je hebt de links niet bekeken he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een horlogeWat raad je aan dan?
Kost me veel minder .. of heb je iets rond de 200 wat kwa uiterlijk overeen komt? Want daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?
horloges van kledingmerken.kom op man.
Seiko. Zei ik net ook al. Hele betaalbare mooie modellen zitten er tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een horlogeWat raad je aan dan?
snitchquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je gegevens doorgegeven aan de belastingdienst
te duur? dat zijn de merken die het grootste en beste aanbod hebben voor tussen de 100 en 200quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel.. niet allemaal. Veel dure shit en niet echt mijn smaak.
Krijg commisie. Connecties, allesquote:
Snap ik wel gezien jouw mentale staat, leeftijd en interessesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.seiko.nl/collections/general/Default.aspx
Ik zie niet echt iets wat me aanspreekt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel gezien jouw mentale staat, leeftijd en interesses
gelijk zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk zinwelke drugs zou zij op hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ook gelijk even bij Gstar en al die andere paupermerkjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Diesel heeft ook wel mooie klokjes trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |