Mooi locatie wel:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
Respect voor Jacco dat hij er tussen staat
verder: een psychfest in Texas?
Jammer, ik wil helemaal niet naar LLquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Sino_Ganti het volgende:
Nieuwe LL namen
Oa Flume, London Grammer en The National
Austin is echt psychedelica capital van de wereld. APF is opgericht/georganiseerd door de gitarist van The Black Angels, die komen uit Austin.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:41 schreef theodoor9 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat The National niet op Lowlands en Pukkelpop staat eigenlijk. Tenzij er een bevestiging voor Pinkpop komt. Het zal toch niet?..
Ze zijn dus niet allemaal heel conservatief in Texas, gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Austin is echt psychedelica capital van de wereld. APF is opgericht/georganiseerd door de gitarist van The Black Angels, die komen uit Austin.
Dit festival heeft echt elk jaar een lineup om je vingers bij af te likken.. dit gaat me ooit nog een retourtje naar Texas kosten
Die moet ik nog steeds zienquote:Overigens wel leuk dat Brian Jonestown massacre en Dandy Warhols weer eens samen op een festivalletje spelen. Dat is volgens mij sinds documentaire Dig! niet meer gebeurd.
Dit slaat op niks Pixies en Interpol staan op zelfde dag voor BKS, Franz Ferdinand is hier nog headliner. MGMT is geen headliner op DTRH was al aangekondigd, denk hetzelfde van Foals, The Black Keys en Damon Albarn wel. Voor Lowlands is Skrillex ook headliner hoe het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan hebben we de headliners wel rond denk:
BKS: Pixies, Elbow & Interpol
DTRH: MGMT, Foals & Black Keys
Lowlands: The National, Queens of The Stoneage, ...
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie Damon Albarn niet headlinen, tenzij 'ie een Blur/Gorillaz greatest hits gaat doen. En daar zie ik 'm niet voor aan.
Dacht ik ook ja. Een mix tussen het nieuwe album en z'n oude projecten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]My point exactly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Het is genoeg om je een dagje prima te vermaken in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben er bij maar moet eerlijk bekennen dat ik er vrij weinig van ken
Neutral Milk Hotel is eigenlijk al een reden om te gaan, maar die ga ik zeker even meepikkenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]Maar dit wil ik juist horen!! El Mañana, On Melancholy Hill en To the EndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Austin de geboorte plaats van the 13th floor elevators (o.a.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
Pinkpop ook niet als Outsider?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Indian Summer lijkt me de enige reële optie. Anders een clubshow.
Als ze op Noord willen staan dan wel, maar goed met eerder een afsluit positie zie ik dat niet 1-2-3 gebeuren. Monkeys op Zuid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop ook niet als Outsider?
Monkeys staan voor the Stones en LP dus zondag headlinerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ze op Noord willen staan dan wel, maar goed met eerder een afsluit positie zie ik dat niet 1-2-3 gebeuren. Monkeys op Zuid.
Austin blijkt steeds leuker te wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Austin de geboorte plaats van the 13th floor elevators (o.a.)
Denk het ook, Editors op facebook heeft er ook duidelijk op staan "will play at Pinkpop" en niet "will headline at Pinkpop".quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef chansadres het volgende:
Ik kan niet uit het persbericht halen dat ze headliner zijn. Ik gok dus op de plek voor de headliner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |