quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
Wat nieuwtjes (alhoewel het voor 75% niet boeiend is én luftersel het hoogstwaarschijnlijk al letter voor letter heeft gelezen, maar soit):
Hollyoaks Carmel McQueen struggles to cope at Jim's funeral
Hollyoaks: Jason and Holly's fire drama - more pictures
Hollyoaks: Ruby's shock revenge against Frankie - spoiler pictures
Hollyoaks: Vincent Elegba's future in jeopardy - spoiler pictures
Alleen die van Carmel vond ik interessant, de rest zien we vanzelf toch welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze eigenlijk niet echt goed gelezen, op die van Ruby na (die vond ik best wel grappig). Die van Vincent boeide me echt helemaal niks.
Ik vond de laatste scène het leukste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was inderdaad een nogal zouteloze aflevering. Vooral veel dialoog die er niet toe doet
Leukste was wel dit:
Carmel: "In fact: he is moving in!"
Sonny: "Am I?"![]()
Oh ja, die was ook tofquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond de laatste scène het leukste.
Freddie: "Forget about Joe. Forget about Sinead. We'll run away together."
*Sandy, Ziggy en Sinead doen het licht aan*
Sinead: "Happy birthday" *gooit taart naar Freddie* "Hope it's your last!"
Dat verdiende hij echt even.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook tof
Alleen jammer dat ze die taart niet vol in zijn gezicht wist te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Blijkbaar blijven Freddie en Sinead alsnog bij elkaar; ze domineren voor de zoveelste keer een hele week. DOEI.
- Leela krijgt een verhaallijn.![]()
- Dennis krijgt een verhaallijn.![]()
- John-Paul's 'rape aftermath' is echt te slecht voor woorden.![]()
- Sienna's verhaal komt niet echt van de grond... Jammer, dat is juist heel interessant.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef luftersel het volgende:
Nieuwe korte spoilers voor de derde week van februari:Hèhè, eindelijk krijgt Leela een verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Blijkbaar blijven Freddie en Sinead alsnog bij elkaar; ze domineren voor de zoveelste keer een hele week. DOEI.
- Leela krijgt een verhaallijn.![]()
- Dennis krijgt een verhaallijn.![]()
- John-Paul's 'rape aftermath' is echt te slecht voor woorden.![]()
- Sienna's verhaal komt niet echt van de grond... Jammer, dat is juist heel interessant.Het werd tijd ook. Evenals bij Dennis, ben benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Helaas weer veel Frinead en DisFrace, maar er is hoop![]()
DisFracequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk krijgt Leela een verhaallijnHet werd tijd ook. Evenals bij Dennis, ben benieuwd wat er met hem aan de hand is.
Helaas weer veel Frinead en DisFrace, maar er is hoop
We houden hem erin!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het had een typefout kunnen zijn
Maar het klinkt best goed eigenlijk
Ik bewaar die van vandaag mooi even tot morgen. Eerst eens even wat slaap inhalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
We houden hem erin!![]()
Veel nieuwe spoilers als ik vandaag even teruglees. Maar ik ga ze (nog) niet allemaal lezen!![]()
Eerst beide afleveringen terugkijken. Vandaag gelukkig wel mooi op tijd geüpload dus.
Nou welterusten! Ik begin nu met maandag en daarna dinsdag ook nog maar even.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik bewaar die van vandaag mooi even tot morgen. Eerst eens even wat slaap inhalen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voordat ik dat doe, heb ik nog iets anders gemaakt, wat de comeback van iemand wat verduidelijkt.Het is wel wat lang, dus als jullie zin hebben om het te lezen, zal ik het vanavond even hierop gooien. Hier een kleine preview..
[ Bericht 7% gewijzigd door luftersel op 05-02-2014 17:08:29 ]
quote:Jim_Corrigan
Okay - just watched the e4 episode - even the continuity announcer is now taking the mickey over the the stunningly high disaster rate in Hollyoaks.
Ik word eerder afgeleid door die enorme bos haar op d'r kopquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks unveils new character Blessing Chamber
[ afbeelding ]
Hmmmm, weet het nog zo net niet. Als ze net zo slecht acteert en Engels praat als Vincent, hoeft het van mij niet zo. Maar goed, ze ziet er op zich wel kleurrijk en aardig uit, dus we wachten maar af.
Edit: nu ik haar nog eens goed bekijk, zie ik dat ze geen (echte) wenkbrauwen heeft.Word er nu al door afgeleid.
![]()
Inderdaad, alsof ze in het stopcontact heeft gezeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik word eerder afgeleid door die enorme bos haar op d'r kop
Ben wel benieuwd naar het personage en de verhaallijn met Dennis. Zolang ze maar geen lang verloren familielid van Vincent is, en op geen enkele manier te maken krijgt met de Roscoes/Blacks (wat tegenwoordig zeer moeilijk is)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:26 schreef luftersel het volgende:
Jongens, veel belangrijker nieuws:Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voordat ik dat doe, heb ik nog iets anders gemaakt, wat de comeback van iemand wat verduidelijkt.Het is wel wat lang, dus als jullie zin hebben om het te lezen, zal ik het vanavond even hierop gooien. Hier een kleine preview..
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vierde optiequote:geos
Dead before the end of the summer. Death By:
Dodgy CGI explosion
A hastily written fire
Kidnap by a gangster
Mercedes
Unknown "explosive" stunt with no aftermath
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:
In juli 2012 komt een berucht personage voor even terug in Hollyoaks. Omdat mensen die zijn verhaal niet weten, niet snappen waarom hij terug is, is hier een samenvatting.
"Een samenvatting" zegt zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel goed geschreven overigens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |