abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136173323
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.
Zou hij die gok wagen denk je?
Btw, hij heeft het programma al verkocht dus misschien maakt hij zich er al helemaal niet meer zo druk om.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 15:53:07 #27
137949 Disana
pi_136173357
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou hij die gok wagen denk je?
Btw, hij heeft het programma al verkocht dus misschien maakt hij zich er al helemaal niet meer zo druk om.
Ik denk wel dat hij de streams zwaar terug durft te snoeien als hij denkt dat het goed voor de kijkcijfers is. En inderdaad, misschien boeit het hem al niet zoveel meer.
pi_136173579
Als de streams wegvallen krijgen we een Can't buy me love achtige RLS... Nee, die had hoge kijkcijfers... :W

Ik snap het niet.. 8)7
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_136173793
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
Als de streams wegvallen krijgen we een Can't buy me love achtige RLS... Nee, die had hoge kijkcijfers... :W

Ik snap het niet.. 8)7
Dat.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:24:33 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136174374
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
pi_136174515
Het begin van het einde van Utopia
pi_136174713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
Waarmee ze nog meer kunnen sturen e.d. Nee, geen wijsheid.
Allemaal cabaretteketet!
pi_136174766
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
dan hebben ze geen inkomsten meer van de streamers als ze de streams stopzetten en urenlange SL's zit niemand op te wachten.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_136174963
Persoonlijk denk ik dat er binnen nu en twee a drie maanden een einde aan heel Utopia komt. Het idee is leuk, maar de uitwerking is verschrikkelijk. Zelfs 'Expeditie Robinson' doet de term 'Utopia' nog meer aan, dan dit slechte tv-format. Het had veel beter gekund!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:47:34 #35
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_136175142
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:25 schreef waxmask het volgende:
Geen Streams, Geen Utopia... :W :W :W
^O^
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:54:25 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136175345
Ik denk inderdaad ook wel dat dit wel eens het begin van het eind kan zijn.
Complete wanhoopspoging als ze daadwerkelijk de streams gaan beperken / stopzetten. Alleen nog videoclips online _O-
Ik merk dat mijn interesse sowieso al afneemt, ik denk dat mijn omslagpunt lag bij Laura, dat zij geforceerd werd door achter om Peter eruit te stemmen. Ze konden niet nog een wegloper gebruiken, begin dan potdomme met goed casten. Zoek het bij jezelf ipv bij de (de invloed van de) streamers.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:19:31 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176022
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als hij stopt met streams dan is is het klaar. ik kijk namelijk geen tv.
Nee, niemand kijkt TV, maar iedereen mopperde dat de uitzendingen zo achter lopen...
Grappig. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_136176025
Het is gewoon één grote hoop troep geworden. De streams waren vaak al tergend vanwege de vele sound- en streamlocks, en een nog verdere inperking zou dan helemaal niet meer te doen zijn. De livestreams offline zetten zou eigenlijk niet veel erger zijn, dus welke optie ze ook kiezen, Utopia beschouw ik dan voortaan gewoon als geflopt - ik zal het dan niet meer gaan volgen en boycot alles wat gerelateerd is aan die shitzooi van John de Mol. Ik raad iedereen aan ditzelfde voorbeeld te volgen zodra John de Mol zijn achterlijke 'oplossing' in de praktijk brengt!

Er is ook nog een leven naast Utopia, vergeet dat niet. Als ik er zo over nadenk, kan het mij nu al gestolen worden.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:23:50 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176129
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:19 schreef UtopiaManie het volgende:
...ik zal het dan niet meer gaan volgen en boycot alles wat gerelateerd is aan die shitzooi van John de Mol....
Mwoa, John brengt al zo'n 30 jaar ongeveer dezelfde TV-programma's, dus waarom nú ineens gaan boycotten? Dat had je al wat eerder kunnen doen. Klinkt als stoere, maar vooral loze bluf. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_136176146
Het is voor mij heel simpel. Als ze stoppen met de streams of als ze gedeeltes gaan afschermen dan hou ik er mee op. De reden is dat er in de streams niet geknipt of gemanipuleerd wordt. Ik kan een discussie van begin tot eind volgen en de situatie beter begrijpen dan als ik het op tv moet zien. Ik heb geen zin om voorgeschoteld te krijgen wat hun interessant en leuk vinden, waarschijnlijk alleen maar ellende en ruzies en de rest niet.

Zou dus een erg stom idee van John zijn en eerlijk gezegd verbaas ik mij erover dat die dit zo makkelijk als eventuele opties op noemt
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 17:27:01 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_136176218
Het programma hangt of staat toch juist vanwege de streams? En voor SBS zijn het nog steeds hoge kijkcijfers volgens mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:29:51 #42
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_136176294
quote:
Ook denkt De Mol erover de livestreams soms te censureren. “Om die alleen open te stellen op momenten dat er dingen gebeuren die leuk zijn om naar te kijken, maar geen impact hebben.”
Gebeurt nu al, dus ik weet niet wat hij precies stelt...?

Oh. Wacht. ...KOM MAAR OP MET DAT STREAMLOCK STORY-LOGO!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:31:37 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176343
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
Het programma hangt of staat toch juist vanwege de streams? En voor SBS zijn het nog steeds hoge kijkcijfers volgens mij.
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor. :)
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 17:33:16 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_136176384
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor. :)
Wat eerder in dit topic al werd gezegd: twee doelgroepen. Hoeveel stream kijkers zijn er eigenlijk? Of is dat niet bekend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:35:38 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136176444
Ze weten het gewoon niet goed te verkopen. Dat was al het probleem van vorige RLS-en. Ze proberen het groter te maken dan het is. Denken blijkbaar dat kijkersaantallen van BB1 weer gehaald kunnen worden. Dat is totaal niet realistisch. Wanneer ze uiteindelijk dagelijks zo'n 700.000 mensen aan zich kunnen binden mogen ze de handen dichtknijpen.
Misschien hebben de lifestreams gewoon weinig kijkers. Mensen willen vaak ook niet betalen en die dat wel doen zijn een selecte groep. Zelf begrijp ik niet zo waarom mensen wel naar een GTST willen kijken met allemaal acteurs en nepverhalen en niet naar een soap met echte mensen en gebeurtenissen. Als ze het op die manier gaan proberen aan de man te brengen hebben ze misschien een kans.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 17:40:55 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_136176585
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:35 schreef akveor het volgende:
Denken blijkbaar dat kijkersaantallen van BB1 weer gehaald kunnen worden. Dat is totaal niet realistisch. Wanneer ze uiteindelijk dagelijks zo'n 700.000 mensen aan zich kunnen binden mogen ze de handen dichtknijpen.
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt? :?
pi_136177030
'Nee dat is flauw John', zou Frits Barend zeggen.
Doe ons dit niet aan, nét nu we verslaafd zijn wil je dat we weer gaan afkicken :?
No way John, don't do it!
pi_136177724
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

@ 'Mwoa'

'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' zijn totaal andere programma's. Je vergelijkt appels met peren!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:23:30 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_136177820
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt? :?
http://www.bigbrother1999.nl/het-programma/kijkcijfers/
Die hoge aantallen zie ik ze niet halen. Ik vraag me af of de streams er wel echt invloed op hebben. Er gebeurt voor veel kijkers niet genoeg om nieuwsgierig te worden. En of je dan wel of niet weet dat iemand is vertrokken doet weinig ter zake. In een ander topic heb ik al aangegeven dat het me niet zou verbazen wanneer ze de streams stoppen wanner er een tv uitzending is. Secret Story fiasco all over again. Creativiteit van een deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')