Die van mij ook al nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Thuiswerken kan wel, maar niet met mijn baan.
En die van gvse ook niet schat ik zo
Heerlijk leesvoer dat soort topicsquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouw
De hysterische reacties in dit topic.
Is er maar een toegangsweg dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Blijkbaar is de mediamarkt hier geopend. Mjn FB ontploft met klagende mensen over dat ze niet thuis/het dorp uit kunnen komen
kaneel heeft je hier naartoe gestuurd?quote:
quote:
Hallon ballon.quote:
Aan die kant wel jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er maar een toegangsweg dan?
Nee.. of misschien wel. Na een paar keer mn naam voorbij zien te komen met Sherlockenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
kaneel heeft je hier naartoe gestuurd?
hij wilde je ergens voor uitnodigen ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.. of misschien wel. Na een paar keer mn naam voorbij zien te komen met Sherlocken
Wattanquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij wilde je ergens voor uitnodigen ofzo
Hoiquote:
HALLO KANEELTJE SUPquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het hem, hij is er
Ga jij crack hosselen?quote:
Nou ik want ik heb een kutusernamequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
Ehm, wie doet dat nou niet op fok?![]()
"Ik", zei de gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik want ik heb een kutusername
Nee.quote:
Boeiend, alles kan kapot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
En voordat je het zelf probeert, ze heeft een vriendje.
Ghehehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik want ik heb een kutusername
Ik sherlock nooit meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
www.fok.nl/sherlock
[..]
ok krak, leuk dat je langskomt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ghehehehe.
Oh oké, nou mij noemen ze wel gewoon Crack_ dus dat is makkelijk
Jaquote:
Onzinquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock nooit meer.
Niemand roddelt over me, dus krijg naast mijn eigen quotes alleen topics in CUL.
Goed, fijn om te horenquote:
quote:
Nee, geen grap.quote:
Dat niemand het ooit over jou heeft bedoel ik tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen grap.
Sherlock maar eens op Kaneel of Kaneelstokje.
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock nooit meer.
Niemand roddelt over me, dus krijg naast mijn eigen quotes alleen topics in CUL.
Tijn en iets hosselenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
En voordat je het zelf probeert, ze heeft een vriendje.
Ik zie ze anders niet in Sherlock verschijnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat niemand het ooit over jou heeft bedoel ik toch
Ik krijg allemaal hits over Eqypte, piramides, dochters die verkocht worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen grap.
Sherlock maar eens op Kaneel of Kaneelstokje.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.
[..]
Ik krijg allemaal zielige verhalen over de kat van hiernaast...schiet ook niet op.
Daarom: "probeert".quote:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahaha, hij is leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal hits over Eqypte, piramides, dochters die verkocht worden.
Oow wacht. Da's kameel.
Oh, klb sc ja gezellig. Fijne herinneringen aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze anders niet in Sherlock verschijnen.
Een keer hadden ze het wel over me in KLB SC, maar daar lurk ik sowieso af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |