abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:01:01 #251
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136683976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:

Redelijk goeie aflevering :)

De Ruby-scènes waren oké en mooi aan het einde, zeker de laatste scène met Ziggy. Ga ik Ruby missen? Nah, misschien alleen haar verschijning, maar haar personage was de laatste maanden echt vervelend. En dan te bedenken dat ze "vroeger" nog veel erger was :{

De pareltjes waren natuurlijk weer de scènes met Cindy (en Dirk) _O_ Alleen waren het er te weinig en werd er teveel gefocust op Mercedes. En nét op het moment dat ik haar wat sympathieker begon te vinden, werd het weer de eeuwige egoïstische slet :r :r :r GADVERDAMME.

De toevoeging van Alex vind ik wel oké tot nu toe, alleen jammer dat het met deze verhaallijn gebeurd. Het sleept zich maar voort en er lijkt maar geen einde aan te komen :{
Ik vond het echt een stomme aflevering. :') Had gehoopt op lekker veel Dindy-scènes, maar nu kreeg ik Ruby/Ziggy en Mercedes op m'n bord. :r Al was Ruby's exit op zich wel mooi. Maar meer ook niet.

quote:
Oh: het nieuwe kapsel van Frankie :D Doet me denken aan het kapsel van Aafke Reitsema in seizoen 3 van ONM _O-
Mij deed het denken aan Amy, die haar haar liet afknippen een paar jaar geleden voor het goede doel:

:P
pi_136684256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik vond het echt een stomme aflevering. :') Had gehoopt op lekker veel Dindy-scènes, maar nu kreeg ik Ruby/Ziggy en Mercedes op m'n bord. :r Al was Ruby's exit op zich wel mooi. Maar meer ook niet.
Tja, ik zat dan ook weer de helft van de tijd andere dingen te doen :')

quote:
[..]

Mij deed het denken aan Amy, die haar haar liet afknippen een paar jaar geleden voor het goede doel:

[ afbeelding ]

:P
Mij toch echt aan Aafke uit ONM, temeer die (toen) ook in dezelfde leeftijdscategorie zat als Frankie nu:

Was trouwens ook een bardame van een café, maar dat terzijde :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_136684388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Maar Krakwood begint echt op mijn zenuwen te werken.
Ben ik even blij dat ik mijn eerste felicitatie-ideetje niet heb doorgezet :D
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:18:17 #254
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136684869
Luftersel! Nog van harte gefeliciteerd.

En die spoilers omtrent Peri, maken mij ook niet blij! Jeetje wat simpel zeg.
Maar ik zou het ook zeer jammer vinden als je niet of nauwelijks meer zou gaan kijken!

In ieder geval ben ik nog steeds niet klaar met de afleveringen vorige week. Dus laat ik daar maar weer eens verder mee gaan.
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:27:29 #255
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136687777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:18 schreef Koosnaam het volgende:
Luftersel! Nog van harte gefeliciteerd.

En die spoilers omtrent Peri, maken mij ook niet blij! Jeetje wat simpel zeg.
Maar ik zou het ook zeer jammer vinden als je niet of nauwelijks meer zou gaan kijken!

In ieder geval ben ik nog steeds niet klaar met de afleveringen vorige week. Dus laat ik daar maar weer eens verder mee gaan.
Hartstikke bedankt! Ik vind het persoonlijk ook jammer, maar ik ga een serie niet half volgen denk ik. Of, met deze verhaallijnen, volg ik eigenlijk nog maar een kwart. :') De rest irriteert me mateloos, dus dat is een teken om te minderen.. Dus de ene keer zal ik alle afleveringen meteen kijken wanneer ze online komen (zoals deze week) maar andere weken zal ik misschien volledig overslaan (zoals het grootste deel van volgende week).
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:41:16 #256
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136688309
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt! Ik vind het persoonlijk ook jammer, maar ik ga een serie niet half volgen denk ik. Of, met deze verhaallijnen, volg ik eigenlijk nog maar een kwart. :') De rest irriteert me mateloos, dus dat is een teken om te minderen.. Dus de ene keer zal ik alle afleveringen meteen kijken wanneer ze online komen (zoals deze week) maar andere weken zal ik misschien volledig overslaan (zoals het grootste deel van volgende week).
Ja, ik kan het ook wel begrijpen.
Maar ik vermaak me er eigenlijk nog wel mee. Hoewel ik inmiddels ook al wel op het punt om elke scene waarin Grace voorkomt, door te gaan spoelen. Bah wat een vervelend lelijk karakter.

Maar de vele spoilers, geven al wel veel weg wat interessant is om te kijken en wat niet heb ik het idee. :)
Ik lees ze zeker niet allemaal. Maar ben volgens mij ook al wel redelijk op de hoogte van wat we dadelijk kunnen gaan verwachten.
pi_136716767

Hm, vreemd, weer geen nieuwe shots. En dat terwijl Sonny een regular is en Alex volgens mij ook :{
pi_136719776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, ik kan het ook wel begrijpen.
Maar ik vermaak me er eigenlijk nog wel mee. Hoewel ik inmiddels ook al wel op het punt om elke scene waarin Grace voorkomt, door te gaan spoelen. Bah wat een vervelend lelijk karakter.
Ik vermaak me ook nog prima met Hollyoaks :Y Het is ook wel lekker om je af en toe flink te ergeren aan een karakter of een verhaallijn, alhoewel het niet teveel die kant op moet gaan :P
En inderdaad: Grace :r :r :r Ben het volledig met je eens, wat is zij vervelend, irritant en ook nog eens lelijk :')

quote:
Maar de vele spoilers, geven al wel veel weg wat interessant is om te kijken en wat niet heb ik het idee. :)
Ik lees ze zeker niet allemaal. Maar ben volgens mij ook al wel redelijk op de hoogte van wat we dadelijk kunnen gaan verwachten.
Ik vind het wel eens jammer dat ze teveel weggeven in die spoilers en interviews. Of, in het geval van de verhaallijn met John-Paul, maandenlang zitten te teasen dat het geweldig wordt en ons dan blij maken met een dooie mus :{ En aan de andere kant kan ik me ook ontzettend verheugen op scènes/gebeurtenissen dankzij die spoilers :D
  zaterdag 15 februari 2014 @ 00:01:02 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136723715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:11 schreef PeterKelder het volgende:

Hm, vreemd, weer geen nieuwe shots. En dat terwijl Sonny een regular is en Alex volgens mij ook :{
Zo vreemd vind ik het eigenlijk niet. Sonny is volgens mij geen regular (dat staat alleen op Wikipedia omdat hij dat voorheen wel was), want het Valentine-tijdperk is jaren geleden al ten einde gekomen. Bij Alex is dat hetzelfde verhaal; Browning's verhaal is afgerond (nou ja, niet volgens Hollyoaks :') ), dus het zou vreemd/stom zijn, zijn zoon na zijn dood te introduceren als hij hier niks te zoeken heeft. Maar goed, dit is Hollyoaks. :')

Overigens, áls ze een leadershot krijgen, zal dat pas zijn wanneer Blessing is geïntroduceerd. Was ook zo met de Roscoes, Lomaxes en Fraser, hè.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 15-02-2014 12:01:32 ]
pi_136731983
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik het eigenlijk niet. Sonny is volgens mij geen regular (dat staat alleen op Wikipedia omdat hij dat voorheen wel was), want het Valentine-tijdperk is jaren geleden al ten einde gekomen. Bij Alex is dat hetzelfde verhaal; Browning's verhaal is afgerond (nou ja, niet volgens Hollyoaks :') ), dus het zou vreemd/stom zijn, zijn zoon na zijn dood te introduceren als hij hier niks te zoeken heeft. Maar goed, dit is Hollyoaks. :')
Sonny heeft ook een "profile" op de site van Hollyoaks, dus moet-ie wel een regular zijn. En van Alex weet ik het niet zeker, maar aangezien ze al tijden lopen te teasen over zijn komst zou het vreemd zijn als-ie maar een kortstondige rol heeft. Misschien introduceren ze wel nog meer Browning-leden, die zijn er toch.

quote:
Overigens, áls ze een leadershot krijgen, zal dat pas zijn wanneer Blessing is geïntroduceerd. Was ook zo met de Roscoes, Lomaxes en Fraser, hè.
Tja, dat is ook weer zo.
Ach ja, ik vind het gewoon vreemd.
pi_136742023
Nog iets opvallends: de aflevering van gisteren is tot op heden nog niet door Price Slice op YouTube gezet :o
Of zou Price Slice ons willen behoeden voor een bijzonder slechte aflevering?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:29:02 #262
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136742875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Nog iets opvallends: de aflevering van gisteren is tot op heden nog niet door Price Slice op YouTube gezet :o
Of zou Price Slice ons willen behoeden voor een bijzonder slechte aflevering?
Toevallig, ik maak bekend dat ik ga "minderen" en Price Slice uploadt ineens de aflevering niet meer. :') Misschien is hij/zij er zelf ook wel klaar mee onderhand.
pi_136742996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef luftersel het volgende:

[..]

Toevallig, ik maak bekend dat ik ga "minderen" en Price Slice uploadt ineens de aflevering niet meer. :') Misschien is hij/zij er zelf ook wel klaar mee onderhand.
Dacht even dat jij er iets mee te maken had :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:36:32 #264
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136743080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dacht even dat jij er iets mee te maken had :P
_O- _O- _O-

"YOU HAVE TO STOP UPLOADING THESE EPISODES FOR GOD'S SAKE! TODAY!!!"
pi_136743412
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

"YOU HAVE TO STOP UPLOADING THESE EPISODES FOR GOD'S SAKE! TODAY!!!"
:D _O-

Dan mag je hem/haar nu het volgende gaan zeggen:

"YOU HAVE TO UPLOAD THE EPISODE OF YESTERDAY IMMEDIATELY, OTHERWISE PETERKELDER WILL THROWING A BIKE THROUGH YOUR WINDOW! TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:02:49 #266
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136743879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O-

Dan mag je hem/haar nu het volgende gaan zeggen:

"YOU HAVE TO UPLOAD THE EPISODE OF YESTERDAY IMMEDIATELY, OTHERWISE PETERKELDER WILL THROWING A BIKE THROUGH YOUR WINDOW! TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
*met een fietsbel én spikes _O-

Ik weet trouwens niet of je die aflevering van gisteren wel wilt zien. :') Volgens mij komt Cindy er niet eens in voor...
pi_136744073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

*met een fietsbel én spikes _O-
Oh ja, dat is waar ook :D

quote:
Ik weet trouwens niet of je die aflevering van gisteren wel wilt zien. :') Volgens mij komt Cindy er niet eens in voor...
Tuurlijk wil ik die aflevering gewoon zien! :)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:16:42 #268
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136744222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik die aflevering gewoon zien! :)
In dat geval hoop ik dat deze aflevering het niveau van de afgelopen week/weken vasthoudt. In de spoilers voor volgende week staat naast John-Paul's therapie-scènes en de intrede van Blessing naar mijn mening namelijk niet zo veel bijzonders. Zelfs het geklooi met Leela, Darren en Nancy lijkt me niet zo leuk volgende week. En dat terwijl ik Leela en Nancy adoreer. _O_
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:23:27 #269
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136744405
Hier trouwens nog de korte spoilers voor over twee weken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een week die ik ga overslaan. _O-
pi_136744565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef luftersel het volgende:
Hier trouwens nog de korte spoilers voor over twee weken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een week die ik ga overslaan. _O-
Dat met Blessing die het geheim van Ste wellicht ontdekt lijkt me wel interessant hoor :9
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:31:08 #271
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136744663
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat met Blessing die het geheim van Ste wellicht ontdekt lijkt me wel interessant hoor :9
Jawel, dat wel. Ik kijk uit naar Blessing! En misschien dat Nancy ook nog wel wat is. Maar verder... :') Ik bedoel maar...
"Tegan struggles to keep her hands off Fraser"

GADVERDAMME :r
pi_136744772
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jawel, dat wel. Ik kijk uit naar Blessing! En misschien dat Nancy ook nog wel wat is.
Nancy is altijd wel wat: lief, vrolijk, grappig, boos, teleurgesteld, hysterisch of bemoeiziek, maar dat maakt niet veel uit :P

quote:
Maar verder... :') Ik bedoel maar...
"Tegan struggles to keep her hands off Fraser"

GADVERDAMME :r
Tja, ik vind het van beide kanten nogal... Walgelijk :X
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:46:04 #273
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136765198

Hèhè, eindelijk staat-ie erop :D

- Cindy O+ _O_ :'(
- Alex _O_ _O_ _O_
- Mercedes :r :r :r
- Nancy O+ O+ O+
- Darren :D
- Lindsey O+ ;(
- Dennis :D _O-
- Dodger :D _O-
- Fraser :') :r
- Tegan :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
  zondag 16 februari 2014 @ 12:47:53 #275
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136766828
Hollyoaks: the bullying of John-Paul continues

Hmm, op zich ziet dit er goed uit (op Finn/Keith na dan, ik kan nu al voorspellen hoe die scène in het ziekenhuis er uit gaat zien, met zijn 'kijk-mij-eens-eng-zijn-gezicht' :r ). Het einde verpest het dan weer een beetje, blijkbaar raakt Freddie hierbij betrokken. Het zal weer eens niet. :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')