Die van mij ook al nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Thuiswerken kan wel, maar niet met mijn baan.
En die van gvse ook niet schat ik zo
Heerlijk leesvoer dat soort topicsquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouw
De hysterische reacties in dit topic.
Is er maar een toegangsweg dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Blijkbaar is de mediamarkt hier geopend. Mjn FB ontploft met klagende mensen over dat ze niet thuis/het dorp uit kunnen komen
kaneel heeft je hier naartoe gestuurd?quote:
quote:
Hallon ballon.quote:
Aan die kant wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er maar een toegangsweg dan?
Nee.. of misschien wel. Na een paar keer mn naam voorbij zien te komen met Sherlockenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
kaneel heeft je hier naartoe gestuurd?
hij wilde je ergens voor uitnodigen ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.. of misschien wel. Na een paar keer mn naam voorbij zien te komen met Sherlocken
Wattanquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij wilde je ergens voor uitnodigen ofzo
Hoiquote:
HALLO KANEELTJE SUPquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het hem, hij is er
Ga jij crack hosselen?quote:
Nou ik want ik heb een kutusernamequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
Ehm, wie doet dat nou niet op fok?![]()
"Ik", zei de gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik want ik heb een kutusername
Nee.quote:
Boeiend, alles kan kapot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
En voordat je het zelf probeert, ze heeft een vriendje.
Ghehehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik want ik heb een kutusername
Ik sherlock nooit meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
ok krak, leuk dat je langskomt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ghehehehe.
Oh oké, nou mij noemen ze wel gewoon Crack_ dus dat is makkelijk
Jaquote:
Onzinquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock nooit meer.
Niemand roddelt over me, dus krijg naast mijn eigen quotes alleen topics in CUL.
Goed, fijn om te horenquote:
quote:
Nee, geen grap.quote:
Dat niemand het ooit over jou heeft bedoel ik tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen grap.
Sherlock maar eens op Kaneel of Kaneelstokje.
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock nooit meer.
Niemand roddelt over me, dus krijg naast mijn eigen quotes alleen topics in CUL.
Tijn en iets hosselenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
En voordat je het zelf probeert, ze heeft een vriendje.
Ik zie ze anders niet in Sherlock verschijnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat niemand het ooit over jou heeft bedoel ik toch
Ik krijg allemaal hits over Eqypte, piramides, dochters die verkocht worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen grap.
Sherlock maar eens op Kaneel of Kaneelstokje.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.
[..]
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.
Daarom: "probeert".quote:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahaha, hij is leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal hits over Eqypte, piramides, dochters die verkocht worden.
Oow wacht. Da's kameel.
Oh, klb sc ja gezellig. Fijne herinneringen aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze anders niet in Sherlock verschijnen.
Een keer hadden ze het wel over me in KLB SC, maar daar lurk ik sowieso af en toe.
Zo kom je hier nu speciaal omdat te zeggenquote:
Iemand vroeg of ik homo was. Dus moest wel even antwoorden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, klb sc ja gezellig. Fijne herinneringen aan.
Wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
Ik sherlockte eens mn naam en kwam heel veel gescheld over me tegen.
Alweer..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand vroeg of ik homo was. Dus moest wel even antwoorden.
[..]
Wat?
Maar je bent lief.
Gescheld over jou? Huh?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
En wat was daarop jouw antwoord?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand vroeg of ik homo was. Dus moest wel even antwoorden.
Zoveel exxen op fok?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
Iemand die snel op zn pik getrapt is.quote:
Jij bent ook niet noemenswaardigquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb gesherloked, niemand noemt mijn naam
je bent ook gewoon een kutwijfquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand die snel op zn pik getrapt is.
Liever dat dan de grap van iedereen te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent ook niet noemenswaardig
Ging om het feit dat ik aan Murs kont had gezeten.quote:
KLB / [KLB SC] FREE E.B.A.H.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was daarop jouw antwoord?
Vinniiee en nu?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
Onmogelijk om mijzelf te vinden via Sherlock
Ik schrijf het ook vaak verkeerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
Onmogelijk om mijzelf te vinden via Sherlock
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging om het feit dat ik aan Murs kont had gezeten.
[..]
KLB / [KLB SC] FREE E.B.A.H.
Een beetje over me roddelen, he?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Tjacka het volgende:
VA is lief
wie hier niet mee eens is, die ze moeder is een hoer
Kijk even van wie het afkomt dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit haat over mij gevonden
[..]
Ow shitquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Ah Mur, stuur mij een dm met álle roddels over Kaneel bitte
Wat betreft de handen: y/n?quote:
Lijken dure ring dingen...quote:
Jaquote:
watquote:
Ja, weet niet.quote:
Nee. Beetje mollige vingers, de ringen verbloemen het een beetje.quote:
Ik ben benieuwd naar de persoon achter de handenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef fietsie het volgende:
Oow ging het over of het mooie handen zijn.... Jah ze zijn zeker nie lelijk.
Maar er hangt een shitload goud aan zo te zien.
Wow keihard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. Beetje mollige vingers, de ringen verbloemen het een beetje.
Nu kun je de rest van haar lichaam ook niet zien natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. Beetje mollige vingers, de ringen verbloemen het een beetje.
Je hoeft alleen op de link te klikken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu toch ook wel benieuwd naar die handen![]()
.
Tsja, kan wel halfbakken lafjes antwoord geven, maar ja. Scheelt ook dat ik de ringen te opzichtig vind. Ben zelf meer van het subtiele.quote:
Dat had mijn mening over de handen niet veranderdquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu kun je de rest van haar lichaam ook niet zien natuurlijk
Ah no, ik surf anoniem alles. Maar ik vind het mooi verzorgde handen. De hand zelf is niet veel interessantquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft alleen op de link te klikken.
Ik doelde meer op het mollige. Heb nog nooit een slank iemand gezien met mollige handenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had mijn mening over de handen niet veranderd
Dat bestaat wel hoor, andersom gebeurd minderquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het mollige. Heb nog nooit een slank iemand gezien met mollige handen
Hmm ja okequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bestaat wel hoor, andersom gebeurd minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |