Qua uitstraling en muziek zie ik het ook behoorlijk groeien. Het terrein en de sfeer was sowieso wel goed de afgelopen jaren. Heb er nu al zin inquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).
Ik hoop niet dat ik hier een ban voor krijg in het MUZ forum maar:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Sino_Ganti het volgende:
Doordat oa Guus Meeuwis er dit jaar staat krijg ik mensen dit jaar wel mee naar een festival. Toch een voordeel van hem
Als die Robin Heze of zo maar niet komtquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik hier een ban voor krijg in het MUZ forum maar:
Guus is best geinig met wat bier op
Hahaha, ik zal het niet doorvertellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wij ook wel hoor onderlingquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:34 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Hahaha, ik zal het niet doorvertellen.
@kurk_droog; ik heb smakelijk moeten lachen om Robin Heze
Denk dat Concert At Sea meer jou ding isquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:36 schreef tong80 het volgende:
Volgens organisator Jan Smeets is de komst van de Rolling Stones naar Pinkpop weer een stap dichterbij gekomen.
Smeets zegt er uit te zijn met het management van de legendarische Britse groep, maar wacht nog op een persoonlijke toezegging van zanger Mick Jagger. Pinkpop vindt dit jaar plaats op 7, 8 en 9 juni.
Warpaint, Flume en Die Antwoord zie ik wel op Lowlands staan. Hoop zelf heel erg op Portishead en Lana del Rey!quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Rock En Seine, een weekje na Lowlands/Pukkelpop.
Vooral Portishead. Hopelijk gaan ze niet voor iets als Volbeat ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef WoD het volgende:
[..]
Warpaint, Flume en Die Antwoord zie ik wel op Lowlands staan. Hoop zelf heel erg op Portishead en Lana del Rey!
Inderdaad hoop dat ze Volbeat en Airbourne daar laten...quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vooral Portishead. Hopelijk gaan ze niet voor iets als Volbeat ofzo.
Het is niet dat het slechte bands zijn, maar Volbeat is vandaag de dag helaas gewoon een headliner formaat. En dan hoeft het voor mij niet zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:49 schreef WoD het volgende:
[..]
Inderdaad hoop dat ze Volbeat en Airbourne daar laten...
Headliner? Echt niet? Stapje daaronder.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is niet dat het slechte bands zijn, maar Volbeat is vandaag de dag helaas gewoon een headliner formaat. En dan hoeft het voor mij niet zo.
Hangt van het festival af denk, Hurricane kunnen ze headline en Graspop misschien ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:57 schreef portie het volgende:
[..]
Headliner? Echt niet? Stapje daaronder.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moeten we je nog serieus nemen of watquote:
Nee joh, doe ik zelf ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moeten we je nog serieus nemen of wat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik zelf ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |