Zou hij die gok wagen denk je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.
Ik denk wel dat hij de streams zwaar terug durft te snoeien als hij denkt dat het goed voor de kijkcijfers is. En inderdaad, misschien boeit het hem al niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou hij die gok wagen denk je?
Btw, hij heeft het programma al verkocht dus misschien maakt hij zich er al helemaal niet meer zo druk om.
Dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
Als de streams wegvallen krijgen we een Can't buy me love achtige RLS... Nee, die had hoge kijkcijfers...![]()
Ik snap het niet..
Waarmee ze nog meer kunnen sturen e.d. Nee, geen wijsheid.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
dan hebben ze geen inkomsten meer van de streamers als ze de streams stopzetten en urenlange SL's zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat het gestuur kijkers kost, waarschijnlijk denken ze dat met SL's of stopzetten van de streams op te kunnen lossen.
quote:
Nee, niemand kijkt TV, maar iedereen mopperde dat de uitzendingen zo achter lopen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als hij stopt met streams dan is is het klaar. ik kijk namelijk geen tv.
Mwoa, John brengt al zo'n 30 jaar ongeveer dezelfde TV-programma's, dus waarom nú ineens gaan boycotten? Dat had je al wat eerder kunnen doen. Klinkt als stoere, maar vooral loze bluf.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:19 schreef UtopiaManie het volgende:
...ik zal het dan niet meer gaan volgen en boycot alles wat gerelateerd is aan die shitzooi van John de Mol....
Gebeurt nu al, dus ik weet niet wat hij precies stelt...?quote:Ook denkt De Mol erover de livestreams soms te censureren. “Om die alleen open te stellen op momenten dat er dingen gebeuren die leuk zijn om naar te kijken, maar geen impact hebben.”
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
Het programma hangt of staat toch juist vanwege de streams? En voor SBS zijn het nog steeds hoge kijkcijfers volgens mij.
Wat eerder in dit topic al werd gezegd: twee doelgroepen. Hoeveel stream kijkers zijn er eigenlijk? Of is dat niet bekend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor.
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:35 schreef akveor het volgende:
Denken blijkbaar dat kijkersaantallen van BB1 weer gehaald kunnen worden. Dat is totaal niet realistisch. Wanneer ze uiteindelijk dagelijks zo'n 700.000 mensen aan zich kunnen binden mogen ze de handen dichtknijpen.
@ 'Mwoa'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, 'Wie is de Mol' en 'Expeditie Robinson' hebben ook geen streams en worden al vele jaren prima bekeken. Ik wed dat 900.000 TV-kijkers geen streams kijken. Loopt wel een beetje los, hoor.
http://www.bigbrother1999.nl/het-programma/kijkcijfers/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze tot nu toe zelfs bóven de kijkersaantallen van BB1. John hoopt op een vaste groep van zo'n 800.000 kijkers en dat lijkt helemaal niet zo onrealistisch. Dus waar jouw wijsheid nou weer vandaan komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |