SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festival Agenda 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle festivals van A tot ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene festival sites:
http://www.festivalinfo.nl
http://www.efestivals.co.uk/
http://www.counterculture.nl
http://www.virtualfestivals.com/latest/news
http://festileaks.com/
Deze OP is samengesteld door Dark_Angelus & indiaantje89
[ Bericht 21% gewijzigd door D_A op 11-02-2014 12:08:13 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mooi voor in de OP mischien in een spoiler zodat wat scrollwerk voorkomen kan worden. Kan je Le Gues Who ook nog in het festival lijstje toevoegen.![]()
Ja, ik zal de posters blijven update en uiteraard nieuwe aanvullingen erbij. Zal het in de OP erbij gooien.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi voor in de OP mischien in een spoiler zodat wat scrollwerk voorkomen kan worden. Kan je Le Gues Who ook nog in het festival lijstje toevoegen.
Mocht je al huidige posters hebben die niet in de OP staan, stuur me even een DM/PM of linkje dan voeg ik ze bij.
[ Bericht 4% gewijzigd door D_A op 03-02-2014 21:24:18 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Beirut, Neutral Milk Hotel, First Aid Kit, Kurt Vile and The Violators, Daughter, Polica, Anna Calvi en veel meer op Green Man Festival (15-18 Augustus)
http://www.greenman.net/lineup![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Road tripquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe gaan jullie die festivals in Europa af, qua vervoer enzo?![]()
Ik ga over het algemeen met de auto. Uitzonderingen zijn Roskilde wat ik over het algemeen met het vliegtuig doe en eventueel Engelse festivals.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe gaan jullie die festivals in Europa af, qua vervoer enzo?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Mijn festival planning voor dit jaar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van A tot Z:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn festival planning voor dit jaar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van A tot Z:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.madnes.nl![]()
En de OP is bijgewerkt met de Agenda voor 2014 en de festivals van At/mZ.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik wil de lijst best aanvullen daar waar mogelijk, maar probeer dan zo volledig mogelijk te zijn zodat ik alleen hoef te copy pasten. En gooi dat dan even in spoiler tags, dan kan ik gelijk de boel erin kieperen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan even geen festival URL's meer zien
Maar uhh Kings Of Leon naar Ziggodome, die kunnen we afschrijven voor Pinkpop lijkt me.![]()
quote:Done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3de poging
[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 04-02-2014 13:31:54 ]![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Link doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3de poging![]()
![]()
Zie je nou wat jullie me hebben laten doen. 2x doe ik het goed, en de 3de keer laat ik een .com staanquote:
Hij staat nu wel goed![]()
![]()
Nog niet, ik zal even helpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie je nou wat jullie me hebben laten doen. 2x doe ik het goed, en de 3de keer laat ik een .com staan
Hij staat nu wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 04-02-2014 13:48:14 ]![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog niet, ik zal even helpenDe link werkte wel, en cursief moest toch? (NL is logisch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De link stond nog op .com bij mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De link werkte wel, en cursief moest toch? (NL is logisch)
Heb ook even een ander festival toegevoegd.![]()
http://www.bravallafestival.se
Met o.a. Kanye West, Kings Of Leon, Iron Maiden, The Kooks, The Offspring, The Hives, Belle & Sebastian etc.
Mag ook in de op wat mij betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We love the 90's
Line Up:
5ive
2 Unlimited
Gigi D’Agostino
Paul Elstak
Urban Cookie Collective
Party Animals
Dune
Solid HarmoniE
Gijs Staverman
Coenio
http://www.gelderlander.n(...)n-nijmegen-1.4205178
Stiekem best leuk, al hoewel ik nooit van de 5ive ben geweestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
We love the 90's
5ive, Gigi Agostino e.a.
http://www.gelderlander.n(...)n-nijmegen-1.4205178.
Dune blijft ook geinig![]()
Ben vorig jaar geweest voor Scooter, heb me echt prima vermaakt toen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stiekem best leuk, al hoewel ik nooit van de 5ive ben geweest.
Dune blijft ook geinig[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik zou er geen stuiver voor uitleggen, maar als je er zou zijn is het prima vermaak denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest voor Scooter, heb me echt prima vermaakt toen.![]()
Alle kaartjes voor dit soort feestjes worden dan ook bijna gratis weggegeven via vakantieveilingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou er geen stuiver voor uitleggen, maar als je er zou zijn is het prima vermaak denk ik.![]()
7,50 voor twee kaartjes was het.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Alle kaartjes voor dit soort feestjes worden dan ook bijna gratis weggegeven via vakantieveilingen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Yes, komt. (O.v.b. maar volgens laatste berichten wel)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog een idee of er een vervolg komt op De Wereld Draait Buiten?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, komt. (O.v.b. maar volgens laatste berichten wel)hadden vorig jaar met Vampire Weekend & Parquet Courts best leuke bandjes weggekaapt van andere festivals.
![]()
Ik vertrouw die muzikale beloftes van DWDD niet.
Zo zou er nog 1 DWDD recordingsessie komen met Bert en Ernie, maar die is nooit geweest (wel nog 1 met een paar Shaffy-nummers). En nu zitten we aan de Guilty Pleasures..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Suede ook aan het touren in Juli. Maar zal wel weer worden over geslagen door de NL festivals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lana Del Rey, Rudimental, St Vincent, White Lies, Baby in Vain en Donkey Roadshow op Northside Festival Denemarken.
En aangezien die nog niet in het overzichtje staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijgewerkt
Damm had die op maandag gehoopt. Maar Pinkpop erg goed bezig. Wat kan je van Plant verwachten? Ook wat LZ werk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant op Pinkpop.
http://www.robertplant.com/#road![]()
Wat heeft die daar nou weer te zoeken? Wil Pinkpop echt de Nederlandse Glastonbury worden ofzo..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Veel LZ werk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damm had die op maandag gehoopt. Maar Pinkpop erg goed bezig. Wat kan je van Plant verwachten? Ook wat LZ werk?
http://www.setlist.fm/stats/robert-plant-3d6b19b.html?year=2013[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Afgelopen zaterdag hebben we besloten met onze groep dit jaar voor het eerst naar Pukkelpop te gaan. Ben benieuwd![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Veel LZ werk.
http://www.setlist.fm/stats/robert-plant-3d6b19b.html?year=2013goed bezig dit jaar in Landgraaf!!
Edit: maar geen Stairway To Heaven dus? Dat is wel jammer.![]()
Giel3FM
Heet nieuws: Robert Plant op Pinkpop Festival!
Nog heter nieuws: The Rolling Stones zo goed als bevestigd zegt Jan Smeets! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken..
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel3FM
Nog heter nieuws: The Rolling Stones zo goed als bevestigd zegt Jan Smeets! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken..
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar
Dat gaat mijn Pinkpop debuut wordenTwijfel sowieso om een festivalzomer reis te maken maar dan moet ik wat vrienden wel over de streep trekken.
[ Bericht 13% gewijzigd door kurk_droog op 05-02-2014 09:26:43 ]![]()
Dat moest Mick toen ook doen bij z'n gastoptreden bij Peter Toshquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel3FM
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar
Robert Moog died for our synths![]()
Welke festivals heb je op het oog? Paaspop weet ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gaat mijn Pinkpop debuut wordenTwijfel sowieso om een festivalzomer reis te maken maar dan moet ik wat vrienden wel over de streep trekken.
maar dan?
![]()
Mja toch net iets anders ben ik van mening. Zou geweldig zijn en goed voor de kaartverkoop van Pinkpop denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat moest Mick toen ook doen bij z'n gastoptreden bij Peter Tosh![]()
Bløf, Fun Lovin' Criminals, Triggerfinger en Extreme erbij voor Bospop.
[ Bericht 32% gewijzigd door D_A op 05-02-2014 10:08:37 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Latitude komt met een lijstje.
Acht nieuwe namen zijn bekend voor Bospop Weert! Naast Triggerfinger en BLOF volgen meer namen als Fun Lovin' Criminals, The Alarm, Jimmie Vaughan and the Tilt-a-Whirl Band, Heritage Blues Orchestra, Vandenberg's MoonKings en Letz Zep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blof & Triggerfinger erbij voor Bospop.
Bospop vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 juli op het evenemententerrein bij afslag Weert Noord aan de A2. Eerder waren - behalve John Fogerty en Simple Minds - ook Extreme, Paul Carrack, Venice, Kovacs, Sven Hammond Soul en The Pheromones bevestigd. De kaartverkoop is al gestart via www.bospop.nl.![]()
Ik had al een edit geplaatstquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Acht nieuwe namen zijn bekend voor Bospop Weert! Naast Triggerfinger en BLOF volgen meer namen als Fun Lovin' Criminals, The Alarm, Jimmie Vaughan and the Tilt-a-Whirl Band, Heritage Blues Orchestra, Vandenberg's MoonKings en Letz Zep.
Bospop vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 juli op het evenemententerrein bij afslag Weert Noord aan de A2. Eerder waren - behalve John Fogerty en Simple Minds - ook Extreme, Paul Carrack, Venice, Kovacs, Sven Hammond Soul en The Pheromones bevestigd. De kaartverkoop is al gestart via www.bospop.nl.
had Fun Lovin' Criminals liever met Fogerty gezien. Dan had ik misschien wel een kaartje gekocht. Nu niet denk ik.![]()
Robert Plant nu ook officieel door de organisatie bekend gemaakt voor Pinkpop.
En Asap Ferg, Earl Sweatshirt en World's Fair op Roskilde.![]()
Paaspop, Pinkpop als de Stones komen, Best Kept Secret, Sziget, Roskilde...verder niet echt gekeken nog en mij daar nooit mee bezig gehouden dus dit is niet heel bijzonder nog dit lijstje haha. Ik weet alleen dat de sfeer van Paspop / LL de juiste is waar ik 3 dagen met een glimlach loopquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Welke festivals heb je op het oog? Paaspop weet ikmaar dan?
![]()
![]()
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
de headliner van het Into The Grave festival is bekend: Megadeth.
9 augustus in Leeuwarden.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Damon is een mooie naam, The Naked & Famous ook. Hopelijk komt die eerste ook nog op Lowlands. Want was niet van plan om DTRH te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Too many festivals!!!![]()
Damon! Helaas gaat hem dit festival voor mij niet worden. Jammer dat er geen dagkaarten zijn zeg!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damon is een mooie naam, The Naked & Famous ook. Hopelijk komt die eerste ook nog op Lowlands. Want was niet van plan om DTRH te doen.
Too many festivals!!!![]()
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATEIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
![]()
Was bij Best Kept Secret toch ook niet zo? Bij welk festival wist je dat eigenlijk wel van tevoren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja true...gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was bij Best Kept Secret toch ook niet zo? Bij welk festival wist je dat eigenlijk wel van tevoren?![]()
![]()
Ik zou een kaartje kopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
Damon Albarn + The Brain Jonestown Massacre!![]()
Word toch erg moeilijk zo om een festival uit te kiezen dit jaar, ik weet het echt nog niet.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Mja dit is dus waar ik al bang voor was, her en der leuke namen op festivals. Had dit soort dingen liever gewoon op 1 festival gezien. Albarn had niet misstaan op een BKS affiche, zelfde geld voor een MGMT op Pinkpop. Dan had je gewoon naar 2 festivals kunnen gaan en dan is het mooi geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef WoD het volgende:
Damon Albarn + The Brain Jonestown Massacre!![]()
Word toch erg moeilijk zo om een festival uit te kiezen dit jaar, ik weet het echt nog niet.![]()
Ik weet het ook niet meer
Zit nu eigenlijk alleen aan een vrijdagdagkaart voor BKS te denken.
Maar die koop ik pas als ik zeker weet dat Pixies en Interpol niet tegenover elkaar staan.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Voor welke act(s) voornamelijk? Pixies + Interpol?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet het ook niet meer
Zit nu eigenlijk alleen aan een vrijdagdagkaart voor BKS te denken.
Edit: O, net te laat![]()
![]()
Het is jammer dat ze van DTRH ook geen dagkaarten systeem hebben. Dat maakt het wel fijner als je echt voor 1 act wil gaan (en een paar acts daar omheen meepakken).![]()
Caribou en Daryll-Ann vind ik ook fijn hoor.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb vorig jaar m'n tent op LL laten staan en was eigenlijk niet van plan een nieuwe te kopen, ik hou het bij 1-daags denk ik.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vorig jaar m'n tent op LL laten staan en was eigenlijk niet van plan een nieuwe te kopen, ik hou het bij 1-daags denk ik.die van mij staat er ook nog, had stiekem de hoop dat ze hem maar lieten staan voor volgend jaar
(mag wel voor die ¤ 25,00 extra toch
)
![]()
Bij mij gaat het dit worden dit jaar:
WTWTA > Paaspop > Pinkpop (twijfel 1 dag of 3 dagen) > Best Kept Secret (hier ook de twijfel 1 van de dagen of 3 dagen) > Lowlands.![]()
Oooh.. te aantrekkelijk..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE![]()
hopelijk gaat BJM nog een losse clubshow doen rond die tijd, dat zou het wel weer makkelijker maken.In the coolest little capital of the world![]()
Volgens mij was de line-up van Smukfest nog niet bekend toch?
O.a. Deadmau5, Pet Shop Boys, Skrillex, The 1975 en Simple Minds.
http://www.smukfest.dk/content.asp?id1=226&id2=702&id3=0&id4=0![]()
Rock a Field: 24 additional acts for RAF2014: KINGS OF LEON, ALICE IN CHAINS, ELLIE GOULDING, INTERPOL and many more!
http://www.rockafield.lu/![]()
Triggerfinger, White Lies, Gentleman and the Evolution, Grandmaster Flash en Gold Panda lijken me wel namen voor DTRH.![]()
![]()
Plaatje dabei. (En ook in de OP gekieperd)[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Bij mij gaat het dit worden dit jaar:
WTWTA > Paaspop > Pinkpop (twijfel 1 dag of 3 dagen) > Best Kept Secret (hier ook de twijfel 1 van de dagen of 3 dagen) > Lowlands.![]()
![]()
Benieuwd of Jungle op BKS of DTRH staat, verwacht toch BKS eigenlijk.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Zijn we nou nog niet Triggerfinger moequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef theodoor9 het volgende:
Triggerfinger, White Lies, Gentleman and the Evolution, Grandmaster Flash en Gold Panda lijken me wel namen voor DTRH.?
![]()
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Indian Summer niet met wat namen naar buiten is gekomen so far.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Vind het nooit vervelend eigenlijk. Ik verwacht wel dat ze dit jaar weer op een aantal festivals staan in Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zijn we nou nog niet Triggerfinger moe?
![]()
Vreemd ja, je zou het festival bijna vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Indian Summer niet met wat namen naar buiten is gekomen so far.![]()
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vreemd ja, je zou het festival bijna vergeten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de huidige lijn behouden. Nog een concurrent erbij voor Pinkpop/BKS/DTRH is een doodsteek voor de Nederlandse festival liefhebbers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.![]()
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.![]()
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de huidige lijn behouden. Nog een concurrent erbij voor Pinkpop/BKS/DTRH is een doodsteek voor de Nederlandse festival liefhebbers.Uit eerdere berichtgeving:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.quote:Begin 2012 werd al een samenwerking met FKP Scorpio als nieuwe aandeelhouder aangegaan. FKP Scorpio nam die aandelen destijds van ID&T over, met de ambitie om Indian Summer de komende jaren van 30.000 naar 50.000 bezoekers door te laten groeien en er het enige grote festival in de nabijheid van Amsterdam van te maken.quote:Directeur Folkert Koopmans van FKP Scorpio ziet veel kansen met het Indian Summer Festival. "Het is een mooi festival waar internationaal ook nog veel te winnen valt. Met onze boekingskracht en ervaring met grote meerdaagse festivals waar tot 70.000 mensen heen gaan, kunnen we het festival naar een hoger plan tillen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Klopt, en ik zou me er ook zeker vermaken hoor. Maar de line-up daar is nog wel een stuk beter dan die van Indian Summer vorig jaar in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).![]()
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. De laatste jaren vond ik nog niet veel van die plannen te merken. Daarom ben ik erg benieuwd (en des te vreemder dat het nog erg stil rondom Indian Summer is).quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Uit eerdere berichtgeving:
[..]
[..]![]()
Qua uitstraling en muziek zie ik het ook behoorlijk groeien. Het terrein en de sfeer was sowieso wel goed de afgelopen jaren. Heb er nu al zin inquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).![]()
![]()
Doordat oa Guus Meeuwis er dit jaar staat krijg ik mensen dit jaar wel mee naar een festival. Toch een voordeel van hem
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.![]()
Ik hoop niet dat ik hier een ban voor krijg in het MUZ forum maar:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Sino_Ganti het volgende:
Doordat oa Guus Meeuwis er dit jaar staat krijg ik mensen dit jaar wel mee naar een festival. Toch een voordeel van hem
Guus is best geinig met wat bier op![]()
![]()
Als die Robin Heze of zo maar niet komtquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik hier een ban voor krijg in het MUZ forum maar:
Guus is best geinig met wat bier opStaat die halve tent mee te zingen over een vliegtuig of iets..onverstaanbaar die ellende.
![]()
Hahaha, ik zal het niet doorvertellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Guus is best geinig met wat bier op
@kurk_droog; ik heb smakelijk moeten lachen om Robin Heze
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.![]()
Wij ook wel hoor onderlingquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:34 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Hahaha, ik zal het niet doorvertellen.
@kurk_droog; ik heb smakelijk moeten lachen om Robin HezeGewoon van die Randstad grappen maken, de grootste lol hadden we
![]()
![]()
Volgens organisator Jan Smeets is de komst van de Rolling Stones naar Pinkpop weer een stap dichterbij gekomen.
Smeets zegt er uit te zijn met het management van de legendarische Britse groep, maar wacht nog op een persoonlijke toezegging van zanger Mick Jagger. Pinkpop vindt dit jaar plaats op 7, 8 en 9 juni.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Denk dat Concert At Sea meer jou ding isquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:36 schreef tong80 het volgende:
Volgens organisator Jan Smeets is de komst van de Rolling Stones naar Pinkpop weer een stap dichterbij gekomen.
Smeets zegt er uit te zijn met het management van de legendarische Britse groep, maar wacht nog op een persoonlijke toezegging van zanger Mick Jagger. Pinkpop vindt dit jaar plaats op 7, 8 en 9 juni.![]()
![]()
Wie spelen daar ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Warpaint, Flume en Die Antwoord zie ik wel op Lowlands staan. Hoop zelf heel erg op Portishead en Lana del Rey!quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Rock En Seine, een weekje na Lowlands/Pukkelpop.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Vooral Portishead. Hopelijk gaan ze niet voor iets als Volbeat ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef WoD het volgende:
[..]
Warpaint, Flume en Die Antwoord zie ik wel op Lowlands staan. Hoop zelf heel erg op Portishead en Lana del Rey!![]()
Inderdaad hoop dat ze Volbeat en Airbourne daar laten...quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vooral Portishead. Hopelijk gaan ze niet voor iets als Volbeat ofzo.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Het is niet dat het slechte bands zijn, maar Volbeat is vandaag de dag helaas gewoon een headliner formaat. En dan hoeft het voor mij niet zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:49 schreef WoD het volgende:
[..]
Inderdaad hoop dat ze Volbeat en Airbourne daar laten...![]()
Headliner? Echt niet? Stapje daaronder.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is niet dat het slechte bands zijn, maar Volbeat is vandaag de dag helaas gewoon een headliner formaat. En dan hoeft het voor mij niet zo.![]()
Hangt van het festival af denk, Hurricane kunnen ze headline en Graspop misschien ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:57 schreef portie het volgende:
[..]
Headliner? Echt niet? Stapje daaronder.
Festivals hier in NL net eronder denk.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Heb niets tegen Volbeat kwa muziek, het is best "leuk" maar dan mogen ze van dat geld liever een Portishead halen om maar wat te noemen (en dan houd je nog wat centjes over ook denk ik).![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Guus is best geinig met wat bier op
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik ben wel benieuwd wat dingen als Vampire Weekend, James Vincent McMorrow en Beirut verder gaan doen tijdens de Europese festivalzomer. Zou ik graag (weer) eens zien.![]()
Moeten we je nog serieus nemen of watquote:
Nee joh, doe ik zelf ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moeten we je nog serieus nemen of wat.
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik zelf ook niet.
Kan me niet voorstellen dat The National niet op Lowlands en Pukkelpop staat eigenlijk. Tenzij er een bevestiging voor Pinkpop komt. Het zal toch niet?..![]()
Denk eerder headliner BKS of DTRH.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:41 schreef theodoor9 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat The National niet op Lowlands en Pukkelpop staat eigenlijk. Tenzij er een bevestiging voor Pinkpop komt. Het zal toch niet?..
Of bijvoorbeeld Indian Summer qua formaat.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Lowlands niveau zitten ze toch wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Denk eerder headliner BKS of DTRH.
Of bijvoorbeeld Indian Summer qua formaat.
Lekker een lange set, zodat ze ook behoorlijk ouder werk er door kunnen spelen. Ik zeg doen.![]()
Spannend hoor:Dit was de advertentie van AD:quote:Pinkpop onaangenaam verrast door Stones-advertentie AD
Opvallende advertentie in het Algemeen Dagblad vanmorgen: "The Rolling Stones, ze komen! Als Mick het wil." Dat het festival al langer in gesprek is met de megaband was al bekend, maar om de net-niet-bevestiging nu zo uit te venten, dat is gek. Het blijkt dan ook niet om een advertentie van het festival te gaan. "Wij zijn net zo verrast als de lezers van het Algemeen Dagblad", aldus Jan Smeets.
Jan Smeets, die herstelt van een zware hartoperatie, heeft geen zin zich al te druk te maken, maar balen doet hij wel. "Ik heb mijn telefoon maar uit gezet, want hij bleef maar over gaan. Mensen vragen me: Jan, is dit nu de manier om zoiets bekend te maken? Het is gewoon een poster op A2 formaat. Ze hebben ons logo gebruikt, wat eigenlijk niet eens mag, en mijn popje hebben ze een Rolling Stones tong gegeven."
Het AD bevestigt dat het om een redactionele publicatie gaat, in plaats van om een advertentie. Dat neemt overigens niet weg dat de kans op de komst van de Stones naar Landgraaf reëler is dan ooit. Smeets heeft de band al jaren op zijn verlanglijstje staan, maar realistisch was dat nooit. "Tot we de band ineens aangeboden kregen. Zo ging het ook met Bruce Springsteen een paar jaar geleden. Die speelde nooit festivals, tot hij een keer op Glastonbury kwam. Dat was een succes, en dus kwam de vraag: what's next. Nou, next was godverdomme gewoon Pinkpop, uitgerekend op de veertigste editie van het festival. Zo gaat het nu ook met de Stones. Na hun optreden op Glastonbury vorig jaar kwam het plan om meer festivals te gaan doen."
Berichten dat het festival al rond is met het management en dat Jan Smeets alleen nog wacht op een telefoontje van Mick Jagger, wijst hij van de hand. "Sowieso is er maar een persoon die contact heeft met de Stones, en dat is Leon Ramakers van Mojo. Ik zelf mag als woordvoerder van Pinkpop hooguit het goede nieuws bekend maken, of niet. Wat we zeker weten is dat de band aan het repeteren is. 21 februari staat de eerste show geplant, in Abu Dhabi. Nu is het afwachten of wat de band zegt te willen ook doorgezet wordt."
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/febr … ie-AD.html![]()
![]()
Nou, Jan zal wel blij zijn dat hij er zelf over begonnen is.
![]()
Beter besteedde pp het geld aan leuke acts ipv overgewaarde opa's die ooit goede muziek maakten.In the coolest little capital of the world![]()
Ja, boek dan Bastille, Ed Sheeran en Avenged Sevenfold.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:42 schreef Drebbelman het volgende:
Nou, Jan zal wel blij zijn dat hij er zelf over begonnen is.
![]()
Beter besteedde pp het geld aan leuke acts ipv overgewaarde opa's die ooit goede muziek maakten.![]()
![]()
Met Rolling Stones op het affiche kan je bijna zeker zijn dat je festival uitverkoopt.
Dus zo'n raar keuze is het niet.![]()
Bastille, Biffy Clyro, Miles Kane, The Wombats, Midlake and London Grammar also at Rock Werchter 2014!![]()
Stuur London Grammar en Midlake maar naar Pinkpop dan.
Zoals iemand anders al eerder schreef, ik ben toch wel benieuwd hoeveel budget er overblijft na het boeken van de Stones, Metallica en Arcade Fire.
Ohja, Paolo Nutini kan ook op de lijst.Find hungry samurai...![]()
London Gramar zou prima passen in de tent. En niet al te duur volgens mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef CoJackso het volgende:
Stuur London Grammar en Midlake maar naar Pinkpop dan.
Zoals iemand anders al eerder schreef, ik ben toch wel benieuwd hoeveel budget er overblijft na het boeken van de Stones, Metallica en Arcade Fire.
Ohja, Paolo Nutini kan ook op de lijst.![]()
Iemand die weet of je nu wel met de camper naar pinkpop mag?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
morgen wordt de 1e naam voor Cityrock (8 augustus, Leeuwarden. op het terrein van Into The Grave) bekendgemaakt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Je zou zelf wat moeite kunnen doen. Zo lastig is het niet. Maar hier, van de pinkpop site:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:55 schreef Tamashii het volgende:
Iemand die weet of je nu wel met de camper naar pinkpop mag?
Pinkpop is een echt tentenfestival. Campers, caravans, vouwwagens, etc. worden door de organisatie niet op de festivalcampings toegelaten en elders zijn ook geen speciale locaties ingericht. Een alternatieve campingmogelijkheid voor caravans en campers in Landgraaf is reguliere camping “De Watertoren”: www.campingdewatertoren.nl![]()
Within Temptation is de headliner van het nieuwe Cityrock festivalletje in Leeuwarden, op 8 augustus.
www.cityrockleeuwarden.nlNothing lasts forever but the certainty of change![]()
twitter:IndianSummerNL twitterde op maandag 10-02-2014 om 11:52:30Indian Summer Festival vindt dit jaar plaats op 14 & 15 juni! De eerste namen en ticket info volgen zeer binnenkort: http://t.co/iXFhvzBnkG reageer retweet
Ik gok op.......... Linkin Park ?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:IndianSummerNL twitterde op maandag 10-02-2014 om 11:52:30Indian Summer Festival vindt dit jaar plaats op 14 & 15 juni! De eerste namen en ticket info volgen zeer binnenkort: http://t.co/iXFhvzBnkG reageer retweet
![]()
14e op Download. Zal dus de 15e moeten zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik gok op.......... Linkin Park ?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zou kunnen, zou niet weten wat ze anders nog kunnen boeken als headliner (zoals The Prodigy vorig jaar).quote:Op maandag 10 februari 2014 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
14e op Download. Zal dus de 15e moeten zijn.![]()
Iddquote:Op maandag 10 februari 2014 13:24 schreef theodoor9 het volgende:
Arctic monkeys zou wel een stunt zijn!
Zou ik niet echt slim vinden eerlijk gezegd, dan ga je toch ook concurreren met je eigen BKS festival?
Edit:
Denk eerder dat Arctic Monkeys toch op Pinkpop gaan staan dit jaar.![]()
Tuurlijk staan de AM op Pinkpop.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Candybar Planet, Tio Gringo, Blue Grass Boogiemen en Elle Bandita op het Nederlandse Scumbash Festival!![]()
Lijkt een zekerheid inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tuurlijk staan de AM op Pinkpop.![]()
Vorig jaar op Lowlands wasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
Nice, hoop Kendrick Lamar nog wel te zien dit jaar.![]()
Terwijl ik helemaal geen Hip Hop liefhebber ben.![]()
Bron: http://festileaks.com/201(...)lkbrenner-en-bondax/quote:Het Belgische Dour Festival liet vandaag 22 nieuwe namen los. Zo staan onder meer Paul Kalkbrenner, Hudson Mohawke, Totally Enormous Extinct Dinosaur en Bondax op het evenement.
Naast bovengenoemde artiesten zijn ook Détroit (Bertrand Cantat, Pascal Humbert), Raekwon, Maxïmo Park, Sick Of It All, Cerebral Ballzy, Dub Inc, Naâman, Biga Ranx, Disiz, Joke, Pfel (C2C/Beat Torrent), Hudson Mohawke, Jackmaster & Oneman present Can U Dance, Doctor P, TC & MC Carasel, Friction & Linguistics, The Hard Way, Metrik & MC AdApt, Levela deze zomer te zien op Dour![]()
Die line-upquote:
Respect voor Jacco dat hij er tussen staat
verder: een psychfest in Texas?
Mooi locatie wel:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
verder: een psychfest in Texas?![]()
![]()
Nieuwe LL namen
Oa Flume, London Grammer en The NationalJe favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.![]()
The National | London Grammar | Gui Boratto | Flume | Kaytranada | Bring me the Horizon | Carolina Chocolate Drops | Brody Dalle[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Jammer, ik wil helemaal niet naar LLquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Sino_Ganti het volgende:
Nieuwe LL namen
Oa Flume, London Grammer en The National.
![]()
- edit -
Gebrabbel.
[ Bericht 80% gewijzigd door D_A op 11-02-2014 11:39:05 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Austin is echt psychedelica capital van de wereld. APF is opgericht/georganiseerd door de gitarist van The Black Angels, die komen uit Austin.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
verder: een psychfest in Texas?
Dit festival heeft echt elk jaar een lineup om je vingers bij af te likken.. dit gaat me ooit nog een retourtje naar Texas kosten
Overigens wel leuk dat Brian Jonestown massacre en Dandy Warhols weer eens samen op een festivalletje spelen. Dat is volgens mij sinds documentaire Dig! niet meer gebeurd.In the coolest little capital of the world![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:41 schreef theodoor9 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat The National niet op Lowlands en Pukkelpop staat eigenlijk. Tenzij er een bevestiging voor Pinkpop komt. Het zal toch niet?..![]()
Nieuwe namen Sziget.
Ze zijn dus niet allemaal heel conservatief in Texas, gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Austin is echt psychedelica capital van de wereld. APF is opgericht/georganiseerd door de gitarist van The Black Angels, die komen uit Austin.
Dit festival heeft echt elk jaar een lineup om je vingers bij af te likken.. dit gaat me ooit nog een retourtje naar Texas kostenDie moet ik nog steeds zienquote:Overigens wel leuk dat Brian Jonestown massacre en Dandy Warhols weer eens samen op een festivalletje spelen. Dat is volgens mij sinds documentaire Dig! niet meer gebeurd.
Dit slaat op niks Pixies en Interpol staan op zelfde dag voor BKS, Franz Ferdinand is hier nog headliner. MGMT is geen headliner op DTRH was al aangekondigd, denk hetzelfde van Foals, The Black Keys en Damon Albarn wel. Voor Lowlands is Skrillex ook headliner hoe het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan hebben we de headliners wel rond denk:
BKS: Pixies, Elbow & Interpol
DTRH: MGMT, Foals & Black Keys
Lowlands: The National, Queens of The Stoneage, ...Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Je hebt gelijk, ik brabbel.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik zie Damon Albarn niet headlinen, tenzij 'ie een Blur/Gorillaz greatest hits gaat doen. En daar zie ik 'm niet voor aan.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie Damon Albarn niet headlinen, tenzij 'ie een Blur/Gorillaz greatest hits gaat doen. En daar zie ik 'm niet voor aan.![]()
![]()
Dacht ik ook ja. Een mix tussen het nieuwe album en z'n oude projecten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebben![]()
Wellicht, maar dan weer niet de grote hits. Zal wel voornamelijk werk van zijn laatste album doen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]My point exactly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En dan speelt 'ie veel nummers nog 2 keer ookWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heeeel goed dit. Big Ups ben ik benieuwd naar, evenals Ed Shrader's Music Beat (omdat brooklyndodger daar het nog steeds over heeft na hun optreden afgelopen september).
En Sean Nicholas Savage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shonen Knife![]()
![]()
![]()
![]()
Laraaji & Sun Araw![]()
![]()
![]()
![]()
Het is genoeg om je een dagje prima te vermaken in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben er bij maar moet eerlijk bekennen dat ik er vrij weinig van ken![]()
Neutral Milk Hotel is eigenlijk al een reden om te gaan, maar die ga ik zeker even meepikkenquote:
Iedereen die 'm zag op Incubate was vol lof iig
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]Maar dit wil ik juist horen!! El Mañana, On Melancholy Hill en To the EndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hebben jullie misschien een idee of Linkin park nog naar Nederland komt deze zomer? Pinkpop lijkt uitgesloten maar zijn er aanwijzingen voor andere festivals? Wil ze graag eens een keer zien namelijk.![]()
Indian Summer lijkt me de enige reële optie. Anders een clubshow.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Austin de geboorte plaats van the 13th floor elevators (o.a.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
verder: een psychfest in Texas?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Pinkpop ook niet als Outsider?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Indian Summer lijkt me de enige reële optie. Anders een clubshow.![]()
Als ze op Noord willen staan dan wel, maar goed met eerder een afsluit positie zie ik dat niet 1-2-3 gebeuren. Monkeys op Zuid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop ook niet als Outsider?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Monkeys staan voor the Stones en LP dus zondag headlinerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ze op Noord willen staan dan wel, maar goed met eerder een afsluit positie zie ik dat niet 1-2-3 gebeuren. Monkeys op Zuid.
Hoop ik![]()
Editors zondag mainstage Pinkpop.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Headliner neem ik aan?!
Blijft over.. Rolling Stones/Arctic Monkeys of Linkin Park voor de laatste headlinerspot. Als het de laatste maar niet is.Find hungry samurai...![]()
Voor de Monkeys denk.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Austin blijkt steeds leuker te wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Austin de geboorte plaats van the 13th floor elevators (o.a.)
Ik kan niet uit het persbericht halen dat ze headliner zijn. Ik gok dus op de plek voor de headliner...We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Denk het ook, Editors op facebook heeft er ook duidelijk op staan "will play at Pinkpop" en niet "will headline at Pinkpop".quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef chansadres het volgende:
Ik kan niet uit het persbericht halen dat ze headliner zijn. Ik gok dus op de plek voor de headliner...
Meestal pronken bands daar wel mee.![]()
Ik denk zelf dat Arctic Monkeys en Linkin Park (met Fall Out Boy) erbij komen als headliner. En als De rollende steentjes komen dan zetten ze AM een plaatsje terug. Dat doen ze vast wel net als Killers bij Springsteen.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Woow dan heb je toch een geweldige line-up voor Pinkpop begrippen:quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:52 schreef chansadres het volgende:
Ik denk zelf dat Arctic Monkeys en Linkin Park (met Fall Out Boy) erbij komen als headliner. En als De rollende steentjes komen dan zetten ze AM een plaatsje terug. Dat doen ze vast wel net als Killers bij Springsteen.
Zaterdag: Arctic Monkeys/Rolling Stones
Zondag: Editors/Linkin Park
Maandag: Arcade Fire/Metallica
Al denk ik dat het gewoon gaat worden:
Zaterdag: ???//Rolling Stones
Zondag: Editors/Arctic Monkeys
Maandag: Arcade Fire/Metallica![]()
Dacht eigenlijk dat AM alleen op zondag kan. Het feit dat Jan vertelde dat er 1 band eventueel als headliner zou kunnen fungeren of als headliner zelf (dit lijkt me om Editors te gaan). En het feit dat ze nu op zondag geplaatst zijn, lijkt te betekenen dat zowel de Stones (zaterdag) en AM (zondag) erbij komen. Anders hadden ze Editors wel op de zaterdag neer gezet. Zou extreem knap zijn van de organisatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Woow dan heb je toch een geweldige line-up voor Pinkpop begrippen:
Zaterdag: Arctic Monkeys/Rolling Stones
Zondag: Editors/Linkin Park
Maandag: Arcade Fire/Metallica
Al denk ik dat het gewoon gaat worden:
Zaterdag: ???//Rolling Stones
Zondag: Editors/Arctic Monkeys
Maandag: Arcade Fire/Metallica![]()
Ik zie de Stones nog steeds niet gebeuren eigenlijk, maar als het lukt is het wel een dijk van een line-up, maar vrees dat dit het volgende huilebalk momentje wordt in de Pinkpop docu over 10jr![]()
Ja kan me niet voorstellen dat ze nog naast The Stones gaan grijpen. Dat zou een flinke domper zijn op toch een prettige line-up.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat AM alleen op zondag kan. Het feit dat Jan vertelde dat er 1 band eventueel als headliner zou kunnen fungeren of als headliner zelf (dit lijkt me om Editors te gaan). En het feit dat ze nu op zondag geplaatst zijn, lijkt te betekenen dat zowel de Stones (zaterdag) en AM (zondag) erbij komen. Anders hadden ze Editors wel op de zaterdag neer gezet. Zou extreem knap zijn van de organisatie.![]()
Het is een wel een beetje des Jan Smeets, vooraf al hoop geblaas en verwachtingen die niet altijd waargemaakt worden. Wat zonde is, want nu rekent iedereen er al bijna op dat ze komen, en kan het dus alleen tegenvallen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja kan me niet voorstellen dat ze nog naast The Stones gaan grijpen. Dat zou een flinke domper zijn op toch een prettige line-up.
Had het wat langer stilgehouden, dan was een echt een onwijze verrassing.![]()
Warpaint & Little Dragon voor DTRH.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
2 mooie namen wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Warpaint & Little Dragon voor DTRH.![]()
Vind het tot nu toe een erg mooie line-up bij DTRH. Jammer dat er zoveel keuze is terwijl ik weinig te besteden heb.![]()
Ja weer twee mooie namen voor DTRH! En wat moet je nu als festival bezoeker in Nederland he? LL, BKS of DTRH... en dan komt Pinkpop dit jaar waarschijnlijk ook weer is met een prima line-up. Al heb ik nooit iets met PP gehad.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Deftones, Frank Turner & The Sleeping Souls, Reel Big Fish, Protest The Hero, Alestorm, Truckfighters, Kerbdog, Only Crime, Blitz Kids, Itch, Max Raptor en Hounds
Op Sonisphere UK
Deftones zou ik wel op een festivalletje willen zien.![]()
Frank Turner zie ik ook nog wel een festival aandoen in Nederland.Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.![]()
Het Belgische Coleur Café heeft de volgende namen bekend gemaakt:
VRIJDAG 27 JUNI
BASEMENT JAXX • DILATED PEOPLES
ZATERDAG 28 JUNI
LAURA MVULA
ZONDAG 29 JUNI
ALPHA BLONDY • JOHN BUTLER TRIO • JURASSIC 5 • SUAREZ • YOUSSOUPHA
Niet verkeerd![]()
![]()
Twenty One Pilots erbij voor Pinkpop.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
In de tent? Geen top naam maar ook niet slecht. Hebben paar leuke nrs.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Twenty One Pilots erbij voor Pinkpop.![]()
Massive Attack sluit Cactusfestival af in België (14 Juli) lijkt mij een Pitch kandidaat.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
En dus ook Lowlandsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Massive Attack sluit Cactusfestival af in België (14 Juli) lijkt mij een Pitch kandidaat.![]()
![]()
Ik denk dat Massive Attack op BKS zal staan. Of misschien hoop ik dat gewoon.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Ik denk dat de headliners daar wel rond zijn.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik vind Massive Attack wel iets voor in de tent zoals Portishead vorig jaar.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
+ Giorgio Moroder (11/07), Daughter (13/07), Ben l'Oncle Soul (13/07), Earl Sweatshirt (12/07), Julia Holter (12/07), Kate Boy (11/07).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Massive Attack sluit Cactusfestival af in België (14 Juli) lijkt mij een Pitch kandidaat.
Giorgio Moroder zou ook nog best wel kunnen na die Daft Punk disco hype van vorig jaar.
![]()
Volgens mij zijn die andere bevestigen van Les Ardentes. Waar Massive Attack ook zal spelen op 13/07quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
+ Giorgio Moroder (11/07), Daughter (13/07), Ben l'Oncle Soul (13/07), Earl Sweatshirt (12/07), Julia Holter (12/07), Kate Boy (11/07).
Giorgio Moroder zou ook nog best wel kunnen na die Daft Punk disco hype van vorig jaar.
![]()
Ok nja, dus ook Lowlands/Pitch dan maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
Ze doen namelijk Cactus en Les Ardentes.
![]()
Foster The People, Trixie Whitley, George Ezra and The Strypes will perform at Werchter on Friday 4 July. And two more great bands will be performing on Sunday 6 July, notably Angus and Julia Stone and Interpol.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Waarom zijn mensen nog bezig met Foster the People? Drie jaar na een matig album komt er een nieuw album, zullen we die anders maar gewoon even afwachten?![]()
Vanaf nu dit topic ook maar weer eens volgen, ben weer helemaal in de festivalstemming. Heb vanavond in een opwelling 2 tickets + XL-camping voor Rock Werchter gekocht, terwijl ik nog niet eens weet of er iemand mee wil/kanMaar moest even snel kopen. Vanmiddag was nog maar 15% van de tickets over, en ik weet nu al dat ik spijt heb als ik straks in juli thuis zou zitten met die line-up die ze nu al hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pizzabodem op 15-02-2014 10:42:18 ].![]()
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef'Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek
Op Indian Summer Festival![]()
![]()
Kitt will also be there!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef BoerBert het volgende:
Heeft Hoff dronken een locatie aangewezen ofzo?![]()
![]()
![]()
Waarom precies?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef JackHerrer het volgende:
Moeten we lowlands eigenlijk bedanken voor die shitload aan foute 80s & 90s feesten?![]()
Die 90s avond werd daar altijd behoorlijk gehyped en daarna zag je die feesten ook in poppodia terugkomen. En nu is er voor mijn gevoel elk weekend wel een of ander we love the ..... feest.quote:![]()
Volgens mij waren de 90's avonden er al voordat het naar Lowlands kwam.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Die 90s avond werd daar altijd behoorlijk gehyped en daarna zag je die feesten ook in poppodia terugkomen. En nu is er voor mijn gevoel elk weekend wel een of ander we love the ..... feest.![]()
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de 90's avonden er al voordat het naar Lowlands kwam.![]()
O dat zou goed kunnen hoor die 90s avonden op lowlands waren natuurlijk wel 'iets meer 'muzikaal verantwoord' met die 90s-feesten die je nu ziet. De populariteit nu zal er ook wel mee te maken hebben dat die kaartjes vaak voor zachte prijsjes worden weggedaan op vakantieveilingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de 90's avonden er al voordat het naar Lowlands kwam.Silent discoquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef portie het volgende:
[..]
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.![]()
Ach zo'n feest is zo fout dat het leuk kan zijn.
Als muziek liefhebber heb je daar niets te zoeken natuurlijk in Assen.![]()
Geen idee in hoeverre dit mogelijk is, want stonden ook in de USA geloof ik? Maar zou wel een logische toevoeging zijn. En vorig jaar vlogen artiesten ook over binnen het Pinkpop weekend om zowel in de USA als NL te spelen. Dus het kan wel.twitter:JurrJ twitterde op maandag 17-02-2014 om 14:08:30Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat the 1975 officieus bevestigd is voor #pp14! @PinkpopCentral @pinkpopfest reageer retweet
![]()
Ja en het oud hollands acid feestquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef portie het volgende:
[..]
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.
Is dat ooit op Lowlands geweest ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en het oud hollands acid feest![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:36 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is dat ooit op Lowlands geweest ja?2005 nog geloof ik
Alles. Er is niets begonnen op Lowlands en daarna naar de clubs gegaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef portie het volgende:
[..]
Vaak komen de goede avonden uit de clubs naar lowlands ja. Zoals superstijl bijvoorbeeld.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nog niet, wordt mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef theodoor9 het volgende:
Is er eigenlijk al iets over Pitch naar buiten gebracht? Begint ook wel tijd te worden toch?
Veel overlap met Lowlands ook. Dus een Flume en James Holden kan je dus alvast opschrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef theodoor9 het volgende:
Ik benieuwd, wil er al een paar jaar naartoe eigenlijk!![]()
Flume stond er vorig jaar ook al. Er zullen zowieso weer veel electronische namen van Rock Werchter overkomen. Al hebben die nog niet veel bevestigingen van die genre tot nu toe.![]()
Een Darkside verwacht ik ook wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef theodoor9 het volgende:
Flume stond er vorig jaar ook al. Er zullen zowieso weer veel electronische namen van Rock Werchter overkomen. Al hebben die nog niet veel bevestigingen van die genre tot nu toe.![]()
![]()
Dan zullen de namen niet lang op zich laten wachten
Zodadelijk nieuwe namen voor Paaspop op 3FM
En het zijn geworden:
Nielson, Yellow Claw, Crystal Fighters DJ Set, Guerilla Speakerz, Foreign Beggars, Kraantje Pappie, Breach, Feed Me, Nashville Pussy, Thomas Azier, Medien, Joost van Bellen, Dekmantel Soundsystem, Calyx & TeeBee en Black Sun Empire.![]()
Pitch:Persoonlijk vind ik Massive Attack, Moderat, SBTRKT, Caribou, Darkside en Todd Terje wel nicequote:VRIJDAG 4 JULI
Massive Attack - Moderat - SBTRKT - Mount Kimbie - Little Dragon - Lunice - George Fitzgerald - Howling - Zomby - Snakehips - Slow Magic
ZATERDAG 5 JULI
Richie Hawtin - Caribou - Darkside - Buraka Som Sistema - The Gaslamp Killer - Joy Orbison - Todd Terje (live) - Ryan Hemsworth - Kelela - Trippy Turtle - Kuenta i Tambu.
![]()
Meh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Zodadelijk nieuwe namen voor Paaspop op 3FM
En het zijn geworden:
Nielson, Yellow Claw, Crystal Fighters DJ Set, Guerilla Speakerz, Foreign Beggars, Kraantje Pappie, Breach, Feed Me, Nashville Pussy, Thomas Azier, Medien, Joost van Bellen, Dekmantel Soundsystem, Calyx & TeeBee en Black Sun Empire.![]()
Pitch
Daar hebben ze gewoon op zitten wachten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:35 schreef theodoor9 het volgende:
Wow Pitch, blijkbaar voelde ik gisteren iets aan! Wat een line-up![]()
Exclusief op Pitch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Woow prachtig en laat Massive Attack aub naar Lowlands ook komen.![]()
http://nu.nl/muziek/37053(...)-festival-pitch.htmlquote:quote:Het tweedaagse muziekfestival Pitch bevestigt dinsdag de komst van 22 acts naar Amsterdam, waaronder Massive Attack en Richie Hawtin.
Massive Attack is de grote naam voor de eerste festivaldag op vrijdag 4 juli. Ook Moderat, SBTRKT, Mount Kimbie en Little Dragon staan dan op de planken.
Richie Hawtin is een dag later de grote publiekstrekker. De organisatie meldt ook dat Caribou, Todd Terje, Joy Orbison, Kelela en The Gaslamp Killer die dag optreden.
Pitch stelt dat Massive Attack een exclusieve boeking is en deze zomer nergens anders in Nederland te zien zal zijn. De vierde editie van Pitch vindt wederom plaats in Cultuurpark Westergasfabriek in Amsterdam. De kaartverkoop start zaterdag 22 februari om 11.00 uur.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 14:06:52 ]![]()
Thanks erg jammer, geen Massive Attack voor mij dan dit jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://nu.nl/muziek/37053(...)-festival-pitch.html
[..]![]()
Dit festival in geen optie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks erg jammer, geen Massive Attack voor mij dan dit jaar.![]()
Kwa wil wel, maar ga al naar teveel andere dingen. Misschien als The Rolling Stones niet komen naar Pinkpop dat ik dit als optie open hou.quote:
Kan helaas niet naar ieder festival.![]()
Ja, maar gaat wel goedkomen denk ik. Werchter mist ook altijd een flinke headliner. En bijvoorbeeld T In The Park heeft ook nog maar 1 headliner.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Daar blijft t ook ineens vrij stil over hè![]()
anyone?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef theodoor9 het volgende:
Weet iemand zo hoeveel kaarten voor pitch je kan kopen pp? Kan het nergens vinden.![]()
Ben benieuwdtwitter:5meiGroningen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 19:36:58Morgen wederom nieuwe #bf050 namen! Wie o wie komen naast @TheHives, @douwe_bob en @WeAreAugustines naar het Stadspark afgereisd op 5 mei? reageer retweet
Als er nog een paar leuke namen komen, ga ik daar weer heen.
![]()
From rock, pop, metal, indie, dance and urban to singer-songwriters. It's all possible at Rock Werchter. Seven names have been added to the line-up. All of them are highly danceable. Gesaffelstein will play at the festival on Thursday, July 3. The Subs will play a day later, on Friday, July 4. On Saturday, July 5 the beats of SBTRKT, Trentemøller and Moderat will resound. Rudimental and Chase and Status are confirmed on Sunday, July 6. The line-up for Rock Werchter 2014 currently includes 50 names. More names will be added to the bill soon.
Nieuwe namen Werchter.
[ Bericht 3% gewijzigd door D_A op 19-02-2014 12:05:50 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Jett Rebel, Fresku, De Sluwe Vos, Abstract Division, Dimitri, KOFFIE, KiT, Krach, Digitzz, Ares, Rather Real, Elias Mazian en Odin staan in Nijmegen in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ben benieuwdtwitter:5meiGroningen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 19:36:58Morgen wederom nieuwe #bf050 namen! Wie o wie komen naast @TheHives, @douwe_bob en @WeAreAugustines naar het Stadspark afgereisd op 5 mei? reageer retweet
Als er nog een paar leuke namen komen, ga ik daar weer heen.
![]()
Casseurs Flowters, Joey Bada$$, Foreign Beggars, Little Dragon, Klaxons, Gui Boratto, Mount Kimbie, Mad Caddies, The Slackers, Only Crime, Chet Faker, Ta-Ku, Deen Burbigo, Jagwar Ma, Breton, Bombay Show Pig, Admiral T, David Rodigan Mbe, Soom T&J*Star, Brain Damage meets Vibronics, Etherwood en Koan Sound
Op Dour Festival in België.![]()
Darkside // Four Tet // Bombay Bicycle Club,// SBTRKT// DVS1// George Fitzgerald// John Grant,// Ja, Panik// John Talabot (DJ-Set)// Jungle// Markus Kavka// Of Montreal// Pantha du Prince (live) // Planningtorock// Pretty Lights// S O H N // Son Lux// Tale of Us// Tourist// WhoMadeWho// Wolf Alice
Op Melt! festival![]()
"Chef’Special, Daryll-Ann, Cloud Nothings, Jack Parow, Kraantje Pappie, Birth of Joy, Go Go Berlin, Fratsen, The Backcorner Boogie Band en De Pioniers zijn bevestigd voor Dauwpop.
Daryll-Ann, Cloud Nothings en Jack parow zijn degelijke namen.![]()
Jack Parow is de grootste clown die er rondloopt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
"Chef’Special, Daryll-Ann, Cloud Nothings, Jack Parow, Kraantje Pappie, Birth of Joy, Go Go Berlin, Fratsen, The Backcorner Boogie Band en De Pioniers zijn bevestigd voor Dauwpop.
Daryll-Ann, Cloud Nothings en Jack parow zijn degelijke namen.![]()
Die zie ik 20x liever dan een Kraantje Pappie, die nog echt denkt serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jack Parow is de grootste clown die er rondloopt.![]()
Angus & Julia Stone, Slowdive, Factory Floor, Miles Kane, Moss, The Horrors, together PANGEA, Archie Bronson Outfit, Ballet School, Bombay Show Pig, Jessy Lanza, Night Beats, Roosevelt, Ry X, September Girls, The Bots, To Kill A King en Young Fathers.
Voor Best Kept Secret[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Betekent dit dat Slowdive niet naar Lowlands komt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angus & Julia Stone, Slowdive, Factory Floor, Miles Kane, Moss, The Horrors, together PANGEA, Archie Bronson Outfit, Ballet School, Bombay Show Pig, Jessy Lanza, Night Beats, Roosevelt, Ry X, September Girls, The Bots, To Kill A King en Young Fathers.
Voor Best Kept SecretHello, my name is Oliver![]()
Lijkt me niet inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Betekent dit dat Slowdive niet naar Lowlands komt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: