abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136455061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zie het al: Google Chrome werkt niet helemaal naar behoren. Zal morgen hopelijk weg zijn, want Internet Explorer vind ik een stuk minder fijn. :N
Laten we het hopen :)

quote:
[..]

Inderdaad, van mij hoeft het ook niet zo. Danny is nu ook veel leuker nu hij en John-Paul niks meer hebben. Al zou het in de toekomst wel een mooie dramatische verhaallijn opleveren, waar bijvoorbeeld Lizzie Roper en Kirsty Leigh Porter zich van hun beste kant kunnen laten zien. ;)
Dan hoop ik toch echt in een hele verre toekomst, want deze scènes tussen John-Paul en Sam (wat hopelijk zal leiden tot een vriendschap) verpesten met de waarheid zou echt zonde zijn.

quote:
[..]

Ja. Ik kan je zelfs nog een foto laten zien van hoe het er toen aan toeging. Heb het gevoel dat het hier naartoe gaat. :')

[ afbeelding ]
Oh god _O- _O- _O-
Doet mij zelfs een beetje denken aan de "showdown" van Tony en Trevor een paar maanden terug :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:48:42 #127
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136455492
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan hoop ik toch echt in een hele verre toekomst, want deze scènes tussen John-Paul en Sam (wat hopelijk zal leiden tot een vriendschap) verpesten met de waarheid zou echt zonde zijn.
Ga er maar vanuit dat dit ooit nog uit gaat komen. Waarschijnlijk wanneer Finn eindelijk achter de tralies zit of zo en wanneer hij en Sam eindelijk een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Dat is de logica van Krakwood: vriendschappen en relaties moeten geruïneerd worden op het punt dat ze leuk zijn. TODAY!!! :')

quote:
[..]

Oh god _O- _O- _O-
Doet mij zelfs een beetje denken aan de "showdown" van Tony en Trevor een paar maanden terug :')
Inderdaad. _O- Die showdown die ook compleet uit de lucht kwam vallen, nadat Trevor Tony ineens nodig had voor... ja, voor wat eigenlijk? :')
pi_136455624
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat dit ooit nog uit gaat komen. Waarschijnlijk wanneer Finn eindelijk achter de tralies zit of zo en wanneer hij en Sam eindelijk een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Dat is de logica van Krakwood: vriendschappen en relaties moeten geruïneerd worden op het punt dat ze leuk zijn. TODAY!!! :')
Ah, vandaar dat er nauwelijks vriendschappen zijn :D

quote:
[..]

Inderdaad. _O- Die showdown die ook compleet uit de lucht kwam vallen, nadat Trevor Tony ineens nodig had voor... ja, voor wat eigenlijk? :')
Vooral dat laatste :D _O_ _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:14:39 #129
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136456270
Eén scène vanavond deed me trouwens heel erg denken aan de promo van de eerste aflevering die ik ooit heb gezien...

_O_ _O_ _O_
pi_136457407
quote:
MissE1988
I want grace and Fraser gone so Trevor can be nice. I like the idea of nice Trevor. His love for his fishes touches me.

Hound of Love
So Trevor loves fishes. Whoop-e-do!

He could start baking cupcakes, helping old ladies across the road and cry when Bambi's mum gets shot, but he would still be an annoying, nasty git.
Die laatste reactie _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_136457421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef luftersel het volgende:
Eén scène vanavond deed me trouwens heel erg denken aan de promo van de eerste aflevering die ik ooit heb gezien...

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Haha, dat je dat ziet :D _O_
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:16:13 #132
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136468937
Friday Ratings: Hollyoaks attracts 860k

Die reacties. :')

Is het ÉÉN keer een normale aflevering, is het weer te saai. Normaal ben ik het eens met al het klagende publiek, maar dit is echt onzin. En zoals iemand al zei: wanneer Freddie en Fraser erin zitten, kijken er altijd meer dan een miljoen mensen. Nu zitten ze er een keer niet in, zakken de kijkcijfers meteen met meer dan een kwart. Echt, te slecht voor woorden. _O-
pi_136469532
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef luftersel het volgende:
Friday Ratings: Hollyoaks attracts 860k

Die reacties. :')

Is het ÉÉN keer een normale aflevering, is het weer te saai. Normaal ben ik het eens met al het klagende publiek, maar dit is echt onzin. En zoals iemand al zei: wanneer Freddie en Fraser erin zitten, kijken er altijd meer dan een miljoen mensen. Nu zitten ze er een keer niet in, zakken de kijkcijfers meteen met meer dan een kwart. Echt, te slecht voor woorden. _O-
Inderdaad zeg, wat een gezeik :{
Ben blij dat wij tenminste de échte kwaliteit kunnen zien :P
pi_136479985
In de categorie Goh, laten we eens wat leuke foto's opzoeken: heb je deze al gezien?:

http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863944620/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863976882/

Zitten echt hele mooie foto's tussen, ook van achter de schermen _O_ _O_ _O_
Misschien een paar leuke voor de title cards? :9
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:59:46 #135
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136480736
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
In de categorie Goh, laten we eens wat leuke foto's opzoeken: heb je deze al gezien?:

http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863944620/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632863976882/

Zitten echt hele mooie foto's tussen, ook van achter de schermen _O_ _O_ _O_
Misschien een paar leuke voor de title cards? :9
Godsamme, hoe kom je daar nou aan? :o Prachtige foto's inderdaad! Veel ervan heb ik al, maar veel ook nog niet. Zeker titlecard materiaal! Bedankt. _O_

Edit: jammer genoeg kan ik ze niet downloaden of opslaan. Kan het wel proberen met printscreen, maar ik weet niet of ze dan mooi blijven. :N
pi_136481022
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:

[..]

Godsamme, hoe kom je daar nou aan? :o Prachtige foto's inderdaad! Veel ervan heb ik al, maar veel ook nog niet. Zeker titlecard materiaal! Bedankt. _O_
Gewoon "Hollyoaks" intikken op Flickr en wat gaan zoeken door al die foto's :D

quote:
Edit: jammer genoeg kan ik ze niet downloaden of opslaan. Kan het wel proberen met printscreen, maar ik weet niet of ze dan mooi blijven. :N
Hè, verdomme :(
Er moet een oplossing op gevonden worden. TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:09:39 #137
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136481106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hè, verdomme :(
Er moet een oplossing op gevonden worden. TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Oplossing is al gevonden, met printscreen blijven ze nog hartstikke mooi. ^O^
pi_136481127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oplossing is al gevonden, met printscreen blijven ze nog hartstikke mooi. ^O^
Ha, dat is mooi ^O^
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:13:14 #139
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  zondag 9 februari 2014 @ 12:43:33 #140
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136504911
quote:
Hm, ik kan nu niet op DS op de een of andere manier, maar gezien je keuze voor deze smiley en je tweets n.a.v. dit artikel kan ik me een aardige voorstelling maken :')
  zondag 9 februari 2014 @ 14:57:44 #142
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136505501
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hm, ik kan nu niet op DS op de een of andere manier, maar gezien je keuze voor deze smiley en je tweets n.a.v. dit artikel kan ik me een aardige voorstelling maken :')
In het kort: John-Paul gaat eindelijk therapie volgen ( *O* ) en Sam helpt hem daarbij. Finn, Robbie en Phoebe gaan op schoolreisje naar het bos en JP valt uit tegen Finn wanneer hij met Phoebe flirt. Robbie is jaloers en vecht met Finn. Daarna pakken ze een squad en gaan ze tegen elkaar racen. Finn gaat zo hard dat hij crasht en door de lucht vliegt. JP ziet hem daarna levenloos liggen.

:')
pi_136506607
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

In het kort: John-Paul gaat eindelijk therapie volgen ( *O* ) en Sam helpt hem daarbij. Finn, Robbie en Phoebe gaan op schoolreisje naar het bos en JP valt uit tegen Finn wanneer hij met Phoebe flirt. Robbie is jaloers en vecht met Finn. Daarna pakken ze een squad en gaan ze tegen elkaar racen. Finn gaat zo hard dat hij crasht en door de lucht vliegt. JP ziet hem daarna levenloos liggen.

:')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Afgezien van dat eerste dan :)
pi_136553383
Zo, er is meer dan 25 uur niets gepost in dit topic :o

Nou ja, hierbij dan een nieuwtje:

Hollyoaks: Mercedes panics over Dirk's plans - spoiler pictures

En alhoewel we nu al weten hoe dit af zal lopen, toch even het volgende:

DIRK _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_136553791
Oh, en nog een "nieuwtje" (alhoewel het niets meer is dan eigenhandig een veer in m'n (...) steken): een tweet van mij over de verhaallijn van John-Paul (n.a.v. een tweet van luftersel) is beantwoord door Lizzie Roper én aangevinkt als favoriet door James Sutton :D

Maakt mijn maandag toch een stuk leuker moet ik zeggen :9
  maandag 10 februari 2014 @ 17:31:21 #146
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556026
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, er is meer dan 25 uur niets gepost in dit topic :o

Nou ja, hierbij dan een nieuwtje:

Hollyoaks: Mercedes panics over Dirk's plans - spoiler pictures

En alhoewel we nu al weten hoe dit af zal lopen, toch even het volgende:

DIRK _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_

En deze ziet er ook wel geinig uit:
Hollyoaks: Ziggy Roscoe visits a gay bar - spoiler pictures

_O- _O- _O-
  maandag 10 februari 2014 @ 17:33:16 #147
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556096
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, en nog een "nieuwtje" (alhoewel het niets meer is dan eigenhandig een veer in m'n (...) steken): een tweet van mij over de verhaallijn van John-Paul (n.a.v. een tweet van luftersel) is beantwoord door Lizzie Roper én aangevinkt als favoriet door James Sutton :D

Maakt mijn maandag toch een stuk leuker moet ik zeggen :9
:o

Super tof! Ik had het nog niet eens gemerkt, want blijkbaar heb ik nu dus ook twee mentions ontvangen omdat het een reactie was op mijn tweet. Geweldig! _O-

Toch wel vreemd eigenlijk, als je het goed leest lijkt het alsof James Sutton alleen het acteerwerk van zichzelf en Lizzie Roper briljant vindt en de rest niet. :')
pi_136556326
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_

En deze ziet er ook wel geinig uit:
Hollyoaks: Ziggy Roscoe visits a gay bar - spoiler pictures

_O- _O- _O-
Haha, dat lijkt me inderdaad echt geinig :D _O-
Overigens is Ziggy wel mijn favoriete Roscoe, als ik heel eerlijk ben :@ Hij is tenminste lang niet zo irritant als de andere leden van die gajesfamilie :')

Trouwens, is die gaybar niet dezelfde tent als waar Fraser/Trevor weleens scènes hebben? Ik dacht altijd dat het een exclusief gedeelte van The Loft was :D
pi_136556417
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

:o

Super tof! Ik had het nog niet eens gemerkt, want blijkbaar heb ik nu dus ook twee mentions ontvangen omdat het een reactie was op mijn tweet. Geweldig! _O-
Ik had het echt niet verwacht dat Lizzie zou reageren, evenals dat James het zou opvallen :D

quote:
Toch wel vreemd eigenlijk, als je het goed leest lijkt het alsof James Sutton alleen het acteerwerk van zichzelf en Lizzie Roper briljant vindt en de rest niet. :')
Oh, in dat geval kan ik hem dat niet kwalijk nemen :N De scènes van hem en Lizzie zijn echt het sterkst in de hele verhaallijn. Van die Keith Rice hoef je 't in ieder geval niet te verwachten :')
  maandag 10 februari 2014 @ 17:44:24 #150
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136556511
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, in dat geval kan ik hem dat niet kwalijk nemen :N De scènes van hem en Lizzie zijn echt het sterkst in de hele verhaallijn. Van die Keith Rice hoef je 't in ieder geval niet te verwachten :')
:D

Met een achternaam als Rice kun je sowieso niet erg ver komen. :') Kluns.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')