abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136265318

Hollyoaks is een Engelse soapserie, begonnen op 23 oktober 1995. In deze dagelijkse serie volgen we de levens, liefdes en vooral het wangedrag van een groep inwoners van het fictieve plaatsje Hollyoaks - ook wel bekend als 'Oaksters - in Chester, waar alles kan gebeuren en vaak ook daadwerkelijk gebeurt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_136265357
En weer verder *O*
  zondag 2 februari 2014 @ 22:31:27 #3
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136265570
Dit keer met Ruby en Jono, Bart en Jason/Jasmine (het meisje dat een jongen wilde zijn) en Dodger (alweer, van hem zijn té veel mooie spoiler pictures _O- ).

Het overzicht is trouwens veel te leeg zo. :'(

Ook al zit het veel te vol met walgelijke personages.
pi_136265708
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
Dit keer met Ruby en Jono, Bart en Jason/Jasmine (het meisje dat een jongen wilde zijn) en Dodger (alweer, van hem zijn té veel mooie spoiler pictures _O- ).
Prachtige title card weer _O_

quote:
Pas maar op, straks komt Crapwood met nog wat Roscoes of Blacks op de proppen :X
  zondag 2 februari 2014 @ 22:36:08 #5
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136265846
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:

Ook al zit het veel te vol met walgelijke personages.
Jim! :{

Desondanks wel weer een mooie op, met de plaatjes erbij! _O_
  zondag 2 februari 2014 @ 22:36:15 #6
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136265851
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Prachtige title card weer _O_
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:

... dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan even een nieuwe te maken _O- (ook al is dit wel een hele mooie foto).

quote:
[..]

Pas maar op, straks komt Crapwood met nog wat Roscoes of Blacks op de proppen :X
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen. :( Of iemand voor Esther.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:45:37 #7
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136266375
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

... dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan even een nieuwe te maken _O- (ook al is dit wel een hele mooie foto).

[..]

Is dat een foto van de tweelingzus van Lindsey?
Die voor het eerst kennis heeft gemaakt met de schoonfamilie van haar zuster..
  zondag 2 februari 2014 @ 22:47:20 #8
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136266483
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Is dat een foto van de tweelingzus van Lindsey?
Die voor het eerst kennis heeft gemaakt met de schoonfamilie van haar zuster..
:D _O-

Helaas, dit is echt Lyndsey die oog in oog staat met, jawel: Freddie. Dus deze overdreven kijk-mij-het-moeilijk-hebben actie kan ik nog begrijpen.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:04:13 #9
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136267490
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Helaas, dit is echt Lyndsey die oog in oog staat met, jawel: Freddie. Dus deze overdreven kijk-mij-het-moeilijk-hebben actie kan ik nog begrijpen.
Dan kan ik me het voorstellen ja! :)

Of zou er misschien nog een speciale reden voor zijn..
- Ze heeft te horen gekregen dat haar kind een jongen wordt. En daardoor misschien wel altijd Roscoe zal heten. En dan ziet ze ook nog eens Freddie.
- Freddie die het serieus meent, dat hij er altijd voor haar en het kind wil zijn.
- Ze denkt na over de acteermogelijkheden van haar collega bij die scene.
- Ze heeft teveel gedronken. En heeft een kater!
SPOILER
- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Koosnaam op 02-02-2014 23:13:01 ]
  zondag 2 februari 2014 @ 23:13:35 #10
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136267974
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

- Ze heeft te horen gekregen dat haar kind een jongen wordt. En daardoor misschien wel altijd Roscoe zal heten. En dan ziet ze ook nog eens Freddie.
- Freddie die het serieus meent, dat hij er altijd voor haar en het kind wil zijn.
SPOILER
Dat laatste was denk ik al erg genoeg voor haar om zo'n gezicht te trekken.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:17:29 #11
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136268162
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat laatste was denk ik al erg genoeg voor haar om zo'n gezicht te trekken.
Ik denk het eigenlijk ook wel ja. :)
  zondag 2 februari 2014 @ 23:26:50 #12
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136268586
Hollyoaks: Grace attacks Tegan

Pfoeh, het begint haast nog interessant te worden. :o Jammer alleen dat het WEER Grace moet zijn die hierbij betrokken raakt. Ik had liever gezien dat Leela degene zou zijn die achter de waarheid aan zou gaan. Alsof Grace niet al genoeg te doen heeft. :r
  zondag 2 februari 2014 @ 23:35:06 #13
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136268958
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:

Pfoeh, het begint haast nog interessant te worden. :o Jammer alleen dat het WEER Grace moet zijn die hierbij betrokken raakt. Ik had liever gezien dat Leela degene zou zijn die achter de waarheid aan zou gaan. Alsof Grace niet al genoeg te doen heeft. :r
Inderdaad. :)
Jammer ook dat het inderdaad weer Grace is. Maar Danny, Leela, Ste en Peri staan ook op die foto. Wanneer Grace, Tegan aanvalt. Dus dat kan opzich nog wel leuk worden.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:54:57 #14
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136288026
quote:
Hollyoaks Fans
@Hollyoakslovers

Grace having her contract extended makes me feel like this #Hollyoaks

(de fenomenale Claire Cooper in de rol van Jacqui McQueen)

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_136290714
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is zeker een mooie foto, vooral de achtergrond is prachtig _O_ :P

quote:
[..]

Pas op met wat je zegt, vooral bij dat eerste: een "nieuwe" Doug zal namelijk altijd tegenvallen.
pi_136290837
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O- _O-

Alle opties zijn mogelijk ^O^
pi_136290925
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:

Weer gezeik rond Fraser? :O
Het zal alleen leuk met hem worden wanneer híj degene is die vermoord wordt in de whodunnit-verhaallijn (en dat Tegan dan de dader is :9).
pi_136291166
Hollyoaks: John Paul sparks classroom anger - spoiler pictures

PERI!!!!!!!!!!!! O+ *O* _O_
(Ook al is John-Paul dan de dupe)

Hollyoaks' Lizzie Roper: 'Sam will try to help John Paul'

Dit juich ik alleen maar toe :Y
De chemie tussen Lizzie en James is geweldig (zie alleen al die scène van een paar weken terug op de kamer van John-Paul) en het belicht ook de andere, zachtere en moederlijke kant van Sam ^O^

Hollyoaks' Joe Tracini: 'There's more to come from Dennis Savage'

Zeg, is het "Mooi nieuws-Maandag" of zo? :D Want ook dit bericht stemt mij zeer vrolijk _O_
pi_136291964
  maandag 3 februari 2014 @ 18:42:19 #20
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136294321
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: John Paul sparks classroom anger - spoiler pictures

PERI!!!!!!!!!!!! O+ *O* _O_
(Ook al is John-Paul dan de dupe)

Hollyoaks' Lizzie Roper: 'Sam will try to help John Paul'

Dit juich ik alleen maar toe :Y
De chemie tussen Lizzie en James is geweldig (zie alleen al die scène van een paar weken terug op de kamer van John-Paul) en het belicht ook de andere, zachtere en moederlijke kant van Sam ^O^

Hollyoaks' Joe Tracini: 'There's more to come from Dennis Savage'

Zeg, is het "Mooi nieuws-Maandag" of zo? :D Want ook dit bericht stemt mij zeer vrolijk _O_
Absoluut! ^O^

Heb er ook wel weer zin aan deze week.
Hopelijk wordt het deze week weer beter! Moet haast wel. :)
  maandag 3 februari 2014 @ 18:53:44 #21
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136294725
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is zeker een mooie foto, vooral de achtergrond is prachtig _O_ :P
Ehhm, is dit sarcastisch? Dat is de Roscoe-garage. _O- :')

quote:
[..]

Pas op met wat je zegt, vooral bij dat eerste: een "nieuwe" Doug zal namelijk altijd tegenvallen.
Oh ja, ik bedoelde ook eigenlijk gewoon iemand als Doug. Dus iemand die nog aardig, behulpzaam en vooral onzeker is, want daar is echt gebrek aan. Een beetje zoals Esther, ook al is die niet echt onzeker meer nu. Zulke karakters vind ik gewoon leuk om te zien, omdat die de realiteit weerspiegelen. In tegenstelling tot Grace, Fraser of Patrick. :')
  maandag 3 februari 2014 @ 21:14:41 #22
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136302200
Nou oké vooruit: ik heb tijd over, dus ik zal toch maar even de aflevering van donderdag en vrijdag gaan bekijken. Ben benieuwd... :')
  maandag 3 februari 2014 @ 21:22:15 #23
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136302673
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh ja, ik bedoelde ook eigenlijk gewoon iemand als Doug. Dus iemand die nog aardig, behulpzaam en vooral onzeker is, want daar is echt gebrek aan. Een beetje zoals Esther, ook al is die niet echt onzeker meer nu. Zulke karakters vind ik gewoon leuk om te zien, omdat die de realiteit weerspiegelen. In tegenstelling tot Grace, Fraser of Patrick. :')
Zo iemand erbij is zeker wel leuk ja. Jason was in het begin toch ook een beetje zo?

Maar zo erg als in gtst is het gelukkig niet. Daar delen de personages tegenwoordig, als ze elkaar eventjes aanstaren, al bijna met elkaar het bed. :') (Heb ik het idee!)

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
Nou oké vooruit: ik heb tijd over, dus ik zal toch maar even de aflevering van donderdag en vrijdag gaan bekijken. Ben benieuwd... :')
Veel plezier met de scenes van de McQueens.
SPOILER
  maandag 3 februari 2014 @ 21:28:56 #24
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136303075
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Zo iemand erbij is zeker wel leuk ja. Jason was in het begin toch ook een beetje zo?

Maar zo erg als in gtst is het gelukkig niet. Daar delen de personages tegenwoordig, als ze elkaar eventjes aanstaren, al bijna met elkaar het bed. :') (Heb ik het idee!)
Ik was echt heel erg geboeid toen ze erop hintten dat Jason een probleem had met zijn lichaam een tijdje terug, dat hij zich niet goed genoeg voelde. Dat zou heel interessant zijn geweest. Echter hebben we dat maar één week gezien, daarna nooit meer. Jason is het verkeerde type onzeker; hij is zo onzeker dat hij stomme dingen doet, zoals dat stelen van Holly's telefoon... :')

quote:
[..]

Veel plezier met de scenes van de McQueens.
SPOILER
Bedankt, dat zal ik nodig hebben ja.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:39:38 #25
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136303654
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik was echt heel erg geboeid toen ze erop hintten dat Jason een probleem had met zijn lichaam een tijdje terug, dat hij zich niet goed genoeg voelde. Dat zou heel interessant zijn geweest. Echter hebben we dat maar één week gezien, daarna nooit meer. Jason is het verkeerde type onzeker; hij is zo onzeker dat hij stomme dingen doet, zoals dat stelen van Holly's telefoon... :')

[..]

Bedankt, dat zal ik nodig hebben ja.
Daar hadden ze wel wat mee mogen doe ja. :Y
Tja dat stelen van die telefoon was wel heel dom ja. :) :')

Maar, bevalt het kijken nog? :)
pi_136304215
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
Dat klinkt zeer positief moet ik zeggen :D
  maandag 3 februari 2014 @ 21:51:16 #27
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136304271
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Daar hadden ze wel wat mee mogen doe ja. :Y
Tja dat stelen van die telefoon was wel heel dom ja. :) :')

Maar, bevalt het kijken nog? :)
Ben al klaar. :9

De aflevering van donderdag was echt zeer matig. Jason, Holly, Cindy en de McQueens waren het kijken nog wel waard, maar veel was het niet.

De aflevering van vrijdag duurde bij mij, inclusief intro, zo'n 7 minuten. _O- Heb alle scènes met Trevor, Grace, Fraser, Lindsey en Freddie doorgespoeld, dus veel bleef er niet over. Maar de scènes die ik wél heb gezien, maakten me aan het huilen. :'( Arme Myra, arme John-Paul, arme Carmel..

Kortom: vreselijk. :')
pi_136304649
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ben al klaar. :9

De aflevering van donderdag was echt zeer matig. Jason, Holly, Cindy en de McQueens waren het kijken nog wel waard, maar veel was het niet.

De aflevering van vrijdag duurde bij mij, inclusief intro, zo'n 7 minuten. _O- Heb alle scènes met Trevor, Grace, Fraser, Lindsey en Freddie doorgespoeld, dus veel bleef er niet over. Maar de scènes die ik wél heb gezien, maakten me aan het huilen. :'( Arme Myra, arme John-Paul, arme Carmel..

Kortom: vreselijk. :')
Dan heb je wel de uiterst spannende, zenuwslopende en bloedstollende showdown tussen dat drietal gemist :o
  maandag 3 februari 2014 @ 22:00:42 #29
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136304850
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan heb je wel de uiterst spannende, zenuwslopende en bloedstollende showdown tussen dat drietal gemist :o
Ik wilde wel kijken of het wat was, maar toen ik hem op vier plekken door had gespoeld en er nog steeds niet meer was dan aandringende muziek en Fraser op een stoel, gaf ik het op. :N
pi_136305016
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik wilde wel kijken of het wat was, maar toen ik hem op vier plekken door had gespoeld en er nog steeds niet meer was dan aandringende muziek en Fraser op een stoel, gaf ik het op. :N
Het viel mij ook wel ontzettend tegen ja :Y
Ik had, Crapwood kennende, op z'n minst een explosief aan de onderkant van de zitting verwacht :')
  maandag 3 februari 2014 @ 22:03:53 #31
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136305062
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het viel mij ook wel ontzettend tegen ja :Y
Ik had, Crapwood kennende, op z'n minst een explosief aan de onderkant van de zitting verwacht :')
En deze keer had ik het niet eens erg gevonden als dat het geval was. _O-
  maandag 3 februari 2014 @ 22:04:09 #32
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136305071
Tja, toen Grace voor haar vader ging staan. Had ik zoiets, nou Trevor: Misschien heb je aan 1 kogel wel genoeg!
  maandag 3 februari 2014 @ 22:07:37 #33
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136305267
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Koosnaam het volgende:
Tja, toen Grace voor haar vader ging staan. Had ik zoiets, nou Trevor: Misschien heb je aan 1 kogel wel genoeg!
Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment? _O- Nu ben ik al helemaal blij dat ik die stukken heb overgeslagen. :D

De klap die Carmel aan Grace verkocht in de aflevering van donderdag was trouwens GENIAAL. Bam, dat had dat opgespoten stuk vuilnis echt nodig. ^O^
pi_136305368
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment? _O- Nu ben ik al helemaal blij dat ik die stukken heb overgeslagen. :D
Ja, dat was de "huge shock" van de makers :') _O-

quote:
De klap die Carmel aan Grace verkocht in de aflevering van donderdag was trouwens GENIAAL. Bam, dat had dat opgespoten stuk vuilnis echt nodig. ^O^
Is wat mij betreft nog niet genoeg, Grace mag pas écht pijn gaan lijden wanneer ze richting een verbrandingsoven voor plastic afval wordt vervoerd >:) })
  maandag 3 februari 2014 @ 22:13:06 #35
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136305578
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, ze kwam precies op het verkeerde moment binnen ja. :{

En die klap was goed ja. En gelukkig nam Myra het later ook nog op voor Jim, tegen Carmel he. ^O^
Hoewel ik eigenlijk niet weet, hoe het precies zat met Jim. Was er nog wat van die beschuldigingen waar? Of werd hij er helemaal ingeluisd door Fraser/ Grace?
  maandag 3 februari 2014 @ 22:17:43 #36
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136305795
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, ze kwam precies op het verkeerde moment binnen ja. :{

En die klap was goed ja. En gelukkig nam Myra het later ook nog op voor Jim, tegen Carmel he. ^O^
Hoewel ik eigenlijk niet weet, hoe het precies zat met Jim. Was er nog wat van die beschuldigingen waar? Of werd hij er helemaal ingeluisd door Fraser/ Grace?
Deze beschuldigingen waren allemaal lulkoek. Jim was echter wel betrokken; hij heeft Grace's zus Clare uit de gevangenis gehaald onder druk van Fraser en heeft ze regelmatig moeten verdedigen terwijl hij wist dat ze crimineel waren. Verder snap ik ook niet precies wat hij fout heeft gedaan eigenlijk... Snap sowieso niks van het criminele verhaal van Fraser/Trevor. :N
  maandag 3 februari 2014 @ 22:24:04 #37
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136306100
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:

[..]

Deze beschuldigingen waren allemaal lulkoek. Jim was echter wel betrokken; hij heeft Grace's zus Clare uit de gevangenis gehaald onder druk van Fraser en heeft ze regelmatig moeten verdedigen terwijl hij wist dat ze crimineel waren. Verder snap ik ook niet precies wat hij fout heeft gedaan eigenlijk... Snap sowieso niks van het criminele verhaal van Fraser/Trevor. :N
Oké! :)
Ja, ik vind het ook allemaal vreemd. Sowieso, dat Sandy en bijna iedereen ook 'geen idee' hebben wat Fraser allemaal aan het uitspoken is. :')
  maandag 3 februari 2014 @ 22:28:32 #38
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136306305
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:24 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké! :)
Ja, ik vind het ook allemaal vreemd. Sowieso, dat Sandy en bijna iedereen ook 'geen idee' hebben wat Fraser allemaal aan het uitspoken is. :')
Dat komt waarschijnlijk omdat Fraser tot nu toe amper iets gedaan heeft. :') Trevor heeft alles moeten doen, Fraser doet echt helemaal niks. Het neersteken van Jim is het eerste wat hij heeft gedaan volgens mij, terwijl hij er al sinds september in zit. :r

Ik heb me ook lange tijd afgevraagd wát Fraser nou zo crimineel maakt, dat is namelijk nooit uitgelegd. Na de aflevering van donderdag weet ik het weer: hij handelt in drugs en doet aan mensenhandel. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 03-02-2014 22:36:21 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 22:39:41 #39
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136306882
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat Fraser tot nu toe amper iets gedaan heeft. :') Trevor heeft alles moeten doen, Fraser doet echt helemaal niks. Het neersteken van Jim is het eerste wat hij heeft gedaan volgens mij, terwijl hij er al sinds september in zit. :r

Ik heb me ook lange tijd afgevraagd wát Fraser nou zo crimineel maakt, dat is namelijk nooit uitgelegd. Na de aflevering van donderdag weet ik het weer: hij handelt in drugs en doet aan mensenhandel. _O-
Oowja, Trevor is/ was natuurlijk zijn klusjesman ja. :) :')
Vanaf september erin. Dan kwam dat huwelijk er ook wel redelijk snel of niet.. :')

In ieder geval. Laten we blijven hopen, dat er gauw een eind komt aan zijn Hollyoaks periode!
  maandag 3 februari 2014 @ 22:49:43 #40
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136307348
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oowja, Trevor is/ was natuurlijk zijn klusjesman ja. :) :')
Vanaf september erin. Dan kwam dat huwelijk er ook wel redelijk snel of niet.. :')
Ja, hij kwam erin, had na zijn eerste week een relatie met Sandy, was maandenlang amper te zien, en besloot toen ineens met Sandy te trouwen. Logica van Krakwood. :')

quote:
In ieder geval. Laten we blijven hopen, dat er gauw een eind komt aan zijn Hollyoaks periode!
Hopen kan altijd, maar het gebeurt toch niet. Grace is niet zomaar geïntroduceerd... :r
  maandag 3 februari 2014 @ 23:06:18 #41
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136308134
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, hij kwam erin, had na zijn eerste week een relatie met Sandy, was maandenlang amper te zien, en besloot toen ineens met Sandy te trouwen. Logica van Krakwood. :')

[..]

Hopen kan altijd, maar het gebeurt toch niet. Grace is niet zomaar geïntroduceerd... :r
Tja, inderdaad echt logisch ja. :)

En ja, ik reken er eigenlijk ook niet op hoor. Maar ik zou het dan weer niet erg vinden als hij de komende maanden amper te zien is. :)

Overigens, helaas, staat de aflevering van vandaag nog niet online. Dat moet dan maar even wachten tot morgenavond.
pi_136313368
De spoilers van volgende week:

SPOILER
  dinsdag 4 februari 2014 @ 09:06:00 #43
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136313853
Wat een leuke spoilers! *O*

En aan die van vrijdag te zien, hebben we de week erna een Roscoe- en gangstervrije week (op Lindsey na dan, en Grace/Fraser gelukkig niet in hun gangsterrol). _O_

MAAR: Lindsey en Darren? Oh god. Dit zal wel weer hetzelfde zijn als Robbie/Sinead en Nancy/Joe: ze duiken met elkaar het bed in, waarna er nooit meer naar wordt verwezen. GA GEWOON WEG ZEIKLINDSEY.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:04:25 #44
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:27:36 #45
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136328358
Mmm, vrij saaie aflevering. Gebeurde niet echt veel..

Freddie :r
Lindsey :r
Grace :r
Sonny :r (wat een belabberd acteur is dat ook zeg)
Tony :')
Mercedes _O-
Sinead _O_ _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 04-02-2014 17:34:41 ]
pi_136328892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef luftersel het volgende:
Mmm, vrij saaie aflevering. Gebeurde niet echt veel..

Freddie :r
Lindsey :r
Grace :r
Sonny :r (wat een belabberd acteur is dat ook zeg)
Tony :')
Mercedes _O-
Sinead _O_ _O_
Was inderdaad een nogal zouteloze aflevering. Vooral veel dialoog die er niet toe doet :')
Leukste was wel dit:

Carmel: "In fact: he is moving in!"
Sonny: "Am I?"

pi_136329007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef luftersel het volgende:
En Vincent is terug. :'( :'( :'( :'(
Het ziet er eigenlijk naar uit dat dit zijn exit zal zijn:

SPOILER
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:47:26 #48
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136329087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ziet er eigenlijk naar uit dat dit zijn exit zal zijn:

SPOILER
Hoe geweldig dat ook zou zijn; laatst is nog een filmpje geplaatst van Dennis, Tegan, Leela en Vincent die een spelletje speelden op de set... En dat was van diezelfde dag volgens mij, aangezien Joe Tracini erop reageerde. :{
pi_136329233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoe geweldig dat ook zou zijn; laatst is nog een filmpje geplaatst van Dennis, Tegan, Leela en Vincent die een spelletje speelden op de set... En dat was van diezelfde dag volgens mij, aangezien Joe Tracini erop reageerde. :{
Hm... Maar aan de andere kant: wat heeft Vincent verder nog te doen in de serie? Zijn verhaallijn is klaar, afgelopen, uit. Ik zie eigenlijk geen andere mogelijkheden rond zijn personage, temeer hij mij niet boeit. En de schrijvers blijkbaar ook niet meer, anders zou het niet zó lang duren eer hij weer te zien is.

We zullen zien, maar ik hoop stiekem toch op een exit van Vincent, al dan niet mét George en Phoebe O-)
pi_136329580
pi_136329650
In tegenstelling tot de artikeltjes in m'n vorige post is onderstaand artikel wel leuk om te lezen/zien. Maar ja, het is dan ook niet van Digital Spy én O+ Nikki Sanderson O+ is het onderwerp :)

Hollyoaks actress Nikki Sanderson greets Tamworth fans

Boeiend? Mwah, het gaat niet over de serie. Maar het is wél leuk :Y
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:10:14 #52
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136329943
quote:
_O-

Ik heb ze eigenlijk niet echt goed gelezen, op die van Ruby na (die vond ik best wel grappig :D ). Die van Vincent boeide me echt helemaal niks. :')
pi_136330213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

Ik heb ze eigenlijk niet echt goed gelezen, op die van Ruby na (die vond ik best wel grappig :D ). Die van Vincent boeide me echt helemaal niks. :')
Alleen die van Carmel vond ik interessant, de rest zien we vanzelf toch wel :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:20:45 #54
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136330305
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was inderdaad een nogal zouteloze aflevering. Vooral veel dialoog die er niet toe doet :')
Leukste was wel dit:

Carmel: "In fact: he is moving in!"
Sonny: "Am I?"

Ik vond de laatste scène het leukste. :D

Freddie: "Forget about Joe. Forget about Sinead. We'll run away together."
*Sandy, Ziggy en Sinead doen het licht aan*

Sinead: "Happy birthday" *gooit taart naar Freddie* "Hope it's your last!"

Dat verdiende hij echt even. _O-
pi_136330358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik vond de laatste scène het leukste. :D

Freddie: "Forget about Joe. Forget about Sinead. We'll run away together."
*Sandy, Ziggy en Sinead doen het licht aan*

Sinead: "Happy birthday" *gooit taart naar Freddie* "Hope it's your last!"

Dat verdiende hij echt even. _O-
Oh ja, die was ook tof :Y
Alleen jammer dat ze die taart niet vol in zijn gezicht wist te gooien -O-
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:23:31 #56
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136330416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh ja, die was ook tof :Y
Alleen jammer dat ze die taart niet vol in zijn gezicht wist te gooien -O-
Inderdaad. :')

Ik besef me ook pas net dat dát het zinnetje was dat DS quotete op Twitter. Blijkbaar zijn zij dus ook al klaar met Freddie. _O-
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:08:26 #57
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136332465
Nieuwe korte spoilers voor de derde week van februari:
SPOILER
- Blijkbaar blijven Freddie en Sinead alsnog bij elkaar; ze domineren voor de zoveelste keer een hele week. DOEI.
- Leela krijgt een verhaallijn. _O_
- Dennis krijgt een verhaallijn. _O_
- John-Paul's 'rape aftermath' is echt te slecht voor woorden. :')
- Sienna's verhaal komt niet echt van de grond... Jammer, dat is juist heel interessant. ;(
pi_136343873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef luftersel het volgende:
Nieuwe korte spoilers voor de derde week van februari:
SPOILER
- Blijkbaar blijven Freddie en Sinead alsnog bij elkaar; ze domineren voor de zoveelste keer een hele week. DOEI.
- Leela krijgt een verhaallijn. _O_
- Dennis krijgt een verhaallijn. _O_
- John-Paul's 'rape aftermath' is echt te slecht voor woorden. :')
- Sienna's verhaal komt niet echt van de grond... Jammer, dat is juist heel interessant. ;(
Hèhè, eindelijk krijgt Leela een verhaallijn _O_ Het werd tijd ook. Evenals bij Dennis, ben benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Helaas weer veel Frinead en DisFrace, maar er is hoop :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:20:21 #59
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136344330
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hèhè, eindelijk krijgt Leela een verhaallijn _O_ Het werd tijd ook. Evenals bij Dennis, ben benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Helaas weer veel Frinead en DisFrace, maar er is hoop :D
DisFrace _O- _O-
pi_136344947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

DisFrace _O- _O-
Het had een typefout kunnen zijn :P
Maar het klinkt best goed eigenlijk :7
pi_136346196

Aardige aflevering :)

Freddie :') o|O
Sinead :r :r :r
Lindsey ;(
John-Paul ;( ;( ;(
Peri O+ :D _O-
Tony ;( :D _O- _O_
Ste :D _O_
Nancy O+ _O-
Trevor :{
  dinsdag 4 februari 2014 @ 23:07:31 #62
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136346983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het had een typefout kunnen zijn :P
Maar het klinkt best goed eigenlijk :7
We houden hem erin! *)

Veel nieuwe spoilers als ik vandaag even teruglees. Maar ik ga ze (nog) niet allemaal lezen! :)
Eerst beide afleveringen terugkijken. Vandaag gelukkig wel mooi op tijd geüpload dus. :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 23:17:47 #63
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136347541
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

We houden hem erin! *)

Veel nieuwe spoilers als ik vandaag even teruglees. Maar ik ga ze (nog) niet allemaal lezen! :)
Eerst beide afleveringen terugkijken. Vandaag gelukkig wel mooi op tijd geüpload dus. :)
Ik bewaar die van vandaag mooi even tot morgen. Eerst eens even wat slaap inhalen. :O ^O^
  dinsdag 4 februari 2014 @ 23:31:45 #64
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136348303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik bewaar die van vandaag mooi even tot morgen. Eerst eens even wat slaap inhalen. :O ^O^
Nou welterusten! Ik begin nu met maandag en daarna dinsdag ook nog maar even. :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:01:32 #65
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136365481
Hollyoaks unveils new character Blessing Chamber

Hmmmm, weet het nog zo net niet. Als ze net zo slecht acteert en Engels praat als Vincent, hoeft het van mij niet zo. Maar goed, ze ziet er op zich wel kleurrijk en aardig uit, dus we wachten maar af. :)

Edit: nu ik haar nog eens goed bekijk, zie ik dat ze geen (echte) wenkbrauwen heeft. :') Word er nu al door afgeleid. _O-
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:26:36 #66
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136366280
Jongens, veel belangrijker nieuws:
SPOILER
En voordat ik dat doe, heb ik nog iets anders gemaakt, wat de comeback van iemand wat verduidelijkt. *) Het is wel wat lang, dus als jullie zin hebben om het te lezen, zal ik het vanavond even hierop gooien. Hier een kleine preview..

[ Bericht 7% gewijzigd door luftersel op 05-02-2014 17:08:29 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:31:44 #67
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136366458
Reactie op het artikel over de brand die morgen/overmorgen uitbreekt in de deli:
quote:
Jim_Corrigan
Okay - just watched the e4 episode - even the continuity announcer is now taking the mickey over the the stunningly high disaster rate in Hollyoaks.

(ik moest het zelf even twee keer lezen voordat ik het begreep, maar het komt er dus op neer dat zelfs degene van de zender die tussen de programma's in het volgende programma aankondigt klaagt/sarcastisch is over het verrassend hoge rampgehalte van Hollyoaks... :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 05-02-2014 17:09:13 ]
pi_136368066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks unveils new character Blessing Chamber

[ afbeelding ]

Hmmmm, weet het nog zo net niet. Als ze net zo slecht acteert en Engels praat als Vincent, hoeft het van mij niet zo. Maar goed, ze ziet er op zich wel kleurrijk en aardig uit, dus we wachten maar af. :)

Edit: nu ik haar nog eens goed bekijk, zie ik dat ze geen (echte) wenkbrauwen heeft. :') Word er nu al door afgeleid. _O-
Ik word eerder afgeleid door die enorme bos haar op d'r kop _O-

Ben wel benieuwd naar het personage en de verhaallijn met Dennis. Zolang ze maar geen lang verloren familielid van Vincent is, en op geen enkele manier te maken krijgt met de Roscoes/Blacks (wat tegenwoordig zeer moeilijk is) :{
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:29:42 #69
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136370513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik word eerder afgeleid door die enorme bos haar op d'r kop _O-

Ben wel benieuwd naar het personage en de verhaallijn met Dennis. Zolang ze maar geen lang verloren familielid van Vincent is, en op geen enkele manier te maken krijgt met de Roscoes/Blacks (wat tegenwoordig zeer moeilijk is) :{
Inderdaad, alsof ze in het stopcontact heeft gezeten. _O-
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:48:54 #70
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136371333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef luftersel het volgende:
Jongens, veel belangrijker nieuws:
SPOILER
En voordat ik dat doe, heb ik nog iets anders gemaakt, wat de comeback van iemand wat verduidelijkt. *) Het is wel wat lang, dus als jullie zin hebben om het te lezen, zal ik het vanavond even hierop gooien. Hier een kleine preview..

[ afbeelding ]
Ik zeg doen! ^O^
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:53:40 #71
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136371572
Net trouwens even de aflevering van gisteren bekeken. Wat een slappe hap zeg. :r
De aflevering duurde bij mij wéér maar een minuut of 10, veel te veel gezeik rond Freddie/Lindsey. Al heb ik de scène in de auto met Sinead en Lindsey niet overgeslagen, daar was Sinead echt even geweldig. _O_

Verder waren de scènes met Tony/Ste/Nancy ook niet zo veel. Die verhaallijn rondom de Hutch is nog niet eens van de grond gekomen of er moet al weer een gangster bij betrokken worden. :r Maar Nancy's luchtige opmerkingen vond ik dan wel weer wel leuk.

Maar het ergste vond ik nog de scènes met John-Paul. A. kinderen houden geen protest als de toets verkeerd is. B. John-Paul overdreef echt heel erg, hij had gewoon de andere toets kunnen geven? In deze scènes had ik niet echt medelijden met hem. Dit was gewoon té OTT.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:54:45 #72
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:56:55 #73
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136371713
In juli 2012 komt een berucht personage voor even terug in Hollyoaks. Omdat mensen die zijn verhaal niet weten, niet snappen waarom hij terug is, is hier een samenvatting. ;)

SPOILER
pi_136377421
Een reactie op DS n.a.v. de entree van Blessing:

quote:
geos
Dead before the end of the summer. Death By:

Dodgy CGI explosion
A hastily written fire
Kidnap by a gangster
Mercedes
Unknown "explosive" stunt with no aftermath
Die vierde optie _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_136377495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:
In juli 2012 komt een berucht personage voor even terug in Hollyoaks. Omdat mensen die zijn verhaal niet weten, niet snappen waarom hij terug is, is hier een samenvatting. ;)

SPOILER
"Een samenvatting" zegt ze :D _O-
Wel goed geschreven overigens ^O^ _O_
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:07:39 #76
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136378814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

"Een samenvatting" zegt ze :D _O-
Wel goed geschreven overigens ^O^ _O_
Ja wat, Silas was er van eind 2010 tot eind 2011. :') Heb heel zijn levensverhaal hier moeten verwoorden ja. _O- Zolang ik jullie maar lekker heb gemaakt, is het toch goed. :9

Ik vond trouwens dat ik nog best kortaf was. Vooral bij de moorden... "Maar Silas krijgt haar door en vermoordt haar in het bos." Zo snel ging dat ook weer niet. _O-

En: dank je. ^O^ Had ineens inspiratie..
pi_136380856
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja wat, Silas was er van eind 2010 tot eind 2011. :') Heb heel zijn levensverhaal hier moeten verwoorden ja. _O- Zolang ik jullie maar lekker heb gemaakt, is het toch goed. :9
Heel zijn levensverhaal? Ik heb anders niet zien staan op welke school hij heeft gezeten! :P

quote:
Ik vond trouwens dat ik nog best kortaf was. Vooral bij de moorden... "Maar Silas krijgt haar door en vermoordt haar in het bos." Zo snel ging dat ook weer niet. _O-
Het hoeft ook niet in complete details hoor ;)

quote:
En: dank je. ^O^ Had ineens inspiratie..
Kreeg Crapwood dat maar eens :{
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:45:55 #78
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136381140
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Heel zijn levensverhaal? Ik heb anders niet zien staan op welke school hij heeft gezeten! :P
:') :') :') :')

Het verhaal van zijn tijd in Hollyoaks dan, nou goed? _O-

quote:
[..]

Het hoeft ook niet in complete details hoor ;)
Was ik niet van plan. :P Gelukkig zag je het bij 2/4 niet hoor. Maar de moord op Rae in Later zag je echt helemaal. Dat was wel even slikken...

quote:
[..]

Kreeg Crapwood dat maar eens :{
Nou, toevallig las ik net dat Jason's lichaamsprobleem weer ter sprake kwam in de aflevering van vanavond/morgen. Als ze daarmee verder gaan: applaus voor Krakwood. ^O^ Zo niet, mag Krakwood inderdaad z.s.m. vertrekken. :W
pi_136384120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Het verhaal van zijn tijd in Hollyoaks dan, nou goed? _O-
Goed zo :)

quote:
[..]

Was ik niet van plan. :P Gelukkig zag je het bij 2/4 niet hoor. Maar de moord op Rae in Later zag je echt helemaal. Dat was wel even slikken...
Oh ja, dat had je hier toen geplaatst ja. Zag er inderdaad wel heftig uit.

quote:
[..]

Nou, toevallig las ik net dat Jason's lichaamsprobleem weer ter sprake kwam in de aflevering van vanavond/morgen. Als ze daarmee verder gaan: applaus voor Krakwood. ^O^ Zo niet, mag Krakwood inderdaad z.s.m. vertrekken. :W
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel zal gaan voorstellen, Krakwood kennende :{
pi_136388925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:

SPOILER
Een wat late reactie er op.
Maar inderdaad mooi samengevat! _O_
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:24:11 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136403298
Hmmm, wat lees ik nou? PeterKelder jarig?

Als cadeau heb ik de catch-up van juli 2012 voor je liggen, die je vanavond nog zal zien. :')

Je weet dat het vandaag ook de verjaardag is van Gemma Merna/Carmel hè? :9
pi_136409408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef luftersel het volgende:
Hmmm, wat lees ik nou? PeterKelder jarig?

[ afbeelding ]

Als cadeau heb ik de catch-up van juli 2012 voor je liggen, die je vanavond nog zal zien. :')

Je weet dat het vandaag ook de verjaardag is van Gemma Merna/Carmel hè? :9
Haha, bedankt :D

Maarre... Helaas bedoelde ik daarmee niet mijzelf :N Ik zal het wel doorgeven aan de echte jarige van vandaag :) En deze beschouw ik maar als "voorproefje" voor de mijne ;) (Overigens zouden ze dat plaatje gewoon echt als kaart moeten verkopen :9)

Yep, ik zag het :Y Best lullig: ik las dat ze nu 30 is, terwijl ik er eigenlijk altijd iets ouder schatte _O-
pi_136409460
Hollyoaks: Dennis Savage has an idea for Ste Hay - spoiler pictures

Dit vind ik wel leuk om te lezen :)
Als het lukt, betekent dit waarschijnlijk meer Dennis en Dirk de komende tijd *O*
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:42:00 #84
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136412172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, bedankt :D

Maarre... Helaas bedoelde ik daarmee niet mijzelf :N Ik zal het wel doorgeven aan de echte jarige van vandaag :) En deze beschouw ik maar als "voorproefje" voor de mijne ;) (Overigens zouden ze dat plaatje gewoon echt als kaart moeten verkopen :9)

Yep, ik zag het :Y Best lullig: ik las dat ze nu 30 is, terwijl ik er eigenlijk altijd iets ouder schatte _O-
Oh.. Ehhh, gênant :D
Ik dacht, zo'n tweet kan maar één ding betekenen. _O- Nou ja, dan maar hopen dat de daadwerkelijke jarige jop hem ook leuk vindt. :)
pi_136412650
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh.. Ehhh, gênant :D
Ik dacht, zo'n tweet kan maar één ding betekenen. _O-
Het was inderdaad nogal onduidelijk ja :D
Maar wel ontzettend lief en aardig van je O+ ;)

quote:
Nou ja, dan maar hopen dat de daadwerkelijke jarige jop hem ook leuk vindt. :)
Dat zal wel lukken :)
pi_136412784

Mensen kinderen, wat was dit weer een ontzettend saaie aflevering :O
Zelfs de scènes met John-Paul waren niet eens de moeite waard :{
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:04:14 #87
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136413194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Dennis Savage has an idea for Ste Hay - spoiler pictures

Dit vind ik wel leuk om te lezen :)
Als het lukt, betekent dit waarschijnlijk meer Dennis en Dirk de komende tijd *O*
Dit ziet er inderdaad veelbelovend uit. Go Diane. :D
pi_136417765
Zo, ik was dus serieus de eerste die de aflevering van vanavond heeft gekeken :D

Diane :D _O_
Trevor :D
Ste :o :o :o
John-Paul :o :o :o
Finn :r :r :r
Robbie :r :r :r
Jason ;(
Molly _O-
Cindy _O- _O- _O-

Maar het leukste was toch wel de Tori-scènes :D O+ _O-
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:03:11 #89
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136419476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, ik was dus serieus de eerste die de aflevering van vanavond heeft gekeken :D

Diane :D _O_
Trevor :D
Ste :o :o :o
John-Paul :o :o :o
Finn :r :r :r
Robbie :r :r :r
Jason ;(
Molly _O-
Cindy _O- _O- _O-

Maar het leukste was toch wel de Tori-scènes :D O+ _O-
Wat een geweldige aflevering! :D
John-Paul's scènes waren erg goed, al kan ik Keith Rice echt niet uitstaan. Wat een slecht acteur zeg. _O- 't Is alsof een kitten probeert te doen alsof hij een tijger is. :')

En Diane! _O_ _O- Wauw. Zit er toch nog wat goeds achter dat mens.

Het vuur werd gelukkig niet uitgerekt of zo en was meer bedoeld voor Tony/Ste's verhaallijn. Gelukkig maar, al was het wel wat overdreven..

En eindelijk! Jason's lichaamsproblemen komen terug!! Kijk nu al uit naar die verhaallijn. Molly vind ik trouwens nog steeds niet veel. Zie niks in haar karakter wat haar interessant kan maken. Als ze nog een karakter heeft dan..

Tom en Peri waren overigens erg grappig en schattig vanavond. Blij dat de makers niet alleen maar gericht zijn op sensatie en nog steeds wel een beetje humor en nuchterheid in de serie brengen. ^O^

Oh, en:
GRACE :r
TREVOR :r
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:13:18 #90
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136420209
Het enige wat ik jammer vind, is dat ze dus weer hetzelfde gaan doen met Ste als afgelopen jaar. Dat was echt vreselijk om naar te kijken, dus ik hoop dat ze het nu beter doen. Alsof Bryan Kirkwood Ste's verhaallijn van vorig jaar alweer vergeten is en het nog maar een keer overdoet. :')
pi_136421043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tom en Peri waren overigens erg grappig en schattig vanavond. Blij dat de makers niet alleen maar gericht zijn op sensatie en nog steeds wel een beetje humor en nuchterheid in de serie brengen. ^O^
Ik vond die scène met Tom die probeert zijn arm om Peri heen te slaan echt geniaal _O- _O_ _O-
Ben echt benieuwd hoe het verder zal gaan tussen die twee :9
Tori O+ _O_

Maar daarbij lijkt het me wel tof als er, zoals van de week op Facebook werd geopperd, een beste vriend voor Tom wordt geïntroduceerd, met kleine verwijzingen naar Max en OB. Ten eerste al voor het stukje "historie" en ook omdat er nauwelijks nog échte vriendschappen in Hollyoaks zijn.
pi_136421189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
Het enige wat ik jammer vind, is dat ze dus weer hetzelfde gaan doen met Ste als afgelopen jaar. Dat was echt vreselijk om naar te kijken, dus ik hoop dat ze het nu beter doen. Alsof Bryan Kirkwood Ste's verhaallijn van vorig jaar alweer vergeten is en het nog maar een keer overdoet. :')
Vergeten? Ben jij gek, Crapwood zat waarschijnlijk te soppen op z'n stoel bij die verhaallijn en besluit het nu nog eens dunnetjes over te doen :')
Ik voel nu al iets aankomen met "great storyline", "huge shock" en een "massive showdown"... Zeg, heb jij nog plek bij die glazen bol van je? :P
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:32:44 #93
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136421588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Vergeten? Ben jij gek, Crapwood zat waarschijnlijk te soppen op z'n stoel bij die verhaallijn en besluit het nu nog eens dunnetjes over te doen :')
Ik voel nu al iets aankomen met "great storyline", "huge shock" en een "massive showdown"... Zeg, heb jij nog plek bij die glazen bol van je? :P
Ik voel op de een of andere manier dat dit voorbij gaat komen:
- een spoiler met 'Ste tries to flee the village'
- 'Ste is in massive danger'
- 'Ste lands himself in more trouble'
- 'Ste's life is threatened'
- 'Ste returns to his old ways'
- etc.

:') :') :')

En natuurlijk duizenden interviews met Kieron waarin hij Bryan Kirkwood en Greg Wood (Trevor) de hemel in prijst. Plus nog wat interviews over John-Paul/Finn, waarin hij voor de honderdste keer benadrukt hoe 'goed de verhaallijn is onderzocht' en 'wat voor iets geweldigs Keith Rice met Finn's karakter heeft gedaan'.
pi_136421816
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik voel op de een of andere manier dat dit voorbij gaat komen:
- een spoiler met 'Ste tries to flee the village'
- 'Ste is in massive danger'
- 'Ste lands himself in more trouble'
- 'Ste's life is threatened'
- 'Ste returns to his old ways'
- etc.

:') :') :')

quote:
En natuurlijk duizenden interviews met Kieron waarin hij Bryan Kirkwood en Greg Wood (Trevor) de hemel in prijst. Plus nog wat interviews over John-Paul/Finn, waarin hij voor de honderdste keer benadrukt hoe 'goed de verhaallijn is onderzocht' en 'wat voor iets geweldigs Keith Rice met Finn's karakter heeft gedaan'.
Verdomme, ik was nét bezig iets soortgelijks te typen :') _O-
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:37:01 #95
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136421889
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[..]

Verdomme, ik was nét bezig iets soortgelijks te typen :') _O-
Ik denk dat ik hier geld voor moet gaan vragen. _O-

Nu komt trouwens je (bijna) verjaardagscadeautje. En natuurlijk ook een beetje voor Koosnaam... :P
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:38:54 #96
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136422012
Ondertussen in 2012: juli :{
SPOILER
Kortom: veel te veel Mercedes en vooral veel te veel Will. :r Wat een vreselijk acteur en misselijkmakend karakter. Bah. En verder was het luchtige er een beetje vanaf deze maand, jammer. Ook al vormt deze maand wel het begin van het pesten van Esther. :o _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 06-02-2014 22:44:18 ]
pi_136422388
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: juli :{
SPOILER
Kortom: veel te veel Mercedes en vooral veel te veel Will. :r Wat een vreselijk acteur en misselijkmakend karakter. Bah. En verder was het luchtige er een beetje vanaf deze maand, jammer. Ook al vormt deze maand wel het begin van het pesten van Esther. :o _O_
Weer een prachtige samenvatting _O_ _O_ _O_
pi_136422473
Opvallend: Hollyoaks heeft (nog) geen backstage-video van de "massive fire stunt" online gezet :o
Gelukkig was Rapid Fire Cover niet zo beroerd om zelf een paar beelden behind the scenes te schieten:

donderdag 6 februari 2014 @ 22:52:52 #99
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136422740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
Opvallend: Hollyoaks heeft (nog) geen backstage-video van de "massive fire stunt" online gezet :o
Gelukkig was Rapid Fire Cover niet zo beroerd om zelf een paar beelden behind the scenes te schieten:

De muziek onder die scènes was trouwens echt perfect. _O_
pi_136422821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef luftersel het volgende:

[..]

De muziek onder die scènes was trouwens echt perfect. _O_
Zeker :Y
Al was ik toch wel wat teleurgesteld dat ze deze track er niet onder hebben gezet:

:P
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:56:27 #101
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136422915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker :Y
Al was ik toch wel wat teleurgesteld dat ze deze track er niet onder hebben gezet:

_O-

Of 'Burn' van Ellie Goulding, die wel onder dat filmpje van net zat. :')
pi_136423197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

Of 'Burn' van Ellie Goulding, die wel onder dat filmpje van net zat. :')
Dat was ook een optie ja :P

Tja, al met al een gemiste kans van de regie :{w :')
pi_136424722

:D _O_
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:20:28 #104
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136425988
quote:
_O_

Dat hij al zo lang in de serie zit he! :D _O_
pi_136432714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:20 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_

Dat hij al zo lang in de serie zit he! :D _O_
En dat hij er nog vele jaren in mag zitten _O_
pi_136432921
Hollyoaks' Lizzie Roper: 'I don't want Sam to catch villains'

Oké, is ze gehersenspoeld door Crapwood of zo? Want dit slaat nergens op :{w
Natuurlijk is dat kat-en-muis-spel tussen Grammer Cop ( :7) en de "villains" leuk, maar dan moeten die villains wel de moeite waard zijn. En dat is met deze "boeven" die zelfs nog te min zijn voor een rol in Bassie & Adriaan lang niet het geval :N

Types als Warren Fox, Brendan Brady of zelfs Rob Hawthorne, díé mogen wat mij betreft een leuk kat-en-muis-spel met D.I. Lacey voeren, dat zal zelfs vermakelijk zijn :9 Maar met deze stumpers is het eerder lachwekkend en totaal oninteressant :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:07:10 #107
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136439176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:

Natuurlijk is dat kat-en-muis-spel tussen Grammer Cop ( :7) en de "villains" leuk, maar dan moeten die villains wel de moeite waard zijn. En dat is met deze "boeven" die zelfs nog te min zijn voor een rol in Bassie & Adriaan lang niet het geval :N

Types als Warren Fox, Brendan Brady of zelfs Rob Hawthorne, díé mogen wat mij betreft een leuk kat-en-muis-spel met D.I. Lacey voeren, dat zal zelfs vermakelijk zijn :9 Maar met deze stumpers is het eerder lachwekkend en totaal oninteressant :')
Wtf. :') Sneu hoor. Een beetje de gangsters gaan zitten verdedigen omdat ze anders niks meer te doen heeft.

Warren Fox was trouwens echt geen goede villain hoor. In 2011 (na zijn terugkomst) was hij in ieder geval vreselijk irritant en zelfs vergelijkbaar met Trevor en Grace.
pi_136439481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Wtf. :') Sneu hoor. Een beetje de gangsters gaan zitten verdedigen omdat ze anders niks meer te doen heeft.
Inderdaad. Nu is dat laatste wel erg stuitend: ze kan toch immers ook verhaallijnen krijgen met haar gezin? Oh, wacht, dat is niet mogelijk, want 75% van de screentime gaat naar de Roscoes :')

quote:
Warren Fox was trouwens echt geen goede villain hoor. In 2011 (na zijn terugkomst) was hij in ieder geval vreselijk irritant en zelfs vergelijkbaar met Trevor en Grace.
Hij scheen in zijn eerste periode wel ontzettend interessant te zijn :9
Maar ja, die terugkeer heeft het personage gewoon geen goed gedaan. Evenals de 3528465258 comebacks van Clare Devine; totaal overbodig en ze doen afbreuk aan een goed personage.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:28:54 #109
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136439788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu is dat laatste wel erg stuitend: ze kan toch immers ook verhaallijnen krijgen met haar gezin? Oh, wacht, dat is niet mogelijk, want 75% van de screentime gaat naar de Roscoes :')
:r :r :r

quote:
[..]

Hij scheen in zijn eerste periode wel ontzettend interessant te zijn :9
Maar ja, die terugkeer heeft het personage gewoon geen goed gedaan. Evenals de 3528465258 comebacks van Clare Devine; totaal overbodig en ze doen afbreuk aan een goed personage.
Dat zou ik niet weten. :9 Maar die terugkeer doet bijna niemand goed. Was ook zo bij Mandy en Lee in 2010/2011. Mandy was één van de langst lopende karakters, maar ze gaven haar serieus niks te doen. Ze verdween zelfs van het scherm zonder exit of verhaallijn. _O- Blijkbaar liet ze bij Tony alleen een briefje achter met daarop: 'Bye Tony'. :') En dat terwijl ze verder weken niet te zien was geweest.
pi_136440264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

:r :r :r
De lievelingetjes van Crapwood :r
Ik mag hopen dat de Lomaxes nu afzonderlijk van elkaar een aantal goede verhaallijnen krijgen, want die zie ik 1000x liever dan de Rotzoois :)

quote:
[..]

Dat zou ik niet weten. :9 Maar die terugkeer doet bijna niemand goed. Was ook zo bij Mandy en Lee in 2010/2011. Mandy was één van de langst lopende karakters, maar ze gaven haar serieus niks te doen. Ze verdween zelfs van het scherm zonder exit of verhaallijn. _O- Blijkbaar liet ze bij Tony alleen een briefje achter met daarop: 'Bye Tony'. :') En dat terwijl ze verder weken niet te zien was geweest.
:')__________________________

De terugkeer van Lee heb ik eigenlijk ook nooit begrepen :N Zijn tijd in Hollyoaks met de andere Hunters was klaar, schluss, afgelopen.

Daarom ben ik eigenlijk ook wel blij dat James Redmond aangaf gerust terug te willen keren in Hollyoaks, maar dat-ie dan wél daadwerkelijk verhaallijnen en screentime zou krijgen, en er niet maar een beetje bij zou komen te hangen. Maar helaas is dat het huidige beleid van Crapwood en zijn kornuiten: als je een lievelingetje bent krijg je alle screentime en grote verhalen, en de rest hangt er maar een beetje bij.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:00:09 #111
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136440686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:')__________________________

De terugkeer van Lee heb ik eigenlijk ook nooit begrepen :N Zijn tijd in Hollyoaks met de andere Hunters was klaar, schluss, afgelopen.

Daarom ben ik eigenlijk ook wel blij dat James Redmond aangaf gerust terug te willen keren in Hollyoaks, maar dat-ie dan wél daadwerkelijk verhaallijnen en screentime zou krijgen, en er niet maar een beetje bij zou komen te hangen. Maar helaas is dat het huidige beleid van Crapwood en zijn kornuiten: als je een lievelingetje bent krijg je alle screentime en grote verhalen, en de rest hangt er maar een beetje bij.
Klopt, al was Lee op zich wel een leuke toevoeging op sommige momenten. En hij was betrokken in één van de interessantere verhaallijnen, een soort 'Sienna steals Darren by making Nancy look instable', maar dan met Lee in de rol van Darren, Leanne in de rol van Sienna en Amy in de rol van Nancy. Het enige verschil was dat Leanne de ex was van Lee. :')

Verder was Lee een vrij doelloos personage inderdaad. Maar goed, dat was iedereen in 2011. Doug, Jamil, Texas, Dodger, Will, Rae, allemaal hadden zij dat jaar amper iets van een verhaallijn. _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:08:42 #112
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136445366
Ghehe, nooit verwacht dat Lizzie Roper nog echt op mijn tweet over Sam zou reageren. :D Blijkbaar vindt zij zelf dat er meer drama is zolang die drie nepgangsters rondlopen. Helemaal waar Lizzie, maar ik weet niet of dat een goed iets is. :')
pi_136445832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef luftersel het volgende:
Ghehe, nooit verwacht dat Lizzie Roper nog echt op mijn tweet over Sam zou reageren. :D Blijkbaar vindt zij zelf dat er meer drama is zolang die drie nepgangsters rondlopen. Helemaal waar Lizzie, maar ik weet niet of dat een goed iets is. :')
Gewoon die Marlowe een regular maken en DisFrace en Trevor de serie uitschoppen :7
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:30:41 #114
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136448236
Deze opmerking kom ik net ergens tegen:
quote:
Instead of bringing in gangsters, why don't they introduce someone to help repair the set whenever there's an explosion/fire/earthquake/unicorn attack?
_O- _O- _O-
pi_136448348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
:D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:06:05 #116
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136451592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dat hij er nog vele jaren in mag zitten _O_
Absoluut! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:

Oftewel. Dit gedoe gaat nog lange tijd door..
Nou ja, dat wisten we eigenlijk al wel he. :{

En Bassie en Adriaan boeven. :D
Nou ja, vlugge Japie kon tenminste nog een brandkast in recordtempo openmaken.
En zou bij een veroordeling zo weer ontsnapt zijn.
Zo slim zijn Fraser, Trevor en Grace niet nee! :N
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:06:31 #117
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136451613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
_O- _O- _O-
pi_136451748
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:06 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Absoluut! ^O^

[..]

Oftewel. Dit gedoe gaat nog lange tijd door..
Nou ja, dat wisten we eigenlijk al wel he. :{

En Bassie en Adriaan boeven. :D
Nou ja, vlugge Japie kon tenminste nog een brandkast in recordtempo openmaken.
En zou bij een veroordeling zo weer ontsnapt zijn.
Zo slim zijn Fraser, Trevor en Grace niet nee! :N
En Vlugge Japie had de Baron als zijn baas :7
Fraser mag nog geeneens in zijn schaduw staan :N

En Crapwood is net B2: hoort totaal niet wat de kijkers vrijwel unaniem schreeuwen: die "gangsters" moeten eruit!!! :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:17:21 #119
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136451972
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En Vlugge Japie had de Baron als zijn baas :7
Fraser mag nog geeneens in zijn schaduw staan :N

En Crapwood is net B2: hoort totaal niet wat de kijkers vrijwel unaniem schreeuwen: die "gangsters" moeten eruit!!! :P
Ook dat is correct! :)

En Crapwood reageert: Dat klopt, mijn aanbidders stelen de buit!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:41:47 #120
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136452955
Het lijkt wel of de afleveringen steeds vroeger online komen. :D Gauw kijken..
pi_136452976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef luftersel het volgende:
Het lijkt wel of de afleveringen steeds vroeger online komen. :D Gauw kijken..
Ik ben al bijna klaar :D
Goeie aflevering tot nu toe ^O^
pi_136453259

Zo, dat was weer eens een goeie aflevering _O_

De scènes met John-Paul en Sam O+ _O_ Is Lizzie Roper deze soms alweer vergeten? Want ook op déze manier kan Sam een belangrijke rol hebben.
En het acteerwerk van James Sutton was weer sterk ^O^

En één van mijn favoriete koppels is weer herenigd: DINDY!!!! O+ O+ O+ Ik zat echt met een glimlach op m'n gezicht naar hun "hereniging-scène" te kijken :D Echt een superkoppel in wording :Y
Daarnaast is ook het mysterie van de vrieskist opgelost... Goeie twist _O_

Ste die zichzelf nú al in allerlei bochten wringt om zijn geheim voor zich te houden :{ Ben benieuwd waar dit naartoe gaat, want ik zit niet te wachten op een maandenlange verhaallijn als deze :N

Én de comeback van de gekleurde sjaaltjes - Oh sorry, ik bedoel George - én de terugkeer van Dennis :) _O_

Topaflevering _O_
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:53:44 #123
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136453437
Inderdaad een leuke aflevering! (heb 'm al gezien, dat wat ik net plaatste had ik al zo'n drie kwartier geleden geplaatst.. maar Fok doet het bij niet goed, kan ook al niet quoten en zo)...

Cindy en Dirk toverden echt een lach (en zelfs even een traan) op mijn gezicht! Wat een geweldig lief, leuk koppel! _O_ Maar ehh, waren ze uit elkaar dan? :') En die twist aan het einde was geweldig, had ik nooit verwacht!

En tja, John-Paul en Sam mogen van mij echt vaker scènes delen, wat een geweldig duo. Die halen het beste in elkaar naar boven. :)

Maar inderdaad, Ste en Trevor vind ik nu al niet leuk meer. Dit is exact hetzelfde als een jaar geleden... :{ Zie hem dan nog liever even in een bijrol met The Hutch en met John-Paul.
pi_136453823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef luftersel het volgende:
Inderdaad een leuke aflevering! (heb 'm al gezien, dat wat ik net plaatste had ik al zo'n drie kwartier geleden geplaatst.. maar Fok doet het bij niet goed, kan ook al niet quoten en zo)...
Hm... Zit je via de PC of mobiel nu?

quote:
Cindy en Dirk toverden echt een lach (en zelfs even een traan) op mijn gezicht! Wat een geweldig lief, leuk koppel! _O_ Maar ehh, waren ze uit elkaar dan? :') En die twist aan het einde was geweldig, had ik nooit verwacht!
Ik vond het echt een prachtscène, met hun hereniging _O_ Je ziet ook echt dat David en Stephanie een geweldige chemie hebben O+ Alleen bij het feit dat ze uit elkaar waren keek ik ook zo: :?
En die twist op het einde was echt onverwacht ja :D Ze kunnen het dus wel.

quote:
En tja, John-Paul en Sam mogen van mij echt vaker scènes delen, wat een geweldig duo. Die halen het beste in elkaar naar boven. :)
Dat wordt nog wat als (ooit) uitkomt dat John-Paul een affaire heeft gehad met Danny :o
Juist vanwege de chemie tussen James en Lizzie en wat dat met hun gezamenlijke scènes doet, hoop ik eigenlijk dat het nooit aan het licht zal komen :N

quote:
Maar inderdaad, Ste en Trevor vind ik nu al niet leuk meer. Dit is exact hetzelfde als een jaar geleden... :{ Zie hem dan nog liever even in een bijrol met The Hutch en met John-Paul.
Ah, Crapwood heeft CRTL+C -> CTRL+V ook gevonden dus :')
Het is eigenlijk lachwekkend, zo bedroevend slecht als het is _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:20:57 #125
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136454517
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hm... Zit je via de PC of mobiel nu?
Ik zie het al: Google Chrome werkt niet helemaal naar behoren. Zal morgen hopelijk weg zijn, want Internet Explorer vind ik een stuk minder fijn. :N

quote:
[..]

Dat wordt nog wat als (ooit) uitkomt dat John-Paul een affaire heeft gehad met Danny :o
Juist vanwege de chemie tussen James en Lizzie en wat dat met hun gezamenlijke scènes doet, hoop ik eigenlijk dat het nooit aan het licht zal komen :N
Inderdaad, van mij hoeft het ook niet zo. Danny is nu ook veel leuker nu hij en John-Paul niks meer hebben. Al zou het in de toekomst wel een mooie dramatische verhaallijn opleveren, waar bijvoorbeeld Lizzie Roper en Kirsty Leigh Porter zich van hun beste kant kunnen laten zien. ;)

quote:
[..]

Ah, Crapwood heeft CRTL+C -> CTRL+V ook gevonden dus :')
Het is eigenlijk lachwekkend, zo bedroevend slecht als het is _O-
Ja. Ik kan je zelfs nog een foto laten zien van hoe het er toen aan toeging. Heb het gevoel dat het hier naartoe gaat. :')

pi_136455061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zie het al: Google Chrome werkt niet helemaal naar behoren. Zal morgen hopelijk weg zijn, want Internet Explorer vind ik een stuk minder fijn. :N
Laten we het hopen :)

quote:
[..]

Inderdaad, van mij hoeft het ook niet zo. Danny is nu ook veel leuker nu hij en John-Paul niks meer hebben. Al zou het in de toekomst wel een mooie dramatische verhaallijn opleveren, waar bijvoorbeeld Lizzie Roper en Kirsty Leigh Porter zich van hun beste kant kunnen laten zien. ;)
Dan hoop ik toch echt in een hele verre toekomst, want deze scènes tussen John-Paul en Sam (wat hopelijk zal leiden tot een vriendschap) verpesten met de waarheid zou echt zonde zijn.

quote:
[..]

Ja. Ik kan je zelfs nog een foto laten zien van hoe het er toen aan toeging. Heb het gevoel dat het hier naartoe gaat. :')

[ afbeelding ]
Oh god _O- _O- _O-
Doet mij zelfs een beetje denken aan de "showdown" van Tony en Trevor een paar maanden terug :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:48:42 #127
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136455492
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan hoop ik toch echt in een hele verre toekomst, want deze scènes tussen John-Paul en Sam (wat hopelijk zal leiden tot een vriendschap) verpesten met de waarheid zou echt zonde zijn.
Ga er maar vanuit dat dit ooit nog uit gaat komen. Waarschijnlijk wanneer Finn eindelijk achter de tralies zit of zo en wanneer hij en Sam eindelijk een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Dat is de logica van Krakwood: vriendschappen en relaties moeten geruïneerd worden op het punt dat ze leuk zijn. TODAY!!! :')

quote:
[..]

Oh god _O- _O- _O-
Doet mij zelfs een beetje denken aan de "showdown" van Tony en Trevor een paar maanden terug :')
Inderdaad. _O- Die showdown die ook compleet uit de lucht kwam vallen, nadat Trevor Tony ineens nodig had voor... ja, voor wat eigenlijk? :')
pi_136455624
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat dit ooit nog uit gaat komen. Waarschijnlijk wanneer Finn eindelijk achter de tralies zit of zo en wanneer hij en Sam eindelijk een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Dat is de logica van Krakwood: vriendschappen en relaties moeten geruïneerd worden op het punt dat ze leuk zijn. TODAY!!! :')
Ah, vandaar dat er nauwelijks vriendschappen zijn :D

quote:
[..]

Inderdaad. _O- Die showdown die ook compleet uit de lucht kwam vallen, nadat Trevor Tony ineens nodig had voor... ja, voor wat eigenlijk? :')
Vooral dat laatste :D _O_ _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:14:39 #129
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136456270
Eén scène vanavond deed me trouwens heel erg denken aan de promo van de eerste aflevering die ik ooit heb gezien...

_O_ _O_ _O_
pi_136457407
quote:
MissE1988
I want grace and Fraser gone so Trevor can be nice. I like the idea of nice Trevor. His love for his fishes touches me.

Hound of Love
So Trevor loves fishes. Whoop-e-do!

He could start baking cupcakes, helping old ladies across the road and cry when Bambi's mum gets shot, but he would still be an annoying, nasty git.
Die laatste reactie _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_136457421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef luftersel het volgende:
Eén scène vanavond deed me trouwens heel erg denken aan de promo van de eerste aflevering die ik ooit heb gezien...

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Haha, dat je dat ziet :D _O_
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:16:13 #132
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136468937
Friday Ratings: Hollyoaks attracts 860k

Die reacties. :')

Is het ÉÉN keer een normale aflevering, is het weer te saai. Normaal ben ik het eens met al het klagende publiek, maar dit is echt onzin. En zoals iemand al zei: wanneer Freddie en Fraser erin zitten, kijken er altijd meer dan een miljoen mensen. Nu zitten ze er een keer niet in, zakken de kijkcijfers meteen met meer dan een kwart. Echt, te slecht voor woorden. _O-
pi_136469532
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef luftersel het volgende:
Friday Ratings: Hollyoaks attracts 860k

Die reacties. :')

Is het ÉÉN keer een normale aflevering, is het weer te saai. Normaal ben ik het eens met al het klagende publiek, maar dit is echt onzin. En zoals iemand al zei: wanneer Freddie en Fraser erin zitten, kijken er altijd meer dan een miljoen mensen. Nu zitten ze er een keer niet in, zakken de kijkcijfers meteen met meer dan een kwart. Echt, te slecht voor woorden. _O-
Inderdaad zeg, wat een gezeik :{
Ben blij dat wij tenminste de échte kwaliteit kunnen zien :P
pi_136479985
In de categorie Goh, laten we eens wat leuke foto's opzoeken: heb je deze al gezien?:

http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863944620/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863976882/

Zitten echt hele mooie foto's tussen, ook van achter de schermen _O_ _O_ _O_
Misschien een paar leuke voor de title cards? :9
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:59:46 #135
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136480736
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
In de categorie Goh, laten we eens wat leuke foto's opzoeken: heb je deze al gezien?:

http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863944620/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863976882/

Zitten echt hele mooie foto's tussen, ook van achter de schermen _O_ _O_ _O_
Misschien een paar leuke voor de title cards? :9
Godsamme, hoe kom je daar nou aan? :o Prachtige foto's inderdaad! Veel ervan heb ik al, maar veel ook nog niet. Zeker titlecard materiaal! Bedankt. _O_

Edit: jammer genoeg kan ik ze niet downloaden of opslaan. Kan het wel proberen met printscreen, maar ik weet niet of ze dan mooi blijven. :N
pi_136481022
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:

[..]

Godsamme, hoe kom je daar nou aan? :o Prachtige foto's inderdaad! Veel ervan heb ik al, maar veel ook nog niet. Zeker titlecard materiaal! Bedankt. _O_
Gewoon "Hollyoaks" intikken op Flickr en wat gaan zoeken door al die foto's :D

quote:
Edit: jammer genoeg kan ik ze niet downloaden of opslaan. Kan het wel proberen met printscreen, maar ik weet niet of ze dan mooi blijven. :N
Hè, verdomme :(
Er moet een oplossing op gevonden worden. TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:09:39 #137
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136481106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hè, verdomme :(
Er moet een oplossing op gevonden worden. TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Oplossing is al gevonden, met printscreen blijven ze nog hartstikke mooi. ^O^
pi_136481127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oplossing is al gevonden, met printscreen blijven ze nog hartstikke mooi. ^O^
Ha, dat is mooi ^O^
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:13:14 #139
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  zondag 9 februari 2014 @ 12:43:33 #140
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136504911
quote:
Hm, ik kan nu niet op DS op de een of andere manier, maar gezien je keuze voor deze smiley en je tweets n.a.v. dit artikel kan ik me een aardige voorstelling maken :')
  zondag 9 februari 2014 @ 14:57:44 #142
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136505501
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hm, ik kan nu niet op DS op de een of andere manier, maar gezien je keuze voor deze smiley en je tweets n.a.v. dit artikel kan ik me een aardige voorstelling maken :')
In het kort: John-Paul gaat eindelijk therapie volgen ( *O* ) en Sam helpt hem daarbij. Finn, Robbie en Phoebe gaan op schoolreisje naar het bos en JP valt uit tegen Finn wanneer hij met Phoebe flirt. Robbie is jaloers en vecht met Finn. Daarna pakken ze een squad en gaan ze tegen elkaar racen. Finn gaat zo hard dat hij crasht en door de lucht vliegt. JP ziet hem daarna levenloos liggen.

:')
pi_136506607
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

In het kort: John-Paul gaat eindelijk therapie volgen ( *O* ) en Sam helpt hem daarbij. Finn, Robbie en Phoebe gaan op schoolreisje naar het bos en JP valt uit tegen Finn wanneer hij met Phoebe flirt. Robbie is jaloers en vecht met Finn. Daarna pakken ze een squad en gaan ze tegen elkaar racen. Finn gaat zo hard dat hij crasht en door de lucht vliegt. JP ziet hem daarna levenloos liggen.

:')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Afgezien van dat eerste dan :)
pi_136553383
Zo, er is meer dan 25 uur niets gepost in dit topic :o

Nou ja, hierbij dan een nieuwtje:

Hollyoaks: Mercedes panics over Dirk's plans - spoiler pictures

En alhoewel we nu al weten hoe dit af zal lopen, toch even het volgende:

DIRK _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_136553791
Oh, en nog een "nieuwtje" (alhoewel het niets meer is dan eigenhandig een veer in m'n (...) steken): een tweet van mij over de verhaallijn van John-Paul (n.a.v. een tweet van luftersel) is beantwoord door Lizzie Roper én aangevinkt als favoriet door James Sutton :D

Maakt mijn maandag toch een stuk leuker moet ik zeggen :9
  maandag 10 februari 2014 @ 17:31:21 #146
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556026
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, er is meer dan 25 uur niets gepost in dit topic :o

Nou ja, hierbij dan een nieuwtje:

Hollyoaks: Mercedes panics over Dirk's plans - spoiler pictures

En alhoewel we nu al weten hoe dit af zal lopen, toch even het volgende:

DIRK _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_

En deze ziet er ook wel geinig uit:
Hollyoaks: Ziggy Roscoe visits a gay bar - spoiler pictures

_O- _O- _O-
  maandag 10 februari 2014 @ 17:33:16 #147
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556096
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, en nog een "nieuwtje" (alhoewel het niets meer is dan eigenhandig een veer in m'n (...) steken): een tweet van mij over de verhaallijn van John-Paul (n.a.v. een tweet van luftersel) is beantwoord door Lizzie Roper én aangevinkt als favoriet door James Sutton :D

Maakt mijn maandag toch een stuk leuker moet ik zeggen :9
:o

Super tof! Ik had het nog niet eens gemerkt, want blijkbaar heb ik nu dus ook twee mentions ontvangen omdat het een reactie was op mijn tweet. Geweldig! _O-

Toch wel vreemd eigenlijk, als je het goed leest lijkt het alsof James Sutton alleen het acteerwerk van zichzelf en Lizzie Roper briljant vindt en de rest niet. :')
pi_136556326
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_

En deze ziet er ook wel geinig uit:
Hollyoaks: Ziggy Roscoe visits a gay bar - spoiler pictures

_O- _O- _O-
Haha, dat lijkt me inderdaad echt geinig :D _O-
Overigens is Ziggy wel mijn favoriete Roscoe, als ik heel eerlijk ben :@ Hij is tenminste lang niet zo irritant als de andere leden van die gajesfamilie :')

Trouwens, is die gaybar niet dezelfde tent als waar Fraser/Trevor weleens scènes hebben? Ik dacht altijd dat het een exclusief gedeelte van The Loft was :D
pi_136556417
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

:o

Super tof! Ik had het nog niet eens gemerkt, want blijkbaar heb ik nu dus ook twee mentions ontvangen omdat het een reactie was op mijn tweet. Geweldig! _O-
Ik had het echt niet verwacht dat Lizzie zou reageren, evenals dat James het zou opvallen :D

quote:
Toch wel vreemd eigenlijk, als je het goed leest lijkt het alsof James Sutton alleen het acteerwerk van zichzelf en Lizzie Roper briljant vindt en de rest niet. :')
Oh, in dat geval kan ik hem dat niet kwalijk nemen :N De scènes van hem en Lizzie zijn echt het sterkst in de hele verhaallijn. Van die Keith Rice hoef je 't in ieder geval niet te verwachten :')
  maandag 10 februari 2014 @ 17:44:24 #150
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556511
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, in dat geval kan ik hem dat niet kwalijk nemen :N De scènes van hem en Lizzie zijn echt het sterkst in de hele verhaallijn. Van die Keith Rice hoef je 't in ieder geval niet te verwachten :')
:D

Met een achternaam als Rice kun je sowieso niet erg ver komen. :') Kluns.
pi_136556602
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef luftersel het volgende:

[..]

:D

Met een achternaam als Rice kun je sowieso niet erg ver komen. :') Kluns.
Misschien dat-ie aan de slag kan op een rijstplantage van Lassie (Roper)? :P
  maandag 10 februari 2014 @ 17:47:54 #152
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556659
Oh, het gaat goed vandaag: ik word net gevolgd én geretweet door een acteur die blijkbaar rolletjes heeft gespeeld in Hollyoaks, Coronation Street, Emmerdale, Skins and The Fast and The Furious 6. :D Geen idee of het ook echt zo is, maar oké. _O-
  maandag 10 februari 2014 @ 17:48:18 #153
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556672
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien dat-ie aan de slag kan op een rijstplantage van Lassie (Roper)? :P
_O-
pi_136556858
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:
Oh, het gaat goed vandaag: ik word net gevolgd én geretweet door een acteur die blijkbaar rolletjes heeft gespeeld in Hollyoaks, Coronation Street, Emmerdale, Skins and The Fast and The Furious 6. :D Geen idee of het ook echt zo is, maar oké. _O-
Ha, Eamon Gannon :D
Schijnt dus een "hitman" in Hollyoaks te hebben gespeeld :)
  maandag 10 februari 2014 @ 18:04:21 #155
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136557292
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ha, Eamon Gannon :D
Schijnt dus een "hitman" in Hollyoaks te hebben gespeeld :)
Oh, dat heb je snel uitgevogeld. _O-

Ik heb trouwens echt zin in Hollyoaks deze week na de leuke spoilers en deze spoiler pictures. :D Dat is echt lang, héél lang geleden! :X
pi_136557402
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh, dat heb je snel uitgevogeld. _O-
Google is a good friend of mine, y'know? :P

quote:
Ik heb trouwens echt zin in Hollyoaks deze week na de leuke spoilers en deze spoiler pictures. :D Dat is echt lang, héél lang geleden! :X
Ik kijk er ook wel naar uit ja :)
Hoop dat de afleveringen weer vroeg online komen O-)
  maandag 10 februari 2014 @ 18:10:42 #157
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136557503

_O- _O- _O-

Als ik voor een vrouw zou gaan, zou ik op Leela uitkomen. _O-
En bij een man, op Ste. _O- Hmm, benieuwd of hij geïnteresseerd is. :')
pi_136557724
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef luftersel het volgende:

_O- _O- _O-

Als ik voor een vrouw zou gaan, zou ik op Leela uitkomen. _O-
En bij een man, op Ste. _O- Hmm, benieuwd of hij geïnteresseerd is. :')
En ik kom uit op... VROUWTJE BOTERVELD :D _O- _O- _O-

Naja, als ze niet zo moeilijk kijkt is ze best leuk O+
pi_136557989
En bij de tweede keer kom ik uit op NANCY O+ O+ O+
En de derde keer kom ik uit op LEELA O+ O+ O+

[ Bericht 33% gewijzigd door PeterKelder op 10-02-2014 18:29:50 ]
  maandag 10 februari 2014 @ 18:35:08 #160
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136558345
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
En bij de tweede keer kom ik uit op NANCY O+ O+ O+
En de derde keer kom ik uit op LEELA O+ O+ O+
Ik kwam uit op Maxine! :D :P
pi_136558859
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:35 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik kwam uit op Maxine! :D :P
Ik ook nu :D

Nádat ik Tegan ( :r ), Diane ( :r :r ), Sinead ( :r :r :r ) én Grace ( :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r ) heb getrotseerd :')
  maandag 10 februari 2014 @ 18:50:59 #162
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136559002
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ook nu :D

Nádat ik Tegan ( :r ), Diane ( :r :r ), Sinead ( :r :r :r ) én Grace ( :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r ) heb getrotseerd :')
Haha!
2e keer Nancy! Daarna, maar voor de opties gegaan en toen kreeg ik Tegan. Vond ik een goed moment om te stoppen. :)
pi_136559096
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha!
2e keer Nancy! Daarna, maar voor de opties gegaan en toen kreeg ik Tegan. Vond ik een goed moment om te stoppen. :)
Ik móést en zóu doorgaan totdat ik bij Maxine zou belanden :D _O-
  maandag 10 februari 2014 @ 18:56:44 #164
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136559296
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik móést en zóu doorgaan totdat ik bij Maxine zou belanden :D _O-
Dat vermoeden had ik al. _O-

Sorry Peter.
SPOILER
pi_136559367
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. _O-

Sorry Peter.
SPOILER
SPOILER
  maandag 10 februari 2014 @ 19:04:29 #166
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136559691
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Toen ik iedereen uitprobeerde en bij Lindsey uitkwam dacht ik eigenlijk: wtf, denkt zij dat ze grappig is of zo? :') Want volgens mij is ze dat absoluut niet. _O- Ze deed net iets te hard haar best leuk te zijn..
  maandag 10 februari 2014 @ 19:04:34 #167
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136559695
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Ik wou toch iemand anders dan Tegan als nummer 3 hebben.
Komt uit de bus.
SPOILER
  maandag 10 februari 2014 @ 19:15:29 #168
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136560230
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

Toen ik iedereen uitprobeerde en bij Lindsey uitkwam dacht ik eigenlijk: wtf, denkt zij dat ze grappig is of zo? :') Want volgens mij is ze dat absoluut niet. _O- Ze deed net iets te hard haar best leuk te zijn..
Ik heb haar nu ook. Ze deed wel erg haar best ja. :) Maar gelukkig hield ze het kort!
pi_136560418
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het was ietwat geforceerd, maar als ze dat op een echte date zal doen maakt het me niet veel uit :P
Ja, tenzij ze daarin door blijft gaan; dan krijgt ze die fles naar d'r hoofd geslingerd }) Heeft ze een écht goede reden om heel moeilijk te kijken :9
  maandag 10 februari 2014 @ 20:12:21 #170
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136562864
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het was ietwat geforceerd, maar als ze dat op een echte date zal doen maakt het me niet veel uit :P
Ja, tenzij ze daarin door blijft gaan; dan krijgt ze die fles naar d'r hoofd geslingerd }) Heeft ze een écht goede reden om heel moeilijk te kijken :9
  maandag 10 februari 2014 @ 20:29:51 #171
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136563729
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_136563871
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

En daarna:

maandag 10 februari 2014 @ 20:38:16 #173
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136564266
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

En daarna:

[ afbeelding ]
_O-

"WHY FREDDIE? WHY?"
"I mean WHY PETER? WHY?!"
  maandag 10 februari 2014 @ 20:43:10 #174
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136564553
Korte spoilers voor 24-28 februari :)
SPOILER
Vreemde week... :? Nergens geen Cindy en wéér Sinead. De rest klinkt niet heel erg interessant eerlijk gezegd.

Maar wat krijgen we nou: GEEN Fraser, Grace (een klein beetje Lindsey) of Freddie? :o
pi_136564604
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

"WHY FREDDIE? WHY?"
"I mean WHY PETER? WHY?!"

"Because you think you're funny! Because you look always difficult!! Because you only talk about the Rotzoois!!!

Get out of my eyes, TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
pi_136564791
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
Korte spoilers voor 24-28 februari :)

SPOILER
Vreemde week... :? Nergens geen Cindy en wéér Sinead. De rest klinkt niet heel erg interessant eerlijk gezegd.

Maar wat krijgen we nou: GEEN Fraser, Grace (een klein beetje Lindsey) of Freddie? :o
Ik zit met stijgende verbazing de spoilers te lezen :o

- Leela en Darren? God, ze weten zich echt geen raad met Leela :') _O-
- Wat heeft Lindsey ineens te maken met Katy? Of gaat dat over dat incident van laatst?
- Sandy :')____________________
- Maar gelukkig ook weer Maxine, Nancy en Sienna *O*
  maandag 10 februari 2014 @ 20:50:21 #177
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136564955
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zit met stijgende verbazing de spoilers te lezen :o

- Leela en Darren? God, ze weten zich echt geen raad met Leela :') _O-
- Wat heeft Lindsey ineens te maken met Katy? Of gaat dat over dat incident van laatst?
- Sandy :')____________________
- Maar gelukkig ook weer Maxine, Nancy en Sienna *O*
Inderdaad, ik ook. _O-

- Dat met Leela en Darren lijkt echt nergens op :')
- Lindsey heeft Sinead laatst blijkbaar aangegeven bij social services omdat ze haar geen goede moeder vond (denk ik, ik heb de scènes niet gezien :D )
- Hoop dat Sandy het heeft over Freddie *O*
- Nancy's verhaal lijkt me dus echt niet interessant op dit moment :r Het was toch over en uit met Darren? Laat haar eens even een pauze nemen als je niks beters met haar weet te doen...
  maandag 10 februari 2014 @ 20:56:52 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136565366
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef luftersel het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ook. _O-

- Dat met Leela en Darren lijkt echt nergens op :')
Het erge is nog: ze koppelen die leuke, lieve Leela aan zo'n beetje iedere mannelijke inwoner van Hollyoaks; Dodger (al was dat meer om Tegan), Ziggy (wat vast nog wel wat gaat worden), nu weer Darren... Wie is de volgende, Jack? :')

quote:
- Lindsey heeft Sinead laatst blijkbaar aangegeven bij social services omdat ze haar geen goede moeder vond (denk ik, ik heb de scènes niet gezien :D )
Oh ja, dat is waar ook :') _O-
Nou ja, dat ik dat alweer vergeten ben wil wel wat zeggen denk ik :P

quote:
- Hoop dat Sandy het heeft over Freddie *O*
En over Robbie, en Jason... O-)

quote:
- Nancy's verhaal lijkt me dus echt niet interessant op dit moment :r Het was toch over en uit met Darren? Laat haar eens even een pauze nemen als je niks beters met haar weet te doen...
Dat dus. Ik vind Jessica Fox echt een topactrice, maar geef haar als je haar zonodig screentime wil geven dan ook écht iets te doen :{
pi_136565384
  maandag 10 februari 2014 @ 20:58:56 #181
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136569676

Zo, dat was weer een vermakelijke en mooie aflevering ^O^

- De scènes met Dirk en Cindy O+ _O_ :'(
- Nana _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
- Vincent :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r
- Dennis _O- _O- _O-
- Ziggy :D _O_ _O-
- Ruby :{

Ik begin Ziggy trouwens écht de tofste Roscoe te vinden :D Vooral in de scène samen met George vond ik 'm echt tof :)
  maandag 10 februari 2014 @ 22:28:43 #183
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136569888
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:

Zo, dat was weer een vermakelijke en mooie aflevering ^O^

- De scènes met Dirk en Cindy O+ _O_ :'(
- Nana _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
- Vincent :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r
- Dennis _O- _O- _O-
- Ziggy :D _O_ _O-
- Ruby :{

Ik begin Ziggy trouwens écht de tofste Roscoe te vinden :D Vooral in de scène samen met George vond ik 'm echt tof :)
Heb 'm ook net al gezien, inderdaad een sterke aflevering weer. :)

Dindy was erg goed deze aflevering. Ik heb wel medelijden met Cindy. Vooral omdat dit allemaal wéér Mercedes' schuld is. :r

Ziggy vond ik ook wel tof. ^O^ Hij kan nog steeds niet acteren, maar hij brengt wel een beetje humor in de serie. En die sarcastische opmerkingen van Esther ook altijd. _O-

Van Vincent heb ik gelukkig niks gezien. Ik heb de rechtszaal-scènes gezien (NANA _O- ), maar gelukkig zei hij daar niks. De andere scènes heb ik doorgespoeld. Ik denk in ieder geval dat Koosnaam een perfecte eerste indruk van hem krijgt als ik jouw reactie zo zie. :')
pi_136570619
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Heb 'm ook net al gezien, inderdaad een sterke aflevering weer. :)

Dindy was erg goed deze aflevering. Ik heb wel medelijden met Cindy. Vooral omdat dit allemaal wéér Mercedes' schuld is. :r
Het acteerwerk van David en Stephanie was ook echt subliem _O_
Bij hun scènes zat ik echt ademloos te kijken. Ook het einde bij die ambulance was echt prachtig, maar tegelijkertijd ook ontzettend zielig voor beiden :'(

quote:
Ziggy vond ik ook wel tof. ^O^ Hij kan nog steeds niet acteren, maar hij brengt wel een beetje humor in de serie. En die sarcastische opmerkingen van Esther ook altijd. _O-
Zoals het er nu naar uitziet raken Ziggy en George bevriend. Ik zie dat graag gebeuren, dat zou zeker meer humor in de serie brengen. Misschien ook nog met Dennis erbij? :P

En Esther was ook goed bezig ja :D _O-

quote:
Van Vincent heb ik gelukkig niks gezien. Ik heb de rechtszaal-scènes gezien (NANA _O- ), maar gelukkig zei hij daar niks. De andere scènes heb ik doorgespoeld. Ik denk in ieder geval dat Koosnaam een perfecte eerste indruk van hem krijgt als ik jouw reactie zo zie. :')
Ik ging echt stuk om Nana _O- _O- _O-
En die scènes met Vincent... Hiermee vergeleken zou Fabrizio Santino haast nog een Oscar mogen verdienen voor zijn acteerwerk. En John Omole mag als de sodemieter een ander beroep kiezen :{
  maandag 10 februari 2014 @ 22:46:12 #185
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136570817
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

Ik ging echt stuk om Nana _O- _O- _O-
En die scènes met Vincent... Hiermee vergeleken zou Fabrizio Santino haast nog een Oscar mogen verdienen voor zijn acteerwerk. En John Omole mag als de sodemieter een ander beroep kiezen :{
Het zit 'm weer in de naam denk ik. Omole... :') _O-
pi_136570908
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het zit 'm weer in de naam denk ik. Omole... :') _O-
Ik moet altijd aan een omelet denken bij die naam :') _O-
  maandag 10 februari 2014 @ 22:53:23 #187
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136571214
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik moet altijd aan een omelet denken bij die naam :') _O-
Dát. Maar dan op z'n Frans of Italiaans of zo. :') 'Omolee' _O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 00:11:26 #188
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136574784
Haa Vincent zat dus eindelijk weer eens in de aflevering.
Ik ben nu ook wel benieuwd ja! :)
Alleen loop ik nog een beetje achter, want ik moet donderdag en vrijdag nog bekijken.
pi_136577388
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dát. Maar dan op z'n Frans of Italiaans of zo. :') 'Omolee' _O-

Misschien een nieuw gerecht voor The Hutch? :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:45:23 #190
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136591698
Wat een hoop nieuwtjes vandaag op DS zeg. En geen van alle zijn ze interessant. Alles weer over Freddie of een zoveelste interview met James Sutton over de 'rape aftermath', wat al duizend keer is verteld. :') :') :') Op deze na dan:

Hollyoaks newcomer Blessing Chamber makes debut - spoiler pictures
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:49:21 #191
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136591886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien een nieuw gerecht voor The Hutch? :P
Zou vreemd zijn: een verbrande (zwarte) omelet, zonder enige smaak. :D Denk niet dat Tony dat op het menu wil hebben. _O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:21:36 #192
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136593979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zou vreemd zijn: een verbrande (zwarte) omelet, zonder enige smaak. :D Denk niet dat Tony dat op het menu wil hebben. _O-
Als Tony weer eens zo chaotisch is zie ik een reële kans dat er een Omolee geserveerd wordt :P
pi_136594145
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:45 schreef luftersel het volgende:
Wat een hoop nieuwtjes vandaag op DS zeg. En geen van alle zijn ze interessant. Alles weer over Freddie of een zoveelste interview met James Sutton over de 'rape aftermath', wat al duizend keer is verteld. :') :') :')
En bij James was het precies zoals hier voorspeld werd: Keith Rice werd de hemel ingeprezen om zijn "fantastische" acteerprestaties :')

quote:
_O- _O- _O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:39:54 #195
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136595781
Als ik trouwens de spoilers voor volgende week lees, weet ik nu al dat ik de eerste dagen volledig ga skippen. :') :') En misschien zelfs de laatste dagen ook wel. Wat een gezeik zeg. :r
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:47:32 #196
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136596062
'Next week on Hollyoaks'
- Lindsey kijkt moeilijk

- Freddie, Freddie en... Freddie

Aangezien dit bijna elke week zo is: niks bijzonder dus. :r
pi_136597759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:47 schreef luftersel het volgende:
'Next week on Hollyoaks'
- Lindsey kijkt moeilijk
[ afbeelding ]

- Freddie, Freddie en... Freddie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aangezien dit bijna elke week zo is: niks bijzonder dus. :r
:O :z :Z

En dat dan minstens x 1000 :') Wanneer wordt deze familie (m.u.v. Ziggy, want die kan ik nog wel hebben) verbannen uit Hollyoaks?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:00:25 #198
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136599296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:O :z :Z

En dat dan minstens x 1000 :') Wanneer wordt deze familie (m.u.v. Ziggy, want die kan ik nog wel hebben) verbannen uit Hollyoaks?
Aan de grote fanbase die geilt op Freddie's misselijkmakende lichaam vol met tattoos te zien, nooit.
pi_136599403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef luftersel het volgende:

[..]

Aan de grote fanbase die geilt op Freddie's misselijkmakende lichaam vol met tattoos te zien, nooit.
Grote fanbase? Laat me niet lachen :')
Daar zit één persoon achter:

dinsdag 11 februari 2014 @ 20:04:04 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136599498
Woohoho, ik mention James Sutton in één tweet en hij retweet hem: ineens retweeten 7 anderen hem (waaronder zelfs Keith Rice :') ) en 11 mensen voegen hem toe aan hun favorieten. En ineens word ik door 6 extra mensen gevolgd, waaronder Daniel Kilkelly. Komt die naam je bekend voor? _O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:06:55 #201
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136599624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Grote fanbase? Laat me niet lachen :')
Daar zit één persoon achter:

[ afbeelding ]
"THERE SHOULD BE A HALF-NAKED MAN IN THIS EPISODE!! THERE SHOULD BE A HALF-NAKED MAN IN EVERY EPISODE!! EVERY DAY!!!"
pi_136599691
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:04 schreef luftersel het volgende:
Woohoho, ik mention James Sutton in één tweet en hij retweet hem: ineens retweeten 7 anderen hem (waaronder zelfs Keith Rice :') ) en 11 mensen voegen hem toe aan hun favorieten. En ineens word ik door 6 extra mensen gevolgd, waaronder Daniel Kilkelly. Komt die naam je bekend voor? _O-
Uhm, Daniel Kilkelly zeg je?... Oh wacht, is dat niet die gozer die schijnbaar zo'n fan is van This is the moment van René Froger dat-ie het om de haverklap gebruikt in zijn vaak nietszeggende stukjes? _O-
pi_136600748

Deze aflevering _O_ _O_ _O_
Ik heb me meer vermaakt met deze dan met alle goede afleveringen van de afgelopen weken _O-
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:34:20 #204
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136600938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Uhm, Daniel Kilkelly zeg je?... Oh wacht, is dat niet die gozer die schijnbaar zo'n fan is van This is the moment van René Froger dat-ie het om de haverklap gebruikt in zijn vaak nietszeggende stukjes? _O-
Ehhmm... _O- Ja, die ja.

pi_136600961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ehhmm... _O- Niet precies.

[ afbeelding ]
Ja, die bedoel ik ook :Y
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:35:25 #206
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136600995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik ook :Y
Sorry, veranderde het meteen nadat ik het nog eens las. _O-

Best vreemd dat die mij volgt. Ik bedoel, sinds wanneer volgt een schrijver van officiële artikelen een fanaccount? :')
pi_136601189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:

[..]

Sorry, veranderde het meteen nadat ik het nog eens las. _O-

Best vreemd dat die mij volgt. Ik bedoel, sinds wanneer volgt een schrijver van officiële artikelen een fanaccount? :')
Misschien hoopt-ie via jou nog wat écht interessante scoops binnen te halen? :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:41:08 #208
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136601311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien hoopt-ie via jou nog wat écht interessante scoops binnen te halen? :P
Maar ik tweet alleen maar de artikelen over Hollyoaks via Digital Spy, die híj schrijft. _O- Misschien vindt hij mijn kritiek erop wel gewoon heel goed. :')
pi_136601620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef luftersel het volgende:

[..]

Maar ik tweet alleen maar de artikelen over Hollyoaks via Digital Spy, die híj schrijft. _O- Misschien vindt hij mijn kritiek erop wel gewoon heel goed. :')
Zou kunnen :D
Of hij is er uitermate trots op dat een fan uit Nederland de links van zijn artikelen op Twitter plaatst :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:52:51 #210
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136601940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zou kunnen :D
Of hij is er uitermate trots op dat een fan uit Nederland de links van zijn artikelen op Twitter plaatst :P
Waarschijnlijk is dat het. :')

Blijkbaar is er nog een andere Nederlandse Hollyoaks-fan, zag ik net tussen mijn volgers. :P Hoe is het mogelijk?!
pi_136602261
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef luftersel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat het. :')

Blijkbaar is er nog een andere Nederlandse Hollyoaks-fan, zag ik net tussen mijn volgers. :P Hoe is het mogelijk?!
Tja, steeds meer mensen zien dat Hollyoaks zelfs in zijn huidige, mindere periode 100x beter is dan een soap als GTST :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:59:15 #212
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136602316
Sonny and Carmel kiss gives Hollyoaks much-needed boost

Dit is dus hoe het is gesteld met de Hollyoaks-fanbase. Zal wel dezelfde fanbase zijn die Freddie het liefst naakt in hun bed heeft liggen. :r :r :r
pi_136602558
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef luftersel het volgende:
Sonny and Carmel kiss gives Hollyoaks much-needed boost

Dit is dus hoe het is gesteld met de Hollyoaks-fanbase. Zal wel dezelfde fanbase zijn die Freddie het liefst naakt in hun bed heeft liggen. :r :r :r
:') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r
:') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r :') o|O :r
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:03:56 #214
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136602598

OEI. :o (dit is het officiële grote fan-account van Hollyoaks, die wordt gevolgd door DS en zelfs Hollyoaks zelf)

Als zelfs die dit vindt, dan is er echt iets goed mis...
pi_136602795
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]

OEI. :o (dit is het officiële grote fan-account van Hollyoaks, die wordt gevolgd door DS en zelfs Hollyoaks zelf)

Als zelfs die dit vindt, dan is er echt iets goed mis...
En Crapwood is waarschijnlijk nóg niet wakker geschud uit zijn (natte? :') ) droom _O-

Serieus, als een programmadirecteur hier in Nederland zich kan bemoeien met de inhoud van een soap, moet het daar in Engeland toch zeker kunnen :{w
pi_136604893

Nee, dit can inderdaad ny! :(
pi_136605085

Weer een leuke aflevering... Naja, op die niet weg te krijgen inktvlek na dan :{

Verder:
- Ziggy :D _O-
- Leela O+ _O-
- Mercedes :r :r :r
- Dirk _O_ _O_ _O_
- Cindy :'( :'( :'(
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:51:54 #218
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:03:54 #219
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136605774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:49 schreef PeterKelder het volgende:

Weer een leuke aflevering... Naja, op die niet weg te krijgen inktvlek na dan :{

Verder:
- Ziggy :D _O-
- Leela O+ _O-
- Dirk _O_ _O_ _O_
- Cindy :'( :'( :'(
Mmmm, in tegenstelling tot vorige afleveringen, viel dit een beetje tegen. :{

Vincent en Sonny waren vreselijk irritant. Sonny klimt weer een plaatsje omhoog op mijn lijstje van mensen van wie ik het liefst persoonlijk de nek om zou draaien. :r En Vincent... ja, Vincent, wat een vreselijk k*t personage. :') Verder, grote complimenten voor Cindy. En zelfs een complimentje voor Ziggy. Leuke humor bracht hij vanavond. ^O^
pi_136605842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Mmmm, in tegenstelling tot vorige afleveringen, viel dit een beetje tegen. :{

Vincent en Sonny waren vreselijk irritant. Sonny klimt weer een plaatsje omhoog op mijn lijstje van mensen van wie ik het liefst persoonlijk de nek om zou draaien. :r En Vincent... ja, Vincent, wat een vreselijk k*t personage. :') Verder, grote complimenten voor Cindy. En zelfs een complimentje voor Ziggy (en Leela). Leuke humor bracht hij vanavond. ^O^
Kun je nagaan dat ik Sonny alweer vergeten was toen ik mijn lijstje aan het typen was? Zegt genoeg lijkt me :')
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:13:52 #221
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136606312
Wat een activiteit hier vanavond. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, dit can inderdaad ny! :(
_O-

Maar dit maakt mij verder ook niet vrolijk. :N
Sonny! :r
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:42:15 #222
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136625721
De muziek onder deze scènes: 8:50-9:51 (vooral het laatste stukje, net voor de break), 15:00-16:15 en 21:39-22:51

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Voor het gemak zien we de lelijke kop van Will even over het hoofd... :r

Niet dat ik hier al ben hoor, met deze scènes blijven me altijd bij
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:36:01 #224
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136633619
quote:
_O-

Ik vind dit eigenlijk nog wel een grappige actie van haar. :@ Ik bedoel, iemand als Fraser zou je niet bij je kind laten, oké, maar zo ontmaskert ze hem misschien wel als Rose's vader. Misschien zou hij dan wat meer gehaat worden. })
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:42:19 #225
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136633822
Voor ik het vergeet trouwens, ik moest van Daniel Kilkelly (de schrijver van de artikelen over Hollyoaks op Digital Spy) even 'hallo' zeggen tegen dit forum. :W Hij had zelfs zijn best gedaan om het in het Nederlands te tweeten:
quote:
Daniel Kilkelly ‏@danny_kay
@DutchHollyoaks My Google translator version of Dutch... Zeg hallo tegen de forum voor mij! Ik volg veel fan accounts ;-)
Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd. *)
pi_136633911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:
Voor ik het vergeet trouwens, ik moest van Daniel Kilkelly (de schrijver van de artikelen over Hollyoaks op Digital Spy) even 'hallo' zeggen tegen dit forum. :W Hij had zelfs zijn best gedaan om het in het Nederlands te tweeten:

[..]

Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd. *)
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Oh, zal ik even hallo terugzeggen?

Hello, welcome to the Dutch Hollyoaks forum! :W
pi_136633971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

Ik vind dit eigenlijk nog wel een grappige actie van haar. :@ Ik bedoel, iemand als Fraser zou je niet bij je kind laten, oké, maar zo ontmaskert ze hem misschien wel als Rose's vader. Misschien zou hij dan wat meer gehaat worden. })
Ik vind Tegan een nutte- en uitzichtloos personage als ik eerlijk ben :{ Ze begon leuk, maar ik ben inmiddels klaar met d'r. Ik gok dat wanneer Fraser vermoord zal worden (er kwam toch een whodunnit dit jaar? Fraser heeft momenteel de meeste kans om het slachtoffer te worden) zij de dader zal zijn :O :z :Z
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:03:59 #228
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136634455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vind Tegan een nutte- en uitzichtloos personage als ik eerlijk ben :{ Ze begon leuk, maar ik ben inmiddels klaar met d'r. Ik gok dat wanneer Fraser vermoord zal worden (er kwam toch een whodunnit dit jaar? Fraser heeft momenteel de meeste kans om het slachtoffer te worden) zij de dader zal zijn :O :z :Z
Ach, als ze hem vermoordt, heeft ze in ieder geval nog iets goeds gedaan. :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:29:43 #229
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136635241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_ ^O^

Doe Daniel dan ook maar de 'greetings' van Daniel Daniel! :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:17:28 #230
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136636818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_ ^O^

Doe Daniel dan ook maar de 'greetings' van Daniel Daniel! :P
_O-
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:37:43 #231
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136637999
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:36:19 #233
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136640558
Goed nieuws! Blijkbaar vertrekt Ruby morgen al als ze Ziggy niet kan vergeven! Snap niet waarom ze het nog zo lang hebben gerekt...
pi_136641754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
Goed nieuws! Blijkbaar vertrekt Ruby morgen al als ze Ziggy niet kan vergeven! Snap niet waarom ze het nog zo lang hebben gerekt...
Inderdaad zeg, eerst rekken ze het eindeloos om haar vervolgens als een speer uit de serie te laten vertrekken :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:08:48 #235
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136645478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, eerst rekken ze het eindeloos om haar vervolgens als een speer uit de serie te laten vertrekken :')
Het is vast een verjaardagscadeautje. O~) Alsof ze dachten: we hebben de fans zoveel leed aangedaan de afgelopen maanden, laten we ze nu maar eens snel geven wat ze willen. :')
pi_136645764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het is vast een verjaardagscadeautje. O~)
Is dit een stille hint, luftersel?

quote:
Alsof ze dachten: we hebben de fans zoveel leed aangedaan de afgelopen maanden, laten we ze nu maar eens snel geven wat ze willen. :')
Ja, maar dat is dus maar voor één dag :') Daarna is het gewoon weer dezelfde ellende _O-
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:18:36 #237
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136645938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is dit een stille hint, luftersel?
:Y _O-

De datum van Ruby's exit valt precies samen met mijn verjaardag. 't Is alsof ze het daar bij Hollyoaks gewoon wisten en wilden wachten tot morgen om mij haar exit cadeau te doen. _O-

quote:
[..]

Ja, maar dat is dus maar voor één dag :') Daarna is het gewoon weer dezelfde ellende _O-
Laten we de goede hoop er alsjeblieft inhouden. ;( Deze weken laten gelukkig zien waarom wij Hollyoaks ook alweer zo leuk vinden/vonden. :P (nou ja, Cindy's verhaallijn dan)

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 12-02-2014 22:27:45 ]
pi_136646939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

:Y _O-

De datum van Ruby's exit valt precies samen met mijn verjaardag. 't Is alsof ze het daar bij Hollyoaks gewoon wisten en wilden wachten tot morgen om mij haar exit cadeau te doen. _O-
*O* *O* *O* *O* ALVAST GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

quote:
[..]

Laten we de goede hoop er alsjeblieft inhouden. ;( Deze weken laten gelukkig zien waarom wij Hollyoaks ook alweer zo leuk vinden/vonden. :P (nou ja, Cindy's verhaallijn dan)
Er zitten inderdaad wat pareltjes van verhaallijnen in die zwijnenstal :Y
pi_136647839

Tja, een middelmatige aflevering :{

De scènes met Cindy waren echt weer de moeite waard _O_ Arme Cindy, ik heb echt medelijden met haar :'( En de chemie tussen David en Stephanie was weer geweldig _O_ Dindy is nu al een superkoppel :Y

De scènes met Carmel (en Sonny) waren mooi, maar ook ontzettend saai en eigenlijk overbodig. De scène in de kerk begon prachtig (en grappig) eindigde pijnlijk en de scènes daarna waren gewoon jammer. Het lijkt nu echt alsof Carmel van de ene naar de andere vent hopt en tussendoor drie tranen laat :{w

En de scènes met Ruby/Ziggy en Vincent/George... Ach, laat ook maar, daar ga ik niet eens aan beginnen :N
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:54:08 #240
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136653689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:

Tja, een middelmatige aflevering :{

De scènes met Cindy waren echt weer de moeite waard _O_ Arme Cindy, ik heb echt medelijden met haar :'( En de chemie tussen David en Stephanie was weer geweldig _O_ Dindy is nu al een superkoppel :Y

De scènes met Carmel (en Sonny) waren mooi, maar ook ontzettend saai en eigenlijk overbodig. De scène in de kerk begon prachtig (en grappig) eindigde pijnlijk en de scènes daarna waren gewoon jammer. Het lijkt nu echt alsof Carmel van de ene naar de andere vent hopt en tussendoor drie tranen laat :{w

En de scènes met Ruby/Ziggy en Vincent/George... Ach, laat ook maar, daar ga ik niet eens aan beginnen :N
Ik vond het inderdaad niet echt een hele boeiende aflevering, maar hij was wel heel mooi en lief. O+

Ik zat echt met tranen in mijn ogen naar Cindy te kijken, het is gewoon net echt zoals ze onder deze omstandigheden acteert. :'(

Ruby/Ziggy vond ik deze aflevering eigenlijk ook wel leuk, goed in elkaar gezet ook! Tijdens die laatste scène zat ik met een glimlach op mijn gezicht. :D

En tja, Jim's begrafenis was echt heel karig. :') De scènes later met Carmel/Sonny waren gewoon zo uitgekouwd, om te kotsen. :r Zelfde geldt voor Vincent/George, gelukkig heb ik het meerendeel daarvan weer overgeslagen..

Maar één ding maakte deze ietwat saaie aflevering naar mijn mening helemaal goed: de perfecte muziekkeuze. _O_
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:55:58 #241
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136653708
Vreemd eigenlijk dat Carmel in de spoilers van deze week eigenlijk helemaal niet voorkomt, terwijl er toch aardig wat scènes rondom haar en :r Sonny :r in zitten. :')
pi_136672389

donderdag 13 februari 2014 @ 18:02:10 #243
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:53:38 #244
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136679766
Jongens, ik heb wat belangrijks te melden:
SPOILER
Het is nu dus 99,99999999% zeker dat
SPOILER
En als dat echt waar is, dan
SPOILER
Of in ieder geval
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 13-02-2014 21:00:13 ]
pi_136680180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
Jongens, ik heb wat belangrijks te melden:
SPOILER
Ik las het net ja -O-

quote:
Het is nu dus 99,99999999% zeker dat
SPOILER
Goh, we didn't see that coming :') _O-

quote:
En als dat echt waar is, dan
SPOILER
Dat heb je al eens vaker gezegd ;) 't Zou wel jammer zijn als je het dit keer ook echt zou doen :'(

quote:
Of in ieder geval
SPOILER
Afleveringen opsparen? Dat kun je dan beter niet doen, want dan krijg je later (als die Crapwood eindelijk opgesodemieterd is) alsnog al die bagger te zien :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:07:42 #246
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136680627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat heb je al eens vaker gezegd ;) 't Zou wel jammer zijn als je het dit keer ook echt zou doen :'(
Klopt, maar sindsdien is het ongeveer dubbel zo slecht geworden. Eerder keek ik nog uit naar 'the rape', Carmel/Jim en vooral hoe de Lomaxes uit zouden pakken. Maar goed, zelfs dat is onderhand al bijna allemaal verpest. Dus eigenlijk weet ik niet meer waarom ik het nog kijk. :') Misschien dat ik wel even een break neem of zo. Kan vast geen kwaad. _O-

quote:
[..]

Afleveringen opsparen? Dat kun je dan beter niet doen, want dan krijg je later (als die Crapwood eindelijk opgesodemieterd is) alsnog al die bagger te zien :P
Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat, wanneer jullie wel blijven kijken, ik de afleveringen die de moeite waard zijn misschien ooit nog wel eens terug zal kijken. Dat is het handige aan dit forum. :P

Maar het is nog niet zeker hè! Waarschijnlijk is Hollyoaks wel zo slim om het te laten lijken alsof het Peri is, maar het dan alsnog iemand anders blijkt (om de verhaallijn uit te rekken en fans op het verkeerde pad te zetten). Echter, zelfs zonder dit nieuws denk ik niet dat ik het nog lang had volgehouden. :N

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 13-02-2014 21:20:58 ]
pi_136681600
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, maar sindsdien is het zo ongeveer dubbel zo slecht geworden. Eerder keek ik nog uit naar 'the rape', Carmel/Jim en vooral hoe de Lomaxes uit zouden pakken. Maar goed, zelfs dat is onderhand al bijna allemaal verpest.
Dat is zeker waar, het is huilen met de pet op momenteel. De enige goeie verhaallijnen die er zijn worden nauwelijks belicht, terwijl compleet overbodige en nutteloze verhaallijnen alle aandacht krijgen (Frindsey/Frinead, "death" of Joe, DisFrace). Ik kijk echt voor de pareltjes die er zijn, zoals nu met Cindy, maar ook Maxine/Patrick vind ik nog boeiend. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik de helft van de tijd wat anders zit te doen terwijl de aflevering op staat, echt jammer.

quote:
Dus eigenlijk weet ik niet meer waarom ik het nog kijk. :')
Gewoonte. Niets meer dan dat.

quote:
Misschien dat ik wel even een break neem of zo. Kan vast geen kwaad. _O-

[..]

Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat, wanneer jullie wel blijven kijken, ik de afleveringen die de moeite waard zijn misschien ooit nog wel eens terug zal kijken. Dat is het handige aan dit forum. :P

Maar het is nog niet zeker hè! Waarschijnlijk is Hollyoaks wel zo slim om het te laten lijken alsof het Peri is, maar het dan alsnog iemand anders blijkt (om de verhaallijn uit te rekken en fans op het verkeerde pad te zetten).
Uhm, je hebt het over Hollyoaks onder het regime van Crapwood? Het enige onverwachte daarbij is misschien een "huge stunt", alhoewel ook die weken van tevoren op DS staat beschreven :')

quote:
Echter, zelfs zonder dit nieuws denk ik niet dat ik het nog lang had volgehouden. :N
Tja, dat is duidelijk. Het is jammer, maar ja, alles gaat voorbij :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:28:55 #248
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136681947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, het is huilen met de pet op momenteel. De enige goeie verhaallijnen die er zijn worden nauwelijks belicht, terwijl compleet overbodige en nutteloze verhaallijnen alle aandacht krijgen (Frindsey/Frinead, "death" of Joe, DisFrace). Ik kijk echt voor de pareltjes die er zijn, zoals nu met Cindy, maar ook Maxine/Patrick vind ik nog boeiend. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik de helft van de tijd wat anders zit te doen terwijl de aflevering op staat, echt jammer.

[..]

Gewoonte. Niets meer dan dat.

[..]

Uhm, je hebt het over Hollyoaks onder het regime van Crapwood? Het enige onverwachte daarbij is misschien een "huge stunt", alhoewel ook die weken van tevoren op DS staat beschreven :')

[..]

Tja, dat is duidelijk. Het is jammer, maar ja, alles gaat voorbij :)
Ach, ik zal heus wel op dit forum actief blijven hoor. :P Maar Krakwood begint echt op mijn zenuwen te werken. Misschien helpt het als ik naast spoilers niks meer lees. :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:52:25 #249
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136683461
En de aflevering van vanavond bevestigt nog eens mijn gedachte over de neerwaartse spiraal waarin deze serie zit. :')
pi_136683692

Redelijk goeie aflevering :)

De Ruby-scènes waren oké en mooi aan het einde, zeker de laatste scène met Ziggy. Ga ik Ruby missen? Nah, misschien alleen haar verschijning, maar haar personage was de laatste maanden echt vervelend. En dan te bedenken dat ze "vroeger" nog veel erger was :{

De pareltjes waren natuurlijk weer de scènes met Cindy (en Dirk) _O_ Alleen waren het er te weinig en werd er teveel gefocust op Mercedes. En nét op het moment dat ik haar wat sympathieker begon te vinden, werd het weer de eeuwige egoïstische slet :r :r :r GADVERDAMME.

De toevoeging van Alex vind ik wel oké tot nu toe, alleen jammer dat het met deze verhaallijn gebeurd. Het sleept zich maar voort en er lijkt maar geen einde aan te komen :{

Oh: het nieuwe kapsel van Frankie :D Doet me denken aan het kapsel van Aafke Reitsema in seizoen 3 van ONM _O-

EDIT: Was ik helemaal de scènes met Tegan en Fraser vergeten :') Zegt meer dan genoeg lijkt me _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:01:01 #251
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136683976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:

Redelijk goeie aflevering :)

De Ruby-scènes waren oké en mooi aan het einde, zeker de laatste scène met Ziggy. Ga ik Ruby missen? Nah, misschien alleen haar verschijning, maar haar personage was de laatste maanden echt vervelend. En dan te bedenken dat ze "vroeger" nog veel erger was :{

De pareltjes waren natuurlijk weer de scènes met Cindy (en Dirk) _O_ Alleen waren het er te weinig en werd er teveel gefocust op Mercedes. En nét op het moment dat ik haar wat sympathieker begon te vinden, werd het weer de eeuwige egoïstische slet :r :r :r GADVERDAMME.

De toevoeging van Alex vind ik wel oké tot nu toe, alleen jammer dat het met deze verhaallijn gebeurd. Het sleept zich maar voort en er lijkt maar geen einde aan te komen :{
Ik vond het echt een stomme aflevering. :') Had gehoopt op lekker veel Dindy-scènes, maar nu kreeg ik Ruby/Ziggy en Mercedes op m'n bord. :r Al was Ruby's exit op zich wel mooi. Maar meer ook niet.

quote:
Oh: het nieuwe kapsel van Frankie :D Doet me denken aan het kapsel van Aafke Reitsema in seizoen 3 van ONM _O-
Mij deed het denken aan Amy, die haar haar liet afknippen een paar jaar geleden voor het goede doel:

pi_136684256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik vond het echt een stomme aflevering. :') Had gehoopt op lekker veel Dindy-scènes, maar nu kreeg ik Ruby/Ziggy en Mercedes op m'n bord. :r Al was Ruby's exit op zich wel mooi. Maar meer ook niet.
Tja, ik zat dan ook weer de helft van de tijd andere dingen te doen :')

quote:
[..]

Mij deed het denken aan Amy, die haar haar liet afknippen een paar jaar geleden voor het goede doel:

[ afbeelding ]

Mij toch echt aan Aafke uit ONM, temeer die (toen) ook in dezelfde leeftijdscategorie zat als Frankie nu:

Was trouwens ook een bardame van een café, maar dat terzijde :P
pi_136684388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Maar Krakwood begint echt op mijn zenuwen te werken.
Ben ik even blij dat ik mijn eerste felicitatie-ideetje niet heb doorgezet :D
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:18:17 #254
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136684869
Luftersel! Nog van harte gefeliciteerd.

En die spoilers omtrent Peri, maken mij ook niet blij! Jeetje wat simpel zeg.
Maar ik zou het ook zeer jammer vinden als je niet of nauwelijks meer zou gaan kijken!

In ieder geval ben ik nog steeds niet klaar met de afleveringen vorige week. Dus laat ik daar maar weer eens verder mee gaan.
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:27:29 #255
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136687777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:18 schreef Koosnaam het volgende:
Luftersel! Nog van harte gefeliciteerd.

En die spoilers omtrent Peri, maken mij ook niet blij! Jeetje wat simpel zeg.
Maar ik zou het ook zeer jammer vinden als je niet of nauwelijks meer zou gaan kijken!

In ieder geval ben ik nog steeds niet klaar met de afleveringen vorige week. Dus laat ik daar maar weer eens verder mee gaan.
Hartstikke bedankt! Ik vind het persoonlijk ook jammer, maar ik ga een serie niet half volgen denk ik. Of, met deze verhaallijnen, volg ik eigenlijk nog maar een kwart. :') De rest irriteert me mateloos, dus dat is een teken om te minderen.. Dus de ene keer zal ik alle afleveringen meteen kijken wanneer ze online komen (zoals deze week) maar andere weken zal ik misschien volledig overslaan (zoals het grootste deel van volgende week).
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:41:16 #256
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136688309
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt! Ik vind het persoonlijk ook jammer, maar ik ga een serie niet half volgen denk ik. Of, met deze verhaallijnen, volg ik eigenlijk nog maar een kwart. :') De rest irriteert me mateloos, dus dat is een teken om te minderen.. Dus de ene keer zal ik alle afleveringen meteen kijken wanneer ze online komen (zoals deze week) maar andere weken zal ik misschien volledig overslaan (zoals het grootste deel van volgende week).
Ja, ik kan het ook wel begrijpen.
Maar ik vermaak me er eigenlijk nog wel mee. Hoewel ik inmiddels ook al wel op het punt om elke scene waarin Grace voorkomt, door te gaan spoelen. Bah wat een vervelend lelijk karakter.

Maar de vele spoilers, geven al wel veel weg wat interessant is om te kijken en wat niet heb ik het idee. :)
Ik lees ze zeker niet allemaal. Maar ben volgens mij ook al wel redelijk op de hoogte van wat we dadelijk kunnen gaan verwachten.
pi_136716767

Hm, vreemd, weer geen nieuwe shots. En dat terwijl Sonny een regular is en Alex volgens mij ook :{
pi_136719776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, ik kan het ook wel begrijpen.
Maar ik vermaak me er eigenlijk nog wel mee. Hoewel ik inmiddels ook al wel op het punt om elke scene waarin Grace voorkomt, door te gaan spoelen. Bah wat een vervelend lelijk karakter.
Ik vermaak me ook nog prima met Hollyoaks :Y Het is ook wel lekker om je af en toe flink te ergeren aan een karakter of een verhaallijn, alhoewel het niet teveel die kant op moet gaan :P
En inderdaad: Grace :r :r :r Ben het volledig met je eens, wat is zij vervelend, irritant en ook nog eens lelijk :')

quote:
Maar de vele spoilers, geven al wel veel weg wat interessant is om te kijken en wat niet heb ik het idee. :)
Ik lees ze zeker niet allemaal. Maar ben volgens mij ook al wel redelijk op de hoogte van wat we dadelijk kunnen gaan verwachten.
Ik vind het wel eens jammer dat ze teveel weggeven in die spoilers en interviews. Of, in het geval van de verhaallijn met John-Paul, maandenlang zitten te teasen dat het geweldig wordt en ons dan blij maken met een dooie mus :{ En aan de andere kant kan ik me ook ontzettend verheugen op scènes/gebeurtenissen dankzij die spoilers :D
  zaterdag 15 februari 2014 @ 00:01:02 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136723715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:11 schreef PeterKelder het volgende:

Hm, vreemd, weer geen nieuwe shots. En dat terwijl Sonny een regular is en Alex volgens mij ook :{
Zo vreemd vind ik het eigenlijk niet. Sonny is volgens mij geen regular (dat staat alleen op Wikipedia omdat hij dat voorheen wel was), want het Valentine-tijdperk is jaren geleden al ten einde gekomen. Bij Alex is dat hetzelfde verhaal; Browning's verhaal is afgerond (nou ja, niet volgens Hollyoaks :') ), dus het zou vreemd/stom zijn, zijn zoon na zijn dood te introduceren als hij hier niks te zoeken heeft. Maar goed, dit is Hollyoaks. :')

Overigens, áls ze een leadershot krijgen, zal dat pas zijn wanneer Blessing is geïntroduceerd. Was ook zo met de Roscoes, Lomaxes en Fraser, hè.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 15-02-2014 12:01:32 ]
pi_136731983
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik het eigenlijk niet. Sonny is volgens mij geen regular (dat staat alleen op Wikipedia omdat hij dat voorheen wel was), want het Valentine-tijdperk is jaren geleden al ten einde gekomen. Bij Alex is dat hetzelfde verhaal; Browning's verhaal is afgerond (nou ja, niet volgens Hollyoaks :') ), dus het zou vreemd/stom zijn, zijn zoon na zijn dood te introduceren als hij hier niks te zoeken heeft. Maar goed, dit is Hollyoaks. :')
Sonny heeft ook een "profile" op de site van Hollyoaks, dus moet-ie wel een regular zijn. En van Alex weet ik het niet zeker, maar aangezien ze al tijden lopen te teasen over zijn komst zou het vreemd zijn als-ie maar een kortstondige rol heeft. Misschien introduceren ze wel nog meer Browning-leden, die zijn er toch.

quote:
Overigens, áls ze een leadershot krijgen, zal dat pas zijn wanneer Blessing is geïntroduceerd. Was ook zo met de Roscoes, Lomaxes en Fraser, hè.
Tja, dat is ook weer zo.
Ach ja, ik vind het gewoon vreemd.
pi_136742023
Nog iets opvallends: de aflevering van gisteren is tot op heden nog niet door Price Slice op YouTube gezet :o
Of zou Price Slice ons willen behoeden voor een bijzonder slechte aflevering?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:29:02 #262
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136742875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Nog iets opvallends: de aflevering van gisteren is tot op heden nog niet door Price Slice op YouTube gezet :o
Of zou Price Slice ons willen behoeden voor een bijzonder slechte aflevering?
Toevallig, ik maak bekend dat ik ga "minderen" en Price Slice uploadt ineens de aflevering niet meer. :') Misschien is hij/zij er zelf ook wel klaar mee onderhand.
pi_136742996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef luftersel het volgende:

[..]

Toevallig, ik maak bekend dat ik ga "minderen" en Price Slice uploadt ineens de aflevering niet meer. :') Misschien is hij/zij er zelf ook wel klaar mee onderhand.
Dacht even dat jij er iets mee te maken had :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:36:32 #264
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136743080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dacht even dat jij er iets mee te maken had :P
_O- _O- _O-

"YOU HAVE TO STOP UPLOADING THESE EPISODES FOR GOD'S SAKE! TODAY!!!"
pi_136743412
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

"YOU HAVE TO STOP UPLOADING THESE EPISODES FOR GOD'S SAKE! TODAY!!!"

Dan mag je hem/haar nu het volgende gaan zeggen:

"YOU HAVE TO UPLOAD THE EPISODE OF YESTERDAY IMMEDIATELY, OTHERWISE PETERKELDER WILL THROWING A BIKE THROUGH YOUR WINDOW! TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:02:49 #266
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136743879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan mag je hem/haar nu het volgende gaan zeggen:

"YOU HAVE TO UPLOAD THE EPISODE OF YESTERDAY IMMEDIATELY, OTHERWISE PETERKELDER WILL THROWING A BIKE THROUGH YOUR WINDOW! TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
*met een fietsbel én spikes _O-

Ik weet trouwens niet of je die aflevering van gisteren wel wilt zien. :') Volgens mij komt Cindy er niet eens in voor...
pi_136744073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

*met een fietsbel én spikes _O-
Oh ja, dat is waar ook :D

quote:
Ik weet trouwens niet of je die aflevering van gisteren wel wilt zien. :') Volgens mij komt Cindy er niet eens in voor...
Tuurlijk wil ik die aflevering gewoon zien! :)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:16:42 #268
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136744222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik die aflevering gewoon zien! :)
In dat geval hoop ik dat deze aflevering het niveau van de afgelopen week/weken vasthoudt. In de spoilers voor volgende week staat naast John-Paul's therapie-scènes en de intrede van Blessing naar mijn mening namelijk niet zo veel bijzonders. Zelfs het geklooi met Leela, Darren en Nancy lijkt me niet zo leuk volgende week. En dat terwijl ik Leela en Nancy adoreer. _O_
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:23:27 #269
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136744405
Hier trouwens nog de korte spoilers voor over twee weken:
SPOILER
Lijkt me een week die ik ga overslaan. _O-
pi_136744565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef luftersel het volgende:
Hier trouwens nog de korte spoilers voor over twee weken:
SPOILER
Lijkt me een week die ik ga overslaan. _O-
Dat met Blessing die het geheim van Ste wellicht ontdekt lijkt me wel interessant hoor :9
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:31:08 #271
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136744663
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat met Blessing die het geheim van Ste wellicht ontdekt lijkt me wel interessant hoor :9
Jawel, dat wel. Ik kijk uit naar Blessing! En misschien dat Nancy ook nog wel wat is. Maar verder... :') Ik bedoel maar...
"Tegan struggles to keep her hands off Fraser"

GADVERDAMME :r
pi_136744772
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jawel, dat wel. Ik kijk uit naar Blessing! En misschien dat Nancy ook nog wel wat is.
Nancy is altijd wel wat: lief, vrolijk, grappig, boos, teleurgesteld, hysterisch of bemoeiziek, maar dat maakt niet veel uit :P

quote:
Maar verder... :') Ik bedoel maar...
"Tegan struggles to keep her hands off Fraser"

GADVERDAMME :r
Tja, ik vind het van beide kanten nogal... Walgelijk :X
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:46:04 #273
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136765198

Hèhè, eindelijk staat-ie erop :D

- Cindy O+ _O_ :'(
- Alex _O_ _O_ _O_
- Nancy O+ O+ O+
- Darren :D
- Lindsey O+ ;(
- Dennis :D _O-
- Dodger :D _O-
- Fraser :') :r
- Tegan :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
  zondag 16 februari 2014 @ 12:47:53 #275
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136766828
Hollyoaks: the bullying of John-Paul continues

Hmm, op zich ziet dit er goed uit (op Finn/Keith na dan, ik kan nu al voorspellen hoe die scène in het ziekenhuis er uit gaat zien, met zijn 'kijk-mij-eens-eng-zijn-gezicht' :r ). Het einde verpest het dan weer een beetje, blijkbaar raakt Freddie hierbij betrokken. Het zal weer eens niet. :|W
pi_136770563
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: the bullying of John-Paul continues

Hmm, op zich ziet dit er goed uit (op Finn/Keith na dan, ik kan nu al voorspellen hoe die scène in het ziekenhuis er uit gaat zien, met zijn 'kijk-mij-eens-eng-zijn-gezicht' :r ). Het einde verpest het dan weer een beetje, blijkbaar raakt Freddie hierbij betrokken. Het zal weer eens niet. :|W
Keith Rice heeft toch ook een eng gezicht? :')
En Freddie die er weer bij betrokken raakt... Over een eng gezicht gesproken :X
  zondag 16 februari 2014 @ 14:43:58 #277
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136770799
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Keith Rice heeft toch ook een eng gezicht? :')
En Freddie die er weer bij betrokken raakt... Over een eng gezicht gesproken :X
Dat is waar, maar als hij boos probeert te kijken wordt dat gezicht alleen maar lelijker, niet bepaald enger. En ja, Freddie.. :') Meer zeg ik er niet over.
pi_136771023
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als hij boos probeert te kijken wordt dat gezicht alleen maar lelijker, niet bepaald enger. En ja, Freddie.. :') Meer zeg ik er niet over.
Zou ik ook niet doen, wat dat laatste betreft :)

Overigens, geen idee of je de aflevering van vrijdag nog gekeken hebt, maar de scènes met Cindy zijn wederom de moeite van het bekijken waard ^O^ _O_
De scènes met Bassie (Tegan, wat zag die er uit zeg :X) en Adriaan (Fraser, kan zo door als stand-in van Adriaan) zou ik daarentegen direct overslaan. Tenminste, als je je ogen niet uit pure wanhoop uit hun kassen wil halen :P
  zondag 16 februari 2014 @ 14:54:21 #279
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136771229
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen, wat dat laatste betreft :)

Overigens, geen idee of je de aflevering van vrijdag nog gekeken hebt, maar de scènes met Cindy zijn wederom de moeite van het bekijken waard ^O^ _O_
De scènes met Bassie (Tegan, wat zag die er uit zeg :X) en Adriaan (Fraser, kan zo door als stand-in van Adriaan) zou ik daarentegen direct overslaan. Tenminste, als je je ogen niet uit pure wanhoop uit hun kassen wil halen :P
Ik zal 'm vanavond eens kijken. Cindy is altijd wel de moeite waard. :)
pi_136771533
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zal 'm vanavond eens kijken. Cindy is altijd wel de moeite waard. :)
Alex is trouwens ook wel een interessante toevoeging :)

Tegen Mercedes: "I'm half your age, but i'm twice as smart."
_O_ _O_ _O_
pi_136782755
Ik zie trouwens dat HollyoaksFans is begonnen met het uploaden van seizoen 2010: de hele maand december staat er (hetzij in wat mindere kwaliteit) al in zijn geheel op :D
  zondag 16 februari 2014 @ 19:43:19 #282
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136784673
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alex is trouwens ook wel een interessante toevoeging :)

Tegen Mercedes: "I'm half your age, but i'm twice as smart."
_O_ _O_ _O_
Heb 'm net gekeken, ik zal eens even mijn (vrij vernietigende) kritiek geven. :9

- Cindy was geweldig. _O_ Mercedes was deze aflevering gelukkig een beetje bedaard, maar goed. Het hoort nou eenmaal bij haar karakter om op z'n tijd egoïstisch te zijn. Cindy is precies hetzelfde hoor, alleen momenteel niet. Alsnog irriteert Mercedes me in ieder geval wel.
- De scènes van Dodger en Dennis waren vre-se-lijk saai. Bah, wat een saaie verhaallijn, die met Sophie. Het is zo voorspelbaar en uitgekauwd en eigenlijk gebeurt er constant niks. Jammer voor Sienna, denk niet dat dit haar karakter goed gaat doen. :N
- De scènes met Darren, Lindsey en Nancy sloegen ook echt nergens op. Charlie was wel heel lief, maar Nancy is nu echt een zeikerd geworden. Zelfs heel haar stem is veranderd, ze begint net als Lindsey te praten. :X Vrolijke, springerige Nancy was veel leuker. Die scènes bij Darren thuis waren wel grappig, maar echt boeiend was het niet.
- Na het zien van Grace heb ik heel de kerstening van Rose overgeslagen. De laatste scène tussen Tegan en Fraser was op zich nog wel leuk om te zien, ik genoot ervan dat de actrice die Tegan speelt lekker hard kan schreeuwen en zei waar het op stond. Maar dat einde. :r Bah.

Ben ik nog iets vergeten?

Ik kon in ieder geval merken dat dit de inleiding van een nieuwe week was, het haalde het niveau van de rest van de week bij lange na niet.
pi_136786297
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Heb 'm net gekeken, ik zal eens even mijn (vrij vernietigende) kritiek geven. :9

- Cindy was geweldig. _O_ Mercedes was deze aflevering gelukkig een beetje bedaard, maar goed. Het hoort nou eenmaal bij haar karakter om op z'n tijd egoïstisch te zijn. Cindy is precies hetzelfde hoor, alleen momenteel niet. Alsnog irriteert Mercedes me in ieder geval wel.
Mercedes kreeg in ieder geval een aardige uitbrander van Cindy _O_
En Alex is ook nog niet klaar met haar :9

quote:
- De scènes van Dodger en Dennis waren vre-se-lijk saai. Bah, wat een saaie verhaallijn, die met Sophie. Het is zo voorspelbaar en uitgekauwd en eigenlijk gebeurt er constant niks. Jammer voor Sienna, denk niet dat dit haar karakter goed gaat doen. :N
Tja, dat had ik van tevoren ook wel kunnen vertellen. Dit is eigenlijk nog de enige reden dat Sienna in de serie zit, voor de rest heeft ze niets meer. Ik blijf erbij dat ze haar beter de serie uit hadden kunnen schrijven na de showdown in december, dan had ze tenminste nog een waardige exit gehad. Want zoals het er nu naar uitziet gaat dit een pijnlijke verhaallijn worden, waarbij de leukste familie van het moment naar de klote wordt geholpen :X

quote:
- De scènes met Darren, Lindsey en Nancy sloegen ook echt nergens op. Charlie was wel heel lief, maar Nancy is nu echt een zeikerd geworden. Zelfs heel haar stem is veranderd, ze begint net als Lindsey te praten. :X Vrolijke, springerige Nancy was veel leuker. Die scènes bij Darren thuis waren wel grappig, maar echt boeiend was het niet.
Oh, vandaar dat Darren het liefst meteen bovenop Lindsey wil, de stemmen van Lindsey en Nancy lijken op elkaar :D :P
Nee, boeiende scènes waren het niet, meer tijdopvulling. Al hebben Darren en Lindsey wel enige chemie met elkaar volgens mij :)

quote:
- Na het zien van Grace heb ik heel de kerstening van Rose overgeslagen. De laatste scène tussen Tegan en Fraser was op zich nog wel leuk om te zien, ik genoot ervan dat de actrice die Tegan speelt lekker hard kan schreeuwen en zei waar het op stond. Maar dat einde. :r Bah.
Ik vond Grace nog niet zo ergerlijk dit keer, op die walgelijke rotkop van haar na dan. Tegan, díé was pas echt verschrikkelijk :X Ten eerste al haar irritante, opdringerige en kinderachtige gedrag, en dan ook nog eens die vreselijke outfit die ze aanhad... Een clownsneus en het was helemaal perfect geweest. Tenminste, als ze een clown was.

quote:
Ben ik nog iets vergeten?
Ja, wat vind jij van Alex? :P

quote:
Ik kon in ieder geval merken dat dit de inleiding van een nieuwe week was, het haalde het niveau van de rest van de week bij lange na niet.
Amen _O_
  zondag 16 februari 2014 @ 20:32:45 #284
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136786616
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef PeterKelder het volgende:

Ja, wat vind jij van Alex? :P
Tot nu toe word ik er niet warm of koud van. :9 Hij heeft nog niet echt een karakter of zo, maar ik erger me nog niet aan hem en hij kan redelijk acteren. :)

Toch vind ik zijn rol nogal overbodig. Mercedes, Cindy en Lindsey gaan echt de gevangenis niet in, dus het zal nooit uitkomen denk ik. Dan is Alex dus ook niet echt nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 16-02-2014 20:38:08 ]
pi_136786957
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tot nu toe word ik er niet warm of koud van. :9 Hij heeft nog niet echt een karakter of zo, maar ik erger me nog niet aan hem en hij kan redelijk acteren. :)

Toch vind ik zijn rol nogal overbodig. Mercedes, Cindy en Lindsey gaan echt de gevangenis niet in, dus het zal nooit uitkomen denk ik. Dan is Alex dus ook niet echt nodig.
Ik denk dat zijn rol zich nog wel positief zal ontwikkelen. Echt nodig is-ie in deze verhaallijn niet, maar ik gok dat er nog wel een wending komt waarin hij van groot belang is. Al moet deze verhaallijn niet al te lang meer gaan duren, zelfs bij The Bold werken ze hun lange verhalen nog sneller af :')
  zondag 16 februari 2014 @ 20:53:39 #286
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136787903
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn rol zich nog wel positief zal ontwikkelen. Echt nodig is-ie in deze verhaallijn niet, maar ik gok dat er nog wel een wending komt waarin hij van groot belang is. Al moet deze verhaallijn niet al te lang meer gaan duren, zelfs bij The Bold werken ze hun lange verhalen nog sneller af :')
Laten we het hopen. Ik vind het in ieder geval een veel beter personage/acteur dan alles wat geïntroduceerd is in 2013 (afgezien van de Lomaxes) + Sonny.
pi_136788117
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Ik vind het in ieder geval een veel beter personage/acteur dan alles wat geïntroduceerd is in 2013 (afgezien van de Lomaxes) + Sonny.
Dat is zeker zo :Y
Laten we hopen dat deze positieve lijn zich doorzet naar Blessing en eventuele andere nieuwe karakters :)
  maandag 17 februari 2014 @ 17:10:04 #289
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136817698
Alex is trouwens geen regular, maar een terugkerend karakter volgens Wikipedia. Maar ja, Trevor is ook nog steeds geen regular, dus alles is nog mogelijk. :')
pi_136818063
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef luftersel het volgende:
Alex is trouwens geen regular, maar een terugkerend karakter volgens Wikipedia. Maar ja, Trevor is ook nog steeds geen regular, dus alles is nog mogelijk. :')
Tja, Wikipedia... In het geval van Alex kan het nog wel waar zijn, maar in het geval van Trevor heb ik toch mijn bedenkingen. Hij heeft een personageprofiel op de Hollyoaks-site, een leadershot én de ene na de andere "verhaallijn"... Alhoewel, met het regime van Crapwood is alles mogelijk _O-
  maandag 17 februari 2014 @ 20:31:35 #291
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136825987
quote:
Zo, jij bent in een feeststemming denk ik! :D
Afijn, het vertrek van de zwartgeblakerde omelet had ik al aan zien komen, maar goed :P
  maandag 17 februari 2014 @ 20:56:39 #293
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136826215
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zo, jij bent in een feeststemming denk ik! :D
Afijn, het vertrek van de zwartgeblakerde omelet had ik al aan zien komen, maar goed :P
Ik krijg door dit nieuws een beetje het vertrouwen in Hollyoaks terug. Blijkbaar luisteren ze toch naar de fans, want het lijkt er niet op dat hij zelf weg is gegaan. :')

Maar ja, dit is gewoon een goedmakertje voor het wegsturen van de Kanes en Tilly en het vermoorden van Jim. :{
  maandag 17 februari 2014 @ 20:57:46 #294
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136826273
Toch wel jammer dat ik de geweldige karakteromschrijving nu moet schrappen uit de lijst. _O-
quote:
Vincent Elegba: een jankende Nigeriaan (ook wel Vincent de Jankneger) met een overdosis aan zelfmedelijden die eigenlijk ergens anders naartoe vervoerd had moeten worden. Na jarenlang te hebben geworsteld met zijn seksualiteit is hij nu dan eindelijk uit de kast. Het is nu alleen nog te hopen dat hij ook normaal Engels leert praten. En een huidcrèmepje kan ook geen kwaad.
pi_136826608
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik krijg door dit nieuws een beetje het vertrouwen in Hollyoaks terug. Blijkbaar luisteren ze toch naar de fans, want het lijkt er niet op dat hij zelf weg is gegaan. :')

Maar ja, dit is gewoon een goedmakertje voor het wegsturen van de Kanes en Tilly en het vermoorden van Jim. :{
Ik gok eerder dat zijn verhaallijn gewoon klaar was. Wat had hij nu nog verder te zoeken in de serie? In dat opzicht is het natuurlijk een beslissing van de makers, maar meer omdat ze gewoon geen andere kant met het personage op kunnen dan dat ze luisteren naar de fans. Op het moment dat alle Roscoes de serie uitgebonjourd worden door de makers, dán kun je inderdaad wel stellen dat ze naar de fans geluisterd hebben. Nu was het gewoon een kwestie van een kutpersonage waar je maar een beperkte verhaallijn mee had.

Mocht ik hiermee je enigszins teruggekeerde hoop/vertrouwen in de serie hebben getorpedeerd, sorry ;) Maar ik ben gewoon realistisch :P
  maandag 17 februari 2014 @ 21:18:55 #296
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136827351
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik gok eerder dat zijn verhaallijn gewoon klaar was. Wat had hij nu nog verder te zoeken in de serie? In dat opzicht is het natuurlijk een beslissing van de makers, maar meer omdat ze gewoon geen andere kant met het personage op kunnen dan dat ze luisteren naar de fans. Op het moment dat alle Roscoes de serie uitgebonjourd worden door de makers, dán kun je inderdaad wel stellen dat ze naar de fans geluisterd hebben. Nu was het gewoon een kwestie van een kutpersonage waar je maar een beperkte verhaallijn mee had.

Mocht ik hiermee je enigszins teruggekeerde hoop/vertrouwen in de serie hebben getorpedeerd, sorry ;) Maar ik ben gewoon realistisch :P
Nee hoor, mijn vertrouwen in de serie (lees: Kirkwood en zijn geiten) is zo laag momenteel dat zelfs met het nieuws dat Vincent opsodemietert het nog steeds ontzettend laag is, dus wat je zei maakt niet zo heel veel uit. :') Pas als één van de vele anderen die ik verafschuw (Sandy, Robbie, Finn, Sonny, Lindsey, Freddie, Fraser, Grace of Trevor) er in korte tijd uitvliegt, wordt mijn vertrouwen weer wat hoger. _O-
pi_136827608
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn vertrouwen in de serie (lees: Kirkwood en zijn geiten) is zo laag momenteel dat zelfs met het nieuws dat Vincent opsodemietert het nog steeds ontzettend laag is, dus wat je zei maakt niet zo heel veel uit. :') Pas als één van de vele anderen die ik verafschuw (Sandy, Robbie, Finn, Sonny, Lindsey, Freddie, Fraser, Grace of Trevor) er in korte tijd uitvliegt, wordt mijn vertrouwen weer wat hoger. _O-
Is daar ook een volgorde in? Misschien wel leuk om in een graadmetertje te zetten :9
  maandag 17 februari 2014 @ 21:28:01 #298
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136827844
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is daar ook een volgorde in? Misschien wel leuk om in een graadmetertje te zetten :9
Jazeker (al komen ze gruwelijk dicht bij elkaar _O- ):
1. Finn
1. Freddie (gedeelde eerste plaats)
2. Fraser
3. Grace
4. Trevor
5. Sonny
6. Robbie
7. Lindsey
8. Sandy

Je leest het goed, Robbie staat vrij onderaan. Ik heb de laatste tijd niet echt last meer van hem, omdat hij gewoon erg goed acteert en zijn karakter goed neerzet. Maar dat karakter blijft kut. :')
pi_136830544

Oké, Freddie is gewoon een psychopaat :')
Als-ie zo doorgaat mag hij de kamer van Sienna wel overnemen in de inrichting :{
  maandag 17 februari 2014 @ 22:29:22 #300
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136830984
quote:
_O_
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien in de serie. (Ik loop nog wat achter, ik weet het)
In de eerste scenes zij die gelukkig niets.
Toen hij later begon te praten, kon ik m'n lach niet inhouden.
Jeetje wat slecht. :') _O-
  maandag 17 februari 2014 @ 22:30:37 #301
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136831032
Vooruit, ik sluit 'm wel! Iemand nog suggesties voor een nieuwe TT? Zal wel iets met Vincent worden denk ik. :9 DM maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')