quote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
Korte spoilers voor 24-28 februari
Ik zit met stijgende verbazing de spoilers te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemde week...Nergens geen Cindy en wéér Sinead. De rest klinkt niet heel erg interessant eerlijk gezegd.
Maar wat krijgen we nou: GEEN Fraser, Grace (een klein beetje Lindsey) of Freddie?![]()
- Leela en Darren? God, ze weten zich echt geen raad met Leela![]()
- Wat heeft Lindsey ineens te maken met Katy? Of gaat dat over dat incident van laatst?
- Sandy____________________
- Maar gelukkig ook weer Maxine, Nancy en Sienna![]()
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing de spoilers te lezen![]()
- Leela en Darren? God, ze weten zich echt geen raad met Leela![]()
- Wat heeft Lindsey ineens te maken met Katy? Of gaat dat over dat incident van laatst?
- Sandy____________________
- Maar gelukkig ook weer Maxine, Nancy en Sienna
Het erge is nog: ze koppelen die leuke, lieve Leela aan zo'n beetje iedere mannelijke inwoner van Hollyoaks; Dodger (al was dat meer om Tegan), Ziggy (wat vast nog wel wat gaat worden), nu weer Darren... Wie is de volgende, Jack?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook.![]()
- Dat met Leela en Darren lijkt echt nergens op
Oh ja, dat is waar ookquote:- Lindsey heeft Sinead laatst blijkbaar aangegeven bij social services omdat ze haar geen goede moeder vond (denk ik, ik heb de scènes niet gezien)
En over Robbie, en Jason...quote:- Hoop dat Sandy het heeft over Freddie
Dat dus. Ik vind Jessica Fox echt een topactrice, maar geef haar als je haar zonodig screentime wil geven dan ook écht iets te doenquote:- Nancy's verhaal lijkt me dus echt niet interessant op dit momentHet was toch over en uit met Darren? Laat haar eens even een pauze nemen als je niks beters met haar weet te doen...
Heb 'm ook net al gezien, inderdaad een sterke aflevering weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, dat was weer een vermakelijke en mooie aflevering
- De scènes met Dirk en Cindy![]()
![]()
- Nana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Vincent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Dennis![]()
![]()
- Ziggy![]()
![]()
- Ruby
Ik begin Ziggy trouwens écht de tofste Roscoe te vindenVooral in de scène samen met George vond ik 'm echt tof
Het acteerwerk van David en Stephanie was ook echt subliemquote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb 'm ook net al gezien, inderdaad een sterke aflevering weer.![]()
Dindy was erg goed deze aflevering. Ik heb wel medelijden met Cindy. Vooral omdat dit allemaal wéér Mercedes' schuld is.
Zoals het er nu naar uitziet raken Ziggy en George bevriend. Ik zie dat graag gebeuren, dat zou zeker meer humor in de serie brengen. Misschien ook nog met Dennis erbij?quote:Ziggy vond ik ook wel tof.Hij kan nog steeds niet acteren, maar hij brengt wel een beetje humor in de serie. En die sarcastische opmerkingen van Esther ook altijd.
Ik ging echt stuk om Nanaquote:Van Vincent heb ik gelukkig niks gezien. Ik heb de rechtszaal-scènes gezien (NANA), maar gelukkig zei hij daar niks. De andere scènes heb ik doorgespoeld. Ik denk in ieder geval dat Koosnaam een perfecte eerste indruk van hem krijgt als ik jouw reactie zo zie.
![]()
Het zit 'm weer in de naam denk ik. Omole...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ging echt stuk om Nana![]()
![]()
En die scènes met Vincent... Hiermee vergeleken zou Fabrizio Santino haast nog een Oscar mogen verdienen voor zijn acteerwerk. En John Omole mag als de sodemieter een ander beroep kiezen
Ik moet altijd aan een omelet denken bij die naamquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het zit 'm weer in de naam denk ik. Omole...![]()
Dát. Maar dan op z'n Frans of Italiaans of zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan een omelet denken bij die naam![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát. Maar dan op z'n Frans of Italiaans of zo.'Omolee'
Zou vreemd zijn: een verbrande (zwarte) omelet, zonder enige smaak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Misschien een nieuw gerecht voor The Hutch?
Als Tony weer eens zo chaotisch is zie ik een reële kans dat er een Omolee geserveerd wordtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn: een verbrande (zwarte) omelet, zonder enige smaak.Denk niet dat Tony dat op het menu wil hebben.
En bij James was het precies zoals hier voorspeld werd: Keith Rice werd de hemel ingeprezen om zijn "fantastische" acteerprestatiesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:45 schreef luftersel het volgende:
Wat een hoop nieuwtjes vandaag op DS zeg. En geen van alle zijn ze interessant. Alles weer over Freddie of een zoveelste interview met James Sutton over de 'rape aftermath', wat al duizend keer is verteld.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:47 schreef luftersel het volgende:
'Next week on Hollyoaks'
- Lindsey kijkt moeilijk
[ afbeelding ]
- Freddie, Freddie en... Freddie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien dit bijna elke week zo is: niks bijzonder dus.
Aan de grote fanbase die geilt op Freddie's misselijkmakende lichaam vol met tattoos te zien, nooit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat dan minstens x 1000Wanneer wordt deze familie (m.u.v. Ziggy, want die kan ik nog wel hebben) verbannen uit Hollyoaks?
Grote fanbase? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Aan de grote fanbase die geilt op Freddie's misselijkmakende lichaam vol met tattoos te zien, nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |