abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136164945
http://www.telegraaf.nl/p(...)reams_Utopia___.html

Dhr de Mol denk er dus over om de livestreams te stoppen. Zo kunnen we dus niet meer online meekijken. :(

Voor mij zal dit dan einde Utopia worden. Ik ben namelijk absoluut geen tv kijker. Hooguit kijk ik programma's via internet terug, maar ben bang dat dat Utopia kwa andere interesses niet wordt.
Omdat zulke programma's veelal opleven door livestreamen zal Utopia ten ondergaan hierdoor.
Maar goed Dhr Mol was toch niet zo tevreden erover. Klopt dan ook wel kwa proeftijde 3 maanden voor uitproberen. Dhr de Mol wil dus blijkbaar eigenlijk vroegtijdig de stekker eruit trekken.
pi_136165131
Kijken er nog mensen dan? :')

Op deze manier wordt het probleem met uitlekken van informatie voor de TV uitzending voorkomen. Met de live stream zal wel minder te verdienen zijn en zo hoopt de mol meer kijkers te binden aan de de TV uitzendingen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_136165188

[ Bericht 100% gewijzigd door Guiltypleasure op 31-01-2014 11:39:45 ]
  Spellchecker vrijdag 31 januari 2014 @ 11:39:56 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_136165310
Dat wordt dan ook minder omzet voor Danny :P
pi_136165512
Als hij stopt met streams dan is is het klaar. ik kijk namelijk geen tv.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_136165541
Ik denk dat die knaken niet zo veel opbrengen en zo kan hij alles doen. Dan krijg je geen gezeik dat ze achter bepalen wie er uit moet enzo.

Nou dat is jammer maar helaas begrijp ik het ook nog. }:|
pi_136165582
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Deetch het volgende:
Kijken er nog mensen dan? :')

Op deze manier wordt het probleem met uitlekken van informatie voor de TV uitzending voorkomen. Met de live stream zal wel minder te verdienen zijn en zo hoopt de mol meer kijkers te binden aan de de TV uitzendingen.
Volgens mij zijn al die BBachtige programma's groot geworden met streams. De livestreams maken het programma. Ik geloof niet dat als de streams wegvallen dat er veel zal veranderen kwa kijkcijfers. Mensen die niet streamen hebben er gewoon minder belang bij.

Hij zou misschien nog een internet show van kunnen maken als er te weinig kijker zijn voor de tv versie, maar dan zullen de streams ook wel duurder worden.
pi_136165620
Als ze stoppen met livestreams kunnen ze volgens mij net zo goed de tv-uitzendingen ook stoppen. Ik denk dat veel tv-kijkers ook af en toe de streams volgen. Dat je live kunt kijken is nu juist de charme van een real-life soap. Wie zit er nou op een dagelijkse samenvatting te wachten zonder streaming mogelijkheid. Ik niet in ieder geval. Je krijgt dan totaal geen binding meer met de hoofdpersonen.

Maar ik denk dat John de Mol met de verkoop van het format aan het buitenland zijn schaapjes al op het droge denkt te hebben en net zo makkelijk de stekker er helemaal uit trekt.
pi_136166464
Ik zie de livestreams niet zo gauw gestopt worden. Dat zijn toch een heel ander soort kijkers, die ga je niet één op één als extra kijkers terug zien in de cijfers als je de streams stopt. Daarbij is dit project als zo multi-mediaal in de markt gezet dat het wel een hele vreemde actie zou zijn om daarop terug te komen.
pi_136166521
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Wel eens van Uitzending terug kijken via internet gehoord? Geen tv voor nodig hoor. Dan kan je via een "webbrowser" naar een "webpage" toe gaan en dan kan je daar een soort van Video Speler aanklikken en dan komt gewoon iets wat eerder op televisie is geweest gewoon op je computer beeldscherm of zelfs op je laptop. Probeer maar eens en anders moet je maar op "F1" drukken op je toetsenbord en dan daar zoeken.
pi_136166526
ik denkt dat hij bluft
pi_136166566
Livestreams zijn bij dit soort programma's het bewijs dat de TV-uitzending een samenvatting van gebeurtenissen is en geen geacteerde aflevering. Zonder livestreams zakt hierin het vertrouwen.
pi_136166679
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Wel eens van Uitzending terug kijken via internet gehoord? Geen tv voor nodig hoor. Dan kan je via een "webbrowser" naar een "webpage" toe gaan en dan kan je daar een soort van Video Speler aanklikken en dan komt gewoon iets wat eerder op televisie is geweest gewoon op je computer beeldscherm of zelfs op je laptop. Probeer maar eens en anders moet je maar op "F1" drukken op je toetsenbord en dan daar zoeken.
goh dat wist ik nog niet.. :')

Maar ff zonder gekheid, ik kijk geen tv vanwege de vele reclames en met de dagelijkse samenvattingen word een hoop weggelaten.
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:33:03 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136166700
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
pi_136166842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
dat is dan ook niet leuk meer :( als streamer wil ik alles kunnen zien
pi_136166884
Lijkt me heel sterk dat ze stoppen met livestreams, volgens mij gewoon uit zijn verband gerukt. Dan hadden ze dat bij DGK ook moeten doen want veel minder kijkers dan Utopia. Tja, en streamlocks lijkt me ook niet de oplossing. Dan maar helemaal de stekker er uit of naar een geacteerde aflevering van Utopia kijken waarin dan nog meer te manipuleren valt. Géén goede zaak dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_136169701
quote:
:Y :(
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_136169724
Bericht komt van de Telegraaf...
🐱
pi_136170255
Zal het echt jammer vinden als dat zou gebeuren, dan kijk ik niet meer, ik denk met mij velen.
Je kunt niet iets aanbieden en dan ermee stoppen.

Wat ik niet begrijp is dat er veel mensen naar kijken, is het dan nooit genoeg???

Niet doen John dat zou heel zonde zijn!!!
pi_136170295
Geen Streams, Geen Utopia... :W :W :W
pi_136172234
Wat een ongelooflijke domme zet van John de Mol - die waarschijnlijk alleen aan geld denkt - om de livestreams te stoppen. Kijkcijfers zullen dan alleen maar gaan afnemen, vrees ik. Het meeste plezier haal je natuurlijk uit de livestreams, want dat is puur. Op een tv-uitzending zit niemand meer te wachten; dat is niet meer van deze tijd. Als ze de livestreams echt gaan sluiten, dan zeg ik DAG tegen Utopia...
pi_136172569
Ik denk beter dat ze het hele programma kunnen stoppen. Eerste twee weken vond ik het nog interessant nu is het saai. Ze kopen alles en krijgen alles voor gekauwd van echte ondernemers. Ze bouwen niks zelf op en lopen alleen maar te steuken.De cos lezen vind ik nog grappiger dan de live stream en lees daar nu nog af en toe.Verder kijk ik er niet meer naar.
pi_136172733
Gooi er dan een Kelly in of een Natasia. Er valt toch niet meer te ontkennen dat er te veel van het oorspronkelijke concept is afgeweken, better go all the way.
pi_136173178
quote:
Dat denk ik dus ook. Slim wel. Eerst dreigen dat de streams gaan stoppen en dan later toch weer niet maar veel meer streamlocks en dat slikken de mensen dan want dat is minder erg dan helemaal niets.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 15:50:08 #25
137949 Disana
pi_136173257
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Slim wel. Eerst dreigen dat de streams gaan stoppen en dan later toch weer niet maar veel meer streamlocks en dat slikken de mensen dan want dat is minder erg dan helemaal niets.
Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.
pi_136173323
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.
Zou hij die gok wagen denk je?
Btw, hij heeft het programma al verkocht dus misschien maakt hij zich er al helemaal niet meer zo druk om.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 15:53:07 #27
137949 Disana
pi_136173357
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou hij die gok wagen denk je?
Btw, hij heeft het programma al verkocht dus misschien maakt hij zich er al helemaal niet meer zo druk om.
Ik denk wel dat hij de streams zwaar terug durft te snoeien als hij denkt dat het goed voor de kijkcijfers is. En inderdaad, misschien boeit het hem al niet zoveel meer.
pi_136173579
Als de streams wegvallen krijgen we een Can't buy me love achtige RLS... Nee, die had hoge kijkcijfers... :W

Ik snap het niet.. 8)7
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_136173793
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
Als de streams wegvallen krijgen we een Can't buy me love achtige RLS... Nee, die had hoge kijkcijfers... :W

Ik snap het niet.. 8)7
Dat.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:24:33 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136174374
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
pi_136174515
Het begin van het einde van Utopia
pi_136174713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
Waarmee ze nog meer kunnen sturen e.d. Nee, geen wijsheid.
Allemaal cabaretteketet!
pi_136174766
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
dan hebben ze geen inkomsten meer van de streamers als ze de streams stopzetten en urenlange SL's zit niemand op te wachten.
pi_136174963
Persoonlijk denk ik dat er binnen nu en twee a drie maanden een einde aan heel Utopia komt. Het idee is leuk, maar de uitwerking is verschrikkelijk. Zelfs 'Expeditie Robinson' doet de term 'Utopia' nog meer aan, dan dit slechte tv-format. Het had veel beter gekund!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:47:34 #35
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_136175142
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:25 schreef waxmask het volgende:
Geen Streams, Geen Utopia... :W :W :W
^O^
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:54:25 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136175345
Ik denk inderdaad ook wel dat dit wel eens het begin van het eind kan zijn.
Complete wanhoopspoging als ze daadwerkelijk de streams gaan beperken / stopzetten. Alleen nog videoclips online _O-
Ik merk dat mijn interesse sowieso al afneemt, ik denk dat mijn omslagpunt lag bij Laura, dat zij geforceerd werd door achter om Peter eruit te stemmen. Ze konden niet nog een wegloper gebruiken, begin dan potdomme met goed casten. Zoek het bij jezelf ipv bij de (de invloed van de) streamers.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:19:31 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176022
quote:
Nee, niemand kijkt TV, maar iedereen mopperde dat de uitzendingen zo achter lopen...
Grappig. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_136176025
Het is gewoon één grote hoop troep geworden. De streams waren vaak al tergend vanwege de vele sound- en streamlocks, en een nog verdere inperking zou dan helemaal niet meer te doen zijn. De livestreams offline zetten zou eigenlijk niet veel erger zijn, dus welke optie ze ook kiezen, Utopia beschouw ik dan voortaan gewoon als geflopt - ik zal het dan niet meer gaan volgen en boycot alles wat gerelateerd is aan die shitzooi van John de Mol. Ik raad iedereen aan ditzelfde voorbeeld te volgen zodra John de Mol zijn achterlijke 'oplossing' in de praktijk brengt!

Er is ook nog een leven naast Utopia, vergeet dat niet. Als ik er zo over nadenk, kan het mij nu al gestolen worden.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:23:50 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176129
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:19 schreef UtopiaManie het volgende:
...ik zal het dan niet meer gaan volgen en boycot alles wat gerelateerd is aan die shitzooi van John de Mol....
Mwoa, John brengt al zo'n 30 jaar ongeveer dezelfde TV-programma's, dus waarom nú ineens gaan boycotten? Dat had je al wat eerder kunnen doen. Klinkt als stoere, maar vooral loze bluf. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_136176146
Het is voor mij heel simpel. Als ze stoppen met de streams of als ze gedeeltes gaan afschermen dan hou ik er mee op. De reden is dat er in de streams niet geknipt of gemanipuleerd wordt. Ik kan een discussie van begin tot eind volgen en de situatie beter begrijpen dan als ik het op tv moet zien. Ik heb geen zin om voorgeschoteld te krijgen wat hun interessant en leuk vinden, waarschijnlijk alleen maar ellende en ruzies en de rest niet.

Zou dus een erg stom idee van John zijn en eerlijk gezegd verbaas ik mij erover dat die dit zo makkelijk als eventuele opties op noemt
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 17:27:01 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_136176218
Het programma hangt of staat toch juist vanwege de streams? En voor SBS zijn het nog steeds hoge kijkcijfers volgens mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:29:51 #42
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_136176294
quote:
Ook denkt De Mol erover de livestreams soms te censureren. “Om die alleen open te stellen op momenten dat er dingen gebeuren die leuk zijn om naar te kijken, maar geen impact hebben.”
Gebeurt nu al, dus ik weet niet wat hij precies stelt...?

Oh. Wacht. ...KOM MAAR OP MET DAT STREAMLOCK STORY-LOGO!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:31:37 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176343
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
Het programma hangt of staat toch juist vanwege de streams? En voor SBS zijn het nog steeds hoge kijkcijfers volgens mij.
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor. :)
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 17:33:16 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_136176384
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor. :)
Wat eerder in dit topic al werd gezegd: twee doelgroepen. Hoeveel stream kijkers zijn er eigenlijk? Of is dat niet bekend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:35:38 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136176444
Ze weten het gewoon niet goed te verkopen. Dat was al het probleem van vorige RLS-en. Ze proberen het groter te maken dan het is. Denken blijkbaar dat kijkersaantallen van BB1 weer gehaald kunnen worden. Dat is totaal niet realistisch. Wanneer ze uiteindelijk dagelijks zo'n 700.000 mensen aan zich kunnen binden mogen ze de handen dichtknijpen.
Misschien hebben de lifestreams gewoon weinig kijkers. Mensen willen vaak ook niet betalen en die dat wel doen zijn een selecte groep. Zelf begrijp ik niet zo waarom mensen wel naar een GTST willen kijken met allemaal acteurs en nepverhalen en niet naar een soap met echte mensen en gebeurtenissen. Als ze het op die manier gaan proberen aan de man te brengen hebben ze misschien een kans.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:40:55 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176585
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:35 schreef akveor het volgende:
Denken blijkbaar dat kijkersaantallen van BB1 weer gehaald kunnen worden. Dat is totaal niet realistisch. Wanneer ze uiteindelijk dagelijks zo'n 700.000 mensen aan zich kunnen binden mogen ze de handen dichtknijpen.
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt? :?
pi_136177030
'Nee dat is flauw John', zou Frits Barend zeggen.
Doe ons dit niet aan, nét nu we verslaafd zijn wil je dat we weer gaan afkicken :?
No way John, don't do it!
pi_136177724
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

@ 'Mwoa'

'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' zijn totaal andere programma's. Je vergelijkt appels met peren!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:23:30 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136177820
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt? :?
http://www.bigbrother1999.nl/het-programma/kijkcijfers/
Die hoge aantallen zie ik ze niet halen. Ik vraag me af of de streams er wel echt invloed op hebben. Er gebeurt voor veel kijkers niet genoeg om nieuwsgierig te worden. En of je dan wel of niet weet dat iemand is vertrokken doet weinig ter zake. In een ander topic heb ik al aangegeven dat het me niet zou verbazen wanneer ze de streams stoppen wanner er een tv uitzending is. Secret Story fiasco all over again. Creativiteit van een deur.
pi_136178478
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Big Brother 1 had oplopende kijkcijfers van 900.000 bij de start tot 3,5 miljoen bij de finale.

http://www.bigbrother1999.nl/het-programma/kijkcijfers/
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 18:46:12 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136178535
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:44 schreef regenworm het volgende:
Big Brother 1 had oplopende kijkcijfers van 900.000 bij de start tot 3,5 miljoen bij de finale.
De eerste paar weken tussen 650.000 en 1.1 miljoen. Ongeveer dezelfde cijfers die Utopia tot nu toe haalt dus. :)
pi_136178615
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De eerste paar weken tussen 650.000 en 1.1 miljoen. Ongeveer dezelfde cijfers die Utopia tot nu toe haalt dus. :)
Onzin als je op de link klikt zie je andere cijfers
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 18:51:10 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136178689
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef regenworm het volgende:

[..]

Onzin als je op de link klikt zie je andere cijfers
Als je naar de Live-uitzendingen kijkt wel ja, de gewone uitzendingen geven echt een andere beeld hoor. :)

Normale uitzendingen op werkdagen

quote:
Datum Kdh 6+ Kdh 6-12 Kdh BDS2049 Kijkers * 1000
17/9/1999 6.5 918
20/9/1999 5.7 1.8 8.4 805
21/9/1999 5.1 1.0 8.1 720
22/9/1999 4.6 1.6 6.8 650
23/9/1999 5.4 3.1 7.3 762
24/9/1999 5.5 3.7 7.7 777
27/9/1999 6.0 2.0 9.5 847
28/9/1999 6.7 2.2 10.7 946
29/9/1999 6.3 3.1 10.0 890
30/9/1999 5.9 3.4 8.4 833
1/10/1999 7.1 5.8 9.0 1003
4/10/1999 7.5 3.4 11.1 1059
5/10/1999 7.6 2.9 11.0 1073
6/10/1999 7.1 2.3 10.9 1003
7/10/1999 7.5 3.5 12.8 1059
8/10/1999 7.6 3.4 10.4 1073
11/10/1999 7.8 3.1 10.3 1101
12/10/1999 7.7 3.8 10.3 1087
13/10/1999 7.5 3.7 11.3 1059
14/10/1999 6.9 3.0 10.9 974
15/10/1999 6.7 4.0 8.8 946
Nou, kom maar weer op. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 31-01-2014 18:57:33 ]
pi_136180050
JdM spreekt over stoppen of beperken van de streams
Vanavond nog vergaderen, weet niet of ze er vanavond uit komen kan ook het hele weekend duren.
pi_136180289
John de Mol zei ook dat men geld kan terugkrijgen.

Het is denk ik wel duidelijk dat de streams in huidige vorm afgelopen zaak zijn.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:38:41 #57
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136180603
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als je naar de Live-uitzendingen kijkt wel ja, de gewone uitzendingen geven echt een andere beeld hoor. :)

Normale uitzendingen op werkdagen

[..]

Nou, kom maar weer op. :')
Wat is nu je punt eigenlijk?
BB1 was een onverwacht succes met uiteindelijk hoge kijkcijfers.
Utopia is onverwacht hoog gestart. Maar dat ze dit zouden/zullen vasthouden daar geloofde toch niemand in? Er worden nu van alles bedacht en bijgehaald wat dit zou kunnen veroorzaken. De mensen hebben het een kans gegeven maar haken af. De marketing is kudt.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 19:40:20 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136180659
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef akveor het volgende:
Wat is nu je punt eigenlijk?
Jij noemt Utopia nu al een mislukking. Ik niet. Verder wel klaar zo.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:55:31 #59
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_136181313
John de Mol is een vuige huichelaar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:04:16 #60
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_136181733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:

JdM spreekt over stoppen of beperken van de streams
Vanavond nog vergaderen, weet niet of ze er vanavond uit komen kan ook het hele weekend duren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Mylene het volgende:

In welk tv-programma , radio, ?
pi_136181882
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

In welk programma , radio, krant?
SBS6, shownieuws ofzo, de laatste paar minuten voor half 8
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:09:14 #62
384473 Tuinfluitert
pi_136181934
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

SBS6, shownieuws ofzo, de laatste paar minuten voor half 8
Dank je Chanel.
pi_136181982
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dank je Chanel.
Graag gedaan Fluiter
pi_136182224
quote:

Het is denk ik wel duidelijk dat de streams in huidige vorm afgelopen zaak zijn.
Dat klinkt wel serieus idd :o
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:19:05 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136182272
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij noemt Utopia nu al een mislukking. Ik niet. Verder wel klaar zo.
Je moet me geen woorden in de mond leggen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:25:38 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136182499
quote:

ja dat denk ik ook, actualiteit ammehoela, we krijgen gewoon veel te veel mee
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 20:32:07 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136182741
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook, actualiteit ammehoela, we krijgen gewoon veel te veel mee
Als John zegt dat-ie niet veel actueler kán, maar de streamkijkers blijven alle leuke nieuwtjes verklappen en vervolgens klagen dat TV zo achterloopt, dan heeft-ie toch een puntje dat-ie beter met de streams kan kappen? :@
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:34:46 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136182899
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als John zegt dat-ie niet veel actueler kán, maar de streamkijkers blijven alle leuke nieuwtjes verklappen en vervolgens klagen dat TV zo achterloopt, dan heeft-ie toch een puntje dat-ie beter met de streams kan kappen? :@
ik trap er dus niet in dat het om die paar leuke nieuwtjes gaat
pi_136182903
Als de livestreams wegvallen kunnen de acteurs tenmindste gewoon overdag naar huis, scheelt bakken met geld.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_136182944
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef danos het volgende:
Als de livestreams wegvallen kunnen de acteurs tenmindste gewoon overdag naar huis, scheelt bakken met geld.
:D
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 20:35:48 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136182975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef danos het volgende:
Haha, net als Geer & Goor bij 'Even geen cent te makken'. :D
pi_136183020
Ik vind dat streamen het echte reality gevoel geeft en het is nog steeds leuk om daarna de uitzending te kijken. Het zou een jammerlijk besluit zijn. John man je hebt toch zat geld?! En de cijfers zijn al beter dan DGK toch? Snap er niks van...
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:37:19 #74
384473 Tuinfluitert
pi_136183063
Voor familie en vrienden van Utopiabewoners stopt dan ook het volgen via de 24-streams. Krijg een beetje de indruk dat de bewoners op de hoogte zijn.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:37:37 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136183079
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Thom2802 het volgende:
Ik vind dat streamen het echte reality gevoel geeft en het is nog steeds leuk om daarna de uitzending te kijken. Het zou een jammerlijk besluit zijn. John man je hebt toch zat geld?! En de cijfers zijn al beter dan DGK toch? Snap er niks van...
nou ik wel
jdm laat graag geloven dat het puur & echt is ipv gescripte zooi ala dgk
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:38:22 #76
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_136183120
Interview met John de Mol op Radio 2

(En dan even doorscrollen naar het einde van de pagina)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:39:16 #77
384473 Tuinfluitert
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 20:39:54 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136183196
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Thom2802 het volgende:
John man je hebt toch zat geld?!
Ik denk dat dáár het probleem zit. Rijke mensen willen écht maar één ding: nog rijker worden. :7
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:48:25 #79
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136183659
Zonder livestreams is de geloofwaardigheid van een RLS niet echt hoog meer. Ik weet zeker dat de kijkcijfers nog verder zullen dalen, juist door live mee te kijken is er veel media aandacht en interesse. Ik denk dat John daar dan toch een andere manier voor moet zien te vinden.

Daarnaast zullen mensen de ''spannende'' gebeurtenissen eerder terug kijken via youtube dan om 19.30 strak op de bank de tv aan te knallen. De streamer en de sensatiezoeker is gewoon niet de doelgroep die om 19.30 op de bank tv kijkt dus hij hoeft in deze kijker niet te gaan schuiven.

Waarom maakt hij geen dagboekkamer, de mensen die het volgen gaan zeker wel naar de uitzending kijken om de meningen van de bewoners te horen zonder dat ze gehoord worden door de andere.

Jammer en helaas,
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:50:22 #80
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136183770
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dat dáár het probleem zit. Rijke mensen willen écht maar één ding: nog rijker worden. :7
nope, rijke mensen willen macht en controle. Middenklassers willen geld en arme mensen willen eten.

Ik wil kaas, wijn en op dit moment een zelf geteelde buiten wietje naar binnen zuigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:50:26 #81
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136183778
Als dat gaat gebeuren dan is het echt klaar met Utopia voor mij, ook op TV
Dit is gewoon raar :l
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:52:51 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136183891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
Zonder livestreams is de geloofwaardigheid van een RLS niet echt hoog meer. Ik wwet zeker dat de kijkcijfers nog verder zullen dalen, juist door live mee te kijken is er veel media aandacht en interesse. Ik denk dat John daar dan toch een andere manier voor moet zien te vinden.

Daarnaast zullen mensen de ''spannende'' gebeurtenissen eerder terug kijken via youtube dan om 19.30 strak op de bank de tv aan te knallen. De streamer en de sensatiezoeker is gewoon niet de doelgroep die om 19.30 op de bank tv kijkt dus hij hoeft in deze kijker niet te gaan schuiven.

Waarom maakt hij geen dagboekkamer, de mensen die het volgen gaan zeker wel naar de uitzending kijken om de meningen van de bewoners te horen zonder dat ze gehoord worden door de andere.

Jammer en helaas,
dat denk ik dus ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:59:34 #83
338108 SecretStoryWous
pi_136184316
Maar als ze dit doen stoppen ze helemaal met de 'online paspoorten' lijkt mij? Aangezien de livestreams de enige extra is waarvoor mensen zo'n paspoort kopen...
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:03:17 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136184559
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar als ze dit doen stoppen ze helemaal met de 'online paspoorten' lijkt mij? Aangezien de livestreams de enige extra is waarvoor mensen zo'n paspoort kopen...
ze blijven dan filmpjes plaatsen, die zijn nu zonder pp te zien, misschien dan alleen met?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:06:07 #85
338108 SecretStoryWous
pi_136184720
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze blijven dan filmpjes plaatsen, die zijn nu zonder pp te zien, misschien dan alleen met?
Als ze stoppen met de livestreams om de belangrijkste momenten te bewaren voor de uitzending, zullen ze deze niet d.m.v. een filmpje alsnog op de site laten zien lijkt mij? Anders heeft het hele afschaffen van de streams nog geen nut.

Of ze laten dan alleen filmpjes zien van momenten die niet leuk genoeg zijn voor in de uitzending, maar wel leuk zijn... Alhoewel, die zie je eigenlijk zelden :P
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:08:40 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136184866
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Als ze stoppen met de livestreams om de belangrijkste momenten te bewaren voor de uitzending, zullen ze deze niet d.m.v. een filmpje alsnog op de site laten zien lijkt mij? Anders heeft het hele afschaffen van de streams nog geen nut.

Of ze laten dan alleen filmpjes zien van momenten die niet leuk genoeg zijn voor in de uitzending, maar wel leuk zijn... Alhoewel, die zie je eigenlijk zelden :P
ok, geen filmpjes met wie eruit gestemd is en geen fimpjes van de nieuwe utopianen
Dat zie je dan toch op de filmpjes die 'geen impact' hebben, dan zie je toch zo wie er afwezig is en wie niet en wie nieuw is. Wil je dat krampachtig omzeilen dan blijft er barweinig over.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 21:11:27 #87
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136185003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Of ze plaatsen de filmpjes pas ná de TV-uitzendingen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:13:50 #88
338108 SecretStoryWous
pi_136185137
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Of ze plaatsen de filmpjes pas ná de TV-uitzendingen.
Dat zou kunnen inderdaad. Maar ik denk niet dat er dan nog veel mensen 2,50 gaan betalen...
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 21:16:14 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136185296
Die 2,50 ¤ is een symbolisch bedrag zodat niet elke gek bandbreedte kost. Het echte geld zal toch wel van de TV-reclames komen denk ik?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:19:28 #90
338108 SecretStoryWous
pi_136185493
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Die 2,50 ¤ is een symbolisch bedrag zodat niet elke gek bandbreedte kost. Het echte geld zal toch wel van de TV-reclames komen denk ik?
Ja dat levert sowieso veel meer op inderdaad, maar ik neem aan dat ze die 2,50 p.p. toch wel zien als een soort extra inkomstenbron.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:20:46 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136185561
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ja dat levert sowieso veel meer op inderdaad, maar ik neem aan dat ze die 2,50 p.p. toch wel zien als een soort extra inkomstenbron.
vast wel maar dan zien ze toch liever betere kijkcijfers
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:22:27 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136185684
En 15 utopianen is gewoon te veel, laat ze dat maar terugbrengen tot tien
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:24:54 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136185829
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
Zonder livestreams is de geloofwaardigheid van een RLS niet echt hoog meer. Ik weet zeker dat de kijkcijfers nog verder zullen dalen, juist door live mee te kijken is er veel media aandacht en interesse. Ik denk dat John daar dan toch een andere manier voor moet zien te vinden.

Jammer en helaas,
Het gaat niet om geloofwaardigheid. Het merendeel kijkt toch geen streams. JdM wil het verkopen. De vraag is misschien wel of het buitenland wacht op een format met streams. Commercieel is het misschien wel interessanter mensen naar met reclames overspoelde sites als Facebook te lokken. Het zal niet voor niets zijn dat BB en CBB in Groot-Brittannië geen streams meer hebben.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:25:19 #94
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136185851
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Marrije het volgende:
En 15 utopianen is gewoon te veel, laat ze dat maar terugbrengen tot tien
ook een goede oplossing om de stream en uitzendtijd te verkorten
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:26:39 #95
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136185937
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:24 schreef akveor het volgende:

[..]

JdM wil het verkopen. De vraag is misschien wel of het buitenland wacht op een format met streams. Commercieel is het misschien wel interessanter mensen naar met reclames overspoelde sites als Facebook te lokken. Het zal niet voor niets zijn dat BB en CBB in Groot-Brittannië geen streams meer hebben.
Dat zou ik niet weten, ben vaak in het buitenland maar heb daar nooit op gelet :P
Maar het lijkt mij met livestreams ook een hoop verdient kan worden met reclame.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 21:37:32 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136186621
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Het gaat niet om geloofwaardigheid. Het merendeel kijkt toch geen streams. JdM wil het verkopen. De vraag is misschien wel of het buitenland wacht op een format met streams. Commercieel is het misschien wel interessanter mensen naar met reclames overspoelde sites als Facebook te lokken. Het zal niet voor niets zijn dat BB en CBB in Groot-Brittannië geen streams meer hebben.
Kijk, nou ben ik het wél weer met je eens. :)
pi_136187099
Het heeft gewoon geen enkele zin om nu in te grijpen. Het programma doet het prima, waarom zou je. Je kunt beter finetunen aan de dagelijkse uitzendingen dan aan de streams want dan is de kracht en de opzet van deze show (online, live, etc.) finaal naar de filistijnen. Dat kun je in deze tijd echt niet maken. Ik denk dat het dan als een nachtkaarsje uit gaat. Kijk, als de kijkcijfers nu onder de 500.000 grens zaken, ok. Maar nu al gaan lopen sleutelen aan de streams is geen wijsheid.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:46:41 #98
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_136187137
Welke mongol gaat er nou naar een soort van 2de GTST zitten kijken?
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 21:47:40 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136187187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef KaoloJoeka het volgende:
Welke mongol gaat er nou naar een soort van 2de GTST zitten kijken?
Ik vraag me eerder af welke mongool naar een 1e GTST kijkt? :?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:48:46 #100
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_136187247
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af welke mongool naar een 1e GTST kijkt? :?
Ik, met een wijntje en een bakje noten.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 21:49:36 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136187293
Ok, duidelijk.
pi_136187586
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Hier het stukje John de Mol uit Shownieuws begin deze avond.

Lijkt er toch niet best uit te gaan zien voor de streamers ben ik bang
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:05:08 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136188170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Odaiba het volgende:

'misschien maandag ook nog over doorvergaderen want je hebt toch ook wel wat te verliezen'

:7
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:09:10 #104
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136188400
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Odaiba het volgende:

^O^ Thanks had het nog niet gezien.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:24:21 #106
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_136189200
En de Elite dan? :'( :+
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:27:05 #107
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_136189383
Mijn man vindt het juist leuk dat ik hem van te voren al kan vertellen dat hij bijvoorbeeld morgen toch echt! moet gaan kijken om de dingen die ik van te voren al zie op de streams...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:27:49 #108
338108 SecretStoryWous
pi_136189431
Dan wel Jaap die de stekker van de streams er live uit gaat trekken
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:31:28 #110
338108 SecretStoryWous
pi_136189645
quote:
^O^
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:34:40 #111
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_136189854
^O^
slotje
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:35:33 #112
338108 SecretStoryWous
pi_136189900
Maar bij BB werd vroeger toch dagelijks een update gegeven wat er die dag was gebeurt? Daar was het wel mogelijk en hier niet?
pi_136189929
"Livestreams verdwijnen misschien"
"Livestreams blijven"

Twee keer even de aandacht op het bestaan van de livestreams. Thats all there is to it.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:43:53 #114
338108 SecretStoryWous
pi_136190306
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
"Livestreams verdwijnen misschien"
"Livestreams blijven"

Twee keer even de aandacht op het bestaan van de livestreams. Thats all there is to it.
Inderdaad, als er echt iets zou veranderen zouden ze dat gewoon moeten vertellen om het moment dat het zeker is, dus pas na het overleg. Niet zo van; "misschien gaat er wat veranderen, misschien niet."
pi_136190731
edit
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_136190791
Ik vrag me vooral af, waar dit opeens vandaan komt. Want naar mijn mening is er geen enkele aanleiding om de streams echt af te schaffen. Volgens mij loopt het ook meer dan prima. Zowel on-, als offline.
pi_136191152
Utopia blijft live te volgen
Marcel Frost

AMSTERDAM -
Utopia blijft live te volgen via internet, zo is vanavond besloten. Producent John de Mol overwoog vanochtend om de live streams van het SBS6-programma gedeeltelijk of helemaal dicht te draaien, omdat het direct online zetten van nieuwe ontwikkelingen een grote impact heeft op de dagelijkse tv-uitzendingen.

De belangstelling voor Utopia is (tijdelijk?) tanende.

"De live streams vormen een integraal onderdeel van het totaal concept Utopia. Paspoorthouders kunnen onverminderd van de streams gebruik blijven maken", meldt SBS6 net.

Utopia scoort al drie dagen minder dan een miljoen kijkers, ook al is de realitysoap deze week actueler dan de weken ervoor. Vanaf zondag moeten de volgers van de streams wel 2,50 euro per maand betalen voor hun 'paspoort'.
pi_136191567
Zou ook nog kunnen dat hij baalt van de streams
omdat streamkijkers steeds merken dat het doorgestoken kaart is.
Dat zou wel te verhelpen zijn door 'de productie' als 16e Utopiaan neer te zetten.
Beter dan net doen of er helemaal geen productie is,
waardoor iedereen boos op JdM wordt, omdat het nep is.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_136191626
Overigens denk ik wel dat dit betekend dat we meer streamlocks zullen krijgen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:17:01 #122
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136191769
Ah, gewoon een roep om wat extra media aandacht dus. We zijn er weer mooi ingestonken. }:|
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:20:57 #124
384473 Tuinfluitert
pi_136191939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef freaky40 het volgende:
^O^ Zie je wel ;). Niets aan de hand. Iedereen kan weer rustig slapen.
Dus datte, welterusten.
pi_136192090
Ik vind de timing trouwens ene beetje gek.
pi_136193444
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de timing trouwens ene beetje gek.
Idd, hij begint al te gillen voordat er werkelijk wat aan de hand is.
  † In Memoriam † zaterdag 1 februari 2014 @ 00:03:04 #127
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136193651
Zou het een slinkse truc zijn om zoveel mogelijk betaalde stream-abonnementen weg te zetten? :o
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:05:55 #128
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_136193758
quote:
ik kijk ook geen tv, dus voor mij dan ook einde utopia
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:14:57 #129
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_136194030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef eigendeegcookie het volgende:
Zou ook nog kunnen dat hij baalt van de streams
omdat streamkijkers steeds merken dat het doorgestoken kaart is.
Dat zou wel te verhelpen zijn door 'de productie' als 16e Utopiaan neer te zetten.
Beter dan net doen of er helemaal geen productie is,
waardoor iedereen boos op JdM wordt, omdat het nep is.
:Y

Los alle problemen in een keer op door gewoon open kaart te spelen. Simpel.

Ook dit :
- Kijkcijfers zijn boven verwachting en al weken behoorlijk stabiel
- Men besluit (waarom?) de tijd tussen live en uitzending te verkorten
- Kijkcijfers dalen

En van hieruit overweegt men de streams te stoppen? Waar is de logica?

De tijd tussen live en uitzending was helemaal geen probleem blijkt nu. JdM heeft zich ondanks zijn eigen voornemens toch onder druk laten zetten door types als Nanninga.
De streams stoppen zou doorgaan op deze weg zijn. Een oplossing voor een probleem dat niet bestaat (er is wel een probleem maar dat is de nepperij). En paniekvoetbal nu de kijkcijfers minder worden.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_136197490
Utopia blijft live te volgen

Utopia blijft live te volgen via internet, zo is vanavond besloten. Producent John de Mol overwoog vanochtend om de live streams van het SBS6-programma gedeeltelijk of helemaal dicht te draaien, omdat het direct online zetten van nieuwe ontwikkelingen een grote impact heeft op de dagelijkse tv-uitzendingen.

De belangstelling voor Utopia is (tijdelijk?) tanende.

"De live streams vormen een integraal onderdeel van het totaal concept Utopia. Paspoorthouders kunnen onverminderd van de streams gebruik blijven maken", meldt SBS6 net.

Utopia scoort al drie dagen minder dan een miljoen kijkers, ook al is de realitysoap deze week actueler dan de weken ervoor. Vanaf zondag moeten de volgers van de streams wel 2,50 euro per maand betalen voor hun 'paspoort'.

Bron: Telegraaf
  † In Memoriam † zaterdag 1 februari 2014 @ 06:37:22 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136197527
Eeh ja, zie 23:03. ;)
  zaterdag 1 februari 2014 @ 07:04:27 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136197585
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Rica het volgende:

[..]

:Y

Los alle problemen in een keer op door gewoon open kaart te spelen. Simpel.

Ook dit :
- Kijkcijfers zijn boven verwachting en al weken behoorlijk stabiel
- Men besluit (waarom?) de tijd tussen live en uitzending te verkorten
- Kijkcijfers dalen

En van hieruit overweegt men de streams te stoppen? Waar is de logica?

De tijd tussen live en uitzending was helemaal geen probleem blijkt nu. JdM heeft zich ondanks zijn eigen voornemens toch onder druk laten zetten door types als Nanninga.
De streams stoppen zou doorgaan op deze weg zijn. Een oplossing voor een probleem dat niet bestaat (er is wel een probleem maar dat is de nepperij). En paniekvoetbal nu de kijkcijfers minder worden.
en een mediastuntje

maar goed, t blijft ^O^
  zaterdag 1 februari 2014 @ 07:10:09 #134
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_136197596
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 07:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

en een mediastuntje

Iedereen even laten weten dat er streams zijn :Y
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_136197708
Oh wow dat is goed nieuws !!

*O* *O* *O*

Mediastuntjes... Aan JdM wel toevertrouwd.. :+
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_136213374
Zonde hoor, streams zijn leuker als de uitzendingen.
pi_136214052
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 07:51 schreef Nostalgist het volgende:
Oh wow dat is goed nieuws !!

*O* *O* *O*

Mediastuntjes... Aan JdM wel toevertrouwd.. :+
Hey Nostalgist! *O* Long time no see?
pi_136215856
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef itsme het volgende:

[..]

Hey Nostalgist! *O* Long time no see?
Hey itsme! :W Yep.. Sinds Secret Story denk ik.. :Y En daarna vakantie.. ;) Nu weer genieten van de streams *O*
pi_136222526
Het verkopen van zo'n nieuw concept is meer dan alleen de naam en een logo. Het gaat om honderden pagina's waarbij alles tot diep in de puntjes uiteen wordt gezet. De streams waren net als DGK en Secret Story een belangrijk onderdeel. Dit keer hebben ze het "paspoort" als vernieuwend onderdeel toegevoegd wat de kijker nog verder moet binden aan het programma. Het hele puntensysteem en stempeltjes halen is leuk bedacht en weer van iets anders gekopieerd. Het kunnen bekijken van de streams staat eigenlijk centraal bij het paspoort. Dit onderdeel verwijderen houdt in dat er een hele hoop in concept moet worden aangepast. Ik denk dat ze er nog niet helemaal uit zijn hoeveel toegevoegde waarde die streams nu eigenlijk hebben maar ze hebben de laatste weken ongetwijfeld druk de cijfertjes bestudeerd (Wie kijken er op welk moment naar de streams m/v leeftijd etc, alles wat je bij je paspoort hebt ingevuld)

De reden voor het voorzetten omdat het een integraal onderdeel is van het totaalconcept is klinkt mij daarom niet zo vreemd

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaidee op 02-02-2014 00:22:58 ]
pi_136273775
De live streams kunnen niet gestopt worden.

De bewoners zijn ervan afhankelijk, plus zonder de streams kan het programma naar believen gemonteerd worden, wanneer ze dat willen kunnen ze het doen voorkomen of iedereen er gelukkig is, of juist het omgekeerde, heftige beelden van verschillende dagen achter elkaar plakken zodat het lijkt of er van alles aan de hand is tussen 2 personen, gebeurtenissen suggereren, zonder die live streams controle wordt het gewoon een gemaakt programma.

Maar met live streams blijf je houden dat al het nieuws leidt tot minder kijkers, elke keer weer, maar zonder nieuws over het programma en dus zonder live-streams willen ze ook niet.

Er zijn wel slimmere manieren om meer kijkers te trekken.
pi_136274086
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 02:31 schreef Za het volgende:
De live streams kunnen niet gestopt worden.

De bewoners zijn ervan afhankelijk, plus zonder de streams kan het programma naar believen gemonteerd worden, wanneer ze dat willen kunnen ze het doen voorkomen of iedereen er gelukkig is, of juist het omgekeerde, heftige beelden van verschillende dagen achter elkaar plakken zodat het lijkt of er van alles aan de hand is tussen 2 personen, gebeurtenissen suggereren, zonder die live streams controle wordt het gewoon een gemaakt programma.

Maar met live streams blijf je houden dat al het nieuws leidt tot minder kijkers, elke keer weer, maar zonder nieuws over het programma en dus zonder live-streams willen ze ook niet.

Er zijn wel slimmere manieren om meer kijkers te trekken.
Zoals vasthouden aan het originele concept, echt slimme en ervaren mensen er in en iedereen met een afwijking afwijzen. Daarnaast met je takken van verhaallijnen en manipulatie afblijven als redactie. Dan zou het nog wat hebben kunnen zijn. Ik denk dat de downfall van de kijkcijfers snel zal gaan binnenkort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')