abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:56:27 #101
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136422915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker :Y
Al was ik toch wel wat teleurgesteld dat ze deze track er niet onder hebben gezet:

:P
_O-

Of 'Burn' van Ellie Goulding, die wel onder dat filmpje van net zat. :')
pi_136423197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

Of 'Burn' van Ellie Goulding, die wel onder dat filmpje van net zat. :')
Dat was ook een optie ja :P

Tja, al met al een gemiste kans van de regie :{w :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_136424722

:D _O_
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:20:28 #104
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136425988
quote:
_O_

Dat hij al zo lang in de serie zit he! :D _O_
pi_136432714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:20 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_

Dat hij al zo lang in de serie zit he! :D _O_
En dat hij er nog vele jaren in mag zitten _O_
pi_136432921
Hollyoaks' Lizzie Roper: 'I don't want Sam to catch villains'

Oké, is ze gehersenspoeld door Crapwood of zo? Want dit slaat nergens op :{w
Natuurlijk is dat kat-en-muis-spel tussen Grammer Cop ( :7) en de "villains" leuk, maar dan moeten die villains wel de moeite waard zijn. En dat is met deze "boeven" die zelfs nog te min zijn voor een rol in Bassie & Adriaan lang niet het geval :N

Types als Warren Fox, Brendan Brady of zelfs Rob Hawthorne, díé mogen wat mij betreft een leuk kat-en-muis-spel met D.I. Lacey voeren, dat zal zelfs vermakelijk zijn :9 Maar met deze stumpers is het eerder lachwekkend en totaal oninteressant :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:07:10 #107
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136439176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:

Natuurlijk is dat kat-en-muis-spel tussen Grammer Cop ( :7) en de "villains" leuk, maar dan moeten die villains wel de moeite waard zijn. En dat is met deze "boeven" die zelfs nog te min zijn voor een rol in Bassie & Adriaan lang niet het geval :N

Types als Warren Fox, Brendan Brady of zelfs Rob Hawthorne, díé mogen wat mij betreft een leuk kat-en-muis-spel met D.I. Lacey voeren, dat zal zelfs vermakelijk zijn :9 Maar met deze stumpers is het eerder lachwekkend en totaal oninteressant :')
Wtf. :') Sneu hoor. Een beetje de gangsters gaan zitten verdedigen omdat ze anders niks meer te doen heeft.

Warren Fox was trouwens echt geen goede villain hoor. In 2011 (na zijn terugkomst) was hij in ieder geval vreselijk irritant en zelfs vergelijkbaar met Trevor en Grace.
pi_136439481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Wtf. :') Sneu hoor. Een beetje de gangsters gaan zitten verdedigen omdat ze anders niks meer te doen heeft.
Inderdaad. Nu is dat laatste wel erg stuitend: ze kan toch immers ook verhaallijnen krijgen met haar gezin? Oh, wacht, dat is niet mogelijk, want 75% van de screentime gaat naar de Roscoes :')

quote:
Warren Fox was trouwens echt geen goede villain hoor. In 2011 (na zijn terugkomst) was hij in ieder geval vreselijk irritant en zelfs vergelijkbaar met Trevor en Grace.
Hij scheen in zijn eerste periode wel ontzettend interessant te zijn :9
Maar ja, die terugkeer heeft het personage gewoon geen goed gedaan. Evenals de 3528465258 comebacks van Clare Devine; totaal overbodig en ze doen afbreuk aan een goed personage.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:28:54 #109
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136439788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu is dat laatste wel erg stuitend: ze kan toch immers ook verhaallijnen krijgen met haar gezin? Oh, wacht, dat is niet mogelijk, want 75% van de screentime gaat naar de Roscoes :')
:r :r :r

quote:
[..]

Hij scheen in zijn eerste periode wel ontzettend interessant te zijn :9
Maar ja, die terugkeer heeft het personage gewoon geen goed gedaan. Evenals de 3528465258 comebacks van Clare Devine; totaal overbodig en ze doen afbreuk aan een goed personage.
Dat zou ik niet weten. :9 Maar die terugkeer doet bijna niemand goed. Was ook zo bij Mandy en Lee in 2010/2011. Mandy was één van de langst lopende karakters, maar ze gaven haar serieus niks te doen. Ze verdween zelfs van het scherm zonder exit of verhaallijn. _O- Blijkbaar liet ze bij Tony alleen een briefje achter met daarop: 'Bye Tony'. :') En dat terwijl ze verder weken niet te zien was geweest.
pi_136440264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

:r :r :r
De lievelingetjes van Crapwood :r
Ik mag hopen dat de Lomaxes nu afzonderlijk van elkaar een aantal goede verhaallijnen krijgen, want die zie ik 1000x liever dan de Rotzoois :)

quote:
[..]

Dat zou ik niet weten. :9 Maar die terugkeer doet bijna niemand goed. Was ook zo bij Mandy en Lee in 2010/2011. Mandy was één van de langst lopende karakters, maar ze gaven haar serieus niks te doen. Ze verdween zelfs van het scherm zonder exit of verhaallijn. _O- Blijkbaar liet ze bij Tony alleen een briefje achter met daarop: 'Bye Tony'. :') En dat terwijl ze verder weken niet te zien was geweest.
:')__________________________

De terugkeer van Lee heb ik eigenlijk ook nooit begrepen :N Zijn tijd in Hollyoaks met de andere Hunters was klaar, schluss, afgelopen.

Daarom ben ik eigenlijk ook wel blij dat James Redmond aangaf gerust terug te willen keren in Hollyoaks, maar dat-ie dan wél daadwerkelijk verhaallijnen en screentime zou krijgen, en er niet maar een beetje bij zou komen te hangen. Maar helaas is dat het huidige beleid van Crapwood en zijn kornuiten: als je een lievelingetje bent krijg je alle screentime en grote verhalen, en de rest hangt er maar een beetje bij.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:00:09 #111
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136440686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:')__________________________

De terugkeer van Lee heb ik eigenlijk ook nooit begrepen :N Zijn tijd in Hollyoaks met de andere Hunters was klaar, schluss, afgelopen.

Daarom ben ik eigenlijk ook wel blij dat James Redmond aangaf gerust terug te willen keren in Hollyoaks, maar dat-ie dan wél daadwerkelijk verhaallijnen en screentime zou krijgen, en er niet maar een beetje bij zou komen te hangen. Maar helaas is dat het huidige beleid van Crapwood en zijn kornuiten: als je een lievelingetje bent krijg je alle screentime en grote verhalen, en de rest hangt er maar een beetje bij.
Klopt, al was Lee op zich wel een leuke toevoeging op sommige momenten. En hij was betrokken in één van de interessantere verhaallijnen, een soort 'Sienna steals Darren by making Nancy look instable', maar dan met Lee in de rol van Darren, Leanne in de rol van Sienna en Amy in de rol van Nancy. Het enige verschil was dat Leanne de ex was van Lee. :')

Verder was Lee een vrij doelloos personage inderdaad. Maar goed, dat was iedereen in 2011. Doug, Jamil, Texas, Dodger, Will, Rae, allemaal hadden zij dat jaar amper iets van een verhaallijn. _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:08:42 #112
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136445366
Ghehe, nooit verwacht dat Lizzie Roper nog echt op mijn tweet over Sam zou reageren. :D Blijkbaar vindt zij zelf dat er meer drama is zolang die drie nepgangsters rondlopen. Helemaal waar Lizzie, maar ik weet niet of dat een goed iets is. :')
pi_136445832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef luftersel het volgende:
Ghehe, nooit verwacht dat Lizzie Roper nog echt op mijn tweet over Sam zou reageren. :D Blijkbaar vindt zij zelf dat er meer drama is zolang die drie nepgangsters rondlopen. Helemaal waar Lizzie, maar ik weet niet of dat een goed iets is. :')
Gewoon die Marlowe een regular maken en DisFrace en Trevor de serie uitschoppen :7
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:30:41 #114
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136448236
Deze opmerking kom ik net ergens tegen:
quote:
Instead of bringing in gangsters, why don't they introduce someone to help repair the set whenever there's an explosion/fire/earthquake/unicorn attack?
_O- _O- _O-
pi_136448348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
:D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:06:05 #116
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136451592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dat hij er nog vele jaren in mag zitten _O_
Absoluut! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:

Oftewel. Dit gedoe gaat nog lange tijd door..
Nou ja, dat wisten we eigenlijk al wel he. :{

En Bassie en Adriaan boeven. :D
Nou ja, vlugge Japie kon tenminste nog een brandkast in recordtempo openmaken.
En zou bij een veroordeling zo weer ontsnapt zijn.
Zo slim zijn Fraser, Trevor en Grace niet nee! :N
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:06:31 #117
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136451613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
_O- _O- _O-
pi_136451748
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:06 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Absoluut! ^O^

[..]

Oftewel. Dit gedoe gaat nog lange tijd door..
Nou ja, dat wisten we eigenlijk al wel he. :{

En Bassie en Adriaan boeven. :D
Nou ja, vlugge Japie kon tenminste nog een brandkast in recordtempo openmaken.
En zou bij een veroordeling zo weer ontsnapt zijn.
Zo slim zijn Fraser, Trevor en Grace niet nee! :N
En Vlugge Japie had de Baron als zijn baas :7
Fraser mag nog geeneens in zijn schaduw staan :N

En Crapwood is net B2: hoort totaal niet wat de kijkers vrijwel unaniem schreeuwen: die "gangsters" moeten eruit!!! :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:17:21 #119
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136451972
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En Vlugge Japie had de Baron als zijn baas :7
Fraser mag nog geeneens in zijn schaduw staan :N

En Crapwood is net B2: hoort totaal niet wat de kijkers vrijwel unaniem schreeuwen: die "gangsters" moeten eruit!!! :P
Ook dat is correct! :)

En Crapwood reageert: Dat klopt, mijn aanbidders stelen de buit!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:41:47 #120
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136452955
Het lijkt wel of de afleveringen steeds vroeger online komen. :D Gauw kijken..
pi_136452976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef luftersel het volgende:
Het lijkt wel of de afleveringen steeds vroeger online komen. :D Gauw kijken..
Ik ben al bijna klaar :D
Goeie aflevering tot nu toe ^O^
pi_136453259

Zo, dat was weer eens een goeie aflevering _O_

De scènes met John-Paul en Sam O+ _O_ Is Lizzie Roper deze soms alweer vergeten? Want ook op déze manier kan Sam een belangrijke rol hebben.
En het acteerwerk van James Sutton was weer sterk ^O^

En één van mijn favoriete koppels is weer herenigd: DINDY!!!! O+ O+ O+ Ik zat echt met een glimlach op m'n gezicht naar hun "hereniging-scène" te kijken :D Echt een superkoppel in wording :Y
Daarnaast is ook het mysterie van de vrieskist opgelost... Goeie twist _O_

Ste die zichzelf nú al in allerlei bochten wringt om zijn geheim voor zich te houden :{ Ben benieuwd waar dit naartoe gaat, want ik zit niet te wachten op een maandenlange verhaallijn als deze :N

Én de comeback van de gekleurde sjaaltjes - Oh sorry, ik bedoel George - én de terugkeer van Dennis :) _O_

Topaflevering _O_
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:53:44 #123
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136453437
Inderdaad een leuke aflevering! (heb 'm al gezien, dat wat ik net plaatste had ik al zo'n drie kwartier geleden geplaatst.. maar Fok doet het bij niet goed, kan ook al niet quoten en zo)...

Cindy en Dirk toverden echt een lach (en zelfs even een traan) op mijn gezicht! Wat een geweldig lief, leuk koppel! _O_ Maar ehh, waren ze uit elkaar dan? :') En die twist aan het einde was geweldig, had ik nooit verwacht!

En tja, John-Paul en Sam mogen van mij echt vaker scènes delen, wat een geweldig duo. Die halen het beste in elkaar naar boven. :)

Maar inderdaad, Ste en Trevor vind ik nu al niet leuk meer. Dit is exact hetzelfde als een jaar geleden... :{ Zie hem dan nog liever even in een bijrol met The Hutch en met John-Paul.
pi_136453823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef luftersel het volgende:
Inderdaad een leuke aflevering! (heb 'm al gezien, dat wat ik net plaatste had ik al zo'n drie kwartier geleden geplaatst.. maar Fok doet het bij niet goed, kan ook al niet quoten en zo)...
Hm... Zit je via de PC of mobiel nu?

quote:
Cindy en Dirk toverden echt een lach (en zelfs even een traan) op mijn gezicht! Wat een geweldig lief, leuk koppel! _O_ Maar ehh, waren ze uit elkaar dan? :') En die twist aan het einde was geweldig, had ik nooit verwacht!
Ik vond het echt een prachtscène, met hun hereniging _O_ Je ziet ook echt dat David en Stephanie een geweldige chemie hebben O+ Alleen bij het feit dat ze uit elkaar waren keek ik ook zo: :?
En die twist op het einde was echt onverwacht ja :D Ze kunnen het dus wel.

quote:
En tja, John-Paul en Sam mogen van mij echt vaker scènes delen, wat een geweldig duo. Die halen het beste in elkaar naar boven. :)
Dat wordt nog wat als (ooit) uitkomt dat John-Paul een affaire heeft gehad met Danny :o
Juist vanwege de chemie tussen James en Lizzie en wat dat met hun gezamenlijke scènes doet, hoop ik eigenlijk dat het nooit aan het licht zal komen :N

quote:
Maar inderdaad, Ste en Trevor vind ik nu al niet leuk meer. Dit is exact hetzelfde als een jaar geleden... :{ Zie hem dan nog liever even in een bijrol met The Hutch en met John-Paul.
Ah, Crapwood heeft CRTL+C -> CTRL+V ook gevonden dus :')
Het is eigenlijk lachwekkend, zo bedroevend slecht als het is _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:20:57 #125
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136454517
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hm... Zit je via de PC of mobiel nu?
Ik zie het al: Google Chrome werkt niet helemaal naar behoren. Zal morgen hopelijk weg zijn, want Internet Explorer vind ik een stuk minder fijn. :N

quote:
[..]

Dat wordt nog wat als (ooit) uitkomt dat John-Paul een affaire heeft gehad met Danny :o
Juist vanwege de chemie tussen James en Lizzie en wat dat met hun gezamenlijke scènes doet, hoop ik eigenlijk dat het nooit aan het licht zal komen :N
Inderdaad, van mij hoeft het ook niet zo. Danny is nu ook veel leuker nu hij en John-Paul niks meer hebben. Al zou het in de toekomst wel een mooie dramatische verhaallijn opleveren, waar bijvoorbeeld Lizzie Roper en Kirsty Leigh Porter zich van hun beste kant kunnen laten zien. ;)

quote:
[..]

Ah, Crapwood heeft CRTL+C -> CTRL+V ook gevonden dus :')
Het is eigenlijk lachwekkend, zo bedroevend slecht als het is _O-
Ja. Ik kan je zelfs nog een foto laten zien van hoe het er toen aan toeging. Heb het gevoel dat het hier naartoe gaat. :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')