Ja wat, Silas was er van eind 2010 tot eind 2011.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Een samenvatting" zegt ze![]()
Wel goed geschreven overigens![]()
Heel zijn levensverhaal? Ik heb anders niet zien staan op welke school hij heeft gezeten!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja wat, Silas was er van eind 2010 tot eind 2011.Heb heel zijn levensverhaal hier moeten verwoorden ja.
Zolang ik jullie maar lekker heb gemaakt, is het toch goed.
Het hoeft ook niet in complete details hoorquote:Ik vond trouwens dat ik nog best kortaf was. Vooral bij de moorden... "Maar Silas krijgt haar door en vermoordt haar in het bos." Zo snel ging dat ook weer niet.
Kreeg Crapwood dat maar eensquote:En: dank je.Had ineens inspiratie..
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heel zijn levensverhaal? Ik heb anders niet zien staan op welke school hij heeft gezeten!
Was ik niet van plan.quote:[..]
Het hoeft ook niet in complete details hoor
Nou, toevallig las ik net dat Jason's lichaamsprobleem weer ter sprake kwam in de aflevering van vanavond/morgen. Als ze daarmee verder gaan: applaus voor Krakwood.quote:[..]
Kreeg Crapwood dat maar eens
Goed zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het verhaal van zijn tijd in Hollyoaks dan, nou goed?
Oh ja, dat had je hier toen geplaatst ja. Zag er inderdaad wel heftig uit.quote:[..]
Was ik niet van plan.Gelukkig zag je het bij 2/4 niet hoor. Maar de moord op Rae in Later zag je echt helemaal. Dat was wel even slikken...
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel zal gaan voorstellen, Krakwood kennendequote:[..]
Nou, toevallig las ik net dat Jason's lichaamsprobleem weer ter sprake kwam in de aflevering van vanavond/morgen. Als ze daarmee verder gaan: applaus voor Krakwood.Zo niet, mag Krakwood inderdaad z.s.m. vertrekken.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:
In juli 2012 komt een berucht personage voor even terug in Hollyoaks. Omdat mensen die zijn verhaal niet weten, niet snappen waarom hij terug is, is hier een samenvatting.
Een wat late reactie er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad mooi samengevat!![]()
Haha, bedanktquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef luftersel het volgende:
Hmmm, wat lees ik nou? PeterKelder jarig?
[ afbeelding ]
Als cadeau heb ik de catch-up van juli 2012 voor je liggen, die je vanavond nog zal zien.![]()
Je weet dat het vandaag ook de verjaardag is van Gemma Merna/Carmel hè?![]()
Oh.. Ehhh, gênantquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, bedankt
Maarre... Helaas bedoelde ik daarmee niet mijzelfIk zal het wel doorgeven aan de echte jarige van vandaag
En deze beschouw ik maar als "voorproefje" voor de mijne
(Overigens zouden ze dat plaatje gewoon echt als kaart moeten verkopen
)
Yep, ik zag hetBest lullig: ik las dat ze nu 30 is, terwijl ik er eigenlijk altijd iets ouder schatte
Het was inderdaad nogal onduidelijk jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh.. Ehhh, gênant![]()
Ik dacht, zo'n tweet kan maar één ding betekenen.
Dat zal wel lukkenquote:Nou ja, dan maar hopen dat de daadwerkelijke jarige jop hem ook leuk vindt.
Dit ziet er inderdaad veelbelovend uit. Go Diane.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Dennis Savage has an idea for Ste Hay - spoiler pictures
Dit vind ik wel leuk om te lezen
Als het lukt, betekent dit waarschijnlijk meer Dennis en Dirk de komende tijd
Wat een geweldige aflevering!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, ik was dus serieus de eerste die de aflevering van vanavond heeft gekeken
Diane![]()
Trevor
Ste![]()
![]()
John-Paul![]()
![]()
Finn![]()
![]()
Robbie![]()
![]()
Jason
Molly
Cindy![]()
![]()
Maar het leukste was toch wel de Tori-scènes![]()
![]()
Ik vond die scène met Tom die probeert zijn arm om Peri heen te slaan echt geniaalquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tom en Peri waren overigens erg grappig en schattig vanavond. Blij dat de makers niet alleen maar gericht zijn op sensatie en nog steeds wel een beetje humor en nuchterheid in de serie brengen.![]()
Vergeten? Ben jij gek, Crapwood zat waarschijnlijk te soppen op z'n stoel bij die verhaallijn en besluit het nu nog eens dunnetjes over te doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
Het enige wat ik jammer vind, is dat ze dus weer hetzelfde gaan doen met Ste als afgelopen jaar. Dat was echt vreselijk om naar te kijken, dus ik hoop dat ze het nu beter doen. Alsof Bryan Kirkwood Ste's verhaallijn van vorig jaar alweer vergeten is en het nog maar een keer overdoet.
Ik voel op de een of andere manier dat dit voorbij gaat komen:quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeten? Ben jij gek, Crapwood zat waarschijnlijk te soppen op z'n stoel bij die verhaallijn en besluit het nu nog eens dunnetjes over te doen
Ik voel nu al iets aankomen met "great storyline", "huge shock" en een "massive showdown"... Zeg, heb jij nog plek bij die glazen bol van je?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik voel op de een of andere manier dat dit voorbij gaat komen:
- een spoiler met 'Ste tries to flee the village'
- 'Ste is in massive danger'
- 'Ste lands himself in more trouble'
- 'Ste's life is threatened'
- 'Ste returns to his old ways'
- etc.
![]()
![]()
Verdomme, ik was nét bezig iets soortgelijks te typenquote:En natuurlijk duizenden interviews met Kieron waarin hij Bryan Kirkwood en Greg Wood (Trevor) de hemel in prijst. Plus nog wat interviews over John-Paul/Finn, waarin hij voor de honderdste keer benadrukt hoe 'goed de verhaallijn is onderzocht' en 'wat voor iets geweldigs Keith Rice met Finn's karakter heeft gedaan'.
Ik denk dat ik hier geld voor moet gaan vragen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[..]
Verdomme, ik was nét bezig iets soortgelijks te typen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: veel te veel Mercedes en vooral veel te veel Will.Wat een vreselijk acteur en misselijkmakend karakter. Bah. En verder was het luchtige er een beetje vanaf deze maand, jammer. Ook al vormt deze maand wel het begin van het pesten van Esther.
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 06-02-2014 22:44:18 ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: juli
Weer een prachtige samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: veel te veel Mercedes en vooral veel te veel Will.Wat een vreselijk acteur en misselijkmakend karakter. Bah. En verder was het luchtige er een beetje vanaf deze maand, jammer. Ook al vormt deze maand wel het begin van het pesten van Esther.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De muziek onder die scènes was trouwens echt perfect.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
Opvallend: Hollyoaks heeft (nog) geen backstage-video van de "massive fire stunt" online gezet
Gelukkig was Rapid Fire Cover niet zo beroerd om zelf een paar beelden behind the scenes te schieten:
Zekerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
De muziek onder die scènes was trouwens echt perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |