muziek luisteren.
Jehova?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef Aiciu het volgende:
Lol ik was dus met een vriend komt er ineens zon kill van 40 ofzo met een briefje naar hem toe ahahaha ik ging stuk
quote:
Morgenquote:
succes !quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Morgen
Dadelijk eerste stagedag o shit
Ja vandaag doen we voornamelijk intakegesprekken, dus lekker rustig beginnen en wel fijn omdat ik dan m'n deelnemers al een beetje leer kennen.quote:
hoe reviseer je zoiets?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vandaag doen we voornamelijk intakegesprekken, dus lekker rustig beginnen en wel fijn omdat ik dan m'n deelnemers al een beetje leer kennen.
Eerst zo m'n klarinet ophalen die is compleet gereviseerdOok zin in
Wat speel jij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe reviseer je zoiets?
alle speekselresten eruit spoelen en alle kleppakkingen vervangen?
ik speel helemaal geen muziek instrumentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat speel jij?
Wordt helemaal uit elkaar geschroefd, in bad gedaan geolied, inderdaad alle polsters vervangen kleppen opgepoetst, terug in elkaar gezet en dan kleppen weer helemaal opnieuw afgesteld voor de stemming. En dan klinkt hij weer als nieuw
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik speel helemaal geen muziek instrument
gaar is dat altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh
Godver net een aflevering gedownload van een serie is hij gewoon echt hard out of sync. Scheelt gewoon een halve seconde ofzo
volgens mij heb ik vrij weinig talent om een instrument te bespelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh
Godver net een aflevering gedownload van een serie is hij gewoon echt hard out of sync. Scheelt gewoon een halve seconde ofzo
Ja dat was ook gewoon het geval, maar na een paar minuten was het al niet meer om aan te zien. Dan upload je zoiets toch gewoon nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaar is dat altijdvooral als het steeds meer gaat schelen
Hart of dixiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik vrij weinig talent om een instrument te bespelen
welke serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |