Die van mij ook al nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Thuiswerken kan wel, maar niet met mijn baan.
En die van gvse ook niet schat ik zo
Heerlijk leesvoer dat soort topicsquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouw
De hysterische reacties in dit topic.
Is er maar een toegangsweg dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Blijkbaar is de mediamarkt hier geopend. Mjn FB ontploft met klagende mensen over dat ze niet thuis/het dorp uit kunnen komen
kaneel heeft je hier naartoe gestuurd?quote:
quote:
Hallon ballon.quote:
Aan die kant wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er maar een toegangsweg dan?
Nee.. of misschien wel. Na een paar keer mn naam voorbij zien te komen met Sherlockenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
kaneel heeft je hier naartoe gestuurd?
hij wilde je ergens voor uitnodigen ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.. of misschien wel. Na een paar keer mn naam voorbij zien te komen met Sherlocken
Wattanquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij wilde je ergens voor uitnodigen ofzo
Hoiquote:
HALLO KANEELTJE SUPquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het hem, hij is er
Ga jij crack hosselen?quote:
Nou ik want ik heb een kutusernamequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
Ehm, wie doet dat nou niet op fok?![]()
"Ik", zei de gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik want ik heb een kutusername
Nee.quote:
Boeiend, alles kan kapot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
En voordat je het zelf probeert, ze heeft een vriendje.
Ghehehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik want ik heb een kutusername
Ik sherlock nooit meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
ok krak, leuk dat je langskomt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ghehehehe.
Oh oké, nou mij noemen ze wel gewoon Crack_ dus dat is makkelijk
Jaquote:
Onzinquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock nooit meer.
Niemand roddelt over me, dus krijg naast mijn eigen quotes alleen topics in CUL.
Goed, fijn om te horenquote:
quote:
Nee, geen grap.quote:
Dat niemand het ooit over jou heeft bedoel ik tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen grap.
Sherlock maar eens op Kaneel of Kaneelstokje.
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock nooit meer.
Niemand roddelt over me, dus krijg naast mijn eigen quotes alleen topics in CUL.
Tijn en iets hosselenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
En voordat je het zelf probeert, ze heeft een vriendje.
Ik zie ze anders niet in Sherlock verschijnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat niemand het ooit over jou heeft bedoel ik toch
Ik krijg allemaal hits over Eqypte, piramides, dochters die verkocht worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen grap.
Sherlock maar eens op Kaneel of Kaneelstokje.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.
[..]
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.
Daarom: "probeert".quote:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahaha, hij is leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal hits over Eqypte, piramides, dochters die verkocht worden.
Oow wacht. Da's kameel.
Oh, klb sc ja gezellig. Fijne herinneringen aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze anders niet in Sherlock verschijnen.
Een keer hadden ze het wel over me in KLB SC, maar daar lurk ik sowieso af en toe.
Zo kom je hier nu speciaal omdat te zeggenquote:
Iemand vroeg of ik homo was. Dus moest wel even antwoorden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, klb sc ja gezellig. Fijne herinneringen aan.
Wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
Ik sherlockte eens mn naam en kwam heel veel gescheld over me tegen.
Alweer..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand vroeg of ik homo was. Dus moest wel even antwoorden.
[..]
Wat?
Maar je bent lief.
Gescheld over jou? Huh?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
En wat was daarop jouw antwoord?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand vroeg of ik homo was. Dus moest wel even antwoorden.
Zoveel exxen op fok?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
Iemand die snel op zn pik getrapt is.quote:
Jij bent ook niet noemenswaardigquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb gesherloked, niemand noemt mijn naam
je bent ook gewoon een kutwijfquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand die snel op zn pik getrapt is.
Liever dat dan de grap van iedereen te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent ook niet noemenswaardig
Ging om het feit dat ik aan Murs kont had gezeten.quote:
KLB / [KLB SC] FREE E.B.A.H.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was daarop jouw antwoord?
Vinniiee en nu?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
Onmogelijk om mijzelf te vinden via Sherlock
Ik schrijf het ook vaak verkeerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
Onmogelijk om mijzelf te vinden via Sherlock
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging om het feit dat ik aan Murs kont had gezeten.
[..]
KLB / [KLB SC] FREE E.B.A.H.
Een beetje over me roddelen, he?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Tjacka het volgende:
VA is lief
wie hier niet mee eens is, die ze moeder is een hoer
Kijk even van wie het afkomt dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit haat over mij gevonden
[..]
Ow shitquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Ah Mur, stuur mij een dm met álle roddels over Kaneel bitte
Wat betreft de handen: y/n?quote:
Lijken dure ring dingen...quote:
Jaquote:
watquote:
Ja, weet niet.quote:
Nee. Beetje mollige vingers, de ringen verbloemen het een beetje.quote:
Ik ben benieuwd naar de persoon achter de handenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef fietsie het volgende:
Oow ging het over of het mooie handen zijn.... Jah ze zijn zeker nie lelijk.
Maar er hangt een shitload goud aan zo te zien.
Wow keihard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. Beetje mollige vingers, de ringen verbloemen het een beetje.
Nu kun je de rest van haar lichaam ook niet zien natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. Beetje mollige vingers, de ringen verbloemen het een beetje.
Je hoeft alleen op de link te klikken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu toch ook wel benieuwd naar die handen![]()
.
Tsja, kan wel halfbakken lafjes antwoord geven, maar ja. Scheelt ook dat ik de ringen te opzichtig vind. Ben zelf meer van het subtiele.quote:
Dat had mijn mening over de handen niet veranderdquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu kun je de rest van haar lichaam ook niet zien natuurlijk
Ah no, ik surf anoniem alles. Maar ik vind het mooi verzorgde handen. De hand zelf is niet veel interessantquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft alleen op de link te klikken.
Ik doelde meer op het mollige. Heb nog nooit een slank iemand gezien met mollige handenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had mijn mening over de handen niet veranderd
Dat bestaat wel hoor, andersom gebeurd minderquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het mollige. Heb nog nooit een slank iemand gezien met mollige handen
Hmm ja okequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bestaat wel hoor, andersom gebeurd minder
Knal je ff op en neer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
Racegame geïnstalleerd. Check
Laptop met HDMI aan tv. Check
Stuur en pedalen. Staat nog bij m'n ma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Knal je ff op en neer.Volgens mijn schatting scheelt het zo'n 100km op een tank benzineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je nieuwe vs je oude auto? Of heel zuinig rijden? Je vergeet dat een GTV een grotere tank heeftquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mijn schatting scheelt het zo'n 100km op een tank benzine
Nee die seat, mijn "normale" rijstijl vs zuinig rijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je nieuwe vs je oude auto? Of heel zuinig rijden? Je vergeet dat een GTV een grotere tank heeft
Hehe, dat zou wel lekker zijn, maar dat is ook wel een flink verschilquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die seat, mijn "normale" rijstijl vs zuinig rijden![]()
Maar wie weet kom ik daar niet eens achter
Nou ja, als ik 'm zaterdag verkoop (komt een of andere kerel kijken), dan merk ik daar weinig van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, dat zou wel lekker zijn, maar dat is ook wel een flink verschil![]()
Ik reed laatst gewoon 1 op 8 joh(naar Groningen op en neer haalde ik net de 1 op 7, als ik afrondde
)
Koekblik en ik halen 1 op 19, scooter en ik halen 1 op 30 ofzo..quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, dat zou wel lekker zijn, maar dat is ook wel een flink verschil![]()
Ik reed laatst gewoon 1 op 8 joh(naar Groningen op en neer haalde ik net de 1 op 7, als ik afrondde
)
Bakbeest weegt >1550kg en ik heb een zware voetquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Koekblik en ik halen 1 op 19, scooter en ik halen 1 op 30 ofzo..
Ach, voorlopig wordt het toch niet glad, mooi met de motor dus wanneer je de auto kan verkopenquote:
Tering, je kan het bijna lopen in die tijdquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, als ik 'm zaterdag verkoop (komt een of andere kerel kijken), dan merk ik daar weinig van.
Hmm, lekker zuinig
Zat vanmiddag op 9292 te kijken als ik met het OV moet. 7 uur weg = 8:45 op m'n werk, en dat is ook gelijk het vroegst volgens 9292.
Weet je hoe koud gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, voorlopig wordt het toch niet glad, mooi met de motor dus wanneer je de auto kan verkopen
Fietsend moet te doen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, je kan het bijna lopen in die tijd
Hoe ver is het fietsen dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe koud gek
[..]
Fietsend moet te doen zijn
Mietjequote:
Dat kan ook, heb je een goede fiets? Op de motor is net zo koud trouwens.quote:[..]
Fietsend moet te doen zijn
Gast, met 5 graden boven nul vriezen je handen er al bijna vanaf als je 5 minuten weg bentquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Dat kan ook, heb je een goede fiets? Op de motor is net zo koud trouwens.
Koop je betere handschoenen, of van die kapjes, schijnen wel te helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, met 5 graden boven nul vriezen je handen er al bijna vanaf als je 5 minuten weg bent![]()
En nee, ik heb geen goede fiets
Dat is te ver om te fietsen. 15 km kan nog wel als je een goede fiets hebtquote:
Handkappen? Op een sportmotor?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop je betere handschoenen, of van die kapjes, schijnen wel te helpen.
30km kun je makkelijk fietsen johquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is te ver om te fietsen. 15 km kan nog wel als je een goede fiets hebt
Oh dat wel maar dan nog een hele dag werken en weer terug is misschien wat te veel van het goedequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handkappen? Op een sportmotor?
Goede (verwarmde) handschoenen zijn fucking duur gek
[..]
30km kun je makkelijk fietsen joh
Wanneer je naar huis gaat, moet je wel de heuvel op he, 30km langquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handkappen? Op een sportmotor?
Goede (verwarmde) handschoenen zijn fucking duur gek
[..]
30km kun je makkelijk fietsen joh
Het mag dan ook geen slecht weer wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wel maar dan nog een hele dag werken en weer terug is misschien wat te veel van het goedezeker als het slecht weer is
O ja kakquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer je naar huis gaat, moet je wel de heuvel op he, 30km lang
En zijn ze lekker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde even melden dat ze bij de praxis kaneelstokjes hebben, zit er nu een te eten
Ik dacht al wat te voelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde even melden dat ze bij de praxis kaneelstokjes hebben, zit er nu een te eten
Vind het wel prettig als dames aan mijn stokje zitten.quote:
Ja, klopt. Maar had het gevonden uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is lekker![]()
Maar jij was daar toch laatst naar op zoek?
Ik zal morgen eens kijken. Praxis zit op 150 meter ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Naja, de praxis heeft ze dus ook
Ja ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel prettig als dames aan mijn stokje zitten.
[..]
Ja, klopt. Maar had het gevonden uiteindelijk.
De andere Jamin aan de andere kant van de stad had wel zo'n bak staan.
Met suiker? Kan me er weinig bij voorstellen, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn wel wat anders dan ik gewend was, met suiker op de buitenkant, wel heel lekker
Ik heb net gegeten en nu alweer trek in zo'n kaneelbroodje. Dankje, Peuquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Zo dus: (alleen zit hier wat veel suiker op)
[ afbeelding ]
Die zijn lekker jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Zo dus: (alleen zit hier wat veel suiker op)
[ afbeelding ]
Ik wilde een account aanmaken en wist niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneelstokje
Hoezo die username eigenlijk?
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en nu alweer trek in zo'n kaneelbroodje. Dankje, Peu
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja
[..]
Ik wilde een account aanmaken en wist niks.
Ik probeerde Kaneel, Cinnamon, Kaneelstok. Allemaal bezet.
Uiteindelijk kaneelstokje maar genomen. Zat ik ook te eten toen.
Wil je er voor mij ook een halen? Maak ik wentelteefjes als lunch voor je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaanMorgen vanuit het werk even via de Mariaplaats rijden, daar zit Broodnodig en zij verkopen die
de enige plek in Nederland waar ze smaken zoals in Finland/Zweden. Ik koop ze regelmatig daar
M'n schoonzusje is er ook verslaafd aan, soms gebeurd het dat of zij of ik de laatste kopen en dan sturen we elkaar boze appjes
Deal! Maar kan zaterdag pasquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je er voor mij ook een halen? Maak ik wentelteefjes als lunch voor je.
Jammerquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zaterdag moet ik veel te vroeg weg...gaat niet lukken. Pfff...
Zijn ze echt zo heerlijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaanMorgen vanuit het werk even via de Mariaplaats rijden, daar zit Broodnodig en zij verkopen die
de enige plek in Nederland waar ze smaken zoals in Finland/Zweden. Ik koop ze regelmatig daar
M'n schoonzusje is er ook verslaafd aan, soms gebeurd het dat of zij of ik de laatste kopen en dan sturen we elkaar boze appjes
Waar woon je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo heerlijk?
Is goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een nieuwe mogelijkheid.
Zutphenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar woon je?
[..]
Is goedben binnenkort misschien wat vaker in Utrecht, dan haal ik ze waarschijnlijk ook vaker
Ja, het is zo lekker inderdaad! (Wil niet dat jij de winkel eerder leeg kooptquote:
Daar kwam ik eerst elk weekend langs met de trein.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het is zo lekker inderdaad! (Wil niet dat jij de winkel eerder leeg koopt)
Oh god, ik zit in de buurt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het is zo lekker inderdaad! (Wil niet dat jij de winkel eerder leeg koopt)
Hou het daarbij, in Zutphen is weinig leuks te vindenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kwam ik eerst elk weekend langs met de trein.
Zutphen-Deventer langs de ijssel is erg mooi.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hou het daarbij, in Zutphen is weinig leuks te vinden
Behalve mij, natuurlijk
Juist niet, anders had ik gezegd dat het niet lekker wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, ik zit in de buurt?
Die doe ik elke ochtend zowatquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zutphen-Deventer langs de ijssel is erg mooi.
haha okay okayquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, anders had ik gezegd dat het niet lekker was
*jaloers*quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die doe ik elke ochtend zowat
En dan door naar Zwolle. Leuk stukkie knallen is datquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zutphen-Deventer langs de ijssel is erg mooi.
Welterustenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik ga eens douchen en mijn mandje opzoekendromen over kaneelbroodjes
Ben er één keer uitgestapt, maar ik was er gelukkig binnen een paar minuten weer weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, ik zit in de buurt?
[..]
Hou het daarbij, in Zutphen is weinig leuks te vinden
Behalve mij, natuurlijk
Slaap zacht! Kaneelbroodjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik ga eens douchen en mijn mandje opzoekendromen over kaneelbroodjes
Ik was lopend, was wel een stukje...quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan door naar Zwolle. Leuk stukkie knallen is dat
Oh, dan is helemaal naar Zwolle wel een aardig eindjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was lopend, was wel een stukje...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoorMet jou?
[..]
MevrouwAl wat beter?
Dat ik voor morgenavond eten heb geregeld.... keertje niks hoeven halen of koken ...logischquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik snap je opmerking over eten alleen niet echt
Goed geregeldquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ik voor morgenavond eten heb geregeld.... keertje niks hoeven halen of koken ...logisch
Voor je laten kokenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ik voor morgenavond eten heb geregeld.... keertje niks hoeven halen of koken ...logisch
Ja en jij zei meneer tegen mijquote:
Hmm oke, goed bezig. Ik vond het niet echt een logische opmerking, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oh slapen doe ik wel redelijk hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en jij zei meneer tegen mij
Hmm mooi zo. Ik hoop dat je vannacht wel lekker kan slapen
[..]
Hmm oke, goed bezig. Ik vond het niet echt een logische opmerking, maar dat zal wel aan mij liggen
Crap, ik moet nog scheren
ojeequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed geregeld
Ik hoop morgen weer te kunnen koken.
De jongens krijgen niks gezobds binnen momenteel![]()
Ja, maar dat lukt niet altijd hequote:
Dat ligt aan jouquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, goed bezig. Ik vond het niet echt een logische opmerking, maar dat zal wel aan mij liggen
Crap, ik moet nog scheren
Hmm nee dat is vervelend inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh slapen doe ik wel redelijk hoor
Tis gewoon het ultieme lamlendige groepsgevoel.
Loop mezelf in de weg... niet tof
Omdat daaromquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ojee
[..]
Ja, maar dat lukt niet altijd he
[..]
Dat ligt aan jou
En waarom? Beetje baard staat wel stoer hoorPicca op mijn wa graag... dan keur ik wel ff
quote:
Mij ook al niet. Ik kook ook bijna iedere dag zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ojee
[..]
Ja, maar dat lukt niet altijd he
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dons
Eeeeen ekte baard hoorLekker stoer
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dons
Eeeeen ekte baard hoorLekker stoer
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat daaromEn nee, zo goed als onzichtbaar op foto's
[..]
Ik heb me iets meer dan een week niet geschoren, een volle baard is inderdaad mooiquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daar is het nog te kaal voor. Alleen volle baarden zijn mooi
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daar is het nog te kaal voor. Alleen volle baarden zijn mooi
Een volle baard ja... indien zachtquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb me iets meer dan een week niet geschoren, een volle baard is inderdaad mooi![]()
Kom maar voelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een volle baard ja... indien zachthier en daar wat plukjes is een neeeeee
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb me iets meer dan een week niet geschoren, een volle baard is inderdaad mooi![]()
Ik weet zelf toch wel beter of niet?quote:
Ach ja, overmorgen gaat het er weer afquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik vind van wel
Zo half tussen een stoppelbaardje en een volle baard ziet er niet uit
[..]
Ik weet zelf toch wel beter of niet?
pff.. vroegah....quote:
Nee, want ik bekijk het van vrouwelijke perspectiefquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet zelf toch wel beter of niet?
Tja, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, overmorgen gaat het er weer af
Boeiend, als ik het niet mooi vind laat ik het niet staanquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, want ik bekijk het van vrouwelijke perspectief
Ja logischquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben
[..]
Boeiend, als ik het niet mooi vind laat ik het niet staan
Wou je zeggen dat je al baardgroei hebt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben
[..]
Boeiend, als ik het niet mooi vind laat ik het niet staan
mehehehequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je al baardgroei hebt?
Die ken ik, ja.quote:
Als hosseltechniek?quote:
Niks hype. Moet gewoon zo blijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
die baardenhype.te triest voor woorden.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je al baardgroei hebt?
Ik ben gewoon te lui om te scherenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
Hahaha. Nouja, minder succes kan ik niet hebben, dus waarom niet.quote:
Sinds wanneer is het een hype?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
Euh, het is wel 'in' sinds een paar jaar. Daarvoor was bijna iedereen glad.quote:
Is het een hype dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
Kom eens uit die grot.quote:
Ja maar dat was de metro hypequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, het is wel 'in' sinds een paar jaar. Daarvoor was bijna iedereen glad.
Maar mijn grot is zo lekker knus en warm, en daar kan ik de vrouwen aan hun haar naartoe slepen hungabungaquote:
Dat is het met trends, dat wisselt elkaar steeds af en komt om de zoveel jaar ook weer terug.quote:
Hahaha!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb helaas ginger-baardgroei
Dat kan soms heel mooi zijn. Maar ik heb pics nodig om te oordelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb helaas ginger-baardgroei
Wanneer wordt kalend een hype?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het met trends, dat wisselt elkaar steeds af en komt om de zoveel jaar ook weer terug.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
Is toch niets om mee te zoenen. Schuurt als een gek.
heb ik van horen zeggen.![]()
Op een bepaalde lengte wel, daarna wordt het weer zacht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
Is toch niets om mee te zoenen. Schuurt als een gek.
heb ik van horen zeggen.![]()
Geil. Zo op de pooltafel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar mijn grot is zo lekker knus en warm, en daar kan ik de vrouwen aan hun haar naartoe slepen hungabunga
Ja eh, heb me 2 dagen niet geschoren, niet veel te zien tot nog toequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan soms heel mooi zijn. Maar ik heb pics nodig om te oordelen.
Kaal was wel ooit een hype. Als gabber zijnde.quote:
Laat staan dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, heb me 2 dagen niet geschoren, niet veel te zien tot nog toe
Sinds wanneer duurt een hype een paar jaar? Ik dacht dat een hype voor kortere tijd was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, het is wel 'in' sinds een paar jaar. Daarvoor was bijna iedereen glad.
Neequote:
Dat komt omdat ik mij scheer, niet omdat ik geen baardgroei hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou je hebt zo'n glad gezicht altijd
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaal was wel ooit een hype. Als gabber zijnde.
Die tijd heb ik ook meegemaakt, maar toen was ik de enige gabber met krullen tot over m'n schouderquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaal was wel ooit een hype. Als gabber zijnde.
Tja ik kan me jou ook echt niet voorstellen met een baardquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt een hype een paar jaar? Ik dacht dat een hype voor kortere tijd was.
[..]
Nee
[..]
Dat komt omdat ik mij scheer, niet omdat ik geen baardgroei heb
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook meegemaakt, maar toen was ik de enige gabber met krullen tot over m'n schouder
Hype, trend. Het is maar hoe je het noemt. Ik snap hem in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt een hype een paar jaar? Ik dacht dat een hype voor kortere tijd was.
[..]
Nee
[..]
Dat komt omdat ik mij scheer, niet omdat ik geen baardgroei heb
Dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik kan me jou ook echt niet voorstellen met een baard
Rebels.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook meegemaakt, maar toen was ik de enige gabber met krullen tot over m'n schouder
Je beste vrinden?quote:
Ik dacht altijd dat het Jan, Piet, Joris en Corneel wasquote:
ZIJ HEBBEN BAARDEN, ZIJ HEBBEN BAARDENquote:
Denken dat je zo sexy bent als Hugh Laurie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben Dr. House, maar dan 3x zo jong.
Mijn beste vrienden zijn vodka en bier.quote:
Haha!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het Jan, Piet, Joris en Corneel was
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZIJ HEBBEN BAARDEN, ZIJ HEBBEN BAARDEN
Wacht maar dat ik net zo oud ben als hemquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken dat je zo sexy bent als Hugh Laurie.
Oh Mary Jane is een goede vriendin van mequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden zijn vodka en bier.
Awww.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden zijn vodka en bier.
[..]
Haha!
Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht maar dat ik net zo oud ben als hem
Boefje ben je ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh Mary Jane is een goede vriendin van me
Kapsalon ben ik van gescheidenquote:
Tss, nog maar 35 jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Misschien kan ze ons koppelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boefje ben je ook
Maar jij en Fera hebben dus een gemeenschappelijke vriend.
Wat we hier van kunnen afleiden is dat Fera over 35 jaar een ons weegtquote:
Nee, want je kunt iemand niet inhalen qua leeftijd.quote:
Even checken wie dat is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien kan ze ons koppelen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat we hier van kunnen afleiden is dat Fera over 35 jaar een ons weegt
Op die fiets. Die ken ik nog niet. Wat voor smaak ongeveer?quote:
Is gewoon een nickname voor wietquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die fiets. Die ken ik nog niet. Wat voor smaak ongeveer?
Hahahahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die fiets. Die ken ik nog niet. Wat voor smaak ongeveer?
Weet ik veel man. Ik dacht dat het een soort was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is gewoon een nickname voor wiet![]()
Geen specifieke soort.
Niet eensquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel man. Ik dacht dat het een soort was.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel man. Ik dacht dat het een soort was.
Spare ribsquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eensWat rook jij het liefst?
Ik vind white widow wel lekker, iets met 'n onuitspreekbare Indiase naam en nogwat haze. Beetje zoetig heeft vaak m'n voorkeur of lekker 'spicy'.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eensWat rook jij het liefst?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de redenen dat men vroeger dacht dat Marvel kinderen aan drugs probeerde te helpen.
Hahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een bong in haar kut heeft, gezien de rook.
Goede tietenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de redenen dat men vroeger dacht dat Marvel kinderen aan drugs probeerde te helpen.
Ah, de stijl kwam me al bekend voor. Volgens mij ken ik die prinsesjes wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Is een kop koffie.
J Scott Campell is de tekenaar trouwens.
Tekent ook hele leuke semi-erotische disney prinsessen.
Indiaas? Dan denk ik aan hiya?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind white widow wel lekker, iets met 'n onuitspreekbare Indiase naam en nogwat haze. Beetje zoetig heeft vaak m'n voorkeur of lekker 'spicy'.
(ik ben heel slecht met namen)
Kan wel, geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Indiaas? Dan denk ik aan hiya?
Ik heb een paar weken geleden bubblegum uitgeprobeerd. Direct in de 7e hemel O MY FUCKIN GOD
Had er toen een kalender van aan Loka gegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, de stijl kwam me al bekend voor. Volgens mij ken ik die prinsesjes wel.
Weinig leven hier ineens.quote:
Zeer belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ben levensadvies aan het dispenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |