Voor welke act(s) voornamelijk? Pixies + Interpol?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet het ook niet meer
Zit nu eigenlijk alleen aan een vrijdagdagkaart voor BKS te denken.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vorig jaar m'n tent op LL laten staan en was eigenlijk niet van plan een nieuwe te kopen, ik hou het bij 1-daags denk ik.
Oooh.. te aantrekkelijk..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Bij mij gaat het dit worden dit jaar:
WTWTA > Paaspop > Pinkpop (twijfel 1 dag of 3 dagen) > Best Kept Secret (hier ook de twijfel 1 van de dagen of 3 dagen) > Lowlands.
Zijn we nou nog niet Triggerfinger moequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef theodoor9 het volgende:
Triggerfinger, White Lies, Gentleman and the Evolution, Grandmaster Flash en Gold Panda lijken me wel namen voor DTRH.
Vind het nooit vervelend eigenlijk. Ik verwacht wel dat ze dit jaar weer op een aantal festivals staan in Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zijn we nou nog niet Triggerfinger moe?
Vreemd ja, je zou het festival bijna vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Indian Summer niet met wat namen naar buiten is gekomen so far.
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vreemd ja, je zou het festival bijna vergeten.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de huidige lijn behouden. Nog een concurrent erbij voor Pinkpop/BKS/DTRH is een doodsteek voor de Nederlandse festival liefhebbers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de huidige lijn behouden. Nog een concurrent erbij voor Pinkpop/BKS/DTRH is een doodsteek voor de Nederlandse festival liefhebbers.
Uit eerdere berichtgeving:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.
quote:Begin 2012 werd al een samenwerking met FKP Scorpio als nieuwe aandeelhouder aangegaan. FKP Scorpio nam die aandelen destijds van ID&T over, met de ambitie om Indian Summer de komende jaren van 30.000 naar 50.000 bezoekers door te laten groeien en er het enige grote festival in de nabijheid van Amsterdam van te maken.
quote:Directeur Folkert Koopmans van FKP Scorpio ziet veel kansen met het Indian Summer Festival. "Het is een mooi festival waar internationaal ook nog veel te winnen valt. Met onze boekingskracht en ervaring met grote meerdaagse festivals waar tot 70.000 mensen heen gaan, kunnen we het festival naar een hoger plan tillen.
Klopt, en ik zou me er ook zeker vermaken hoor. Maar de line-up daar is nog wel een stuk beter dan die van Indian Summer vorig jaar in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. De laatste jaren vond ik nog niet veel van die plannen te merken. Daarom ben ik erg benieuwd (en des te vreemder dat het nog erg stil rondom Indian Summer is).quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Uit eerdere berichtgeving:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |