Ja, Rennie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand wel eens een maagslijmvlies ontsteking gehad?Of iets met maagzuur?
Ja, ik had laatst s'nachts ook een dikke aanval van maagzuur. Rennie genomen en was echt vet snel weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb het s'avonds het ergst.. is een Rennie voldoende?
Enige 'medicijn' wat echt doet wat het belooft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst s'nachts ook een dikke aanval van maagzuur. Rennie genomen en was echt vet snel weg.
Oh okeyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst s'nachts ook een dikke aanval van maagzuur. Rennie genomen en was echt vet snel weg.
Chemokuur schijnt ook goed te werkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Enige 'medicijn' wat echt doet wat het belooft.
Heb je ook paniekaanvallen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh okey.. heb eigenlijk nu al een week lang een druk op de borst.. en s'avonds dan van die aanvalletjes. Wordt er gek van.
Binnenkort even dokter.
amputatie ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chemokuur schijnt ook goed te werken
Lang niet in alle gevallen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chemokuur schijnt ook goed te werken
niks mis meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lang niet in alle gevallen.
Tenzij je graag kaal wil worden.
nee, mijn haar is gewoon afgezakt en groeit op mn gezicht, borst en rugquote:
En dan?quote:
Niet zo stoer doen dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik nietmeestal komt het niet zo ver.
Ben je nog maagd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja meestal gebeurt dit gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |