Au die is persoonlijkquote:
hey hoe is hetquote:
hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een dramatique weer, en dat voor een mod
goed hoor met jou?quote:
ja goed hoor ik mis jequote:
En mijn oma leerde het jouw moeder weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn moeder heeft jouw moeder het vak nog geleerd ja, dus iets meer respect mag ook wel
ik ben volgens mij niet welkom in onz sc dus ik maak geen uitstapjes meer naar jullie scquote:
wauw wat een diss zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn moeder heeft jouw moeder het vak nog geleerd ja, dus iets meer respect mag ook wel
En daardoor konden wij elk jaar op vakantiequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Waterloos het volgende:
[..]
En mijn oma leerde het jouw moeder weer
dan maar dm'en hequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet welkom in onz sc dus ik maak geen uitstapjes meer naar jullie sc
Ssht, niet boos zijn, wie domme dissen maakt krijgt ze terug hequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw wat een diss zeg
echt enorm goed
je bent zelf terugquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ssht, niet boos zijn, wie domme dissen maakt krijgt ze terug he
Je weet zelluuuuuuuffffff tis je 0252 boiquote:
Haha glimlachje kreeg ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf terug
hier heb je niet van terug
haha
hahaahha tjacka heeft een boiquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je weet zelluuuuuuuffffff tis je 0252 boi
Dat is gewoon de waarheid en hoeft niet bestreden te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf terug
hier heb je niet van terug
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |