Volgens mij zijn al die BBachtige programma's groot geworden met streams. De livestreams maken het programma. Ik geloof niet dat als de streams wegvallen dat er veel zal veranderen kwa kijkcijfers. Mensen die niet streamen hebben er gewoon minder belang bij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Deetch het volgende:
Kijken er nog mensen dan?![]()
Op deze manier wordt het probleem met uitlekken van informatie voor de TV uitzending voorkomen. Met de live stream zal wel minder te verdienen zijn en zo hoopt de mol meer kijkers te binden aan de de TV uitzendingen.
Wel eens van Uitzending terug kijken via internet gehoord? Geen tv voor nodig hoor. Dan kan je via een "webbrowser" naar een "webpage" toe gaan en dan kan je daar een soort van Video Speler aanklikken en dan komt gewoon iets wat eerder op televisie is geweest gewoon op je computer beeldscherm of zelfs op je laptop. Probeer maar eens en anders moet je maar op "F1" drukken op je toetsenbord en dan daar zoeken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als hij stopt met streams dan is is het klaar. ik kijk namelijk geen tv.
goh dat wist ik nog niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Wel eens van Uitzending terug kijken via internet gehoord? Geen tv voor nodig hoor. Dan kan je via een "webbrowser" naar een "webpage" toe gaan en dan kan je daar een soort van Video Speler aanklikken en dan komt gewoon iets wat eerder op televisie is geweest gewoon op je computer beeldscherm of zelfs op je laptop. Probeer maar eens en anders moet je maar op "F1" drukken op je toetsenbord en dan daar zoeken.
dat is dan ook niet leuk meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
Dat denk ik dus ook. Slim wel. Eerst dreigen dat de streams gaan stoppen en dan later toch weer niet maar veel meer streamlocks en dat slikken de mensen dan want dat is minder erg dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Slim wel. Eerst dreigen dat de streams gaan stoppen en dan later toch weer niet maar veel meer streamlocks en dat slikken de mensen dan want dat is minder erg dan helemaal niets.
Zou hij die gok wagen denk je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.
Ik denk wel dat hij de streams zwaar terug durft te snoeien als hij denkt dat het goed voor de kijkcijfers is. En inderdaad, misschien boeit het hem al niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou hij die gok wagen denk je?
Btw, hij heeft het programma al verkocht dus misschien maakt hij zich er al helemaal niet meer zo druk om.
Dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
Als de streams wegvallen krijgen we een Can't buy me love achtige RLS... Nee, die had hoge kijkcijfers...![]()
Ik snap het niet..
Waarmee ze nog meer kunnen sturen e.d. Nee, geen wijsheid.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
dan hebben ze geen inkomsten meer van de streamers als ze de streams stopzetten en urenlange SL's zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
quote:
Nee, niemand kijkt TV, maar iedereen mopperde dat de uitzendingen zo achter lopen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Mwoa, John brengt al zo'n 30 jaar ongeveer dezelfde TV-programma's, dus waarom nú ineens gaan boycotten? Dat had je al wat eerder kunnen doen. Klinkt als stoere, maar vooral loze bluf.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:19 schreef UtopiaManie het volgende:
...ik zal het dan niet meer gaan volgen en boycot alles wat gerelateerd is aan die shitzooi van John de Mol....
Gebeurt nu al, dus ik weet niet wat hij precies stelt...?quote:Ook denkt De Mol erover de livestreams soms te censureren. “Om die alleen open te stellen op momenten dat er dingen gebeuren die leuk zijn om naar te kijken, maar geen impact hebben.”
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
Het programma hangt of staat toch juist vanwege de streams? En voor SBS zijn het nog steeds hoge kijkcijfers volgens mij.
Wat eerder in dit topic al werd gezegd: twee doelgroepen. Hoeveel stream kijkers zijn er eigenlijk? Of is dat niet bekend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor.
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:35 schreef akveor het volgende:
Denken blijkbaar dat kijkersaantallen van BB1 weer gehaald kunnen worden. Dat is totaal niet realistisch. Wanneer ze uiteindelijk dagelijks zo'n 700.000 mensen aan zich kunnen binden mogen ze de handen dichtknijpen.
@ 'Mwoa'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor.
http://www.bigbrother1999.nl/het-programma/kijkcijfers/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt?
Big Brother 1 had oplopende kijkcijfers van 900.000 bij de start tot 3,5 miljoen bij de finale.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt?
De eerste paar weken tussen 650.000 en 1.1 miljoen. Ongeveer dezelfde cijfers die Utopia tot nu toe haalt dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:44 schreef regenworm het volgende:
Big Brother 1 had oplopende kijkcijfers van 900.000 bij de start tot 3,5 miljoen bij de finale.
Onzin als je op de link klikt zie je andere cijfersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De eerste paar weken tussen 650.000 en 1.1 miljoen. Ongeveer dezelfde cijfers die Utopia tot nu toe haalt dus.
Als je naar de Live-uitzendingen kijkt wel ja, de gewone uitzendingen geven echt een andere beeld hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Onzin als je op de link klikt zie je andere cijfers
Nou, kom maar weer op.quote:Datum Kdh 6+ Kdh 6-12 Kdh BDS2049 Kijkers * 1000
17/9/1999 6.5 918
20/9/1999 5.7 1.8 8.4 805
21/9/1999 5.1 1.0 8.1 720
22/9/1999 4.6 1.6 6.8 650
23/9/1999 5.4 3.1 7.3 762
24/9/1999 5.5 3.7 7.7 777
27/9/1999 6.0 2.0 9.5 847
28/9/1999 6.7 2.2 10.7 946
29/9/1999 6.3 3.1 10.0 890
30/9/1999 5.9 3.4 8.4 833
1/10/1999 7.1 5.8 9.0 1003
4/10/1999 7.5 3.4 11.1 1059
5/10/1999 7.6 2.9 11.0 1073
6/10/1999 7.1 2.3 10.9 1003
7/10/1999 7.5 3.5 12.8 1059
8/10/1999 7.6 3.4 10.4 1073
11/10/1999 7.8 3.1 10.3 1101
12/10/1999 7.7 3.8 10.3 1087
13/10/1999 7.5 3.7 11.3 1059
14/10/1999 6.9 3.0 10.9 974
15/10/1999 6.7 4.0 8.8 946
Wat is nu je punt eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je naar de Live-uitzendingen kijkt wel ja, de gewone uitzendingen geven echt een andere beeld hoor.
Normale uitzendingen op werkdagen
[..]
Nou, kom maar weer op.
Jij noemt Utopia nu al een mislukking. Ik niet. Verder wel klaar zo.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
JdM spreekt over stoppen of beperken van de streams
Vanavond nog vergaderen, weet niet of ze er vanavond uit komen kan ook het hele weekend duren.
In welk tv-programma , radio, ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Mylene het volgende:
John de Mol zei ook dat men geld kan terugkrijgen.
SBS6, shownieuws ofzo, de laatste paar minuten voor half 8quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
In welk programma , radio, krant?
Dank je Chanel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
SBS6, shownieuws ofzo, de laatste paar minuten voor half 8
Dat klinkt wel serieus iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Mylene het volgende:
Het is denk ik wel duidelijk dat de streams in huidige vorm afgelopen zaak zijn.
Je moet me geen woorden in de mond leggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij noemt Utopia nu al een mislukking. Ik niet. Verder wel klaar zo.
ja dat denk ik ook, actualiteit ammehoela, we krijgen gewoon veel te veel meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Mylene het volgende:
Het is denk ik wel duidelijk dat de streams in huidige vorm afgelopen zaak zijn.
Als John zegt dat-ie niet veel actueler kán, maar de streamkijkers blijven alle leuke nieuwtjes verklappen en vervolgens klagen dat TV zo achterloopt, dan heeft-ie toch een puntje dat-ie beter met de streams kan kappen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, actualiteit ammehoela, we krijgen gewoon veel te veel mee
ik trap er dus niet in dat het om die paar leuke nieuwtjes gaatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als John zegt dat-ie niet veel actueler kán, maar de streamkijkers blijven alle leuke nieuwtjes verklappen en vervolgens klagen dat TV zo achterloopt, dan heeft-ie toch een puntje dat-ie beter met de streams kan kappen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef danos het volgende:
Als de livestreams wegvallen kunnen de acteurs tenmindste gewoon overdag naar huis, scheelt bakken met geld.
Haha, net als Geer & Goor bij 'Even geen cent te makken'.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef danos het volgende:
Als de livestreams wegvallen kunnen de acteurs tenmindste gewoon overdag naar huis, scheelt bakken met geld.
nou ik welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Thom2802 het volgende:
Ik vind dat streamen het echte reality gevoel geeft en het is nog steeds leuk om daarna de uitzending te kijken. Het zou een jammerlijk besluit zijn. John man je hebt toch zat geld?! En de cijfers zijn al beter dan DGK toch? Snap er niks van...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Interview met John de Mol op Radio 2
Ik denk dat dáár het probleem zit. Rijke mensen willen écht maar één ding: nog rijker worden.quote:
nope, rijke mensen willen macht en controle. Middenklassers willen geld en arme mensen willen eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat dáár het probleem zit. Rijke mensen willen écht maar één ding: nog rijker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
Zonder livestreams is de geloofwaardigheid van een RLS niet echt hoog meer. Ik wwet zeker dat de kijkcijfers nog verder zullen dalen, juist door live mee te kijken is er veel media aandacht en interesse. Ik denk dat John daar dan toch een andere manier voor moet zien te vinden.
Daarnaast zullen mensen de ''spannende'' gebeurtenissen eerder terug kijken via youtube dan om 19.30 strak op de bank de tv aan te knallen. De streamer en de sensatiezoeker is gewoon niet de doelgroep die om 19.30 op de bank tv kijkt dus hij hoeft in deze kijker niet te gaan schuiven.
Waarom maakt hij geen dagboekkamer, de mensen die het volgen gaan zeker wel naar de uitzending kijken om de meningen van de bewoners te horen zonder dat ze gehoord worden door de andere.
Jammer en helaas,
ze blijven dan filmpjes plaatsen, die zijn nu zonder pp te zien, misschien dan alleen met?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar als ze dit doen stoppen ze helemaal met de 'online paspoorten' lijkt mij? Aangezien de livestreams de enige extra is waarvoor mensen zo'n paspoort kopen...
Als ze stoppen met de livestreams om de belangrijkste momenten te bewaren voor de uitzending, zullen ze deze niet d.m.v. een filmpje alsnog op de site laten zien lijkt mij? Anders heeft het hele afschaffen van de streams nog geen nut.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze blijven dan filmpjes plaatsen, die zijn nu zonder pp te zien, misschien dan alleen met?
ok, geen filmpjes met wie eruit gestemd is en geen fimpjes van de nieuwe utopianenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als ze stoppen met de livestreams om de belangrijkste momenten te bewaren voor de uitzending, zullen ze deze niet d.m.v. een filmpje alsnog op de site laten zien lijkt mij? Anders heeft het hele afschaffen van de streams nog geen nut.
Of ze laten dan alleen filmpjes zien van momenten die niet leuk genoeg zijn voor in de uitzending, maar wel leuk zijn... Alhoewel, die zie je eigenlijk zelden
Of ze plaatsen de filmpjes pas ná de TV-uitzendingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Of ze laten dan alleen filmpjes zien van momenten die niet leuk genoeg zijn voor in de uitzending, maar wel leuk zijn... Alhoewel, die zie je eigenlijk zelden
Dat zou kunnen inderdaad. Maar ik denk niet dat er dan nog veel mensen 2,50 gaan betalen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of ze plaatsen de filmpjes pas ná de TV-uitzendingen.
Ja dat levert sowieso veel meer op inderdaad, maar ik neem aan dat ze die 2,50 p.p. toch wel zien als een soort extra inkomstenbron.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Die 2,50 ¤ is een symbolisch bedrag zodat niet elke gek bandbreedte kost. Het echte geld zal toch wel van de TV-reclames komen denk ik?
vast wel maar dan zien ze toch liever betere kijkcijfersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja dat levert sowieso veel meer op inderdaad, maar ik neem aan dat ze die 2,50 p.p. toch wel zien als een soort extra inkomstenbron.
Het gaat niet om geloofwaardigheid. Het merendeel kijkt toch geen streams. JdM wil het verkopen. De vraag is misschien wel of het buitenland wacht op een format met streams. Commercieel is het misschien wel interessanter mensen naar met reclames overspoelde sites als Facebook te lokken. Het zal niet voor niets zijn dat BB en CBB in Groot-Brittannië geen streams meer hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
Zonder livestreams is de geloofwaardigheid van een RLS niet echt hoog meer. Ik weet zeker dat de kijkcijfers nog verder zullen dalen, juist door live mee te kijken is er veel media aandacht en interesse. Ik denk dat John daar dan toch een andere manier voor moet zien te vinden.
Daarnaast zullen mensen de ''spannende'' gebeurtenissen eerder terug kijken via youtube dan om 19.30 strak op de bank de tv aan te knallen. De streamer en de sensatiezoeker is gewoon niet de doelgroep die om 19.30 op de bank tv kijkt dus hij hoeft in deze kijker niet te gaan schuiven.
Waarom maakt hij geen dagboekkamer, de mensen die het volgen gaan zeker wel naar de uitzending kijken om de meningen van de bewoners te horen zonder dat ze gehoord worden door de andere.
Jammer en helaas,
ook een goede oplossing om de stream en uitzendtijd te verkortenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Marrije het volgende:
En 15 utopianen is gewoon te veel, laat ze dat maar terugbrengen tot tien
Dat zou ik niet weten, ben vaak in het buitenland maar heb daar nooit op geletquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:24 schreef akveor het volgende:
[..]
JdM wil het verkopen. De vraag is misschien wel of het buitenland wacht op een format met streams. Commercieel is het misschien wel interessanter mensen naar met reclames overspoelde sites als Facebook te lokken. Het zal niet voor niets zijn dat BB en CBB in Groot-Brittannië geen streams meer hebben.
Kijk, nou ben ik het wél weer met je eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat niet om geloofwaardigheid. Het merendeel kijkt toch geen streams. JdM wil het verkopen. De vraag is misschien wel of het buitenland wacht op een format met streams. Commercieel is het misschien wel interessanter mensen naar met reclames overspoelde sites als Facebook te lokken. Het zal niet voor niets zijn dat BB en CBB in Groot-Brittannië geen streams meer hebben.
Ik vraag me eerder af welke mongool naar een 1e GTST kijkt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef KaoloJoeka het volgende:
Welke mongol gaat er nou naar een soort van 2de GTST zitten kijken?
Ik, met een wijntje en een bakje noten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af welke mongool naar een 1e GTST kijkt?
'misschien maandag ook nog over doorvergaderen want je hebt toch ook wel wat te verliezen'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Odaiba het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Hier het stukje John de Mol uit Shownieuws begin deze avond.
Lijkt er toch niet best uit te gaan zien voor de streamers ben ik bang
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Odaiba het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Hier het stukje John de Mol uit Shownieuws begin deze avond.
Lijkt er toch niet best uit te gaan zien voor de streamers ben ik bang
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef RVer het volgende:
Utopia blijft live te volgen
http://www.telegraaf.nl/p(...)ive_te_volgen__.html
Inderdaad, als er echt iets zou veranderen zouden ze dat gewoon moeten vertellen om het moment dat het zeker is, dus pas na het overleg. Niet zo van; "misschien gaat er wat veranderen, misschien niet."quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
"Livestreams verdwijnen misschien"
"Livestreams blijven"
Twee keer even de aandacht op het bestaan van de livestreams. Thats all there is to it.
Ah. Beterrrrrquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef Aggie46 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ive_te_volgen__.html
Dus datte, welterusten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie je wel
. Niets aan de hand. Iedereen kan weer rustig slapen.
Idd, hij begint al te gillen voordat er werkelijk wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de timing trouwens ene beetje gek.
ik kijk ook geen tv, dus voor mij dan ook einde utopiaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef eigendeegcookie het volgende:
Zou ook nog kunnen dat hij baalt van de streams
omdat streamkijkers steeds merken dat het doorgestoken kaart is.
Dat zou wel te verhelpen zijn door 'de productie' als 16e Utopiaan neer te zetten.
Beter dan net doen of er helemaal geen productie is,
waardoor iedereen boos op JdM wordt, omdat het nep is.
en een mediastuntjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
Los alle problemen in een keer op door gewoon open kaart te spelen. Simpel.
Ook dit :
- Kijkcijfers zijn boven verwachting en al weken behoorlijk stabiel
- Men besluit (waarom?) de tijd tussen live en uitzending te verkorten
- Kijkcijfers dalen
En van hieruit overweegt men de streams te stoppen? Waar is de logica?
De tijd tussen live en uitzending was helemaal geen probleem blijkt nu. JdM heeft zich ondanks zijn eigen voornemens toch onder druk laten zetten door types als Nanninga.
De streams stoppen zou doorgaan op deze weg zijn. Een oplossing voor een probleem dat niet bestaat (er is wel een probleem maar dat is de nepperij). En paniekvoetbal nu de kijkcijfers minder worden.
Iedereen even laten weten dat er streams zijnquote:
Hey Nostalgist!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:51 schreef Nostalgist het volgende:
Oh wow dat is goed nieuws !!
![]()
![]()
![]()
Mediastuntjes... Aan JdM wel toevertrouwd..
Hey itsme!quote:
Zoals vasthouden aan het originele concept, echt slimme en ervaren mensen er in en iedereen met een afwijking afwijzen. Daarnaast met je takken van verhaallijnen en manipulatie afblijven als redactie. Dan zou het nog wat hebben kunnen zijn. Ik denk dat de downfall van de kijkcijfers snel zal gaan binnenkort.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:31 schreef Za het volgende:
De live streams kunnen niet gestopt worden.
De bewoners zijn ervan afhankelijk, plus zonder de streams kan het programma naar believen gemonteerd worden, wanneer ze dat willen kunnen ze het doen voorkomen of iedereen er gelukkig is, of juist het omgekeerde, heftige beelden van verschillende dagen achter elkaar plakken zodat het lijkt of er van alles aan de hand is tussen 2 personen, gebeurtenissen suggereren, zonder die live streams controle wordt het gewoon een gemaakt programma.
Maar met live streams blijf je houden dat al het nieuws leidt tot minder kijkers, elke keer weer, maar zonder nieuws over het programma en dus zonder live-streams willen ze ook niet.
Er zijn wel slimmere manieren om meer kijkers te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |