SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige title card weerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
Dit keer met Ruby en Jono, Bart en Jason/Jasmine (het meisje dat een jongen wilde zijn) en Dodger (alweer, van hem zijn té veel mooie spoiler pictures).
Pas maar op, straks komt Crapwood met nog wat Roscoes of Blacks op de proppenquote:Het overzicht is trouwens veel te leeg zo.
Jim!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
Dit keer met Ruby en Jono, Bart en Jason/Jasmine (het meisje dat een jongen wilde zijn) en Dodger (alweer, van hem zijn té veel mooie spoiler pictures).
Het overzicht is trouwens veel te leeg zo.
Ook al zit het veel te vol met walgelijke personages.
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:quote:
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen.quote:[..]
Pas maar op, straks komt Crapwood met nog wat Roscoes of Blacks op de proppen
Is dat een foto van de tweelingzus van Lindsey?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:
[ afbeelding ]
... dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan even een nieuwe te maken(ook al is dit wel een hele mooie foto).
[..]
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen.Of iemand voor Esther.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Is dat een foto van de tweelingzus van Lindsey?
Die voor het eerst kennis heeft gemaakt met de schoonfamilie van haar zuster..
Dan kan ik me het voorstellen ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas, dit is echt Lyndsey die oog in oog staat met, jawel: Freddie. Dus deze overdreven kijk-mij-het-moeilijk-hebben actie kan ik nog begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?
[ Bericht 1% gewijzigd door Koosnaam op 02-02-2014 23:13:01 ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan kan ik me het voorstellen ja!![]()
Of zou er misschien nog een speciale reden voor zijn..
- Ze heeft te horen gekregen dat haar kind een jongen wordt. En daardoor misschien wel altijd Roscoe zal heten. En dan ziet ze ook nog eens Freddie.
- Freddie die het serieus meent, dat hij er altijd voor haar en het kind wil zijn.
- Ze denkt na over de acteermogelijkheden van haar collega bij die scene.
- Ze heeft teveel gedronken. En heeft een kater!Dat laatste was denk ik al erg genoeg voor haar om zo'n gezicht te trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?
Ik denk het eigenlijk ook wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat laatste was denk ik al erg genoeg voor haar om zo'n gezicht te trekken.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Grace attacks Tegan
Pfoeh, het begint haast nog interessant te worden.Jammer alleen dat het WEER Grace moet zijn die hierbij betrokken raakt. Ik had liever gezien dat Leela degene zou zijn die achter de waarheid aan zou gaan. Alsof Grace niet al genoeg te doen heeft.
Het is zeker een mooie foto, vooral de achtergrond is prachtigquote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:
[ afbeelding ]
... dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan even een nieuwe te maken(ook al is dit wel een hele mooie foto).
Pas op met wat je zegt, vooral bij dat eerste: een "nieuwe" Doug zal namelijk altijd tegenvallen.quote:[..]
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen.Of iemand voor Esther.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan kan ik me het voorstellen ja!![]()
Of zou er misschien nog een speciale reden voor zijn..
- Ze heeft te horen gekregen dat haar kind een jongen wordt. En daardoor misschien wel altijd Roscoe zal heten. En dan ziet ze ook nog eens Freddie.
- Freddie die het serieus meent, dat hij er altijd voor haar en het kind wil zijn.
- Ze denkt na over de acteermogelijkheden van haar collega bij die scene.
- Ze heeft teveel gedronken. En heeft een kater!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?![]()
![]()
Alle opties zijn mogelijk![]()
Weer gezeik rond Fraser?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Grace attacks Tegan
Pfoeh, het begint haast nog interessant te worden.Jammer alleen dat het WEER Grace moet zijn die hierbij betrokken raakt. Ik had liever gezien dat Leela degene zou zijn die achter de waarheid aan zou gaan. Alsof Grace niet al genoeg te doen heeft.
Absoluut!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: John Paul sparks classroom anger - spoiler pictures
PERI!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
(Ook al is John-Paul dan de dupe)
Hollyoaks' Lizzie Roper: 'Sam will try to help John Paul'
Dit juich ik alleen maar toe
De chemie tussen Lizzie en James is geweldig (zie alleen al die scène van een paar weken terug op de kamer van John-Paul) en het belicht ook de andere, zachtere en moederlijke kant van Sam
Hollyoaks' Joe Tracini: 'There's more to come from Dennis Savage'
Zeg, is het "Mooi nieuws-Maandag" of zo?Want ook dit bericht stemt mij zeer vrolijk
Ehhm, is dit sarcastisch? Dat is de Roscoe-garage.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zeker een mooie foto, vooral de achtergrond is prachtig![]()
Oh ja, ik bedoelde ook eigenlijk gewoon iemand als Doug. Dus iemand die nog aardig, behulpzaam en vooral onzeker is, want daar is echt gebrek aan. Een beetje zoals Esther, ook al is die niet echt onzeker meer nu. Zulke karakters vind ik gewoon leuk om te zien, omdat die de realiteit weerspiegelen. In tegenstelling tot Grace, Fraser of Patrick.quote:[..]
Pas op met wat je zegt, vooral bij dat eerste: een "nieuwe" Doug zal namelijk altijd tegenvallen.
Zo iemand erbij is zeker wel leuk ja. Jason was in het begin toch ook een beetje zo?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde ook eigenlijk gewoon iemand als Doug. Dus iemand die nog aardig, behulpzaam en vooral onzeker is, want daar is echt gebrek aan. Een beetje zoals Esther, ook al is die niet echt onzeker meer nu. Zulke karakters vind ik gewoon leuk om te zien, omdat die de realiteit weerspiegelen. In tegenstelling tot Grace, Fraser of Patrick.
Veel plezier met de scenes van de McQueens.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
Nou oké vooruit: ik heb tijd over, dus ik zal toch maar even de aflevering van donderdag en vrijdag gaan bekijken. Ben benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was echt heel erg geboeid toen ze erop hintten dat Jason een probleem had met zijn lichaam een tijdje terug, dat hij zich niet goed genoeg voelde. Dat zou heel interessant zijn geweest. Echter hebben we dat maar één week gezien, daarna nooit meer. Jason is het verkeerde type onzeker; hij is zo onzeker dat hij stomme dingen doet, zoals dat stelen van Holly's telefoon...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo iemand erbij is zeker wel leuk ja. Jason was in het begin toch ook een beetje zo?
Maar zo erg als in gtst is het gelukkig niet. Daar delen de personages tegenwoordig, als ze elkaar eventjes aanstaren, al bijna met elkaar het bed.(Heb ik het idee!)
quote:[..]
Veel plezier met de scenes van de McQueens.Bedankt, dat zal ik nodig hebben ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hadden ze wel wat mee mogen doe ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik was echt heel erg geboeid toen ze erop hintten dat Jason een probleem had met zijn lichaam een tijdje terug, dat hij zich niet goed genoeg voelde. Dat zou heel interessant zijn geweest. Echter hebben we dat maar één week gezien, daarna nooit meer. Jason is het verkeerde type onzeker; hij is zo onzeker dat hij stomme dingen doet, zoals dat stelen van Holly's telefoon...
[..]
Bedankt, dat zal ik nodig hebben ja.
Dat klinkt zeer positief moet ik zeggenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
Nou oké vooruit: ik heb tijd over, dus ik zal toch maar even de aflevering van donderdag en vrijdag gaan bekijken. Ben benieuwd...
Ben al klaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel wat mee mogen doe ja.![]()
Tja dat stelen van die telefoon was wel heel dom ja.![]()
![]()
Maar, bevalt het kijken nog?
Dan heb je wel de uiterst spannende, zenuwslopende en bloedstollende showdown tussen dat drietal gemistquote:Op maandag 3 februari 2014 21:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ben al klaar.![]()
De aflevering van donderdag was echt zeer matig. Jason, Holly, Cindy en de McQueens waren het kijken nog wel waard, maar veel was het niet.
De aflevering van vrijdag duurde bij mij, inclusief intro, zo'n 7 minuten.Heb alle scènes met Trevor, Grace, Fraser, Lindsey en Freddie doorgespoeld, dus veel bleef er niet over. Maar de scènes die ik wél heb gezien, maakten me aan het huilen.
Arme Myra, arme John-Paul, arme Carmel..
Kortom: vreselijk.
Ik wilde wel kijken of het wat was, maar toen ik hem op vier plekken door had gespoeld en er nog steeds niet meer was dan aandringende muziek en Fraser op een stoel, gaf ik het op.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heb je wel de uiterst spannende, zenuwslopende en bloedstollende showdown tussen dat drietal gemist
Het viel mij ook wel ontzettend tegen jaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wilde wel kijken of het wat was, maar toen ik hem op vier plekken door had gespoeld en er nog steeds niet meer was dan aandringende muziek en Fraser op een stoel, gaf ik het op.
En deze keer had ik het niet eens erg gevonden als dat het geval was.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het viel mij ook wel ontzettend tegen ja
Ik had, Crapwood kennende, op z'n minst een explosief aan de onderkant van de zitting verwacht
Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Koosnaam het volgende:
Tja, toen Grace voor haar vader ging staan. Had ik zoiets, nou Trevor: Misschien heb je aan 1 kogel wel genoeg!
Ja, dat was de "huge shock" van de makersquote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment?Nu ben ik al helemaal blij dat ik die stukken heb overgeslagen.
Is wat mij betreft nog niet genoeg, Grace mag pas écht pijn gaan lijden wanneer ze richting een verbrandingsoven voor plastic afval wordt vervoerdquote:De klap die Carmel aan Grace verkocht in de aflevering van donderdag was trouwens GENIAAL. Bam, dat had dat opgespoten stuk vuilnis echt nodig.
Ja, ze kwam precies op het verkeerde moment binnen ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment?Nu ben ik al helemaal blij dat ik die stukken heb overgeslagen.
![]()
De klap die Carmel aan Grace verkocht in de aflevering van donderdag was trouwens GENIAAL. Bam, dat had dat opgespoten stuk vuilnis echt nodig.
Deze beschuldigingen waren allemaal lulkoek. Jim was echter wel betrokken; hij heeft Grace's zus Clare uit de gevangenis gehaald onder druk van Fraser en heeft ze regelmatig moeten verdedigen terwijl hij wist dat ze crimineel waren. Verder snap ik ook niet precies wat hij fout heeft gedaan eigenlijk... Snap sowieso niks van het criminele verhaal van Fraser/Trevor.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, ze kwam precies op het verkeerde moment binnen ja.![]()
En die klap was goed ja. En gelukkig nam Myra het later ook nog op voor Jim, tegen Carmel he.![]()
Hoewel ik eigenlijk niet weet, hoe het precies zat met Jim. Was er nog wat van die beschuldigingen waar? Of werd hij er helemaal ingeluisd door Fraser/ Grace?
Oké!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Deze beschuldigingen waren allemaal lulkoek. Jim was echter wel betrokken; hij heeft Grace's zus Clare uit de gevangenis gehaald onder druk van Fraser en heeft ze regelmatig moeten verdedigen terwijl hij wist dat ze crimineel waren. Verder snap ik ook niet precies wat hij fout heeft gedaan eigenlijk... Snap sowieso niks van het criminele verhaal van Fraser/Trevor.
Dat komt waarschijnlijk omdat Fraser tot nu toe amper iets gedaan heeft.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!![]()
Ja, ik vind het ook allemaal vreemd. Sowieso, dat Sandy en bijna iedereen ook 'geen idee' hebben wat Fraser allemaal aan het uitspoken is.
Oowja, Trevor is/ was natuurlijk zijn klusjesman ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat Fraser tot nu toe amper iets gedaan heeft.Trevor heeft alles moeten doen, Fraser doet echt helemaal niks. Het neersteken van Jim is het eerste wat hij heeft gedaan volgens mij, terwijl hij er al sinds september in zit.
![]()
Ik heb me ook lange tijd afgevraagd wát Fraser nou zo crimineel maakt, dat is namelijk nooit uitgelegd. Na de aflevering van donderdag weet ik het weer: hij handelt in drugs en doet aan mensenhandel.
Ja, hij kwam erin, had na zijn eerste week een relatie met Sandy, was maandenlang amper te zien, en besloot toen ineens met Sandy te trouwen. Logica van Krakwood.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja, Trevor is/ was natuurlijk zijn klusjesman ja.![]()
![]()
Vanaf september erin. Dan kwam dat huwelijk er ook wel redelijk snel of niet..![]()
Hopen kan altijd, maar het gebeurt toch niet. Grace is niet zomaar geïntroduceerd...quote:In ieder geval. Laten we blijven hopen, dat er gauw een eind komt aan zijn Hollyoaks periode!
Tja, inderdaad echt logisch ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, hij kwam erin, had na zijn eerste week een relatie met Sandy, was maandenlang amper te zien, en besloot toen ineens met Sandy te trouwen. Logica van Krakwood.
[..]
Hopen kan altijd, maar het gebeurt toch niet. Grace is niet zomaar geïntroduceerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was inderdaad een nogal zouteloze aflevering. Vooral veel dialoog die er niet toe doetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef luftersel het volgende:
Mmm, vrij saaie aflevering. Gebeurde niet echt veel..
Freddie![]()
Lindsey![]()
Grace![]()
Sonny(wat een belabberd acteur is dat ook zeg)
Tony![]()
Mercedes![]()
Sinead![]()
Het ziet er eigenlijk naar uit dat dit zijn exit zal zijn:quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk naar uit dat dit zijn exit zal zijn:Hoe geweldig dat ook zou zijn; laatst is nog een filmpje geplaatst van Dennis, Tegan, Leela en Vincent die een spelletje speelden op de set... En dat was van diezelfde dag volgens mij, aangezien Joe Tracini erop reageerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm... Maar aan de andere kant: wat heeft Vincent verder nog te doen in de serie? Zijn verhaallijn is klaar, afgelopen, uit. Ik zie eigenlijk geen andere mogelijkheden rond zijn personage, temeer hij mij niet boeit. En de schrijvers blijkbaar ook niet meer, anders zou het niet zó lang duren eer hij weer te zien is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe geweldig dat ook zou zijn; laatst is nog een filmpje geplaatst van Dennis, Tegan, Leela en Vincent die een spelletje speelden op de set... En dat was van diezelfde dag volgens mij, aangezien Joe Tracini erop reageerde.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
Wat nieuwtjes (alhoewel het voor 75% niet boeiend is én luftersel het hoogstwaarschijnlijk al letter voor letter heeft gelezen, maar soit):
Hollyoaks Carmel McQueen struggles to cope at Jim's funeral
Hollyoaks: Jason and Holly's fire drama - more pictures
Hollyoaks: Ruby's shock revenge against Frankie - spoiler pictures
Hollyoaks: Vincent Elegba's future in jeopardy - spoiler pictures
Alleen die van Carmel vond ik interessant, de rest zien we vanzelf toch welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze eigenlijk niet echt goed gelezen, op die van Ruby na (die vond ik best wel grappig). Die van Vincent boeide me echt helemaal niks.
Ik vond de laatste scène het leukste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was inderdaad een nogal zouteloze aflevering. Vooral veel dialoog die er niet toe doet
Leukste was wel dit:
Carmel: "In fact: he is moving in!"
Sonny: "Am I?"![]()
Oh ja, die was ook tofquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond de laatste scène het leukste.
Freddie: "Forget about Joe. Forget about Sinead. We'll run away together."
*Sandy, Ziggy en Sinead doen het licht aan*
Sinead: "Happy birthday" *gooit taart naar Freddie* "Hope it's your last!"
Dat verdiende hij echt even.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook tof
Alleen jammer dat ze die taart niet vol in zijn gezicht wist te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Blijkbaar blijven Freddie en Sinead alsnog bij elkaar; ze domineren voor de zoveelste keer een hele week. DOEI.
- Leela krijgt een verhaallijn.![]()
- Dennis krijgt een verhaallijn.![]()
- John-Paul's 'rape aftermath' is echt te slecht voor woorden.![]()
- Sienna's verhaal komt niet echt van de grond... Jammer, dat is juist heel interessant.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef luftersel het volgende:
Nieuwe korte spoilers voor de derde week van februari:Hèhè, eindelijk krijgt Leela een verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Blijkbaar blijven Freddie en Sinead alsnog bij elkaar; ze domineren voor de zoveelste keer een hele week. DOEI.
- Leela krijgt een verhaallijn.![]()
- Dennis krijgt een verhaallijn.![]()
- John-Paul's 'rape aftermath' is echt te slecht voor woorden.![]()
- Sienna's verhaal komt niet echt van de grond... Jammer, dat is juist heel interessant.Het werd tijd ook. Evenals bij Dennis, ben benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Helaas weer veel Frinead en DisFrace, maar er is hoop![]()
DisFracequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk krijgt Leela een verhaallijnHet werd tijd ook. Evenals bij Dennis, ben benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Helaas weer veel Frinead en DisFrace, maar er is hoop
We houden hem erin!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het had een typefout kunnen zijn
Maar het klinkt best goed eigenlijk
Ik bewaar die van vandaag mooi even tot morgen. Eerst eens even wat slaap inhalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
We houden hem erin!![]()
Veel nieuwe spoilers als ik vandaag even teruglees. Maar ik ga ze (nog) niet allemaal lezen!![]()
Eerst beide afleveringen terugkijken. Vandaag gelukkig wel mooi op tijd geüpload dus.
Nou welterusten! Ik begin nu met maandag en daarna dinsdag ook nog maar even.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik bewaar die van vandaag mooi even tot morgen. Eerst eens even wat slaap inhalen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voordat ik dat doe, heb ik nog iets anders gemaakt, wat de comeback van iemand wat verduidelijkt.Het is wel wat lang, dus als jullie zin hebben om het te lezen, zal ik het vanavond even hierop gooien. Hier een kleine preview..
[ Bericht 7% gewijzigd door luftersel op 05-02-2014 17:08:29 ]
quote:Jim_Corrigan
Okay - just watched the e4 episode - even the continuity announcer is now taking the mickey over the the stunningly high disaster rate in Hollyoaks.
Ik word eerder afgeleid door die enorme bos haar op d'r kopquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks unveils new character Blessing Chamber
[ afbeelding ]
Hmmmm, weet het nog zo net niet. Als ze net zo slecht acteert en Engels praat als Vincent, hoeft het van mij niet zo. Maar goed, ze ziet er op zich wel kleurrijk en aardig uit, dus we wachten maar af.
Edit: nu ik haar nog eens goed bekijk, zie ik dat ze geen (echte) wenkbrauwen heeft.Word er nu al door afgeleid.
![]()
Inderdaad, alsof ze in het stopcontact heeft gezeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik word eerder afgeleid door die enorme bos haar op d'r kop
Ben wel benieuwd naar het personage en de verhaallijn met Dennis. Zolang ze maar geen lang verloren familielid van Vincent is, en op geen enkele manier te maken krijgt met de Roscoes/Blacks (wat tegenwoordig zeer moeilijk is)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef luftersel het volgende:
Jongens, veel belangrijker nieuws:Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voordat ik dat doe, heb ik nog iets anders gemaakt, wat de comeback van iemand wat verduidelijkt.Het is wel wat lang, dus als jullie zin hebben om het te lezen, zal ik het vanavond even hierop gooien. Hier een kleine preview..
[ afbeelding ]![]()
Die vierde optiequote:geos
Dead before the end of the summer. Death By:
Dodgy CGI explosion
A hastily written fire
Kidnap by a gangster
Mercedes
Unknown "explosive" stunt with no aftermath
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:
In juli 2012 komt een berucht personage voor even terug in Hollyoaks. Omdat mensen die zijn verhaal niet weten, niet snappen waarom hij terug is, is hier een samenvatting.
"Een samenvatting" zegt zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel goed geschreven overigens![]()
![]()
Ja wat, Silas was er van eind 2010 tot eind 2011.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Een samenvatting" zegt ze![]()
Wel goed geschreven overigens![]()
Heel zijn levensverhaal? Ik heb anders niet zien staan op welke school hij heeft gezeten!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja wat, Silas was er van eind 2010 tot eind 2011.Heb heel zijn levensverhaal hier moeten verwoorden ja.
Zolang ik jullie maar lekker heb gemaakt, is het toch goed.
Het hoeft ook niet in complete details hoorquote:Ik vond trouwens dat ik nog best kortaf was. Vooral bij de moorden... "Maar Silas krijgt haar door en vermoordt haar in het bos." Zo snel ging dat ook weer niet.
Kreeg Crapwood dat maar eensquote:En: dank je.Had ineens inspiratie..
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heel zijn levensverhaal? Ik heb anders niet zien staan op welke school hij heeft gezeten!
Was ik niet van plan.quote:[..]
Het hoeft ook niet in complete details hoor
Nou, toevallig las ik net dat Jason's lichaamsprobleem weer ter sprake kwam in de aflevering van vanavond/morgen. Als ze daarmee verder gaan: applaus voor Krakwood.quote:[..]
Kreeg Crapwood dat maar eens
Goed zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het verhaal van zijn tijd in Hollyoaks dan, nou goed?
Oh ja, dat had je hier toen geplaatst ja. Zag er inderdaad wel heftig uit.quote:[..]
Was ik niet van plan.Gelukkig zag je het bij 2/4 niet hoor. Maar de moord op Rae in Later zag je echt helemaal. Dat was wel even slikken...
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel zal gaan voorstellen, Krakwood kennendequote:[..]
Nou, toevallig las ik net dat Jason's lichaamsprobleem weer ter sprake kwam in de aflevering van vanavond/morgen. Als ze daarmee verder gaan: applaus voor Krakwood.Zo niet, mag Krakwood inderdaad z.s.m. vertrekken.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:
In juli 2012 komt een berucht personage voor even terug in Hollyoaks. Omdat mensen die zijn verhaal niet weten, niet snappen waarom hij terug is, is hier een samenvatting.
Een wat late reactie er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad mooi samengevat!![]()
Haha, bedanktquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef luftersel het volgende:
Hmmm, wat lees ik nou? PeterKelder jarig?
[ afbeelding ]
Als cadeau heb ik de catch-up van juli 2012 voor je liggen, die je vanavond nog zal zien.![]()
Je weet dat het vandaag ook de verjaardag is van Gemma Merna/Carmel hè?![]()
Oh.. Ehhh, gênantquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, bedankt
Maarre... Helaas bedoelde ik daarmee niet mijzelfIk zal het wel doorgeven aan de echte jarige van vandaag
En deze beschouw ik maar als "voorproefje" voor de mijne
(Overigens zouden ze dat plaatje gewoon echt als kaart moeten verkopen
)
Yep, ik zag hetBest lullig: ik las dat ze nu 30 is, terwijl ik er eigenlijk altijd iets ouder schatte
Het was inderdaad nogal onduidelijk jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh.. Ehhh, gênant![]()
Ik dacht, zo'n tweet kan maar één ding betekenen.
Dat zal wel lukkenquote:Nou ja, dan maar hopen dat de daadwerkelijke jarige jop hem ook leuk vindt.
Dit ziet er inderdaad veelbelovend uit. Go Diane.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Dennis Savage has an idea for Ste Hay - spoiler pictures
Dit vind ik wel leuk om te lezen
Als het lukt, betekent dit waarschijnlijk meer Dennis en Dirk de komende tijd
Wat een geweldige aflevering!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, ik was dus serieus de eerste die de aflevering van vanavond heeft gekeken
Diane![]()
Trevor
Ste![]()
![]()
John-Paul![]()
![]()
Finn![]()
![]()
Robbie![]()
![]()
Jason
Molly
Cindy![]()
![]()
Maar het leukste was toch wel de Tori-scènes![]()
![]()
Ik vond die scène met Tom die probeert zijn arm om Peri heen te slaan echt geniaalquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tom en Peri waren overigens erg grappig en schattig vanavond. Blij dat de makers niet alleen maar gericht zijn op sensatie en nog steeds wel een beetje humor en nuchterheid in de serie brengen.![]()
Vergeten? Ben jij gek, Crapwood zat waarschijnlijk te soppen op z'n stoel bij die verhaallijn en besluit het nu nog eens dunnetjes over te doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
Het enige wat ik jammer vind, is dat ze dus weer hetzelfde gaan doen met Ste als afgelopen jaar. Dat was echt vreselijk om naar te kijken, dus ik hoop dat ze het nu beter doen. Alsof Bryan Kirkwood Ste's verhaallijn van vorig jaar alweer vergeten is en het nog maar een keer overdoet.
Ik voel op de een of andere manier dat dit voorbij gaat komen:quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeten? Ben jij gek, Crapwood zat waarschijnlijk te soppen op z'n stoel bij die verhaallijn en besluit het nu nog eens dunnetjes over te doen
Ik voel nu al iets aankomen met "great storyline", "huge shock" en een "massive showdown"... Zeg, heb jij nog plek bij die glazen bol van je?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik voel op de een of andere manier dat dit voorbij gaat komen:
- een spoiler met 'Ste tries to flee the village'
- 'Ste is in massive danger'
- 'Ste lands himself in more trouble'
- 'Ste's life is threatened'
- 'Ste returns to his old ways'
- etc.
![]()
![]()
Verdomme, ik was nét bezig iets soortgelijks te typenquote:En natuurlijk duizenden interviews met Kieron waarin hij Bryan Kirkwood en Greg Wood (Trevor) de hemel in prijst. Plus nog wat interviews over John-Paul/Finn, waarin hij voor de honderdste keer benadrukt hoe 'goed de verhaallijn is onderzocht' en 'wat voor iets geweldigs Keith Rice met Finn's karakter heeft gedaan'.
Ik denk dat ik hier geld voor moet gaan vragen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[..]
Verdomme, ik was nét bezig iets soortgelijks te typen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: veel te veel Mercedes en vooral veel te veel Will.Wat een vreselijk acteur en misselijkmakend karakter. Bah. En verder was het luchtige er een beetje vanaf deze maand, jammer. Ook al vormt deze maand wel het begin van het pesten van Esther.
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 06-02-2014 22:44:18 ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: juli
Weer een prachtige samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: veel te veel Mercedes en vooral veel te veel Will.Wat een vreselijk acteur en misselijkmakend karakter. Bah. En verder was het luchtige er een beetje vanaf deze maand, jammer. Ook al vormt deze maand wel het begin van het pesten van Esther.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De muziek onder die scènes was trouwens echt perfect.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
Opvallend: Hollyoaks heeft (nog) geen backstage-video van de "massive fire stunt" online gezet
Gelukkig was Rapid Fire Cover niet zo beroerd om zelf een paar beelden behind the scenes te schieten:
Zekerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
De muziek onder die scènes was trouwens echt perfect.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker
Al was ik toch wel wat teleurgesteld dat ze deze track er niet onder hebben gezet:
Dat was ook een optie jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Of 'Burn' van Ellie Goulding, die wel onder dat filmpje van net zat.
En dat hij er nog vele jaren in mag zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Dat hij al zo lang in de serie zit he!![]()
Wtf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks' Lizzie Roper: 'I don't want Sam to catch villains'
Oké, is ze gehersenspoeld door Crapwood of zo? Want dit slaat nergens op
Natuurlijk is dat kat-en-muis-spel tussen Grammer Cop () en de "villains" leuk, maar dan moeten die villains wel de moeite waard zijn. En dat is met deze "boeven" die zelfs nog te min zijn voor een rol in Bassie & Adriaan lang niet het geval
Types als Warren Fox, Brendan Brady of zelfs Rob Hawthorne, díé mogen wat mij betreft een leuk kat-en-muis-spel met D.I. Lacey voeren, dat zal zelfs vermakelijk zijnMaar met deze stumpers is het eerder lachwekkend en totaal oninteressant
Inderdaad. Nu is dat laatste wel erg stuitend: ze kan toch immers ook verhaallijnen krijgen met haar gezin? Oh, wacht, dat is niet mogelijk, want 75% van de screentime gaat naar de Roscoesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wtf.Sneu hoor. Een beetje de gangsters gaan zitten verdedigen omdat ze anders niks meer te doen heeft.
Hij scheen in zijn eerste periode wel ontzettend interessant te zijnquote:Warren Fox was trouwens echt geen goede villain hoor. In 2011 (na zijn terugkomst) was hij in ieder geval vreselijk irritant en zelfs vergelijkbaar met Trevor en Grace.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is dat laatste wel erg stuitend: ze kan toch immers ook verhaallijnen krijgen met haar gezin? Oh, wacht, dat is niet mogelijk, want 75% van de screentime gaat naar de Roscoes
Dat zou ik niet weten.quote:[..]
Hij scheen in zijn eerste periode wel ontzettend interessant te zijn
Maar ja, die terugkeer heeft het personage gewoon geen goed gedaan. Evenals de 3528465258 comebacks van Clare Devine; totaal overbodig en ze doen afbreuk aan een goed personage.
De lievelingetjes van Crapwoodquote:
quote:[..]
Dat zou ik niet weten.Maar die terugkeer doet bijna niemand goed. Was ook zo bij Mandy en Lee in 2010/2011. Mandy was één van de langst lopende karakters, maar ze gaven haar serieus niks te doen. Ze verdween zelfs van het scherm zonder exit of verhaallijn.
Blijkbaar liet ze bij Tony alleen een briefje achter met daarop: 'Bye Tony'.
En dat terwijl ze verder weken niet te zien was geweest.
Klopt, al was Lee op zich wel een leuke toevoeging op sommige momenten. En hij was betrokken in één van de interessantere verhaallijnen, een soort 'Sienna steals Darren by making Nancy look instable', maar dan met Lee in de rol van Darren, Leanne in de rol van Sienna en Amy in de rol van Nancy. Het enige verschil was dat Leanne de ex was van Lee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]__________________________
De terugkeer van Lee heb ik eigenlijk ook nooit begrepenZijn tijd in Hollyoaks met de andere Hunters was klaar, schluss, afgelopen.
Daarom ben ik eigenlijk ook wel blij dat James Redmond aangaf gerust terug te willen keren in Hollyoaks, maar dat-ie dan wél daadwerkelijk verhaallijnen en screentime zou krijgen, en er niet maar een beetje bij zou komen te hangen. Maar helaas is dat het huidige beleid van Crapwood en zijn kornuiten: als je een lievelingetje bent krijg je alle screentime en grote verhalen, en de rest hangt er maar een beetje bij.
Gewoon die Marlowe een regular maken en DisFrace en Trevor de serie uitschoppenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef luftersel het volgende:
Ghehe, nooit verwacht dat Lizzie Roper nog echt op mijn tweet over Sam zou reageren.Blijkbaar vindt zij zelf dat er meer drama is zolang die drie nepgangsters rondlopen. Helemaal waar Lizzie, maar ik weet niet of dat een goed iets is.
quote:Instead of bringing in gangsters, why don't they introduce someone to help repair the set whenever there's an explosion/fire/earthquake/unicorn attack?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:
Deze opmerking kom ik net ergens tegen:
[..]![]()
![]()
Absoluut!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat hij er nog vele jaren in mag zitten
Oftewel. Dit gedoe gaat nog lange tijd door..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks' Lizzie Roper: 'I don't want Sam to catch villains'
Oké, is ze gehersenspoeld door Crapwood of zo? Want dit slaat nergens op
Natuurlijk is dat kat-en-muis-spel tussen Grammer Cop () en de "villains" leuk, maar dan moeten die villains wel de moeite waard zijn. En dat is met deze "boeven" die zelfs nog te min zijn voor een rol in Bassie & Adriaan lang niet het geval
Types als Warren Fox, Brendan Brady of zelfs Rob Hawthorne, díé mogen wat mij betreft een leuk kat-en-muis-spel met D.I. Lacey voeren, dat zal zelfs vermakelijk zijnMaar met deze stumpers is het eerder lachwekkend en totaal oninteressant
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:
Deze opmerking kom ik net ergens tegen:
[..]![]()
![]()
En Vlugge Japie had de Baron als zijn baasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Oftewel. Dit gedoe gaat nog lange tijd door..
Nou ja, dat wisten we eigenlijk al wel he.![]()
En Bassie en Adriaan boeven.![]()
Nou ja, vlugge Japie kon tenminste nog een brandkast in recordtempo openmaken.
En zou bij een veroordeling zo weer ontsnapt zijn.
Zo slim zijn Fraser, Trevor en Grace niet nee!
Ook dat is correct!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Vlugge Japie had de Baron als zijn baas
Fraser mag nog geeneens in zijn schaduw staan
En Crapwood is net B2: hoort totaal niet wat de kijkers vrijwel unaniem schreeuwen: die "gangsters" moeten eruit!!!
Ik ben al bijna klaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef luftersel het volgende:
Het lijkt wel of de afleveringen steeds vroeger online komen.Gauw kijken..
Hm... Zit je via de PC of mobiel nu?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef luftersel het volgende:
Inderdaad een leuke aflevering! (heb 'm al gezien, dat wat ik net plaatste had ik al zo'n drie kwartier geleden geplaatst.. maar Fok doet het bij niet goed, kan ook al niet quoten en zo)...
Ik vond het echt een prachtscène, met hun herenigingquote:Cindy en Dirk toverden echt een lach (en zelfs even een traan) op mijn gezicht! Wat een geweldig lief, leuk koppel!Maar ehh, waren ze uit elkaar dan?
En die twist aan het einde was geweldig, had ik nooit verwacht!
Dat wordt nog wat als (ooit) uitkomt dat John-Paul een affaire heeft gehad met Dannyquote:En tja, John-Paul en Sam mogen van mij echt vaker scènes delen, wat een geweldig duo. Die halen het beste in elkaar naar boven.
Ah, Crapwood heeft CRTL+C -> CTRL+V ook gevonden dusquote:Maar inderdaad, Ste en Trevor vind ik nu al niet leuk meer. Dit is exact hetzelfde als een jaar geleden...Zie hem dan nog liever even in een bijrol met The Hutch en met John-Paul.
Ik zie het al: Google Chrome werkt niet helemaal naar behoren. Zal morgen hopelijk weg zijn, want Internet Explorer vind ik een stuk minder fijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Zit je via de PC of mobiel nu?
Inderdaad, van mij hoeft het ook niet zo. Danny is nu ook veel leuker nu hij en John-Paul niks meer hebben. Al zou het in de toekomst wel een mooie dramatische verhaallijn opleveren, waar bijvoorbeeld Lizzie Roper en Kirsty Leigh Porter zich van hun beste kant kunnen laten zien.quote:[..]
Dat wordt nog wat als (ooit) uitkomt dat John-Paul een affaire heeft gehad met Danny
Juist vanwege de chemie tussen James en Lizzie en wat dat met hun gezamenlijke scènes doet, hoop ik eigenlijk dat het nooit aan het licht zal komen
Ja. Ik kan je zelfs nog een foto laten zien van hoe het er toen aan toeging. Heb het gevoel dat het hier naartoe gaat.quote:[..]
Ah, Crapwood heeft CRTL+C -> CTRL+V ook gevonden dus
Het is eigenlijk lachwekkend, zo bedroevend slecht als het is
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zie het al: Google Chrome werkt niet helemaal naar behoren. Zal morgen hopelijk weg zijn, want Internet Explorer vind ik een stuk minder fijn.
Dan hoop ik toch echt in een hele verre toekomst, want deze scènes tussen John-Paul en Sam (wat hopelijk zal leiden tot een vriendschap) verpesten met de waarheid zou echt zonde zijn.quote:[..]
Inderdaad, van mij hoeft het ook niet zo. Danny is nu ook veel leuker nu hij en John-Paul niks meer hebben. Al zou het in de toekomst wel een mooie dramatische verhaallijn opleveren, waar bijvoorbeeld Lizzie Roper en Kirsty Leigh Porter zich van hun beste kant kunnen laten zien.
Oh godquote:[..]
Ja. Ik kan je zelfs nog een foto laten zien van hoe het er toen aan toeging. Heb het gevoel dat het hier naartoe gaat.![]()
[ afbeelding ]
Ga er maar vanuit dat dit ooit nog uit gaat komen. Waarschijnlijk wanneer Finn eindelijk achter de tralies zit of zo en wanneer hij en Sam eindelijk een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Dat is de logica van Krakwood: vriendschappen en relaties moeten geruïneerd worden op het punt dat ze leuk zijn. TODAY!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch echt in een hele verre toekomst, want deze scènes tussen John-Paul en Sam (wat hopelijk zal leiden tot een vriendschap) verpesten met de waarheid zou echt zonde zijn.
Inderdaad.quote:[..]
Oh god![]()
![]()
Doet mij zelfs een beetje denken aan de "showdown" van Tony en Trevor een paar maanden terug
Ah, vandaar dat er nauwelijks vriendschappen zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dit ooit nog uit gaat komen. Waarschijnlijk wanneer Finn eindelijk achter de tralies zit of zo en wanneer hij en Sam eindelijk een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Dat is de logica van Krakwood: vriendschappen en relaties moeten geruïneerd worden op het punt dat ze leuk zijn. TODAY!!!
Vooral dat laatstequote:[..]
Inderdaad.Die showdown die ook compleet uit de lucht kwam vallen, nadat Trevor Tony ineens nodig had voor... ja, voor wat eigenlijk?
Die laatste reactiequote:MissE1988
I want grace and Fraser gone so Trevor can be nice. I like the idea of nice Trevor. His love for his fishes touches me.
Hound of Love
So Trevor loves fishes. Whoop-e-do!
He could start baking cupcakes, helping old ladies across the road and cry when Bambi's mum gets shot, but he would still be an annoying, nasty git.
Haha, dat je dat zietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef luftersel het volgende:
Eén scène vanavond deed me trouwens heel erg denken aan de promo van de eerste aflevering die ik ooit heb gezien...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inderdaad zeg, wat een gezeikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef luftersel het volgende:
Friday Ratings: Hollyoaks attracts 860k
Die reacties.![]()
Is het ÉÉN keer een normale aflevering, is het weer te saai. Normaal ben ik het eens met al het klagende publiek, maar dit is echt onzin. En zoals iemand al zei: wanneer Freddie en Fraser erin zitten, kijken er altijd meer dan een miljoen mensen. Nu zitten ze er een keer niet in, zakken de kijkcijfers meteen met meer dan een kwart. Echt, te slecht voor woorden.
Godsamme, hoe kom je daar nou aan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
In de categorie Goh, laten we eens wat leuke foto's opzoeken: heb je deze al gezien?:
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863944620/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863976882/
Zitten echt hele mooie foto's tussen, ook van achter de schermen![]()
![]()
Misschien een paar leuke voor de title cards?
Gewoon "Hollyoaks" intikken op Flickr en wat gaan zoeken door al die foto'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Godsamme, hoe kom je daar nou aan?Prachtige foto's inderdaad! Veel ervan heb ik al, maar veel ook nog niet. Zeker titlecard materiaal! Bedankt.
Hè, verdommequote:Edit: jammer genoeg kan ik ze niet downloaden of opslaan. Kan het wel proberen met printscreen, maar ik weet niet of ze dan mooi blijven.![]()
Oplossing is al gevonden, met printscreen blijven ze nog hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè, verdomme
Er moet een oplossing op gevonden worden. TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha, dat is mooiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oplossing is al gevonden, met printscreen blijven ze nog hartstikke mooi.
Hm, ik kan nu niet op DS op de een of andere manier, maar gezien je keuze voor deze smiley en je tweets n.a.v. dit artikel kan ik me een aardige voorstelling makenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:43 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: John-Paul faces a terrible dilemma
......
In het kort: John-Paul gaat eindelijk therapie volgen (quote:Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, ik kan nu niet op DS op de een of andere manier, maar gezien je keuze voor deze smiley en je tweets n.a.v. dit artikel kan ik me een aardige voorstelling maken
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
In het kort: John-Paul gaat eindelijk therapie volgen () en Sam helpt hem daarbij. Finn, Robbie en Phoebe gaan op schoolreisje naar het bos en JP valt uit tegen Finn wanneer hij met Phoebe flirt. Robbie is jaloers en vecht met Finn. Daarna pakken ze een squad en gaan ze tegen elkaar racen. Finn gaat zo hard dat hij crasht en door de lucht vliegt. JP ziet hem daarna levenloos liggen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, er is meer dan 25 uur niets gepost in dit topic
Nou ja, hierbij dan een nieuwtje:
Hollyoaks: Mercedes panics over Dirk's plans - spoiler pictures
En alhoewel we nu al weten hoe dit af zal lopen, toch even het volgende:
DIRK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, en nog een "nieuwtje" (alhoewel het niets meer is dan eigenhandig een veer in m'n (...) steken): een tweet van mij over de verhaallijn van John-Paul (n.a.v. een tweet van luftersel) is beantwoord door Lizzie Roper én aangevinkt als favoriet door James Sutton
Maakt mijn maandag toch een stuk leuker moet ik zeggen
Haha, dat lijkt me inderdaad echt geinigquote:Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
En deze ziet er ook wel geinig uit:
Hollyoaks: Ziggy Roscoe visits a gay bar - spoiler pictures
![]()
![]()
Ik had het echt niet verwacht dat Lizzie zou reageren, evenals dat James het zou opvallenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Super tof! Ik had het nog niet eens gemerkt, want blijkbaar heb ik nu dus ook twee mentions ontvangen omdat het een reactie was op mijn tweet. Geweldig!
Oh, in dat geval kan ik hem dat niet kwalijk nemenquote:Toch wel vreemd eigenlijk, als je het goed leest lijkt het alsof James Sutton alleen het acteerwerk van zichzelf en Lizzie Roper briljant vindt en de rest niet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan ik hem dat niet kwalijk nemenDe scènes van hem en Lizzie zijn echt het sterkst in de hele verhaallijn. Van die Keith Rice hoef je 't in ieder geval niet te verwachten
Misschien dat-ie aan de slag kan op een rijstplantage van Lassie (Roper)?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Met een achternaam als Rice kun je sowieso niet erg ver komen.Kluns.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat-ie aan de slag kan op een rijstplantage van Lassie (Roper)?
Ha, Eamon Gannonquote:Op maandag 10 februari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:
Oh, het gaat goed vandaag: ik word net gevolgd én geretweet door een acteur die blijkbaar rolletjes heeft gespeeld in Hollyoaks, Coronation Street, Emmerdale, Skins and The Fast and The Furious 6.Geen idee of het ook echt zo is, maar oké.
Oh, dat heb je snel uitgevogeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, Eamon Gannon
Schijnt dus een "hitman" in Hollyoaks te hebben gespeeld
Google is a good friend of mine, y'know?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, dat heb je snel uitgevogeld.
Ik kijk er ook wel naar uit jaquote:Ik heb trouwens echt zin in Hollyoaks deze week na de leuke spoilers en deze spoiler pictures.Dat is echt lang, héél lang geleden!
En ik kom uit op... VROUWTJE BOTERVELDquote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef luftersel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als ik voor een vrouw zou gaan, zou ik op Leela uitkomen.![]()
En bij een man, op Ste.Hmm, benieuwd of hij geïnteresseerd is.
Ik kwam uit op Maxine!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
En bij de tweede keer kom ik uit op NANCY![]()
![]()
En de derde keer kom ik uit op LEELA![]()
![]()
Haha!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook nu
Nádat ik Tegan (), Diane (
![]()
), Sinead (
![]()
![]()
) én Grace (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) heb getrotseerd
Ik móést en zóu doorgaan totdat ik bij Maxine zou belandenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!
2e keer Nancy! Daarna, maar voor de opties gegaan en toen kreeg ik Tegan. Vond ik een goed moment om te stoppen.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik móést en zóu doorgaan totdat ik bij Maxine zou belanden![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.![]()
Sorry Peter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Toen ik iedereen uitprobeerde en bij Lindsey uitkwam dacht ik eigenlijk: wtf, denkt zij dat ze grappig is of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want volgens mij is ze dat absoluut niet.
Ze deed net iets te hard haar best leuk te zijn..
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik wou toch iemand anders dan Tegan als nummer 3 hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt uit de bus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar nu ook. Ze deed wel erg haar best ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toen ik iedereen uitprobeerde en bij Lindsey uitkwam dacht ik eigenlijk: wtf, denkt zij dat ze grappig is of zo?Want volgens mij is ze dat absoluut niet.
Het was ietwat geforceerd, maar als ze dat op een echte date zal doen maakt het me niet veel uitquote:Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toen ik iedereen uitprobeerde en bij Lindsey uitkwam dacht ik eigenlijk: wtf, denkt zij dat ze grappig is of zo?Want volgens mij is ze dat absoluut niet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was ietwat geforceerd, maar als ze dat op een echte date zal doen maakt het me niet veel uit
Ja, tenzij ze daarin door blijft gaan; dan krijgt ze die fles naar d'r hoofd geslingerdHeeft ze een écht goede reden om heel moeilijk te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemde week...Nergens geen Cindy en wéér Sinead. De rest klinkt niet heel erg interessant eerlijk gezegd.
Maar wat krijgen we nou: GEEN Fraser, Grace (een klein beetje Lindsey) of Freddie?![]()
"Because you think you're funny! Because you look always difficult!! Because you only talk about the Rotzoois!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
"WHY FREDDIE? WHY?"
"I mean WHY PETER? WHY?!"
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
Korte spoilers voor 24-28 februari
Ik zit met stijgende verbazing de spoilers te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemde week...Nergens geen Cindy en wéér Sinead. De rest klinkt niet heel erg interessant eerlijk gezegd.
Maar wat krijgen we nou: GEEN Fraser, Grace (een klein beetje Lindsey) of Freddie?![]()
- Leela en Darren? God, ze weten zich echt geen raad met Leela![]()
- Wat heeft Lindsey ineens te maken met Katy? Of gaat dat over dat incident van laatst?
- Sandy____________________
- Maar gelukkig ook weer Maxine, Nancy en Sienna![]()
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing de spoilers te lezen![]()
- Leela en Darren? God, ze weten zich echt geen raad met Leela![]()
- Wat heeft Lindsey ineens te maken met Katy? Of gaat dat over dat incident van laatst?
- Sandy____________________
- Maar gelukkig ook weer Maxine, Nancy en Sienna
Het erge is nog: ze koppelen die leuke, lieve Leela aan zo'n beetje iedere mannelijke inwoner van Hollyoaks; Dodger (al was dat meer om Tegan), Ziggy (wat vast nog wel wat gaat worden), nu weer Darren... Wie is de volgende, Jack?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook.![]()
- Dat met Leela en Darren lijkt echt nergens op
Oh ja, dat is waar ookquote:- Lindsey heeft Sinead laatst blijkbaar aangegeven bij social services omdat ze haar geen goede moeder vond (denk ik, ik heb de scènes niet gezien)
En over Robbie, en Jason...quote:- Hoop dat Sandy het heeft over Freddie
Dat dus. Ik vind Jessica Fox echt een topactrice, maar geef haar als je haar zonodig screentime wil geven dan ook écht iets te doenquote:- Nancy's verhaal lijkt me dus echt niet interessant op dit momentHet was toch over en uit met Darren? Laat haar eens even een pauze nemen als je niks beters met haar weet te doen...
Heb 'm ook net al gezien, inderdaad een sterke aflevering weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, dat was weer een vermakelijke en mooie aflevering
- De scènes met Dirk en Cindy![]()
![]()
- Nana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Vincent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Dennis![]()
![]()
- Ziggy![]()
![]()
- Ruby
Ik begin Ziggy trouwens écht de tofste Roscoe te vindenVooral in de scène samen met George vond ik 'm echt tof
Het acteerwerk van David en Stephanie was ook echt subliemquote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb 'm ook net al gezien, inderdaad een sterke aflevering weer.![]()
Dindy was erg goed deze aflevering. Ik heb wel medelijden met Cindy. Vooral omdat dit allemaal wéér Mercedes' schuld is.
Zoals het er nu naar uitziet raken Ziggy en George bevriend. Ik zie dat graag gebeuren, dat zou zeker meer humor in de serie brengen. Misschien ook nog met Dennis erbij?quote:Ziggy vond ik ook wel tof.Hij kan nog steeds niet acteren, maar hij brengt wel een beetje humor in de serie. En die sarcastische opmerkingen van Esther ook altijd.
Ik ging echt stuk om Nanaquote:Van Vincent heb ik gelukkig niks gezien. Ik heb de rechtszaal-scènes gezien (NANA), maar gelukkig zei hij daar niks. De andere scènes heb ik doorgespoeld. Ik denk in ieder geval dat Koosnaam een perfecte eerste indruk van hem krijgt als ik jouw reactie zo zie.
![]()
Het zit 'm weer in de naam denk ik. Omole...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ging echt stuk om Nana![]()
![]()
En die scènes met Vincent... Hiermee vergeleken zou Fabrizio Santino haast nog een Oscar mogen verdienen voor zijn acteerwerk. En John Omole mag als de sodemieter een ander beroep kiezen
Ik moet altijd aan een omelet denken bij die naamquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het zit 'm weer in de naam denk ik. Omole...![]()
Dát. Maar dan op z'n Frans of Italiaans of zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan een omelet denken bij die naam![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát. Maar dan op z'n Frans of Italiaans of zo.'Omolee'
Zou vreemd zijn: een verbrande (zwarte) omelet, zonder enige smaak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Misschien een nieuw gerecht voor The Hutch?
Als Tony weer eens zo chaotisch is zie ik een reële kans dat er een Omolee geserveerd wordtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn: een verbrande (zwarte) omelet, zonder enige smaak.Denk niet dat Tony dat op het menu wil hebben.
En bij James was het precies zoals hier voorspeld werd: Keith Rice werd de hemel ingeprezen om zijn "fantastische" acteerprestatiesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:45 schreef luftersel het volgende:
Wat een hoop nieuwtjes vandaag op DS zeg. En geen van alle zijn ze interessant. Alles weer over Freddie of een zoveelste interview met James Sutton over de 'rape aftermath', wat al duizend keer is verteld.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:47 schreef luftersel het volgende:
'Next week on Hollyoaks'
- Lindsey kijkt moeilijk
[ afbeelding ]
- Freddie, Freddie en... Freddie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien dit bijna elke week zo is: niks bijzonder dus.
Aan de grote fanbase die geilt op Freddie's misselijkmakende lichaam vol met tattoos te zien, nooit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat dan minstens x 1000Wanneer wordt deze familie (m.u.v. Ziggy, want die kan ik nog wel hebben) verbannen uit Hollyoaks?
Grote fanbase? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Aan de grote fanbase die geilt op Freddie's misselijkmakende lichaam vol met tattoos te zien, nooit.
"THERE SHOULD BE A HALF-NAKED MAN IN THIS EPISODE!! THERE SHOULD BE A HALF-NAKED MAN IN EVERY EPISODE!! EVERY DAY!!!"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Grote fanbase? Laat me niet lachen
Daar zit één persoon achter:
[ afbeelding ]
Uhm, Daniel Kilkelly zeg je?... Oh wacht, is dat niet die gozer die schijnbaar zo'n fan is van This is the moment van René Froger dat-ie het om de haverklap gebruikt in zijn vaak nietszeggende stukjes?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:04 schreef luftersel het volgende:
Woohoho, ik mention James Sutton in één tweet en hij retweet hem: ineens retweeten 7 anderen hem (waaronder zelfs Keith Rice) en 11 mensen voegen hem toe aan hun favorieten. En ineens word ik door 6 extra mensen gevolgd, waaronder Daniel Kilkelly. Komt die naam je bekend voor?
Ehhmm...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, Daniel Kilkelly zeg je?... Oh wacht, is dat niet die gozer die schijnbaar zo'n fan is van This is the moment van René Froger dat-ie het om de haverklap gebruikt in zijn vaak nietszeggende stukjes?
Ja, die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ehhmm...Niet precies.
[ afbeelding ]
Sorry, veranderde het meteen nadat ik het nog eens las.quote:
Misschien hoopt-ie via jou nog wat écht interessante scoops binnen te halen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry, veranderde het meteen nadat ik het nog eens las.
Best vreemd dat die mij volgt. Ik bedoel, sinds wanneer volgt een schrijver van officiële artikelen een fanaccount?![]()
Maar ik tweet alleen maar de artikelen over Hollyoaks via Digital Spy, die híj schrijft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien hoopt-ie via jou nog wat écht interessante scoops binnen te halen?
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar ik tweet alleen maar de artikelen over Hollyoaks via Digital Spy, die híj schrijft.Misschien vindt hij mijn kritiek erop wel gewoon heel goed.
Waarschijnlijk is dat het.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou kunnen
Of hij is er uitermate trots op dat een fan uit Nederland de links van zijn artikelen op Twitter plaatst
Tja, steeds meer mensen zien dat Hollyoaks zelfs in zijn huidige, mindere periode 100x beter is dan een soap als GTSTquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat het.![]()
Blijkbaar is er nog een andere Nederlandse Hollyoaks-fan, zag ik net tussen mijn volgers.Hoe is het mogelijk?!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef luftersel het volgende:
Sonny and Carmel kiss gives Hollyoaks much-needed boost
Dit is dus hoe het is gesteld met de Hollyoaks-fanbase. Zal wel dezelfde fanbase zijn die Freddie het liefst naakt in hun bed heeft liggen.![]()
![]()
En Crapwood is waarschijnlijk nóg niet wakker geschud uit zijn (natte?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
OEI.(dit is het officiële grote fan-account van Hollyoaks, die wordt gevolgd door DS en zelfs Hollyoaks zelf)
Als zelfs die dit vindt, dan is er echt iets goed mis...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit can inderdaad ny!
Mmmm, in tegenstelling tot vorige afleveringen, viel dit een beetje tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
Weer een leuke aflevering... Naja, op die niet weg te krijgen inktvlek na dan
Verder:
- Ziggy![]()
- Leela![]()
- Mercedes![]()
![]()
- Dirk![]()
![]()
- Cindy![]()
![]()
Kun je nagaan dat ik Sonny alweer vergeten was toen ik mijn lijstje aan het typen was? Zegt genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Mmmm, in tegenstelling tot vorige afleveringen, viel dit een beetje tegen.![]()
Vincent en Sonny waren vreselijk irritant. Sonny klimt weer een plaatsje omhoog op mijn lijstje van mensen van wie ik het liefst persoonlijk de nek om zou draaien.En Vincent... ja, Vincent, wat een vreselijk k*t personage.
Verder, grote complimenten voor Cindy. En zelfs een complimentje voor Ziggy (en Leela). Leuke humor bracht hij vanavond.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit can inderdaad ny!
quote:
Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd.quote:Daniel Kilkelly @danny_kay
@DutchHollyoaks My Google translator version of Dutch... Zeg hallo tegen de forum voor mij! Ik volg veel fan accounts ;-)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:
Voor ik het vergeet trouwens, ik moest van Daniel Kilkelly (de schrijver van de artikelen over Hollyoaks op Digital Spy) even 'hallo' zeggen tegen dit forum.Hij had zelfs zijn best gedaan om het in het Nederlands te tweeten:
[..]
Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd.
Ik vind Tegan een nutte- en uitzichtloos personage als ik eerlijk benquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit eigenlijk nog wel een grappige actie van haar.Ik bedoel, iemand als Fraser zou je niet bij je kind laten, oké, maar zo ontmaskert ze hem misschien wel als Rose's vader. Misschien zou hij dan wat meer gehaat worden.
Ach, als ze hem vermoordt, heeft ze in ieder geval nog iets goeds gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Tegan een nutte- en uitzichtloos personage als ik eerlijk benZe begon leuk, maar ik ben inmiddels klaar met d'r. Ik gok dat wanneer Fraser vermoord zal worden (er kwam toch een whodunnit dit jaar? Fraser heeft momenteel de meeste kans om het slachtoffer te worden) zij de dader zal zijn
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:
Voor ik het vergeet trouwens, ik moest van Daniel Kilkelly (de schrijver van de artikelen over Hollyoaks op Digital Spy) even 'hallo' zeggen tegen dit forum.Hij had zelfs zijn best gedaan om het in het Nederlands te tweeten:
[..]
Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe Daniel dan ook maar de 'greetings' van Daniel Daniel!
Oh, als dat waar zou zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Vincent and George plan to leave Chester
![]()
![]()
![]()
Inderdaad zeg, eerst rekken ze het eindeloos om haar vervolgens als een speer uit de serie te laten vertrekkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
Goed nieuws! Blijkbaar vertrekt Ruby morgen al als ze Ziggy niet kan vergeven! Snap niet waarom ze het nog zo lang hebben gerekt...
Het is vast een verjaardagscadeautje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, eerst rekken ze het eindeloos om haar vervolgens als een speer uit de serie te laten vertrekken
Is dit een stille hint, luftersel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het is vast een verjaardagscadeautje.
Ja, maar dat is dus maar voor één dagquote:Alsof ze dachten: we hebben de fans zoveel leed aangedaan de afgelopen maanden, laten we ze nu maar eens snel geven wat ze willen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dit een stille hint, luftersel?
Laten we de goede hoop er alsjeblieft inhouden.quote:[..]
Ja, maar dat is dus maar voor één dagDaarna is het gewoon weer dezelfde ellende
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
De datum van Ruby's exit valt precies samen met mijn verjaardag. 't Is alsof ze het daar bij Hollyoaks gewoon wisten en wilden wachten tot morgen om mij haar exit cadeau te doen.
Er zitten inderdaad wat pareltjes van verhaallijnen in die zwijnenstalquote:[..]
Laten we de goede hoop er alsjeblieft inhouden.Deze weken laten gelukkig zien waarom wij Hollyoaks ook alweer zo leuk vinden/vonden.
(nou ja, Cindy's verhaallijn dan)
Ik vond het inderdaad niet echt een hele boeiende aflevering, maar hij was wel heel mooi en lief.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, een middelmatige aflevering
De scènes met Cindy waren echt weer de moeite waardArme Cindy, ik heb echt medelijden met haar
En de chemie tussen David en Stephanie was weer geweldig
Dindy is nu al een superkoppel
De scènes met Carmel (en Sonny) waren mooi, maar ook ontzettend saai en eigenlijk overbodig. De scène in de kerk begon prachtig (en grappig) eindigde pijnlijk en de scènes daarna waren gewoon jammer. Het lijkt nu echt alsof Carmel van de ene naar de andere vent hopt en tussendoor drie tranen laat
En de scènes met Ruby/Ziggy en Vincent/George... Ach, laat ook maar, daar ga ik niet eens aan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nu dus 99,99999999% zeker datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dat echt waar is, danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 13-02-2014 21:00:13 ]![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
Jongens, ik heb wat belangrijks te melden:Ik las het net jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het is nu dus 99,99999999% zeker datGoh, we didn't see that comingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En als dat echt waar is, danDat heb je al eens vaker gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Zou wel jammer zijn als je het dit keer ook echt zou doen
quote:Of in ieder gevalAfleveringen opsparen? Dat kun je dan beter niet doen, want dan krijg je later (als die Crapwood eindelijk opgesodemieterd is) alsnog al die bagger te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, maar sindsdien is het ongeveer dubbel zo slecht geworden. Eerder keek ik nog uit naar 'the rape', Carmel/Jim en vooral hoe de Lomaxes uit zouden pakken. Maar goed, zelfs dat is onderhand al bijna allemaal verpest. Dus eigenlijk weet ik niet meer waarom ik het nog kijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat heb je al eens vaker gezegd't Zou wel jammer zijn als je het dit keer ook echt zou doen
Misschien dat ik wel even een break neem of zo. Kan vast geen kwaad.
Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat, wanneer jullie wel blijven kijken, ik de afleveringen die de moeite waard zijn misschien ooit nog wel eens terug zal kijken. Dat is het handige aan dit forum.quote:[..]
Afleveringen opsparen? Dat kun je dan beter niet doen, want dan krijg je later (als die Crapwood eindelijk opgesodemieterd is) alsnog al die bagger te zien![]()
Maar het is nog niet zeker hè! Waarschijnlijk is Hollyoaks wel zo slim om het te laten lijken alsof het Peri is, maar het dan alsnog iemand anders blijkt (om de verhaallijn uit te rekken en fans op het verkeerde pad te zetten). Echter, zelfs zonder dit nieuws denk ik niet dat ik het nog lang had volgehouden.
[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 13-02-2014 21:20:58 ]![]()
Dat is zeker waar, het is huilen met de pet op momenteel. De enige goeie verhaallijnen die er zijn worden nauwelijks belicht, terwijl compleet overbodige en nutteloze verhaallijnen alle aandacht krijgen (Frindsey/Frinead, "death" of Joe, DisFrace). Ik kijk echt voor de pareltjes die er zijn, zoals nu met Cindy, maar ook Maxine/Patrick vind ik nog boeiend. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik de helft van de tijd wat anders zit te doen terwijl de aflevering op staat, echt jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, maar sindsdien is het zo ongeveer dubbel zo slecht geworden. Eerder keek ik nog uit naar 'the rape', Carmel/Jim en vooral hoe de Lomaxes uit zouden pakken. Maar goed, zelfs dat is onderhand al bijna allemaal verpest.Gewoonte. Niets meer dan dat.quote:Dus eigenlijk weet ik niet meer waarom ik het nog kijk.Uhm, je hebt het over Hollyoaks onder het regime van Crapwood? Het enige onverwachte daarbij is misschien een "huge stunt", alhoewel ook die weken van tevoren op DS staat beschrevenquote:Misschien dat ik wel even een break neem of zo. Kan vast geen kwaad.
[..]
Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat, wanneer jullie wel blijven kijken, ik de afleveringen die de moeite waard zijn misschien ooit nog wel eens terug zal kijken. Dat is het handige aan dit forum.![]()
Maar het is nog niet zeker hè! Waarschijnlijk is Hollyoaks wel zo slim om het te laten lijken alsof het Peri is, maar het dan alsnog iemand anders blijkt (om de verhaallijn uit te rekken en fans op het verkeerde pad te zetten).Tja, dat is duidelijk. Het is jammer, maar ja, alles gaat voorbijquote:Echter, zelfs zonder dit nieuws denk ik niet dat ik het nog lang had volgehouden.![]()
![]()
Ach, ik zal heus wel op dit forum actief blijven hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, het is huilen met de pet op momenteel. De enige goeie verhaallijnen die er zijn worden nauwelijks belicht, terwijl compleet overbodige en nutteloze verhaallijnen alle aandacht krijgen (Frindsey/Frinead, "death" of Joe, DisFrace). Ik kijk echt voor de pareltjes die er zijn, zoals nu met Cindy, maar ook Maxine/Patrick vind ik nog boeiend. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik de helft van de tijd wat anders zit te doen terwijl de aflevering op staat, echt jammer.
[..]
Gewoonte. Niets meer dan dat.
[..]
Uhm, je hebt het over Hollyoaks onder het regime van Crapwood? Het enige onverwachte daarbij is misschien een "huge stunt", alhoewel ook die weken van tevoren op DS staat beschreven
[..]
Tja, dat is duidelijk. Het is jammer, maar ja, alles gaat voorbijMaar Krakwood begint echt op mijn zenuwen te werken. Misschien helpt het als ik naast spoilers niks meer lees.
![]()
![]()
En de aflevering van vanavond bevestigt nog eens mijn gedachte over de neerwaartse spiraal waarin deze serie zit.![]()
![]()
![]()
Redelijk goeie aflevering
De Ruby-scènes waren oké en mooi aan het einde, zeker de laatste scène met Ziggy. Ga ik Ruby missen? Nah, misschien alleen haar verschijning, maar haar personage was de laatste maanden echt vervelend. En dan te bedenken dat ze "vroeger" nog veel erger was
De pareltjes waren natuurlijk weer de scènes met Cindy (en Dirk)Alleen waren het er te weinig en werd er teveel gefocust op Mercedes. En nét op het moment dat ik haar wat sympathieker begon te vinden, werd het weer de eeuwige egoïstische slet
![]()
![]()
GADVERDAMME.
De toevoeging van Alex vind ik wel oké tot nu toe, alleen jammer dat het met deze verhaallijn gebeurd. Het sleept zich maar voort en er lijkt maar geen einde aan te komen
Oh: het nieuwe kapsel van FrankieDoet me denken aan het kapsel van Aafke Reitsema in seizoen 3 van ONM
EDIT: Was ik helemaal de scènes met Tegan en Fraser vergetenZegt meer dan genoeg lijkt me
![]()
![]()
Ik vond het echt een stomme aflevering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
Redelijk goeie aflevering
De Ruby-scènes waren oké en mooi aan het einde, zeker de laatste scène met Ziggy. Ga ik Ruby missen? Nah, misschien alleen haar verschijning, maar haar personage was de laatste maanden echt vervelend. En dan te bedenken dat ze "vroeger" nog veel erger was
De pareltjes waren natuurlijk weer de scènes met Cindy (en Dirk)Alleen waren het er te weinig en werd er teveel gefocust op Mercedes. En nét op het moment dat ik haar wat sympathieker begon te vinden, werd het weer de eeuwige egoïstische slet
![]()
![]()
GADVERDAMME.
De toevoeging van Alex vind ik wel oké tot nu toe, alleen jammer dat het met deze verhaallijn gebeurd. Het sleept zich maar voort en er lijkt maar geen einde aan te komenHad gehoopt op lekker veel Dindy-scènes, maar nu kreeg ik Ruby/Ziggy en Mercedes op m'n bord.
Al was Ruby's exit op zich wel mooi. Maar meer ook niet.
Mij deed het denken aan Amy, die haar haar liet afknippen een paar jaar geleden voor het goede doel:quote:Oh: het nieuwe kapsel van FrankieDoet me denken aan het kapsel van Aafke Reitsema in seizoen 3 van ONM
![]()
![]()
Tja, ik zat dan ook weer de helft van de tijd andere dingen te doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond het echt een stomme aflevering.Had gehoopt op lekker veel Dindy-scènes, maar nu kreeg ik Ruby/Ziggy en Mercedes op m'n bord.
Al was Ruby's exit op zich wel mooi. Maar meer ook niet.
Mij toch echt aan Aafke uit ONM, temeer die (toen) ook in dezelfde leeftijdscategorie zat als Frankie nu:quote:[..]
Mij deed het denken aan Amy, die haar haar liet afknippen een paar jaar geleden voor het goede doel:
[ afbeelding ]
Was trouwens ook een bardame van een café, maar dat terzijde![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik mijn eerste felicitatie-ideetje niet heb doorgezetquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar Krakwood begint echt op mijn zenuwen te werken.![]()
![]()
Luftersel! Nog van harte gefeliciteerd.
En die spoilers omtrent Peri, maken mij ook niet blij! Jeetje wat simpel zeg.
Maar ik zou het ook zeer jammer vinden als je niet of nauwelijks meer zou gaan kijken!
In ieder geval ben ik nog steeds niet klaar met de afleveringen vorige week. Dus laat ik daar maar weer eens verder mee gaan.![]()
Hartstikke bedankt! Ik vind het persoonlijk ook jammer, maar ik ga een serie niet half volgen denk ik. Of, met deze verhaallijnen, volg ik eigenlijk nog maar een kwart.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:18 schreef Koosnaam het volgende:
Luftersel! Nog van harte gefeliciteerd.
En die spoilers omtrent Peri, maken mij ook niet blij! Jeetje wat simpel zeg.
Maar ik zou het ook zeer jammer vinden als je niet of nauwelijks meer zou gaan kijken!
In ieder geval ben ik nog steeds niet klaar met de afleveringen vorige week. Dus laat ik daar maar weer eens verder mee gaan.De rest irriteert me mateloos, dus dat is een teken om te minderen.. Dus de ene keer zal ik alle afleveringen meteen kijken wanneer ze online komen (zoals deze week) maar andere weken zal ik misschien volledig overslaan (zoals het grootste deel van volgende week).
![]()
Ja, ik kan het ook wel begrijpen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt! Ik vind het persoonlijk ook jammer, maar ik ga een serie niet half volgen denk ik. Of, met deze verhaallijnen, volg ik eigenlijk nog maar een kwart.De rest irriteert me mateloos, dus dat is een teken om te minderen.. Dus de ene keer zal ik alle afleveringen meteen kijken wanneer ze online komen (zoals deze week) maar andere weken zal ik misschien volledig overslaan (zoals het grootste deel van volgende week).
Maar ik vermaak me er eigenlijk nog wel mee. Hoewel ik inmiddels ook al wel op het punt om elke scene waarin Grace voorkomt, door te gaan spoelen. Bah wat een vervelend lelijk karakter.
Maar de vele spoilers, geven al wel veel weg wat interessant is om te kijken en wat niet heb ik het idee.![]()
Ik lees ze zeker niet allemaal. Maar ben volgens mij ook al wel redelijk op de hoogte van wat we dadelijk kunnen gaan verwachten.![]()
Ik vermaak me ook nog prima met Hollyoaksquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook wel begrijpen.
Maar ik vermaak me er eigenlijk nog wel mee. Hoewel ik inmiddels ook al wel op het punt om elke scene waarin Grace voorkomt, door te gaan spoelen. Bah wat een vervelend lelijk karakter.Het is ook wel lekker om je af en toe flink te ergeren aan een karakter of een verhaallijn, alhoewel het niet teveel die kant op moet gaan
En inderdaad: Grace![]()
![]()
Ben het volledig met je eens, wat is zij vervelend, irritant en ook nog eens lelijk
Ik vind het wel eens jammer dat ze teveel weggeven in die spoilers en interviews. Of, in het geval van de verhaallijn met John-Paul, maandenlang zitten te teasen dat het geweldig wordt en ons dan blij maken met een dooie musquote:Maar de vele spoilers, geven al wel veel weg wat interessant is om te kijken en wat niet heb ik het idee.![]()
Ik lees ze zeker niet allemaal. Maar ben volgens mij ook al wel redelijk op de hoogte van wat we dadelijk kunnen gaan verwachten.En aan de andere kant kan ik me ook ontzettend verheugen op scènes/gebeurtenissen dankzij die spoilers
![]()
![]()
Zo vreemd vind ik het eigenlijk niet. Sonny is volgens mij geen regular (dat staat alleen op Wikipedia omdat hij dat voorheen wel was), want het Valentine-tijdperk is jaren geleden al ten einde gekomen. Bij Alex is dat hetzelfde verhaal; Browning's verhaal is afgerond (nou ja, niet volgens Hollyoaksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, vreemd, weer geen nieuwe shots. En dat terwijl Sonny een regular is en Alex volgens mij ook), dus het zou vreemd/stom zijn, zijn zoon na zijn dood te introduceren als hij hier niks te zoeken heeft. Maar goed, dit is Hollyoaks.
![]()
Overigens, áls ze een leadershot krijgen, zal dat pas zijn wanneer Blessing is geïntroduceerd. Was ook zo met de Roscoes, Lomaxes en Fraser, hè.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 15-02-2014 12:01:32 ]![]()
Sonny heeft ook een "profile" op de site van Hollyoaks, dus moet-ie wel een regular zijn. En van Alex weet ik het niet zeker, maar aangezien ze al tijden lopen te teasen over zijn komst zou het vreemd zijn als-ie maar een kortstondige rol heeft. Misschien introduceren ze wel nog meer Browning-leden, die zijn er toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het eigenlijk niet. Sonny is volgens mij geen regular (dat staat alleen op Wikipedia omdat hij dat voorheen wel was), want het Valentine-tijdperk is jaren geleden al ten einde gekomen. Bij Alex is dat hetzelfde verhaal; Browning's verhaal is afgerond (nou ja, niet volgens Hollyoaks), dus het zou vreemd/stom zijn, zijn zoon na zijn dood te introduceren als hij hier niks te zoeken heeft. Maar goed, dit is Hollyoaks.
Tja, dat is ook weer zo.quote:Overigens, áls ze een leadershot krijgen, zal dat pas zijn wanneer Blessing is geïntroduceerd. Was ook zo met de Roscoes, Lomaxes en Fraser, hè.
Ach ja, ik vind het gewoon vreemd.![]()
Nog iets opvallends: de aflevering van gisteren is tot op heden nog niet door Price Slice op YouTube gezet
Of zou Price Slice ons willen behoeden voor een bijzonder slechte aflevering?![]()
Toevallig, ik maak bekend dat ik ga "minderen" en Price Slice uploadt ineens de aflevering niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Nog iets opvallends: de aflevering van gisteren is tot op heden nog niet door Price Slice op YouTube gezet
Of zou Price Slice ons willen behoeden voor een bijzonder slechte aflevering?Misschien is hij/zij er zelf ook wel klaar mee onderhand.
![]()
Dacht even dat jij er iets mee te maken hadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toevallig, ik maak bekend dat ik ga "minderen" en Price Slice uploadt ineens de aflevering niet meer.Misschien is hij/zij er zelf ook wel klaar mee onderhand.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dacht even dat jij er iets mee te maken had![]()
![]()
![]()
"YOU HAVE TO STOP UPLOADING THESE EPISODES FOR GOD'S SAKE! TODAY!!!"![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"YOU HAVE TO STOP UPLOADING THESE EPISODES FOR GOD'S SAKE! TODAY!!!"![]()
Dan mag je hem/haar nu het volgende gaan zeggen:
"YOU HAVE TO UPLOAD THE EPISODE OF YESTERDAY IMMEDIATELY, OTHERWISE PETERKELDER WILL THROWING A BIKE THROUGH YOUR WINDOW! TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"![]()
*met een fietsbel én spikesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Dan mag je hem/haar nu het volgende gaan zeggen:
"YOU HAVE TO UPLOAD THE EPISODE OF YESTERDAY IMMEDIATELY, OTHERWISE PETERKELDER WILL THROWING A BIKE THROUGH YOUR WINDOW! TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik weet trouwens niet of je die aflevering van gisteren wel wilt zien.Volgens mij komt Cindy er niet eens in voor...
![]()
Oh ja, dat is waar ookquote:Tuurlijk wil ik die aflevering gewoon zien!quote:Ik weet trouwens niet of je die aflevering van gisteren wel wilt zien.Volgens mij komt Cindy er niet eens in voor...
![]()
![]()
In dat geval hoop ik dat deze aflevering het niveau van de afgelopen week/weken vasthoudt. In de spoilers voor volgende week staat naast John-Paul's therapie-scènes en de intrede van Blessing naar mijn mening namelijk niet zo veel bijzonders. Zelfs het geklooi met Leela, Darren en Nancy lijkt me niet zo leuk volgende week. En dat terwijl ik Leela en Nancy adoreer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik die aflevering gewoon zien!![]()
![]()
Hier trouwens nog de korte spoilers voor over twee weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me een week die ik ga overslaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef luftersel het volgende:
Hier trouwens nog de korte spoilers voor over twee weken:Dat met Blessing die het geheim van Ste wellicht ontdekt lijkt me wel interessant hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me een week die ik ga overslaan.![]()
![]()
Jawel, dat wel. Ik kijk uit naar Blessing! En misschien dat Nancy ook nog wel wat is. Maar verder...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat met Blessing die het geheim van Ste wellicht ontdekt lijkt me wel interessant hoorIk bedoel maar...
"Tegan struggles to keep her hands off Fraser"
GADVERDAMME![]()
![]()
Nancy is altijd wel wat: lief, vrolijk, grappig, boos, teleurgesteld, hysterisch of bemoeiziek, maar dat maakt niet veel uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Ik kijk uit naar Blessing! En misschien dat Nancy ook nog wel wat is.Tja, ik vind het van beide kanten nogal... Walgelijkquote:Maar verder...Ik bedoel maar...
"Tegan struggles to keep her hands off Fraser"
GADVERDAMME![]()
![]()
![]()
Hèhè, eindelijk staat-ie erop
- Cindy![]()
![]()
- Alex![]()
![]()
- Mercedes![]()
![]()
- Nancy![]()
![]()
- Darren
- Lindsey![]()
- Dennis![]()
- Dodger![]()
- Fraser![]()
- Tegan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hollyoaks: the bullying of John-Paul continues
Hmm, op zich ziet dit er goed uit (op Finn/Keith na dan, ik kan nu al voorspellen hoe die scène in het ziekenhuis er uit gaat zien, met zijn 'kijk-mij-eens-eng-zijn-gezicht'). Het einde verpest het dan weer een beetje, blijkbaar raakt Freddie hierbij betrokken. Het zal weer eens niet.
![]()
![]()
Keith Rice heeft toch ook een eng gezicht?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: the bullying of John-Paul continues
Hmm, op zich ziet dit er goed uit (op Finn/Keith na dan, ik kan nu al voorspellen hoe die scène in het ziekenhuis er uit gaat zien, met zijn 'kijk-mij-eens-eng-zijn-gezicht'). Het einde verpest het dan weer een beetje, blijkbaar raakt Freddie hierbij betrokken. Het zal weer eens niet.
En Freddie die er weer bij betrokken raakt... Over een eng gezicht gesproken![]()
![]()
Dat is waar, maar als hij boos probeert te kijken wordt dat gezicht alleen maar lelijker, niet bepaald enger. En ja, Freddie..quote:Op zondag 16 februari 2014 14:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Keith Rice heeft toch ook een eng gezicht?
En Freddie die er weer bij betrokken raakt... Over een eng gezicht gesprokenMeer zeg ik er niet over.
![]()
Zou ik ook niet doen, wat dat laatste betreftquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als hij boos probeert te kijken wordt dat gezicht alleen maar lelijker, niet bepaald enger. En ja, Freddie..Meer zeg ik er niet over.
Overigens, geen idee of je de aflevering van vrijdag nog gekeken hebt, maar de scènes met Cindy zijn wederom de moeite van het bekijken waard![]()
De scènes met Bassie (Tegan, wat zag die er uit zeg) en Adriaan (Fraser, kan zo door als stand-in van Adriaan) zou ik daarentegen direct overslaan. Tenminste, als je je ogen niet uit pure wanhoop uit hun kassen wil halen
![]()
![]()
Ik zal 'm vanavond eens kijken. Cindy is altijd wel de moeite waard.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, wat dat laatste betreft
Overigens, geen idee of je de aflevering van vrijdag nog gekeken hebt, maar de scènes met Cindy zijn wederom de moeite van het bekijken waard![]()
De scènes met Bassie (Tegan, wat zag die er uit zeg) en Adriaan (Fraser, kan zo door als stand-in van Adriaan) zou ik daarentegen direct overslaan. Tenminste, als je je ogen niet uit pure wanhoop uit hun kassen wil halen
![]()
![]()
Alex is trouwens ook wel een interessante toevoegingquote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zal 'm vanavond eens kijken. Cindy is altijd wel de moeite waard.
Tegen Mercedes: "I'm half your age, but i'm twice as smart."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie trouwens dat HollyoaksFans is begonnen met het uploaden van seizoen 2010: de hele maand december staat er (hetzij in wat mindere kwaliteit) al in zijn geheel op![]()
![]()
Heb 'm net gekeken, ik zal eens even mijn (vrij vernietigende) kritiek geven.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alex is trouwens ook wel een interessante toevoeging
Tegen Mercedes: "I'm half your age, but i'm twice as smart."![]()
![]()
![]()
- Cindy was geweldig.Mercedes was deze aflevering gelukkig een beetje bedaard, maar goed. Het hoort nou eenmaal bij haar karakter om op z'n tijd egoïstisch te zijn. Cindy is precies hetzelfde hoor, alleen momenteel niet. Alsnog irriteert Mercedes me in ieder geval wel.
- De scènes van Dodger en Dennis waren vre-se-lijk saai. Bah, wat een saaie verhaallijn, die met Sophie. Het is zo voorspelbaar en uitgekauwd en eigenlijk gebeurt er constant niks. Jammer voor Sienna, denk niet dat dit haar karakter goed gaat doen.![]()
- De scènes met Darren, Lindsey en Nancy sloegen ook echt nergens op. Charlie was wel heel lief, maar Nancy is nu echt een zeikerd geworden. Zelfs heel haar stem is veranderd, ze begint net als Lindsey te praten.Vrolijke, springerige Nancy was veel leuker. Die scènes bij Darren thuis waren wel grappig, maar echt boeiend was het niet.
- Na het zien van Grace heb ik heel de kerstening van Rose overgeslagen. De laatste scène tussen Tegan en Fraser was op zich nog wel leuk om te zien, ik genoot ervan dat de actrice die Tegan speelt lekker hard kan schreeuwen en zei waar het op stond. Maar dat einde.Bah.
Ben ik nog iets vergeten?
Ik kon in ieder geval merken dat dit de inleiding van een nieuwe week was, het haalde het niveau van de rest van de week bij lange na niet.![]()
Mercedes kreeg in ieder geval een aardige uitbrander van Cindyquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb 'm net gekeken, ik zal eens even mijn (vrij vernietigende) kritiek geven.![]()
- Cindy was geweldig.Mercedes was deze aflevering gelukkig een beetje bedaard, maar goed. Het hoort nou eenmaal bij haar karakter om op z'n tijd egoïstisch te zijn. Cindy is precies hetzelfde hoor, alleen momenteel niet. Alsnog irriteert Mercedes me in ieder geval wel.
En Alex is ook nog niet klaar met haarTja, dat had ik van tevoren ook wel kunnen vertellen. Dit is eigenlijk nog de enige reden dat Sienna in de serie zit, voor de rest heeft ze niets meer. Ik blijf erbij dat ze haar beter de serie uit hadden kunnen schrijven na de showdown in december, dan had ze tenminste nog een waardige exit gehad. Want zoals het er nu naar uitziet gaat dit een pijnlijke verhaallijn worden, waarbij de leukste familie van het moment naar de klote wordt geholpenquote:- De scènes van Dodger en Dennis waren vre-se-lijk saai. Bah, wat een saaie verhaallijn, die met Sophie. Het is zo voorspelbaar en uitgekauwd en eigenlijk gebeurt er constant niks. Jammer voor Sienna, denk niet dat dit haar karakter goed gaat doen.Oh, vandaar dat Darren het liefst meteen bovenop Lindsey wil, de stemmen van Lindsey en Nancy lijken op elkaarquote:- De scènes met Darren, Lindsey en Nancy sloegen ook echt nergens op. Charlie was wel heel lief, maar Nancy is nu echt een zeikerd geworden. Zelfs heel haar stem is veranderd, ze begint net als Lindsey te praten.Vrolijke, springerige Nancy was veel leuker. Die scènes bij Darren thuis waren wel grappig, maar echt boeiend was het niet.
![]()
Nee, boeiende scènes waren het niet, meer tijdopvulling. Al hebben Darren en Lindsey wel enige chemie met elkaar volgens mijIk vond Grace nog niet zo ergerlijk dit keer, op die walgelijke rotkop van haar na dan. Tegan, díé was pas echt verschrikkelijkquote:- Na het zien van Grace heb ik heel de kerstening van Rose overgeslagen. De laatste scène tussen Tegan en Fraser was op zich nog wel leuk om te zien, ik genoot ervan dat de actrice die Tegan speelt lekker hard kan schreeuwen en zei waar het op stond. Maar dat einde.Bah.
Ten eerste al haar irritante, opdringerige en kinderachtige gedrag, en dan ook nog eens die vreselijke outfit die ze aanhad... Een clownsneus en het was helemaal perfect geweest. Tenminste, als ze een clown was.
Ja, wat vind jij van Alex?quote:Ben ik nog iets vergeten?Amenquote:Ik kon in ieder geval merken dat dit de inleiding van een nieuwe week was, het haalde het niveau van de rest van de week bij lange na niet.![]()
![]()
Tot nu toe word ik er niet warm of koud van.quote:Hij heeft nog niet echt een karakter of zo, maar ik erger me nog niet aan hem en hij kan redelijk acteren.
![]()
Toch vind ik zijn rol nogal overbodig. Mercedes, Cindy en Lindsey gaan echt de gevangenis niet in, dus het zal nooit uitkomen denk ik. Dan is Alex dus ook niet echt nodig.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 16-02-2014 20:38:08 ]![]()
Ik denk dat zijn rol zich nog wel positief zal ontwikkelen. Echt nodig is-ie in deze verhaallijn niet, maar ik gok dat er nog wel een wending komt waarin hij van groot belang is. Al moet deze verhaallijn niet al te lang meer gaan duren, zelfs bij The Bold werken ze hun lange verhalen nog sneller afquote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tot nu toe word ik er niet warm of koud van.Hij heeft nog niet echt een karakter of zo, maar ik erger me nog niet aan hem en hij kan redelijk acteren.
![]()
Toch vind ik zijn rol nogal overbodig. Mercedes, Cindy en Lindsey gaan echt de gevangenis niet in, dus het zal nooit uitkomen denk ik. Dan is Alex dus ook niet echt nodig.![]()
![]()
Laten we het hopen. Ik vind het in ieder geval een veel beter personage/acteur dan alles wat geïntroduceerd is in 2013 (afgezien van de Lomaxes) + Sonny.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn rol zich nog wel positief zal ontwikkelen. Echt nodig is-ie in deze verhaallijn niet, maar ik gok dat er nog wel een wending komt waarin hij van groot belang is. Al moet deze verhaallijn niet al te lang meer gaan duren, zelfs bij The Bold werken ze hun lange verhalen nog sneller af![]()
Dat is zeker zoquote:Op zondag 16 februari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik vind het in ieder geval een veel beter personage/acteur dan alles wat geïntroduceerd is in 2013 (afgezien van de Lomaxes) + Sonny.
Laten we hopen dat deze positieve lijn zich doorzet naar Blessing en eventuele andere nieuwe karakters![]()
![]()
Alex is trouwens geen regular, maar een terugkerend karakter volgens Wikipedia. Maar ja, Trevor is ook nog steeds geen regular, dus alles is nog mogelijk.![]()
![]()
Tja, Wikipedia... In het geval van Alex kan het nog wel waar zijn, maar in het geval van Trevor heb ik toch mijn bedenkingen. Hij heeft een personageprofiel op de Hollyoaks-site, een leadershot én de ene na de andere "verhaallijn"... Alhoewel, met het regime van Crapwood is alles mogelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef luftersel het volgende:
Alex is trouwens geen regular, maar een terugkerend karakter volgens Wikipedia. Maar ja, Trevor is ook nog steeds geen regular, dus alles is nog mogelijk.![]()
![]()
Zo, jij bent in een feeststemming denk ik!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef luftersel het volgende:
O MIJN GOD:
Hollyoaks actor John Omole leaves Vincent role: 'It's been a dream'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afijn, het vertrek van de zwartgeblakerde omelet had ik al aan zien komen, maar goed![]()
![]()
Ik krijg door dit nieuws een beetje het vertrouwen in Hollyoaks terug. Blijkbaar luisteren ze toch naar de fans, want het lijkt er niet op dat hij zelf weg is gegaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo, jij bent in een feeststemming denk ik!
Afijn, het vertrek van de zwartgeblakerde omelet had ik al aan zien komen, maar goed![]()
Maar ja, dit is gewoon een goedmakertje voor het wegsturen van de Kanes en Tilly en het vermoorden van Jim.![]()
![]()
Toch wel jammer dat ik de geweldige karakteromschrijving nu moet schrappen uit de lijst.
quote:Vincent Elegba: een jankende Nigeriaan (ook wel Vincent de Jankneger) met een overdosis aan zelfmedelijden die eigenlijk ergens anders naartoe vervoerd had moeten worden. Na jarenlang te hebben geworsteld met zijn seksualiteit is hij nu dan eindelijk uit de kast. Het is nu alleen nog te hopen dat hij ook normaal Engels leert praten. En een huidcrèmepje kan ook geen kwaad.![]()
Ik gok eerder dat zijn verhaallijn gewoon klaar was. Wat had hij nu nog verder te zoeken in de serie? In dat opzicht is het natuurlijk een beslissing van de makers, maar meer omdat ze gewoon geen andere kant met het personage op kunnen dan dat ze luisteren naar de fans. Op het moment dat alle Roscoes de serie uitgebonjourd worden door de makers, dán kun je inderdaad wel stellen dat ze naar de fans geluisterd hebben. Nu was het gewoon een kwestie van een kutpersonage waar je maar een beperkte verhaallijn mee had.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik krijg door dit nieuws een beetje het vertrouwen in Hollyoaks terug. Blijkbaar luisteren ze toch naar de fans, want het lijkt er niet op dat hij zelf weg is gegaan.![]()
Maar ja, dit is gewoon een goedmakertje voor het wegsturen van de Kanes en Tilly en het vermoorden van Jim.
Mocht ik hiermee je enigszins teruggekeerde hoop/vertrouwen in de serie hebben getorpedeerd, sorryMaar ik ben gewoon realistisch
![]()
![]()
Nee hoor, mijn vertrouwen in de serie (lees: Kirkwood en zijn geiten) is zo laag momenteel dat zelfs met het nieuws dat Vincent opsodemietert het nog steeds ontzettend laag is, dus wat je zei maakt niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat zijn verhaallijn gewoon klaar was. Wat had hij nu nog verder te zoeken in de serie? In dat opzicht is het natuurlijk een beslissing van de makers, maar meer omdat ze gewoon geen andere kant met het personage op kunnen dan dat ze luisteren naar de fans. Op het moment dat alle Roscoes de serie uitgebonjourd worden door de makers, dán kun je inderdaad wel stellen dat ze naar de fans geluisterd hebben. Nu was het gewoon een kwestie van een kutpersonage waar je maar een beperkte verhaallijn mee had.
Mocht ik hiermee je enigszins teruggekeerde hoop/vertrouwen in de serie hebben getorpedeerd, sorryMaar ik ben gewoon realistisch
Pas als één van de vele anderen die ik verafschuw (Sandy, Robbie, Finn, Sonny, Lindsey, Freddie, Fraser, Grace of Trevor) er in korte tijd uitvliegt, wordt mijn vertrouwen weer wat hoger.
![]()
![]()
Is daar ook een volgorde in? Misschien wel leuk om in een graadmetertje te zettenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vertrouwen in de serie (lees: Kirkwood en zijn geiten) is zo laag momenteel dat zelfs met het nieuws dat Vincent opsodemietert het nog steeds ontzettend laag is, dus wat je zei maakt niet zo heel veel uit.Pas als één van de vele anderen die ik verafschuw (Sandy, Robbie, Finn, Sonny, Lindsey, Freddie, Fraser, Grace of Trevor) er in korte tijd uitvliegt, wordt mijn vertrouwen weer wat hoger.
![]()
![]()
Jazeker (al komen ze gruwelijk dicht bij elkaarquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is daar ook een volgorde in? Misschien wel leuk om in een graadmetertje te zetten):
1. Finn
1. Freddie (gedeelde eerste plaats)
2. Fraser
3. Grace
4. Trevor
5. Sonny
6. Robbie
7. Lindsey
8. Sandy
Je leest het goed, Robbie staat vrij onderaan. Ik heb de laatste tijd niet echt last meer van hem, omdat hij gewoon erg goed acteert en zijn karakter goed neerzet. Maar dat karakter blijft kut.![]()
![]()
![]()
Oké, Freddie is gewoon een psychopaat
Als-ie zo doorgaat mag hij de kamer van Sienna wel overnemen in de inrichting![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef luftersel het volgende:
O MIJN GOD:
Hollyoaks actor John Omole leaves Vincent role: 'It's been a dream'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien in de serie. (Ik loop nog wat achter, ik weet het)
In de eerste scenes zij die gelukkig niets.
Toen hij later begon te praten, kon ik m'n lach niet inhouden.
Jeetje wat slecht.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: