SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festival Agenda 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle festivals van A tot ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene festival sites:
http://www.festivalinfo.nl
http://www.efestivals.co.uk/
http://www.counterculture.nl
http://www.virtualfestivals.com/latest/news
http://festileaks.com/
Deze OP is samengesteld door Dark_Angelus & indiaantje89
[ Bericht 21% gewijzigd door D_A op 11-02-2014 12:08:13 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mooi voor in de OP mischien in een spoiler zodat wat scrollwerk voorkomen kan worden. Kan je Le Gues Who ook nog in het festival lijstje toevoegen.![]()
Ja, ik zal de posters blijven update en uiteraard nieuwe aanvullingen erbij. Zal het in de OP erbij gooien.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi voor in de OP mischien in een spoiler zodat wat scrollwerk voorkomen kan worden. Kan je Le Gues Who ook nog in het festival lijstje toevoegen.
Mocht je al huidige posters hebben die niet in de OP staan, stuur me even een DM/PM of linkje dan voeg ik ze bij.
[ Bericht 4% gewijzigd door D_A op 03-02-2014 21:24:18 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Beirut, Neutral Milk Hotel, First Aid Kit, Kurt Vile and The Violators, Daughter, Polica, Anna Calvi en veel meer op Green Man Festival (15-18 Augustus)
http://www.greenman.net/lineup![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Road tripquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe gaan jullie die festivals in Europa af, qua vervoer enzo?![]()
Ik ga over het algemeen met de auto. Uitzonderingen zijn Roskilde wat ik over het algemeen met het vliegtuig doe en eventueel Engelse festivals.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe gaan jullie die festivals in Europa af, qua vervoer enzo?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Mijn festival planning voor dit jaar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van A tot Z:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn festival planning voor dit jaar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van A tot Z:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.madnes.nl![]()
En de OP is bijgewerkt met de Agenda voor 2014 en de festivals van At/mZ.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik wil de lijst best aanvullen daar waar mogelijk, maar probeer dan zo volledig mogelijk te zijn zodat ik alleen hoef te copy pasten. En gooi dat dan even in spoiler tags, dan kan ik gelijk de boel erin kieperen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan even geen festival URL's meer zien
Maar uhh Kings Of Leon naar Ziggodome, die kunnen we afschrijven voor Pinkpop lijkt me.![]()
quote:Done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3de poging
[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 04-02-2014 13:31:54 ]![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Link doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3de poging![]()
![]()
Zie je nou wat jullie me hebben laten doen. 2x doe ik het goed, en de 3de keer laat ik een .com staanquote:
Hij staat nu wel goed![]()
![]()
Nog niet, ik zal even helpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie je nou wat jullie me hebben laten doen. 2x doe ik het goed, en de 3de keer laat ik een .com staan
Hij staat nu wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 04-02-2014 13:48:14 ]![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog niet, ik zal even helpenDe link werkte wel, en cursief moest toch? (NL is logisch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De link stond nog op .com bij mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De link werkte wel, en cursief moest toch? (NL is logisch)
Heb ook even een ander festival toegevoegd.![]()
http://www.bravallafestival.se
Met o.a. Kanye West, Kings Of Leon, Iron Maiden, The Kooks, The Offspring, The Hives, Belle & Sebastian etc.
Mag ook in de op wat mij betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We love the 90's
Line Up:
5ive
2 Unlimited
Gigi D’Agostino
Paul Elstak
Urban Cookie Collective
Party Animals
Dune
Solid HarmoniE
Gijs Staverman
Coenio
http://www.gelderlander.n(...)n-nijmegen-1.4205178
Stiekem best leuk, al hoewel ik nooit van de 5ive ben geweestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
We love the 90's
5ive, Gigi Agostino e.a.
http://www.gelderlander.n(...)n-nijmegen-1.4205178.
Dune blijft ook geinig![]()
Ben vorig jaar geweest voor Scooter, heb me echt prima vermaakt toen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stiekem best leuk, al hoewel ik nooit van de 5ive ben geweest.
Dune blijft ook geinig[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik zou er geen stuiver voor uitleggen, maar als je er zou zijn is het prima vermaak denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest voor Scooter, heb me echt prima vermaakt toen.![]()
Alle kaartjes voor dit soort feestjes worden dan ook bijna gratis weggegeven via vakantieveilingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou er geen stuiver voor uitleggen, maar als je er zou zijn is het prima vermaak denk ik.![]()
7,50 voor twee kaartjes was het.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Alle kaartjes voor dit soort feestjes worden dan ook bijna gratis weggegeven via vakantieveilingen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Yes, komt. (O.v.b. maar volgens laatste berichten wel)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog een idee of er een vervolg komt op De Wereld Draait Buiten?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, komt. (O.v.b. maar volgens laatste berichten wel)hadden vorig jaar met Vampire Weekend & Parquet Courts best leuke bandjes weggekaapt van andere festivals.
![]()
Ik vertrouw die muzikale beloftes van DWDD niet.
Zo zou er nog 1 DWDD recordingsessie komen met Bert en Ernie, maar die is nooit geweest (wel nog 1 met een paar Shaffy-nummers). En nu zitten we aan de Guilty Pleasures..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Suede ook aan het touren in Juli. Maar zal wel weer worden over geslagen door de NL festivals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lana Del Rey, Rudimental, St Vincent, White Lies, Baby in Vain en Donkey Roadshow op Northside Festival Denemarken.
En aangezien die nog niet in het overzichtje staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijgewerkt
Damm had die op maandag gehoopt. Maar Pinkpop erg goed bezig. Wat kan je van Plant verwachten? Ook wat LZ werk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant op Pinkpop.
http://www.robertplant.com/#road![]()
Wat heeft die daar nou weer te zoeken? Wil Pinkpop echt de Nederlandse Glastonbury worden ofzo..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Veel LZ werk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damm had die op maandag gehoopt. Maar Pinkpop erg goed bezig. Wat kan je van Plant verwachten? Ook wat LZ werk?
http://www.setlist.fm/stats/robert-plant-3d6b19b.html?year=2013[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Afgelopen zaterdag hebben we besloten met onze groep dit jaar voor het eerst naar Pukkelpop te gaan. Ben benieuwd![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Veel LZ werk.
http://www.setlist.fm/stats/robert-plant-3d6b19b.html?year=2013goed bezig dit jaar in Landgraaf!!
Edit: maar geen Stairway To Heaven dus? Dat is wel jammer.![]()
Giel3FM
Heet nieuws: Robert Plant op Pinkpop Festival!
Nog heter nieuws: The Rolling Stones zo goed als bevestigd zegt Jan Smeets! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken..
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel3FM
Nog heter nieuws: The Rolling Stones zo goed als bevestigd zegt Jan Smeets! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken..
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar
Dat gaat mijn Pinkpop debuut wordenTwijfel sowieso om een festivalzomer reis te maken maar dan moet ik wat vrienden wel over de streep trekken.
[ Bericht 13% gewijzigd door kurk_droog op 05-02-2014 09:26:43 ]![]()
Dat moest Mick toen ook doen bij z'n gastoptreden bij Peter Toshquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel3FM
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar
Robert Moog died for our synths![]()
Welke festivals heb je op het oog? Paaspop weet ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gaat mijn Pinkpop debuut wordenTwijfel sowieso om een festivalzomer reis te maken maar dan moet ik wat vrienden wel over de streep trekken.
maar dan?
![]()
Mja toch net iets anders ben ik van mening. Zou geweldig zijn en goed voor de kaartverkoop van Pinkpop denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat moest Mick toen ook doen bij z'n gastoptreden bij Peter Tosh![]()
Bløf, Fun Lovin' Criminals, Triggerfinger en Extreme erbij voor Bospop.
[ Bericht 32% gewijzigd door D_A op 05-02-2014 10:08:37 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Latitude komt met een lijstje.
Acht nieuwe namen zijn bekend voor Bospop Weert! Naast Triggerfinger en BLOF volgen meer namen als Fun Lovin' Criminals, The Alarm, Jimmie Vaughan and the Tilt-a-Whirl Band, Heritage Blues Orchestra, Vandenberg's MoonKings en Letz Zep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blof & Triggerfinger erbij voor Bospop.
Bospop vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 juli op het evenemententerrein bij afslag Weert Noord aan de A2. Eerder waren - behalve John Fogerty en Simple Minds - ook Extreme, Paul Carrack, Venice, Kovacs, Sven Hammond Soul en The Pheromones bevestigd. De kaartverkoop is al gestart via www.bospop.nl.![]()
Ik had al een edit geplaatstquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Acht nieuwe namen zijn bekend voor Bospop Weert! Naast Triggerfinger en BLOF volgen meer namen als Fun Lovin' Criminals, The Alarm, Jimmie Vaughan and the Tilt-a-Whirl Band, Heritage Blues Orchestra, Vandenberg's MoonKings en Letz Zep.
Bospop vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 juli op het evenemententerrein bij afslag Weert Noord aan de A2. Eerder waren - behalve John Fogerty en Simple Minds - ook Extreme, Paul Carrack, Venice, Kovacs, Sven Hammond Soul en The Pheromones bevestigd. De kaartverkoop is al gestart via www.bospop.nl.
had Fun Lovin' Criminals liever met Fogerty gezien. Dan had ik misschien wel een kaartje gekocht. Nu niet denk ik.![]()
Robert Plant nu ook officieel door de organisatie bekend gemaakt voor Pinkpop.
En Asap Ferg, Earl Sweatshirt en World's Fair op Roskilde.![]()
Paaspop, Pinkpop als de Stones komen, Best Kept Secret, Sziget, Roskilde...verder niet echt gekeken nog en mij daar nooit mee bezig gehouden dus dit is niet heel bijzonder nog dit lijstje haha. Ik weet alleen dat de sfeer van Paspop / LL de juiste is waar ik 3 dagen met een glimlach loopquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Welke festivals heb je op het oog? Paaspop weet ikmaar dan?
![]()
![]()
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
de headliner van het Into The Grave festival is bekend: Megadeth.
9 augustus in Leeuwarden.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Damon is een mooie naam, The Naked & Famous ook. Hopelijk komt die eerste ook nog op Lowlands. Want was niet van plan om DTRH te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Too many festivals!!!![]()
Damon! Helaas gaat hem dit festival voor mij niet worden. Jammer dat er geen dagkaarten zijn zeg!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damon is een mooie naam, The Naked & Famous ook. Hopelijk komt die eerste ook nog op Lowlands. Want was niet van plan om DTRH te doen.
Too many festivals!!!![]()
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATEIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
![]()
Was bij Best Kept Secret toch ook niet zo? Bij welk festival wist je dat eigenlijk wel van tevoren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja true...gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was bij Best Kept Secret toch ook niet zo? Bij welk festival wist je dat eigenlijk wel van tevoren?![]()
![]()
Ik zou een kaartje kopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
Damon Albarn + The Brain Jonestown Massacre!![]()
Word toch erg moeilijk zo om een festival uit te kiezen dit jaar, ik weet het echt nog niet.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Mja dit is dus waar ik al bang voor was, her en der leuke namen op festivals. Had dit soort dingen liever gewoon op 1 festival gezien. Albarn had niet misstaan op een BKS affiche, zelfde geld voor een MGMT op Pinkpop. Dan had je gewoon naar 2 festivals kunnen gaan en dan is het mooi geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef WoD het volgende:
Damon Albarn + The Brain Jonestown Massacre!![]()
Word toch erg moeilijk zo om een festival uit te kiezen dit jaar, ik weet het echt nog niet.![]()
Ik weet het ook niet meer
Zit nu eigenlijk alleen aan een vrijdagdagkaart voor BKS te denken.
Maar die koop ik pas als ik zeker weet dat Pixies en Interpol niet tegenover elkaar staan.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Voor welke act(s) voornamelijk? Pixies + Interpol?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet het ook niet meer
Zit nu eigenlijk alleen aan een vrijdagdagkaart voor BKS te denken.
Edit: O, net te laat![]()
![]()
Het is jammer dat ze van DTRH ook geen dagkaarten systeem hebben. Dat maakt het wel fijner als je echt voor 1 act wil gaan (en een paar acts daar omheen meepakken).![]()
Caribou en Daryll-Ann vind ik ook fijn hoor.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb vorig jaar m'n tent op LL laten staan en was eigenlijk niet van plan een nieuwe te kopen, ik hou het bij 1-daags denk ik.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vorig jaar m'n tent op LL laten staan en was eigenlijk niet van plan een nieuwe te kopen, ik hou het bij 1-daags denk ik.die van mij staat er ook nog, had stiekem de hoop dat ze hem maar lieten staan voor volgend jaar
(mag wel voor die ¤ 25,00 extra toch
)
![]()
Bij mij gaat het dit worden dit jaar:
WTWTA > Paaspop > Pinkpop (twijfel 1 dag of 3 dagen) > Best Kept Secret (hier ook de twijfel 1 van de dagen of 3 dagen) > Lowlands.![]()
Oooh.. te aantrekkelijk..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE![]()
hopelijk gaat BJM nog een losse clubshow doen rond die tijd, dat zou het wel weer makkelijker maken.In the coolest little capital of the world![]()
Volgens mij was de line-up van Smukfest nog niet bekend toch?
O.a. Deadmau5, Pet Shop Boys, Skrillex, The 1975 en Simple Minds.
http://www.smukfest.dk/content.asp?id1=226&id2=702&id3=0&id4=0![]()
Rock a Field: 24 additional acts for RAF2014: KINGS OF LEON, ALICE IN CHAINS, ELLIE GOULDING, INTERPOL and many more!
http://www.rockafield.lu/![]()
Triggerfinger, White Lies, Gentleman and the Evolution, Grandmaster Flash en Gold Panda lijken me wel namen voor DTRH.![]()
![]()
Plaatje dabei. (En ook in de OP gekieperd)[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Bij mij gaat het dit worden dit jaar:
WTWTA > Paaspop > Pinkpop (twijfel 1 dag of 3 dagen) > Best Kept Secret (hier ook de twijfel 1 van de dagen of 3 dagen) > Lowlands.![]()
![]()
Benieuwd of Jungle op BKS of DTRH staat, verwacht toch BKS eigenlijk.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Zijn we nou nog niet Triggerfinger moequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef theodoor9 het volgende:
Triggerfinger, White Lies, Gentleman and the Evolution, Grandmaster Flash en Gold Panda lijken me wel namen voor DTRH.?
![]()
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Indian Summer niet met wat namen naar buiten is gekomen so far.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Vind het nooit vervelend eigenlijk. Ik verwacht wel dat ze dit jaar weer op een aantal festivals staan in Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zijn we nou nog niet Triggerfinger moe?
![]()
Vreemd ja, je zou het festival bijna vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Indian Summer niet met wat namen naar buiten is gekomen so far.![]()
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vreemd ja, je zou het festival bijna vergeten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de huidige lijn behouden. Nog een concurrent erbij voor Pinkpop/BKS/DTRH is een doodsteek voor de Nederlandse festival liefhebbers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.![]()
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ook een beetje benieuwd wat de positie van het festival gaat worden. Een Pinkpop concurrent? Lijkt me niet met de huidige Pinkpop namen, een concurrent voor bijvoorbeeld de beschaving waren ze al niet meer volgens mij. Scorpio had grote ambities maar misschien toch lastig te boeken? En laatste jaar op de huidige locatie, kan ook meespelen natuurlijk.![]()
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de huidige lijn behouden. Nog een concurrent erbij voor Pinkpop/BKS/DTRH is een doodsteek voor de Nederlandse festival liefhebbers.Uit eerdere berichtgeving:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren maar een vreemd festival. Een aantal uitgerangeerde headliners in combinatie met saaie dance muziek met enkele uitzonderingen daar gelaten. Tel hierbij op een de nederlandse bands die je overal al kan zien. In mijn ogen is Indian Summer een beetje de Paaspop van de zomer maar dan een stuk minder.quote:Begin 2012 werd al een samenwerking met FKP Scorpio als nieuwe aandeelhouder aangegaan. FKP Scorpio nam die aandelen destijds van ID&T over, met de ambitie om Indian Summer de komende jaren van 30.000 naar 50.000 bezoekers door te laten groeien en er het enige grote festival in de nabijheid van Amsterdam van te maken.quote:Directeur Folkert Koopmans van FKP Scorpio ziet veel kansen met het Indian Summer Festival. "Het is een mooi festival waar internationaal ook nog veel te winnen valt. Met onze boekingskracht en ervaring met grote meerdaagse festivals waar tot 70.000 mensen heen gaan, kunnen we het festival naar een hoger plan tillen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Klopt, en ik zou me er ook zeker vermaken hoor. Maar de line-up daar is nog wel een stuk beter dan die van Indian Summer vorig jaar in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paaspop groeit wel uit naar de grotere festivals van Nederland heb ik het idee (ondanks de Guus Meeuwisen en Miss Montreals daar).![]()
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. De laatste jaren vond ik nog niet veel van die plannen te merken. Daarom ben ik erg benieuwd (en des te vreemder dat het nog erg stil rondom Indian Summer is).quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Uit eerdere berichtgeving:
[..]
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: